Hier is onze lijst met apps voor Cloud communicatie platform software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

55 apps
Sorteren op
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Contactcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams
Cloud PBX is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat is ontworpen om bedrijven te helpen met het beheer van oproepdoorschakeling, voicemailmeldingen en uniforme berichten. Met Cloud PBX kunnen gebruikers bestaande VoIP- en IP-telefoons met internet verbinden om opgenomen spraakberichten naar meerdere bestemmingen te routeren. Meer informatie over Axiom
Cloudgebaseerd PBX en unified communications platform voor het MKB
Yeastar Cloud PBX is software voor unified communications die bedrijven voorziet van private branch exchange-systemen en VoIP-gateways. Het platform stelt werknemers in staat om oproepen door te verbinden naar elk intern of extern telefoonnummer of toestel, doorschakelregels te definiëren en de oproepgeschiedenis te bekijken. Meer informatie over Yeastar Cloud PBX
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
Freshcaller is een cloudgebaseerd modern telefoonsysteem dat je helpt bij het opschalen van je bedrijf zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de complexiteit. Freshcaller van Freshworks kan je helpen gesprekken opnieuw uit te vinden en de context terug te winnen. Freshworks wordt vertrouwd door meer dan 40.000 klanten. Meer informatie over Freshcaller
Integreerbare, mobiele API voor cloudgebaseerde samenwerking
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxtra
Omni-channel klantcommunicatie en -betrokkenheid
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Massa sms-diensten voor mobiele telefoons voor het MKB
Sms-berichtenservice voor marketingwaarschuwingen, verkoopevenementen, kortingsbonnen, meldingen en afspraakherinneringen Meer informatie over Textedly
Cloudgebaseerd telefoonsysteem en software en diensten voor contactcentra
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
Biedt spraak en berichten aan jouw web- en mobiele toepassingen.
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
Gehoste telefooncentrale met CRM-integratie en mobiele apps
3CX is een op software gebaseerde PBX-oplossing met een in de cloud gehoste optie die gebruikers webconferenties, CRM-integratie, een chatfunctie en systeemeigen mobiele apps biedt Meer informatie over 3CX
Conversatieplatform voor teamsamenwerking en productiviteit
Glip is een cloudgebaseerd gespreksplatform waarmee teams kunnen plannen, delen en werktaken organiseren. Tekst- en videochatfuncties vereenvoudigen de communicatie tussen teamleden, terwijl het delen van bestanden en gezamenlijk taakbeheer de efficiëntie en productiviteit bevorderen. Meer informatie over Glip
Sms-berichten voor verkoop-, ondersteunings- en operationele teams
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
Tekstberichten voor klantenservice en teamsamenwerking
Zingle is een sms-oplossing die communicatie tussen bedrijven en hun klanten mogelijk maakt via sms, met multi-channel berichten, automatisering en meer. Meer informatie over Zingle
Coderings-API's voor het toevoegen van telefonie, sms en 911-belfunctie aan toepassingen
Bandwidth biedt een reeks API-producten voor bedrijven en ontwikkelaars die spraakoproepen, beveiligde sms-berichten met 2FA (2 Factor Authentication), mms of connectiviteit voor noodoproepen naar 9-1-1 willen toevoegen aan software en toepassingen, terwijl ze ook toegang hebben tot SIP-trunking, routering, adresverificatie en overdraagbaarheid... Meer informatie over Bandwidth
API-gebaseerd spraak- en sms-platform voor bedrijven van elke omvang
Plivo is een API-gebaseerd platform voor spraak- en sms-ontwikkeling en een wereldwijde aanbieder van carrierdiensten voor bedrijven van elke omvang die gebruik willen maken van cloudcommunicatie. Klanten hebben toegang tot veelzijdige HTTP API's voor het bouwen van spraak- en sms-mogelijkheden in elke web- of mobiele app met behulp van elke... Meer informatie over Plivo
Multi-channel ondersteuning voor klanten, partners en personeel
Fuze - voorheen ThinkingPhones - is een cloudgebaseerd platform voor UCaaS (Unified Communications) dat ondersteuning via meerdere kanalen mogelijk maakt voor klanten, partners, personeel en andere belanghebbenden. Meer informatie over Fuze
Apps voor livechat met medewerkers voor iOS en Android
JivoChat is live chatsoftware die aanpasbare webgebaseerde en mobiele chatwidgets biedt met 20 taalopties en webgebaseerde, desktop- en mobiele apps voor medewerkers, inclusief realtime bezoekersmonitoring, geschiedenis van paginaweergaves, transcripties van e-mailchat, bestandsoverdrachten, standaardreacties, klantbeoordelingen, en nog veel meer. Meer informatie over JivoChat
Software voor teamcommunicatie
Cliq is een oplossing van Zoho voor teamcommunicatie en samenwerking met team- en privékanalen, videovergaderingen, het delen van bestanden, doorzoekbare chatgeschiedenis en meer. Meer informatie over Zoho Cliq
Alles-in-één communicatieplatform en API
Telnyx is een alles-in-één communicatieplatform dat spraak-, berichten- en IP-diensten levert voor toepassingen en communicatiebedrijven. Telnyx stelt gebruikers in staat om al hun behoeften op het gebied van spraak en berichten te integreren, beheren en analyseren met functies zoals elastische SIP-trunking, programmeerbare sms en meer. Meer informatie over Telnyx Suite
