Hier is onze lijst met apps voor Cloud communicatie platform software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

89 softwareopties

Arena maakt live groepsruimtes voor elk evenement, en dankzij streaming kunnen gebruikers discussiëren en over je content praten. Je groepschat wordt weergegeven waar je maar wilt en je kunt het aanpassen op je website-ontwerp. Meer informatie over Arena
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
3CX is een uitgebreid communicatiesysteem met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Laat dit platform je PBX (Private Branch Exchange) hosten en beheer en updates uitvoeren, of stel het in op je Google-, Azure- of Amazon-cloudaccount met de eenvoudige installatiewizard. Meer informatie over 3CX
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Squaretalk
Freshcaller is een modern cloudgebaseerd communicatieplatform voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. De cloudgebaseerde architectuur combineert functies zoals IVR, Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om telefonische activiteiten op te zetten. Het biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshdesk Contact Center
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxtra
Global Call Forwarding biedt internationale gratis nummers, lokale telefoonnummers en spraakoplossingen voor ondernemingen uit de meeste landen over de hele wereld. Meer informatie over Global Call Forwarding
CM.com is een cloudgebaseerd conversationeel handelsplatform waarmee bedrijven betalingsoplossingen voor winkels kunnen implementeren en contact kunnen leggen met klanten via verschillende spraak- en sms-kanalen. Functies omvatten berichtenlogboeken, e-mailcampagnes, klantsegmentatie en gegevensvalidatie. Meer informatie over CM.com
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Webex
Wrike is een cloudgebaseerd communicatieplatform dat wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Functies zijn een live-editor, aangepaste velden, @vermeldingen, proofingtools en meer dan 400 app-integraties om uit te kiezen. Probeer Wrike om de teamcommunicatie te verbeteren en het werken op afstand te vereenvoudigen. Meer informatie over Wrike
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Sms-berichtenservice voor marketingwaarschuwingen, verkoopevenementen, kortingsbonnen, meldingen en afspraakherinneringen Meer informatie over Textedly
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
LoopUp is een premium oplossing voor vergaderingen op afstand die leidt tot betere, productievere telefonische vergaderingen. Door de combinatie van audiobetrouwbaarheid met een eenvoudige gebruikerservaring en krachtige samenwerkingsfuncties biedt LoopUp een conferentieoplossing van wereldklasse die je gebruikers en gasten zullen waarderen. Meer informatie over LoopUp
Zingle is een sms-oplossing die communicatie tussen bedrijven en hun klanten mogelijk maakt via sms, met multi-channel berichten, automatisering en meer. Meer informatie over Zingle
Bandwidth biedt een reeks API-producten voor bedrijven en ontwikkelaars die spraakoproepen, beveiligde sms-berichten met 2FA (2 Factor Authentication), mms of connectiviteit voor noodoproepen naar 9-1-1 willen toevoegen aan software en toepassingen, terwijl ze ook toegang hebben tot SIP-trunking, routering, adresverificatie en overdraagbaarheid... Meer informatie over Bandwidth
The cloud-based Halo Clinical Collaboration Platform (CCP) combines HIPAA-compliant role-based messaging, on-call scheduling, VoIP calling, critical results, alerts, and care team tools on one, unified mobile platform, accelerating time-sensitive clinical communication & workflows to improve care. Meer informatie over Halo Health
Plivo is een API-gebaseerd platform voor spraak- en sms-ontwikkeling en een wereldwijde aanbieder van carrierdiensten voor bedrijven van elke omvang die gebruik willen maken van cloudcommunicatie. Klanten hebben toegang tot veelzijdige HTTP API's voor het bouwen van spraak- en sms-mogelijkheden in elke web- of mobiele app met behulp van elke... Meer informatie over Plivo
Fuze - voorheen ThinkingPhones - is een cloudgebaseerd platform voor UCaaS (Unified Communications) dat ondersteuning via meerdere kanalen mogelijk maakt voor klanten, partners, personeel en andere belanghebbenden. Meer informatie over Fuze
JivoChat is live chatsoftware die aanpasbare webgebaseerde en mobiele chatwidgets biedt met 20 taalopties en webgebaseerde, desktop- en mobiele apps voor medewerkers, inclusief realtime bezoekersmonitoring, geschiedenis van paginaweergaves, transcripties van e-mailchat, bestandsoverdrachten, standaardreacties, klantbeoordelingen, en nog veel meer. Meer informatie over JivoChat
Cliq is een oplossing van Zoho voor teamcommunicatie en samenwerking met team- en privékanalen, videovergaderingen, het delen van bestanden, doorzoekbare chatgeschiedenis en meer. Meer informatie over Zoho Cliq
Cloudgebaseerde software voor contactcenters. Met de Stellar-functies kun je de prestaties van je callcenter maximaliseren en je bedrijf laten gedijen. Volledig API-gebaseerd met kant-en-klare CRM-plug-ins. Virtuele telefoonnummers in elk land Meer informatie over ZIWO
Telnyx is een alles-in-één communicatieplatform dat spraak-, berichten- en IP-diensten levert voor toepassingen en communicatiebedrijven. Telnyx stelt gebruikers in staat om al hun behoeften op het gebied van spraak en berichten te integreren, beheren en analyseren met functies zoals elastische SIP-trunking, programmeerbare sms en meer. Meer informatie over Telnyx Suite
