Hier is onze lijst met apps voor Communicatietools voor medewerkers. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

63 apps
Sorteren op
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Platform voor intranet en communicatie voor digitale werkplekken
Hub is een intelligente intranetoplossing en beveiligd klantenportal waarmee teams, kantoren en organisaties met meerdere locaties kunnen samenwerken, communiceren en informatie delen. Meer informatie over Hub
Merkeigen communicatieplatform en taakbeheertool
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort werknemersintranet dat de betrokkenheid en werkplekcultuur stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Kennisbasis voor het ontwikkelen van teams en organisaties
Elium helpt je om moeiteloos een centrale hub te creëren voor het opschalen van teams die cruciale content moeten organiseren en gebruiken om werk gedaan te krijgen. Elium is een moderne oplossing voor kennisbeheer waarmee een organisatie zijn teams beter kan benutten en uitbreiden op basis van belangrijke documentatie. Meer informatie over elium
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Onlinevergadersoftware met HD-videovergaderingen
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 100 deelnemers. Meer informatie over GoToMeeting
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectbeheer. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
Een mobielgerichte communicatie-app voor medewerkers die geen desktop gebruiken
Beekeeper is een mobielgericht communicatieplatform dat wordt gebruikt om iedereen in een organisatie te bereiken en te verbinden en om de betrokkenheid te vergroten. Meer informatie over Beekeeper
Planning van sociale media voor verkoop- en wervingsteams
Social HorsePower is een planningstool voor sociale media om doorverwijzingen en omzet uit werknemers te genereren door een nieuw publiek te bereiken. Door gegevens uit interne content te extraheren creëert het platform content die klaar is om op meerdere sociale-mediasites te plaatsen, interesse te wekken en potentiële kandidaten te vinden. Meer informatie over Social HorsePower
Mobielgerichte werknemerscommunicatie voor grote organisaties
Staffbase is een platform voor medewerkerscommunicatie voor communicators in grote en gedistribueerde organisaties. Het is ontworpen voor effectieve interne communicatie, met een maximaal bereik en relevantie. Het platform kan moeiteloos worden uitgebreid tot een flexibel, gebruiksvriendelijk mobiel intranet. Meer informatie over Staffbase
Integreerbare, mobiele API voor cloudgebaseerde samenwerking
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxtra
Automatiseer je cursusevaluaties met software van Blue.
Blue is een software die jouw enquêtes, 360-graden feedbackbeoordelingen, cursusevaluaties en andere belangrijke institutionele feedbackinitiatieven volledig automatiseert. Meer informatie over Bluepulse
Cloud-based onboarding employee engagement platform
niikiis is a training and workforce management software that provides businesses with tools to facilitate onboarding/reboarding processes and improve communication among staff members. Administrators can collect feedback through surveys and utilize the chat functionality to interact with employees. Meer informatie over niikiis
Gepersonaliseerde HR-software voor het MKB
BambooHR biedt een oplossing voor managers en werknemers, met werknemersprofielen, verlofaanvragen en -goedkeuringen, volgen van werving en kandidaten, en rapportage. Meer informatie over BambooHR
Een eenvoudige en veilige manier om je organisatie onderling te verbinden.
Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace by Facebook
Conversatieplatform voor teamsamenwerking en productiviteit
Glip is een cloudgebaseerd gespreksplatform waarmee teams kunnen plannen, delen en werktaken organiseren. Tekst- en videochatfuncties vereenvoudigen de communicatie tussen teamleden, terwijl het delen van bestanden en gezamenlijk taakbeheer de efficiëntie en productiviteit bevorderen. Meer informatie over Glip
Het toonaangevende geïntegreerde platform voor HR en personeelsbeheer in Australië
Employment Hero is een platform voor HR, salarisadministratie en voorzieningen waarmee ondernemingen administratieve taken kunnen beheren, zoals werving, onboarding, urenstaten en salarisadministratie, en administratieve processen kunnen stroomlijnen. Employment Hero is beschikbaar als een native mobiele toepassing op iOS en Android. Meer informatie over Employment Hero
ERP software for janitorial and security contractors
WinTeam is a cloud-based enterprise resource planning (ERP) software designed to help janitorial and security service contractors manage their workforce and automate financial operations. Features include performance tracking, job costing, timekeeping, benefits planning, analytics and reporting. Meer informatie over WinTeam
Beveiligde instant messenger voor teams en bedrijven
Brosix is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven door middel van verschillende communicatiekanalen te helpen bij het beheren van bestandsoverdrachten, groeps- en privéchats, screenshots, het delen van schermen en meer. Gebruikers kunnen uitzendberichten verzenden naar leden in hun netwerk en meerdere chats weergeven in één... Meer informatie over Brosix
Software voor teamcommunicatie
Cliq is een oplossing van Zoho voor teamcommunicatie en samenwerking met team- en privékanalen, videovergaderingen, het delen van bestanden, doorzoekbare chatgeschiedenis en meer. Meer informatie over Zoho Cliq
Mass notification solution
DialMyCalls is a mass notification solution that helps educational institutes, religious organizations, and businesses broadcast text, voice, and email messages to individuals and groups. Administrators can use the text-to-speech technology to create audio messages in multiple voices and languages. Meer informatie over DialMyCalls
Interactive intranet and collaboration hub for business.
