Hier is onze lijst met apps voor Communicatietools voor medewerkers. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

48 apps
Sorteren op
Gepersonaliseerde HR-software voor het MKB
BambooHR biedt een oplossing voor managers en werknemers, met werknemersprofielen, verlofaanvragen en -goedkeuringen, volgen van werving en kandidaten, en rapportage. Meer informatie over BambooHR
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Merkeigen communicatieplatform en taakbeheertool
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Software voor teamcommunicatie
Cliq is een oplossing van Zoho voor teamcommunicatie en samenwerking met team- en privékanalen, videovergaderingen, het delen van bestanden, doorzoekbare chatgeschiedenis en meer. Meer informatie over Zoho Cliq
Kennisbasis voor het ontwikkelen van teams en organisaties
Elium helpt je om moeiteloos een centrale hub te creëren voor het opschalen van teams die cruciale content moeten organiseren en gebruiken om werk gedaan te krijgen. Elium is een moderne oplossing voor kennisbeheer waarmee een organisatie zijn teams beter kan benutten en uitbreiden op basis van belangrijke documentatie. Meer informatie over Elium
Platform voor interne communicatie en samenwerking
Citadel Team is een cloudgebaseerde interne communicatieoplossing die bedrijven van elke omvang helpt de teamsamenwerking te verbeteren via chat, spraakoproepen en videoconferenties. Hiermee kunnen managers toegangsrechten verlenen aan specifieke gebruikers, groepen aanmaken en documenten delen met collega's. Meer informatie over Citadel Team
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort werknemersintranet dat de betrokkenheid en werkplekcultuur stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Automatiseer je cursusevaluaties met software van Blue.
Blue is een software die jouw enquêtes, 360-graden feedbackbeoordelingen, cursusevaluaties en andere belangrijke institutionele feedbackinitiatieven volledig automatiseert. Meer informatie over Bluepulse
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectbeheer. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
Onlinevergadersoftware met HD-videovergaderingen
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 100 deelnemers. Meer informatie over GoToMeeting
Een eenvoudige en veilige manier om je organisatie onderling te verbinden.
Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace by Facebook
Conversatieplatform voor teamsamenwerking en productiviteit
Glip is een cloudgebaseerd gespreksplatform waarmee teams kunnen plannen, delen en werktaken organiseren. Tekst- en videochatfuncties vereenvoudigen de communicatie tussen teamleden, terwijl het delen van bestanden en gezamenlijk taakbeheer de efficiëntie en productiviteit bevorderen. Meer informatie over Glip
Beveiligde instant messenger voor teams en bedrijven
Brosix is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven door middel van verschillende communicatiekanalen te helpen bij het beheren van bestandsoverdrachten, groeps- en privéchats, screenshots, het delen van schermen en meer. Gebruikers kunnen uitzendberichten verzenden naar leden in hun netwerk en meerdere chats weergeven in één... Meer informatie over Brosix
Een mobielgerichte communicatie-app voor medewerkers die geen desktop gebruiken
Beekeeper is een mobielgericht communicatieplatform dat wordt gebruikt om iedereen in een organisatie te bereiken en te verbinden en om de betrokkenheid te vergroten. Meer informatie over Beekeeper
Voice & Text Message Broadcasting Made Easy
With DialMyCalls you can record a message and send it to a list of phone numbers in seconds. We can also send text messages and e-mails which allows you to communicate with people 3 different ways. Our web-based system lets you access your account from any computer or mobile device. Meer informatie over DialMyCalls
Commmunication & collaboration solutions for your business
Jive's industry-leading interactive intranet provides the gateway to an organization's most important assets – its knowledge and people. Meer informatie over Jive
Work as One
SocialChorus is the workforce communications platform that empowers companies to work as one. Meer informatie over SocialChorus
Medewerkers-app en -portal voor externe teams
Blink is een complete app- en portaloplossing voor medewerkers waarmee mobiele teams communicatie kunnen stimuleren, de productiviteit verhogen en iedereen op de hoogte houden. Meer informatie over Blink