TextP2P offers texting, email, and ringless voicemail combined in platform for small to medium size businesses in the US & Canada. The platform allows users to do bulk messaging or do 2-way conversations with a 98% open rate. It also supports message automation, keywords, and surveys. Meer informatie over TextP2P
Heymarket biedt zakelijke sms-berichten voor marketing-, verkoop-, ondersteunings- en operationele teams, met gedeelde inboxen, mobiele apps, berichtsjablonen en meer. Meer informatie over Heymarket
Pony Express HQ is een oplossing voor online sms-marketing waarmee bedrijven en gemeenschappen sms-berichten met deals, updates en informatie naar grote groepen klanten kunnen verzenden en ontvangen. Pony Express HQ is ontworpen voor niet-technische teams en er is geen training vereist. Meer informatie over Pony Express HQ
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered. We support unlimited calling and provide bespoke cloud telephony solutions with powerful integrations—these are used by organizations of all sizes to simplify their customer service and team collaboration. Meer informatie over Acefone
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Line2 is een cloudgebaseerd communicatieplatform waarmee kleine bedrijven met klanten kunnen communiceren via oproepen en sms-berichten met behulp van een virtueel telefoonsysteem. Professionals kunnen het platform gebruiken om verschillende telefoonlijnen voor teamleden in te stellen, wat een snelle reactie voor klanten mogelijk maakt. Meer informatie over Line2 Pro
BroadVoice b-Hive is everything you need and anywhere you want to go! Untether your team from their desk phones and give them the power to provide deeper customer experiences and seize on opportunities more effectively. Meer informatie over BroadVoice Cloud PBX
VidyoConnect is a web conferencing platform that helps corporate businesses, educational institutions, and healthcare organizations conduct virtual meetings and facilitate team communication through audio or video calls. Customers can record video conferences or meetings for future reference. Meer informatie over VidyoConnect
Profiteer van onbeperkte lokale minuten voor je bedrijf vanaf $ 18,99/maand ***** VirtualPBX is een bekroonde aanbieder van zakelijke telefoonsystemen die alle soorten organisaties hoogwaardige capaciteiten biedt tegen slechts een fractie van de kosten. Meer informatie over VirtualPBX
Runrun.it is a cloud-based work management platform that enables enterprises to manage tasks and projects, improve collaboration across teams, and analyze productivity metrics to measure performance. The solution is designed to provide teams with a single source of truth on their projects & tasks. Meer informatie over Runrun.it
SMSGlobal is a communication management software designed to help businesses improve marketing operations and enhance customer engagement through automated text messages. Key features include two-way SMS, data import, scheduling, account management, notifications, customizable templates, and more. Meer informatie over SMSGlobal
Channelize.io is a Platform-as-a-Service (PaaS) product that enables businesses (eCommerce Stores & D2C Brands) to leverage the power of Live Shopping and Real-time Engagement to Boost Sales, Build Brand Image and Credibility. Meer informatie over Channelize.io
MAXvoice is a cloud-based communication platform that lets businesses use voice calling and group chat to connect with customers, partners, vendors, support resources, and co-workers across multiple locations. Meer informatie over MAXvoice
Gebruiksvriendelijk cloudsysteem voor professionele dienstverleners, van startups tot grote internationale bedrijven. Helpt bij het beheren van bedrijfsfinanciën, mensen en documenten. Altijd en overal delen, openen en samenwerken. Meer informatie over Teamogy
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
Lark is a collaboration software that helps businesses establish communication through instant messaging and audio or video calling. It lets users create chat threads and view interaction history to streamline communication and provide context on specific topics. Meer informatie over Lark
CometChat is een chat-API en in-app messaging SDK waarmee gebruikers HD spraak- en videogesprekken en tekstchatfunctionaliteit rechtstreeks in hun mobiele en web-apps kunnen integreren. CometChat ondersteunt ook pushmeldingen, leesbevestigingen, typindicatoren, realtime vertaling en meer. Meer informatie over CometChat
Vonix Flex is a cloud-based communication platform that enables businesses to interact with clients via message, calls, and social media channels. With the shared inboxes, supervisors can assign multiple team members to a single message group, facilitating collaborative handling of customer queries. Meer informatie over Vonix
CircleLoop is een cloudgebaseerd, self-service softwaresysteem voor zakelijke telefonie met systeemeigen desktop- en mobiele apps. Het bevat functies zoals ondersteuning voor Britse en internationale nummers, gepersonaliseerde voicemail, doorverbinden van gesprekken, gespreksopname, sms-integratie, slimme meldingen, contactbeheer en meer. Meer informatie over CircleLoop
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip

Gerelateerde categorieën