Jive's Interactive Intranet unites your people, information and content in a single hub for getting work done. It's a secure out-of-the-box solution for company communications, collaboration, knowledge-sharing, with an engaging user experience that drives adoption and productivity. Meer informatie over Jive
Work as One
SocialChorus is the workforce communications platform that empowers companies to work as one. Meer informatie over SocialChorus
Employee Communication Platform
LumApps Social Collaborative Intranet helps companies in all industries improve communications and much more. Lets get in touch! Meer informatie over LumApps
Medewerkers-app en -portal voor externe teams
Blink is een complete app- en portaloplossing voor medewerkers waarmee mobiele teams communicatie kunnen stimuleren, de productiviteit verhogen en iedereen op de hoogte houden. Meer informatie over Blink
The modern employee intranet
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication Meer informatie over Simpplr
Bedrijfsplatform voor medewerkersbetrokkenheid en -erkenning
Reward Gateway is een cloudgebaseerd platform voor medewerkersbetrokkenheid dat grote ondernemingen helpt met beloning en erkenning van werknemers. Belangrijkste functies zijn peer-to-peer-nominaties, prijsaflevering, communicatie, enquêtecreatie, voordelenbeheer, pushmeldingen en live waarschuwingen. Meer informatie over Reward Gateway
Intranet software and internal communications expertise
Source intranet software by IC Thrive is built for internal communicators, HR pro's and marketers in finance, healthcare, and corporations. IC Thrive combines internal communications best practises and expertise to empower our customers to build thriving workplaces. Meer informatie over Intranet Connections
Cloud-based work management platform
Runrun.it is a cloud-based work management platform that enables enterprises to manage tasks and projects, improve collaboration across teams, and analyze productivity metrics to measure performance. The solution is designed to provide teams with a single source of truth on their projects & tasks. Meer informatie over Runrun.it
The All-in-one Business Process Communication solution
Secure private smartphone/desktop communication and other process automation tools for leading business teams: group chats, PTT, NFC, VoIP.. Meer informatie over Team on the Run
Mass notification system for groups of any size
RedFlag by PocketStop is a mass notification system for businesses and teams of all sizes, which allows users to trigger notifications across multiple platforms including email, SMS, voice call, and social media, for purposes such as emergency alerts, internal communications, and staffing notices Meer informatie over RedFlag
Oplossing voor communicatie, belangenbehartiging en ervaringen van medewerkers
Smarp is een cloudgebaseerde oplossing voor medewerkersbetrokkenheid waarmee bedrijven content kunnen organiseren, beheren en delen met werknemers om de communicatie tussen teams te verbeteren. Het platform ondersteunt intelligente distributie van content aan werknemers, versterking van berichten door middel van werknemers die als ambassadeurs... Meer informatie over Smarp
Workforce automation solution for optimizing operations
Intradiem is a workforce automation solution designed to streamline operations related to agent engagement & customer service experience. It comes with an automated training module, which lets organizations create real-time training & allows employees to manage schedules via a mobile application. Meer informatie over Intradiem
AI-enabled collaboration & communication management solution
Orion helps businesses streamline processes related to voice communication, employee onboarding, task mapping, and more. The platform comes with automated notifications, which facilitate communication during emergencies and allow teams to send help alerts. Meer informatie over Orion Voice Platform
Cloud-based video conferencing software
ezTalks is a cloud-based video conferencing software which enables SMBs & large enterprises to communicate & collaborate instantly online via HD video & audio Meer informatie over ezTalks
Enterprise-Grade SMS Text Messaging Platform with SMS API
TrueDialog is an enterprise-grade SMS texting solution built for big business, made easy for small business. Mass Texting & 2-Way dialog at scale. Extensive features at half the price of competitors. SMS integrations with Salesforce, MS Dynamics, Oracle, Marketo, Hubspot, others. Robust SMS API. Meer informatie over TrueDialog
Employee engagement solutions for medium to large companies
Xoxoday Empuls is a cloud-based solution designed to help HR personnel automate processes related to team communication, continuous feedback, & employee rewards. It lets users share ideas, daily tasks, updates, & more with team members in order to facilitate collaboration across the organization. Meer informatie over Xoxoday Empuls
