Hier is onze lijst met apps voor Communicatietools voor medewerkers. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

81 softwareopties

Guru is een webgebaseerde oplossing voor kennisbeheer waarmee bedrijven relevante informatie uit een database kunnen vastleggen, ordenen en ophalen met behulp van technologie voor kunstmatige intelligentie, om de samenwerking te vergemakkelijken en workflows tussen teams te ondersteunen. Meer informatie over Guru
Gebruik het flexibele platform van monday.com om je werknemers aangepaste communicatietools te bieden die hen helpen projecten in context te bespreken. Meer informatie over monday.com
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google Workspace. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
DeskAlerts is een interne communicatieoplossing waarmee bedrijven meldingen naar medewerkers kunnen sturen via bedrijfsapparaten, zoals pc's, mobiele apparaten en tablets. Bedrijven kunnen één platform gebruiken om binnen enkele seconden meldingen naar meer dan 10.000 gebruikers te sturen, om te zorgen dat iedereen het bericht ontvangt. Meer informatie over DeskAlerts
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Asana is het toonaangevende werkbeheerplatform voor teamoverschrijdend werk dat werknemers afstemt op bedrijfsdoelen en een registratiesysteem creëert om teams te helpen deze doelen te bereiken. Schep duidelijkheid over prioriteiten en verantwoordelijkheden binnen teams, en monitor de voortgang in realtime om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
GoToMeeting is een tool voor medewerkerscommunicatie waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing. Meer informatie over GoTo Meeting
BambooHR biedt een oplossing voor managers en werknemers, met werknemersprofielen, verlofaanvragen en -goedkeuringen, volgen van werving en kandidaten, en rapportage. Meer informatie over BambooHR
Wrike is een communicatieplatform voor werknemers dat wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven in 140 landen. Functies zijn @vermeldingen, aangepaste velden, live bewerken en gedeelde teamagenda's. Kies uit meer dan 400 app-integraties om bronnen te stroomlijnen en je externe teams verbonden te houden. Meer informatie over Wrike
Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace from Meta
Kronos Workforce Ready is een volledig pakket van oplossingen voor HCM (human capital management, beheer van menselijk kapitaal) met een intuïtieve gebruikersinterface en één enkel werknemersdossier. De cloudgebaseerde HCM biedt capaciteiten voor werving, onboarding, secundaire arbeidsvoorwaarden, uren- en aanwezigheidsregistratie, salarisadministr... Meer informatie over UKG Ready
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoTo Connect
Reward Gateway is een cloudgebaseerd platform voor medewerkersbetrokkenheid dat grote ondernemingen helpt met beloning en erkenning van werknemers. Belangrijkste functies zijn peer-to-peer-nominaties, prijsaflevering, communicatie, enquêtecreatie, voordelenbeheer, pushmeldingen en live waarschuwingen. Meer informatie over Reward Gateway
Jolt is een operationeel platform voor elk bedrijf en omvat personeelsbeheer en naleving van de voedselveiligheid. De software helpt bedrijven de arbeidskosten te verlagen en de verantwoordelijkheid, productiviteit en efficiëntie van het personeel te verbeteren. Meer informatie over Jolt
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen communiceren rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Factorial is krachtige HR-software waarmee kleine tot middelgrote bedrijven administratieve taken zoals documenten, feestdagen, afwezigheid en nog veel meer kunnen automatiseren. Je kunt op één plek de loonadministratie beheren en belangrijke documenten veilig opslaan, of zelfs flexibele vergoedingen en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werknemers... Meer informatie over Factorial
Employment Hero is een platform voor HR, salarisadministratie en voorzieningen waarmee ondernemingen administratieve taken kunnen beheren, zoals werving, onboarding, urenstaten en salarisadministratie, en administratieve processen kunnen stroomlijnen. Employment Hero is beschikbaar als een native mobiele toepassing op iOS en Android. Meer informatie over Employment Hero
