Hier is onze lijst met apps voor Project planning software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

209 softwareopties

monday.com is krachtige software voor projectplanning en helpt teams om efficiënt samen te plannen en projecten uit te voeren die op tijd resultaten opleveren. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit ervan zorgen ervoor dat je team snel kan instappen en dat jij je werk op je eigen manier kunt beheren. Meer informatie over monday.com
Asana is een projectplanningstool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Resource Guru is de snelle, flexibele manier om teams in te plannen en projecten efficiënt te plannen. Beheer mensen, apparatuur en vergaderruimtes vanuit één plek. Volg de beschikbaarheid in realtime en wijs binnen enkele seconden werk toe. Analyseer benuttingspercentages, klanten en projecten voor nauwkeurige prognoses en budgetten. Meer informatie over Resource Guru
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en ondernemingen waarmee marketing-, IT- en operationele teams hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten bekijken. Meer informatie over Easy Projects
Clubhouse is een webgebaseerd projectmanagementplatform dat is ontworpen om te voldoen aan de workflowbehoeften van software-ontwikkelingsteams. Met dit platform kunnen gebruikers verhalen creëren om projecttaken, mijlpalen en epische taken te definiëren, terwijl ze het werk visualiseren met Kanban-borden op basis van slepen en neerzetten,... Meer informatie over Shortcut
Automatische planning waarmee je projectplannen altijd up-to-date kunt houden. Monte Carlo-simulatie waarmee je de effecten van risico's en onzekerheden kunt visualiseren. Eenvoudig te gebruiken om tijd te besparen en je projectplannen te optimaliseren. Plannen zijn bedoeld om continu te worden gewijzigd. Meer informatie over The PlanMinder
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
Verhoog de productiviteit met maximaal 50% met de projectplanningsoftware van Wrike. Plan projecten, wijs taken toe, pas deadlines aan en laat de voortgang zien. Met kant-en-klare oplossingen voor marketing-, creatieve en professionele serviceteams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike
Oplossing voor werkmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven en teams met native urenregistratie, taakbeheer, resourceplanning en facturering. Gratis proefversie. Meer informatie over Paymo
Primetric is een platform voor financiën en projectmanagement voor IT-service- en softwareproviders. Het kan worden gebruikt om een gecentraliseerde registratie bij te houden van alle projecten en ontwikkelaars, individuele voortgang bij te houden, marges te meten, toegang te beperken, rollen aan te wijzen, taken toe te wijzen en winst te... Meer informatie over Primetric
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket waarmee freelancers en kleine teams hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
Word een superheld in planning. Teambook helpt je om: - je resources van de projecten van je organisatie zonder enige moeite te boeken; - te bekijken wie aan wat en wanneer werkt en de beschikbaarheid van je team te volgen; - 24 maanden doorlopende capaciteitsanalyse uit te voeren; - urenstaten bij te houden en gegevens te exporteren voor... Meer informatie over Teambook
Klient PSA is web-based software die is gebouwd op Salesforce en capaciteiten biedt zoals dashboards, taakbeheer en planning. Het stelt de gebruiker ook in staat om interactieve Gantt-diagrammen te gebruiken voor efficiënter projectmanagement, bovenop de mogelijkheid om werkverdelingsstructuren te genereren. Meer informatie over Klient PSA
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Teams
Plan projecten, beheer middelen en volg de voortgang. ClickUp werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking aan projecten van elke grootte. Meer informatie over ClickUp
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
De toonaangevende resource planning software voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit de hele wereld bij het plannen van hun projecten en het plannen van de uren van hun teams. Met een eenvoudige interface op basis van slepen en neerzetten en krachtige bewerkingstools bespaart Float je tijd en houdt het projecten op... Meer informatie over Float
Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten kunnen plannen, uitvoeren en leveren. Meer informatie over Adobe Workfront
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Beheer complexe projecten en hun belanghebbenden met vertrouwen. Creëer procesafstemming en gedeeld begrip tussen functieoverschrijdende teams met een gezamenlijk online whiteboard. Realiseer projectmijlpalen met Miro. Meer informatie over Miro
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Meer informatie over Teamwork
LiquidPlanner is een transformatieve oplossing voor projectplanning die gebruik maakt van voorspellende planning om zich dynamisch aan veranderingen aan te passen en projectonzekerheid te beheersen. Ervaar automatische afstemming van middelen en op prioriteit gebaseerde planning voor meerdere projecten en afhankelijkheden. Meer informatie over LiquidPlanner
Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie, taaktoewijzing en communicatie, met mobiele apps waarmee gebruikers hun teams waar ze ook zijn kunnen beheren. Meer informatie over Deputy
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen. Meer informatie over BigTime
Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het automatiseren van zakelijke best practices voor creatieve en professionele dienstverleners Meer informatie over Kantata
Visuele, flexibele tool met volledige ondersteuning voor Scrum, Kanban of een op maat gemaakte aanpak. Geeft inzicht over teams, projecten en het hele bedrijf. Meer informatie over Targetprocess
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget. Meer informatie over Odoo
Meer dan 5000 bedrijven en 400.000 gebruikers vertrouwen op deze cloudgebaseerde software om geliefde producten te bouwen en dit met plezier te doen. Meer informatie over Aha!
Freedcamp is project management tools die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het maken van aanpasbare widgets, samenwerken met medewerkers aan projecten, en plannen, organiseren en afhandelen van taken op een uniform platform. Beheerders kunnen bestanden, contacten en leads opslaan in een gecentraliseerde opslagplaats. Meer informatie over Freedcamp
Replicon TimeBill is een gebruiksvriendelijke toepassing die bedrijven realtime inzicht geeft in de voortgang van projecten en meer controle om ze op een winstgevende manier te beheren. Bedrijven kunnen tijd en onkosten voor projecten moeiteloos beheren om klanten nauwkeurig te factureren. Meer informatie over Replicon
GanttPRO is software voor Gantt-diagrammen voor projectbeheer waarmee teams projectplannen kunnen visualiseren en taken kunnen beheren voor een betere projectplanning. Meer informatie over GanttPRO
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten. Integreert volledig systeemeigen met Asana, Basecamp, Trello, JIRA en meer. Meer informatie over Everhour
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime planning, registratie en samenwerking. Meer informatie over ProjectManager.com
Agiled is a cloud-based business management software designed to help businesses of all sizes manage invoicing, contracts, employees, finances, and other operations on a unified portal. Its project management capabilities allow organizations to handle tasks, project details, and team members using customizable templates, view, edit and share... Meer informatie over Agiled
eWay-CRM is een plug-in voor CRM (Customer Relationship Management) voor Microsoft Outlook die tools combineert voor marketing, projectmanagement, verkoop en meer. Meer informatie over eWay-CRM
Flowlu is een online tool voor bedrijfsvoering die taakbeheer, projectmanagement, online facturering en kennisbeheer biedt. Meer informatie over Flowlu
Workamajig is software voor het beheer van samenwerkingsprojecten en -workflow voor interne creatieve/ontwerpteams en -bureaus in marketing, reclame en meer. Meer informatie over Workamajig
De alles-in-één oplossing met bedrijfsbrede functies, aantrekkelijke dashboards, krachtige rapporten en veel aanpassingsmogelijkheden. Meer informatie over Celoxis
Gebruik ProWorkflow om je taken, factureerbare uren en klantcommunicatie bij te houden, offertes en facturen te maken, bestanden te delen, klantprojecten te beheren en meer. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Zenkit is een projectmanagement- en samenwerkingstool met meerdere weergaven die functies biedt voor taak- en gegevensbeheer, mindmapping, Kanbanborden, tabellen en takenlijsten. Meer informatie over Zenkit
Taskworld is een cloudgebaseerde oplossing voor project- en taakbeheer die een combinatie biedt van visuele taakborden, privé-en groepsberichten, projectanalyses en meer. Meer informatie over Taskworld
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Adaptive Insights, een Workday-bedrijf, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor budgettering, prognoses en rapportage in non-profitorganisaties, en ondersteunt financiële en verkoopteams die met actieve planning hun zakelijk succes willen stimuleren. Meer informatie over Workday Adaptive Planning
Workzone is een gebruiksvriendelijke, webgebaseerde tool voor projectmanagement en samenwerking aan documenten. Sinds 2000 is Workzone een van de meest volwassen en beproefde webgebaseerde projectmanagementsoftware op de markt. Meer informatie over Workzone
WorkOtter is een SaaS PM/PPM die PMO-automatisering eenvoudig en aangenaam maakt. Intake, workflow, Gantt, agile, kanban, urenregistratie en meer dan 100 Magic dashboards. Integreert met MS Project, JIRA, SharePoint, Outlook, API's en meer. Zeer hoog gewaardeerd in 2017, 2018 en 2019 volgens Gartners softwareadvies voor bruikbaarheid en reviews.... Meer informatie over WorkOtter
Clarizen is een bedrijfsbrede oplossing voor samenwerking en projectmanagement die een sociale context verbindt met taken en projecten en de productiviteit en winstgevendheid stimuleert. Meer informatie over Planview AdaptiveWork

Gerelateerde categorieën