Bedrijfsplatform voor medewerkersbetrokkenheid en -erkenning
Reward Gateway is een cloudgebaseerd platform voor medewerkersbetrokkenheid dat grote ondernemingen helpt met beloning en erkenning van werknemers. Belangrijkste functies zijn peer-to-peer-nominaties, prijsaflevering, communicatie, enquêtecreatie, voordelenbeheer, pushmeldingen en live waarschuwingen. Meer informatie over Reward Gateway
Google intranet social enterprise portal for G Suite users
LumApps is an intranet for G Suite users designed to streamline corporate communication & collaboration, and improve culture sharing & employee experience Meer informatie over LumApps
The modern employee intranet
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication Meer informatie over Simpplr
The All-in-one Business Process Communication solution
Secure private smartphone/desktop communication and other process automation tools for leading business teams: group chats, PTT, NFC, VoIP.. Meer informatie over Team on the Run
Intranet software and internal communications expertise
Source intranet software by IC Thrive is built for internal communicators, HR pro's and marketers in finance, healthcare, and corporations. IC Thrive combines internal communications best practises and expertise to empower our customers to build thriving workplaces. Meer informatie over Intranet Connections
Oplossing voor communicatie, belangenbehartiging en ervaringen van medewerkers
Smarp is een cloudgebaseerde oplossing voor medewerkersbetrokkenheid waarmee bedrijven content kunnen organiseren, beheren en delen met werknemers om de communicatie tussen teams te verbeteren. Het platform ondersteunt intelligente distributie van content aan werknemers, versterking van berichten door middel van werknemers die als ambassadeurs... Meer informatie over Smarp
Workforce automation solution for optimizing operations
Intradiem is a workforce automation solution designed to streamline operations related to agent engagement & customer service experience. It comes with an automated training module, which lets organizations create real-time training & allows employees to manage schedules via a mobile application. Meer informatie over Intradiem
Cloud-based video conferencing software
ezTalks is a cloud-based video conferencing software which enables SMBs & large enterprises to communicate & collaborate instantly online via HD video & audio Meer informatie over ezTalks
Enterprise-Grade SMS Text Messaging Platform with SMS API
TrueDialog is an enterprise-grade SMS texting solution built for big business, made easy for small business. Mass Texting & 2-Way dialog at scale. Extensive features at half the price of competitors. SMS integrations with Salesforce, MS Dynamics, Oracle, Marketo, Hubspot, others. Robust SMS API. Meer informatie over TrueDialog
Mobielgerichte werknemerscommunicatie voor grote organisaties
Staffbase is een platform voor medewerkerscommunicatie voor communicators in grote en gedistribueerde organisaties. Het is ontworpen voor effectieve interne communicatie, met een maximaal bereik en relevantie. Het platform kan moeiteloos worden uitgebreid tot een flexibel, gebruiksvriendelijk mobiel intranet. Meer informatie over Staffbase
Interne communicatietools die de aandacht van werknemers trekken
SnapComms is een softwareoplossing voor werknemerscommunicatie waarmee organisaties effectiever met hun werknemers kunnen communiceren. Meer informatie over SnapComms
Help your employees feel loved.
LifeWorks by Morneau Shepell combines modern employee assistance, wellness, recognition and incentive programs into a unified total well-being solution that engages with 100% of your people. Meer informatie over LifeWorks
Cloud-based two-way emergency notifications and monitoring
AlertMedia is a cloud-based mass notification platform and emergency safety solution providing multi-channel and two-way messaging, integrated crisis monitoring and data-driven reporting capabilities for those organizations requiring communication with employees and associates during critical events Meer informatie over AlertMedia
Employee engagement management solution
Bonfyre is an employee engagement solution, which helps enterprises manage internal communication, employee surveys, events, feedback, recognition & more. The broadcast functionality lets businesses share information, announcements & custom messages across communities or specific employee groups. Meer informatie over Bonfyre
Automation, insights and best practices to grow a business.