Oplossing voor zakelijke berichten - sms, Facebook Messenger, Kik en chat
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
API-gebaseerde tool voor contactcenters met echte en virtuele medewerkers
ZIWO is een cloudgebaseerd callcenterplatform dat is ontworpen voor verkoop-, marketing-, klantenondersteuning- en ontwikkelteams om hen te helpen om met klanten te communiceren via echte of virtuele medewerkers. Functies omvatten CRM-integratie, automatisch kiezen, virtuele telefoonnummers, wachtrijen voor gesprekken, gespreksregistratie en meer. Meer informatie over ZIWO
All-in-one Cloud Phone System for SMBs
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Geavanceerde, cloudgebaseerde CTI (Computer Telephony Integration)
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall
Cloudgebaseerd communicatieplatform voor kleine bedrijven
Line2 is een cloudgebaseerd communicatieplatform waarmee kleine bedrijven met klanten kunnen communiceren via oproepen en sms-berichten met behulp van een virtueel telefoonsysteem. Professionals kunnen het platform gebruiken om verschillende telefoonlijnen voor teamleden in te stellen, wat een snelle reactie voor klanten mogelijk maakt. Meer informatie over Line2 Pro
Web conferencing platform for chat and video communication
VidyoConnect is a web conferencing platform that helps corporate businesses, educational institutions, and healthcare organizations conduct virtual meetings and facilitate team communication through audio or video calls. Customers can record video conferences or meetings for future reference. Meer informatie over VidyoConnect
Vertrouwde VoIP voor elk kantoor, overal.
Profiteer van onbeperkte lokale minuten voor je bedrijf vanaf $ 18,99/maand ***** VirtualPBX is een bekroonde aanbieder van zakelijke telefoonsystemen die alle soorten organisaties hoogwaardige capaciteiten biedt tegen slechts een fractie van de kosten. Meer informatie over Virtual PBX
Cloud-based work management platform
Runrun.it is a cloud-based work management platform that enables enterprises to manage tasks and projects, improve collaboration across teams, and analyze productivity metrics to measure performance. The solution is designed to provide teams with a single source of truth on their projects & tasks. Meer informatie over Runrun.it
Cloud communication platform
Channelize.io is a cloud communication platform which supports a chat SDK & messaging API, helping users integrate real-time messaging, video & voice calling functionality directly into any web or mobile application. Channelize.io also offers smart push notifications, multi-language support, & more. Meer informatie over Channelize.io
Communication management and SMS marketing platform
SMSGlobal is a communication management software designed to help businesses improve marketing operations and enhance customer engagement through automated text messages. Key features include two-way SMS, data import, scheduling, account management, notifications, customizable templates, and more. Meer informatie over SMSGlobal
Communication tool that connects teams via voice calling
MAXvoice is a cloud-based communication platform that lets businesses use voice calling and group chat to connect with customers, partners, vendors, support resources, and co-workers across multiple locations. Meer informatie over MAXvoice
Collaboration tool for SMEs and education institutes
Lark is a collaboration software that helps businesses establish communication through instant messaging and audio or video calling. It lets users create chat threads and view interaction history to streamline communication and provide context on specific topics. Meer informatie over Lark
Chatintegratieplatform
CometChat is een chat-API en in-app messaging SDK waarmee gebruikers HD spraak- en videogesprekken en tekstchatfunctionaliteit rechtstreeks in hun mobiele en web-apps kunnen integreren. CometChat ondersteunt ook pushmeldingen, leesbevestigingen, typindicatoren, realtime vertaling en meer. Meer informatie over CometChat
The enterprise messaging platform
Launch bi-directional sms text conversations within one minute, NLP-enhanced automations within one hour and Instant Apps within a day. Meer informatie over Prompt.io
Cloud based business telephony system
CircleLoop is a cloud-based,self-serviced business telephony software system with native desktop, and mobile apps, boasting features including UK and international number support, personalized voicemail, call transfer, call recording, SMS integration, smart notifications, contact management and more Meer informatie over CircleLoop
Communicatiemanagementsysteem voor bellen, sms, mms en fax
Flowroute is ontworpen om bedrijven te helpen bij het creëren, implementeren en beheren van een verenigd systeem voor spraak-, sms-, mms- en faxgebaseerde communicatie. Het platform wordt geleverd met een SIP-trunking-module waarmee bedrijven meerdere spraakoproepen kunnen afhandelen met lokale en gratis nummers. Meer informatie over Flowroute
Business VoIP platform for all team & customer conversations