Startquestion is een webgebaseerde tool voor het maken van enquêtes, quizzen en formulieren waarmee je bestellingen of registraties kunt verzamelen, klanten kunt bestuderen, werknemers kunt evalueren en meer. Meer informatie over Startquestion
Sling is plannings- en communicatiesoftware met functies voor personeelsplanning, teamberichten, urenregistratie, taakbeheer en rapportage, waarmee zowel managers als werknemers alle aspecten van hun werk op één platform kunnen organiseren. Meer informatie over Sling
Pumble helpt bedrijven in de gezondheidszorg, softwareontwikkeling, financiële diensten en andere sectoren te chatten met leden op verschillende afdelingen en meerdere locaties. Gebruikers kunnen openbare of privékanalen maken met aangepaste namen en beschrijvingen om samen te werken aan projecten en informatie uit te wisselen. Meer informatie over Pumble
BombBomb is een video-e-mailmarketingplatform dat is ontworpen om verkoopteams te helpen contact te leggen met prospects en klanten, evenals leads te converteren en verwijzingen te ontvangen door video's op te nemen, te versturen en bij te houden via e-mail, sms en sociale netwerken. Meer informatie over BombBomb
AlertMedia is een cloudgebaseerd platform voor massameldingen en een noodveiligheidsoplossing die berichtenuitwisseling via meerdere kanalen en in twee richtingen, geïntegreerde crisismonitoring en datagestuurde rapportagecapaciteiten biedt voor organisaties die behoefte hebben aan communicatie met werknemers en partners tijdens kritieke gebeurteni... Meer informatie over AlertMedia
WinTeam is cloudgebaseerde ERP-software die is ontworpen om aannemers van conciërge- en beveiligingsdiensten te helpen bij het beheren van hun personeel en het automatiseren van financiële activiteiten. Functies omvatten het volgen van prestaties, kostenberekening van opdrachten, tijdregistratie, planning van arbeidsvoorwaarden, analyse en... Meer informatie over WinTeam
Workvivo is een communicatieplatform voor medewerkers dat is ontworpen om verspreide teams samen te brengen. De oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en een app voor werknemers, allemaal gecombineerd in één vertrouwde digitale ervaring die werknemers zeer waarderen. Meer informatie over Workvivo
Blink is een complete app- en portaloplossing voor medewerkers waarmee mobiele teams communicatie kunnen stimuleren, de productiviteit verhogen en iedereen op de hoogte houden. Meer informatie over Blink
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen. Meer informatie over Simpplr
GoBrunch is een ideaal webinarplatform voor lesgeven en training. De gratis versie heeft geen tijdslimiet en je kunt zoveel virtuele lessen of evenementen maken en opnemen als je wilt. Zet je camera aan, deel je scherm, deel je video's, zend andere presentatoren uit, neem op en creëer breakout-sessies. Meer informatie over GoBrunch
Cliq is een oplossing van Zoho voor teamcommunicatie en samenwerking met team- en privékanalen, videovergaderingen, het delen van bestanden, doorzoekbare chatgeschiedenis en meer. Meer informatie over Zoho Cliq
Assemblage is een cloudplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van processen voor beloningen en erkenning van werknemers. Assembly is geschikt voor bedrijven van elke omvang en stelt gebruikers in staat om inzicht te bieden in teambijdragen, waardoor de samenwerking en betrokkenheid toeneemt. Het is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers. Meer informatie over Assembly
Een end-to-end ecosysteem voor het beheren van teams en de levenscyclus van app-packaging. Het bestaat uit de modules Task Manager en Repository Manager. Meer informatie over PACE Packager Hub
Het mobiele platform van Beekeeper is het enige contactpunt voor je eerstelijnsmedewerkers. De software combineert communicatie en tools om de flexibiliteit, productiviteit en veiligheid van het bedrijf te vergroten. Meer informatie over Beekeeper