The Armatic platform enhances the power of your existing accounting/ ERP software and your existing CRM system with workflow automation, powerful business intelligence and fully integrated cross-department communications functionality to automate tasks in finance, sales, support, HR and operations. Meer informatie over Armatic
Stuur meldingen naar medewerkers via mobiel, e-mail, sms of desktop.
DeskAlerts is een interne communicatieoplossing waarmee bedrijven meldingen naar medewerkers kunnen sturen via bedrijfsapparaten, zoals pc's, mobiele apparaten en tablets. Bedrijven kunnen één platform gebruiken om binnen enkele seconden meldingen naar meer dan 10.000 gebruikers te sturen, om te zorgen dat iedereen het bericht ontvangt. Meer informatie over DeskAlerts
BeAmbassador is great for your company of over 200 employees
BeAmbassador is a cloud-based solution, which helps businesses with optimizing marketing, sales, and human resource strategies through social media branding and ambassador management. Key features include feedback management, content sharing, activity monitoring, analytics, and performance tracking. Meer informatie over BeAmbassador
Internal communication and employee engagement application
theEMPLOYEEapp is a cloud-based internal communication and engagement solution designed to help organizations streamline communication and enhance engagement among frontline and deskbound employees by providing workers with easy access to the information they require Meer informatie over theEMPLOYEEapp
Employee engagement solutions for medium to large companies
Xoxoday Empuls is a cloud-based solution designed to help HR personnel automate processes related to team communication, continuous feedback, & employee rewards. It lets users share ideas, daily tasks, updates, & more with team members in order to facilitate collaboration across the organization. Meer informatie over Xoxoday Empuls
Platform voor intranet en communicatie voor digitale werkplekken
Hub is een intelligente intranetoplossing en beveiligd klantenportal waarmee teams, kantoren en organisaties met meerdere locaties kunnen samenwerken, communiceren en informatie delen. Meer informatie over Hub
Communications & Performance Management software
StaffCircle is web and mobile, employee relationship and management platform helping organisations Communicate and perform Appraisals and One2One check-ins with both non-desk & office-based employees. Users are provided with a web app branded to the business which can be accessed by any device. Meer informatie over StaffCircle
Intern contentcreatie- en kennisuitwisselingsplatform
Cocoom is een contentcreatie- en kennisuitwisselingsplatform voor projectmanagement en teamsamenwerking. Met de interne communicatietool kunnen managers en medewerkers dagelijkse memo's, visies, actieplannen, feedback en meer delen met aanpasbare branding en sjablonen. Meer informatie over Cocoom
Employee experience platform
GuideSpark Communicate Cloud is an employee engagement platform designed to enable businesses to run multiple communication journeys for different employee segments. The system supports communication through multiple channels, including printed media, email, SMS & integrations with third-party apps. Meer informatie over GuideSpark Communicate Cloud
Employee advocacy platform for pre-approved social sharing
Dynamic Signal’s employee advocacy platform unifies corporate social media sharing while raising brand awareness by encouraging positive employee engagement Meer informatie over Dynamic Signal
Digital workplace platform for employee communications
Vibe is a visual communication platform that seamlessly integrates into your digital workplace. It will transform the way you create and share internal communication with your company’s biggest asset – your people Meer informatie over Vibe
Nurture a culture of employee advocacy
Visibly is an employee communications and engagement software build specifically for nurturing company culture. Meer informatie over Visibly
Employee communications software for businesses of all sizes
Proze is a communications software which helps businesses manage internal communications & improve employee engagement through podcasts, quizzes, polls, & more. Proze lets users create content based on individual requirements with elements such as ratings, landing pages, & micro-sites. Meer informatie over Proze
Customer engagement platform for businesses
Peepi is a cloud-based customer engagement solution designed to help businesses of all sizes identify and engage prospective customers in order to increase brand promotion. Key features include gamification, customizable branding, reward programs, ROI tracking, and feedback collection. Meer informatie over Peepi
Digital employee handbook building solution
AirMason is designed to help organizations create, distribute, track and update digital handbooks, with the aim of improving employee onboarding and engagement. The handbook builder tool allows managers to personalize manuals using custom templates, fonts, colors and background images. Meer informatie over AirMason