Vonix Flex is a cloud-based communication platform that enables businesses to interact with clients via message, calls, and social media channels. With the shared inboxes, supervisors can assign multiple team members to a single message group, facilitating collaborative handling of customer queries. Meer informatie over Vonix
Cloud-based messaging and conversational AI platform
Pypestream is a conversational AI platform designed to help businesses improve customer engagement using a patented messaging carrier. It enables customer service teams to connect multiple applications via APIs and facilitate transactional, proactive, or reactive workflows. Meer informatie over Pypestream
Cloud communication platform
thinQ is a cloud communication platform designed to help contact centers, telcos and enterprises control all aspects of their inbound & outbound communications with local voice, toll-free voice, call routing, voice API integrations, database solutions, messaging technology, and more Meer informatie over thinQ
Webgebaseerde oplossing voor conversationele handel en betalingen
CM.com is een cloudgebaseerd conversationeel handelsplatform waarmee bedrijven betalingsoplossingen voor winkels kunnen implementeren en contact kunnen leggen met klanten via verschillende spraak- en sms-kanalen. Functies omvatten berichtenlogboeken, e-mailcampagnes, klantsegmentatie en gegevensvalidatie. Meer informatie over CM.com
Enterprise Cloud Communications Platform
IMIconnect is an Enterprise CPaaS platform that enables rapid automation of multi-channel customer journeys across communications channels such as SMS, Voice, RCS, Apple Business Chat, WhatsApp, Facebook Messenger, Twitter DM & more. Meer informatie over IMIconnect
Real-time chat SDK & messaging API for web and mobile apps
iFlyChat is a real-time chat plugin and messaging API which helps small to large businesses manage and streamline in-app communication for community applications. The cloud-based solution comes with customizable, embedded chat rooms where users can engage with specific groups or anonymous visitors. Meer informatie over iFlyChat
Predictive dialer and telephony software for telemarketers
Kavkom Predictive Dialer is designed to help businesses automate dialing and routing of calls to live agents. The application enables supervisors to manage and optimize prospecting, sales, and recruitment campaigns, track the productivity of agents, and provide access to specific agents to view information about leads or campaigns. Meer informatie over Kavkom
Communications platform as a service (CPaaS)
Comapi is a cloud-based omnichannel communications solution which allows users to send, receive, and reply to emails, text messages, web chats, Twitter and Facebook messages, in-app messages, and more. Meer informatie over Comapi
Communication management solution
Servetel is a communication management solution designed to help businesses connect and communicate with customers via calls and custom messages. The platform comes with a call management module, which lets organizations transfer calls to executives based on rosters, availability and shift timings. Meer informatie over Servetel
Smarter International Calling
VykeMobile is a mobile manager for businesses that enable users to quickly create and manage hundreds of employee accounts and access real-time reporting on call history and costs. It offers low-cost international calls to mobiles and landlines, free WiFi & 3G calls to other Vyke customers and more. Meer informatie over VykeMobile
Live group chat platform
Arena Live Chat is a live group chat platform which enables users to create & embed chat rooms onto their website, supporting online, group discussions with audiences about various topics or events. The platform offers custom chat rooms, profanity moderation, spam control, shadow banning, & more. Meer informatie over Arena Live Chat
Oplossing voor mobiele berichten, apparaatversleuteling en samenwerking.
NetSfere is een oplossing voor de versleuteling van mobiele berichten en apparaten die is ontworpen om ondernemingen te helpen bij het beheren van communicatie met medewerkers en klanten. Het platform wordt geleverd met een gecentraliseerd dashboard waarmee managers kunnen samenwerken met teams en interne gesprekken op meerdere apparaten kunnen... Meer informatie over NetSfere
Private branch exchange (PBX) solution
Fonvirtual virtual PBX is a business telephone system that helps companies manage internal and external voice, video, or chat- based communications. The platform allows users to create custom greeting messages to automatically redirect clients to the right agent based on specific requirements. Meer informatie over Fonvirtual Virtual PBX
Beheer van interne communicatie via meerdere kanalen
Reach van IC Thrive is een intern communicatieplatform waarmee organisaties gerichte berichten naar werknemers kunnen sturen via verschillende kanalen, waaronder Slack, Microsoft Teams, e-mail en sms. Functies omvatten geautomatiseerde follow-ups, rapporten en analyse, leestracking, campagne-inzichten en meer. Meer informatie over Reach
The First Sales-Oriented Unified Communications Solution.
Wildix is a global provider of unified communications solutions for simpler, more secure business communications in the digital age. Meer informatie over Wildix