Employee engagement management solution
Bonfyre is an employee engagement solution, which helps enterprises manage internal communication, employee surveys, events, feedback, recognition & more. The broadcast functionality lets businesses share information, announcements & custom messages across communities or specific employee groups. Meer informatie over Bonfyre
Cloud-based two-way emergency notifications and monitoring
AlertMedia is a cloud-based mass notification platform and emergency safety solution providing multi-channel and two-way messaging, integrated crisis monitoring and data-driven reporting capabilities for those organizations requiring communication with employees and associates during critical events Meer informatie over AlertMedia
Interne communicatietools die de aandacht van werknemers trekken
SnapComms is een softwareoplossing voor werknemerscommunicatie waarmee organisaties effectiever met hun werknemers kunnen communiceren. Meer informatie over SnapComms
Help your employees feel loved.
LifeWorks by Morneau Shepell combines modern employee assistance, wellness, recognition and incentive programs into a unified total well-being solution that engages with 100% of your people. Meer informatie over LifeWorks
Stuur meldingen naar medewerkers via mobiel, e-mail, sms of desktop.
DeskAlerts is een interne communicatieoplossing waarmee bedrijven meldingen naar medewerkers kunnen sturen via bedrijfsapparaten, zoals pc's, mobiele apparaten en tablets. Bedrijven kunnen één platform gebruiken om binnen enkele seconden meldingen naar meer dan 10.000 gebruikers te sturen, om te zorgen dat iedereen het bericht ontvangt. Meer informatie over DeskAlerts
BeAmbassador is ideaal voor jouw bedrijf met meer dan 200 werknemers.
BeAmbassador is een cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het optimaliseren van marketing-, verkoop- en human resource-strategieën door middel van social media-branding en ambassadeursbeheer. Belangrijkste functies omvatten feedbackbeheer, het delen van content, monitoring van activiteiten, analyse en het volgen van prestaties. Meer informatie over BeAmbassador
Internal communication and employee engagement application
theEMPLOYEEapp is a cloud-based internal communication and engagement solution designed to help organizations streamline communication and enhance engagement among frontline and deskbound employees by providing workers with easy access to the information they require Meer informatie over theEMPLOYEEapp
Workforce communication software to engage & train employees
iTacit is a workforce communication software that enables businesses in the healthcare, banking, and manufacturing industries, as well as public sector organizations, to manage employee communications, recruiting, onboarding, engagement, training, and more. Meer informatie over iTacit
Communications & Performance Management software
StaffCircle is web and mobile, employee relationship and management platform helping organisations Communicate and perform Appraisals and One2One check-ins with both non-desk & office-based employees. Users are provided with a web app branded to the business which can be accessed by any device. Meer informatie over StaffCircle
Employee communications software for businesses of all sizes
Proze is a communications software which helps businesses manage internal communications & improve employee engagement through podcasts, quizzes, polls, & more. Proze lets users create content based on individual requirements with elements such as ratings, landing pages, & micro-sites. Meer informatie over Proze
Communication management solution
Pronto is a communication management solution, which helps educational institutions & businesses collaborate and communicate via real-time text or video chats. It lets users modify, delete, or store various documents such as spreadsheets, images, videos & slideshows in a centralized repository. Meer informatie over Pronto
Web-based business broadcasting platform
MediaPlatform Broadcaster is a business broadcasting platform for enterprises to livestream events, webcasts & other video content. The solution supports streaming of premium video sources including HD cameras & encoders, and provides in-depth analytics & event success dashboards for live videos. Meer informatie over Broadcaster
Software voor het beheer van werkplekken, gemeenschaps- en vergaderruimten
Bisner is software voor het beheer van de werkplek, die bedrijven helpt bij het creëren, lanceren en beheren van een aangepast contactplatform om communicatie en samenwerking te bevorderen. Gebruikers kunnen ook een gepersonaliseerde interface ontwerpen met aangepaste logo's en kleuren om de merkidentiteit te promoten naar klanten. Meer informatie over Bisner
Digitale oplossing voor het ontwerpen van een werknemershandboek.