Nieuw soort intranet voor werknemers dat de betrokkenheid en cultuur op de werkplek stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Brosix biedt werknemers alle functies die ze nodig hebben om in contact te blijven en efficiënt samen te werken. De Brosix-app bestaat uit talrijke communicatiefuncties, waaronder tekstchat, audio- en videogesprekken, chatrooms en bestandsoverdracht. Meer informatie over Brosix
Trumpia is een sms-marketing automation tool die helpt bij het beheren en stroomlijnen van de automatisering van sms, targeting van klanten, campagnebeheer en meer. De SaaS-oplossing is bedoeld voor bedrijven van elke omvang en helpt gebruikers rendement te bereiken door middel van verbeterde klantcommunicatie via verschillende kanalen. Meer informatie over Trumpia
De medewerkers-apps en intranetten van Staffbase overwinnen je interne communicatie-uitdagingen en helpen bij het opbouwen van een eersteklas ervaring voor je omvangrijke, geïsoleerde en verspreide personeel. Meer informatie over Staffbase
Empuls is een alles-in-één platform voor medewerkersbetrokkenheid en motivatie dat beloningen en erkenning, Pulse-enquêtes, eNPS-enquêtes, 1-op-1 feedback, sociaal intranet en menselijke analytics biedt in één krachtige oplossing. Empuls wordt vertrouwd door meer dan 1000 merken over de hele wereld en helpt organisaties om high-performing teams... Meer informatie over Empuls
Beheer je eerstelijnsteam met een alles-in-één digitale werkplek voor taakbeheer, communicatie en training. Meer informatie over YOOBIC
Mo creëert momenten die mensen dichter bij elkaar brengen op het werk. Door sterkere werkrelaties op te bouwen creëert Mo een gedeeld gevoel van saamhorigheid dat de kracht heeft om een groter gevoel van betekenis te creëren dat mensen motiveert. Meer informatie over Mo
Wooqer is één app voor alle activiteiten waarmee bedrijven en teams van elke omvang acties ter plaatse in overeenstemming kunnen brengen met de strategie. Digitaliseer papieren, Excel- of informele workflows, train mensen en deel ideeën en weet op het juiste moment wat er beslist moet worden - allemaal op één plek op Wooqer. Meer informatie over Wooqer
DialMyCalls is een oplossing voor bulkberichten die onderwijsinstellingen, religieuze organisaties en bedrijven helpt om tekst-, spraak- en e-mailberichten uit te zenden naar individuen en groepen. Beheerders kunnen de tekst-naar-spraak-technologie gebruiken om audioberichten in meerdere stemmen en talen te creëren. Meer informatie over DialMyCalls
Trillian is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven in de gezondheidszorg te helpen processen voor instant messaging te beheren om de interne communicatie te verbeteren. Met Trillian kunnen gebruikers groepschats beheren, gesorteerd op teams of afdeling, en informatie over de status van de patiënt, personeelswisselingen en meer... Meer informatie over Trillian
Polymail is software voor e-mailbeheer waarmee bedrijven de productiviteit kunnen verbeteren met behulp van contactprofielen, vervolgherinneringen, opmerkingen, vermeldingen, e-mailtracking en andere functionaliteiten. Organisaties kunnen geautomatiseerde meerfasige campagnes naar prospects sturen, gekwalificeerde leads identificeren en betrokkenhe... Meer informatie over Polymail
Het interactieve intranet van Jive brengt je mensen, informatie en inhoud samen in één enkele hub om je werk gedaan te krijgen. Het is een veilige out-of-the-box oplossing voor bedrijfscommunicatie, samenwerking en kennisuitwisseling, met een boeiende gebruikerservaring die acceptatie en productiviteit stimuleert. Meer informatie over Jive
De besluitvormingstechnologie van UniFocus biedt tools voor personeelsbeheer die managers helpen slimmere beslissingen te nemen. Meer informatie over UniFocus
SocialChorus is het communicatieplatform voor werknemers dat bedrijven in staat stelt om als een eenheid te werken. Meer informatie over SocialChorus
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
FWI is een cloudgebaseerde oplossing voor digitale displays voor bedrijven zoals hotels, casino's, scholen, congrescentra, zakelijke ondernemingen, uitgaansgelegenheden, restaurants en meer. Het biedt tools om aangepaste, merkeigen digitale displays te ontwerpen voor weergave op meerdere schermen of locaties. Meer informatie over FWi

Gerelateerde categorieën