AirMason is ontworpen om organisaties te helpen bij het maken, verspreiden, volgen en bijwerken van digitale handboeken, met als doel de introductie voor nieuwe medewerkers en de betrokkenheid van werknemers te verbeteren. Met de tool voor het maken van handboeken kunnen managers handleidingen personaliseren met behulp van aangepaste sjablonen,... Meer informatie over AirMason
Platform voor interne communicatie en samenwerking
Citadel Team is een cloudgebaseerde interne communicatieoplossing die bedrijven van elke omvang helpt de teamsamenwerking te verbeteren via chat, spraakoproepen en videoconferenties. Hiermee kunnen managers toegangsrechten verlenen aan specifieke gebruikers, groepen aanmaken en documenten delen met collega's. Meer informatie over Citadel Team
Intern contentcreatie- en kennisuitwisselingsplatform
Cocoom is een contentcreatie- en kennisuitwisselingsplatform voor projectmanagement en teamsamenwerking. Met de interne communicatietool kunnen managers en medewerkers dagelijkse memo's, visies, actieplannen, feedback en meer delen met aanpasbare branding en sjablonen. Meer informatie over Cocoom
Accelerate change effectiveness through communication
Whether it's revamping your talent strategies or undergoing a digital transformation, communication is core to any organizational change and critical to your success. GuideSpark Communicate Cloud® enables you to manage and scale the entire communication lifecycle to achieve strategic business goals. Meer informatie over GuideSpark Communicate Cloud
Employee advocacy platform for pre-approved social sharing
Dynamic Signal’s employee advocacy platform unifies corporate social media sharing while raising brand awareness by encouraging positive employee engagement Meer informatie over Dynamic Signal
Digital workplace platform for employee communications
Vibe is a visual communication platform that seamlessly integrates into your digital workplace. It will transform the way you create and share internal communication with your company’s biggest asset – your people Meer informatie over Vibe
Nurture a culture of employee advocacy
Visibly is an employee communications and engagement software build specifically for nurturing company culture. Meer informatie over Visibly
Platform voor klantenbinding voor bedrijven
Peepi is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenbinding die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen potentiële klanten te identificeren en betrokken te maken om merkpromotie te vergroten. Belangrijke functies zijn onder meer gamification, aanpasbare branding, beloningsprogramma's, rendementtracking en feedbackverzameling. Meer informatie over Peepi
Web conferencing, meeting, and collaboration platform
GlobalMeet Collaboration is a cloud-based audio, video, and web conferencing solution for global teams to collaborate via one-to-one meetings, team conferences, and training sessions. Features include screen and webcam sharing, conference recording, audio transcription, and secure cloud storage. Meer informatie over GlobalMeet Collaboration
Multi-channel internal communications management
Reach from IC Thrive is an internal communications platform that allows organizations to send targeted messages to employees on various channels including Slack, Microsoft Teams, email, and SMS. Features include automated follow-ups, reports and analytics, read tracking, campaign insights, and more. Meer informatie over Reach
Collaborative platform for pharma companies and law firms
BOAST is a collaboration platform designed to help consultants, pharmaceutical companies, and law firms manage various administrative operations related to finance, sales, projects, and more. Key features include lead management, audio or video conferencing, document storage, and timesheets. Meer informatie over BOAST
Web conferencing platform for chat and video communication
VidyoCloud is a web conferencing platform that helps corporate businesses, educational institutions, and healthcare organizations conduct virtual meetings and facilitate team communication through audio or video calls. Customers can record video conferences or meetings for future reference. Meer informatie over VidyoCloud