Hier is onze lijst met apps voor Customer journey mapping tools. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

93 softwareopties

Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen. Meer informatie over Pipedrive
GetFeedback is gebruiksvriendelijke online enquêtesoftware die is ontworpen om de responspercentages te verbeteren. Meer informatie over GetFeedback
Met Reveall kun je klanttrajectkaarten visualiseren met echte gegevens. Maak trajectkaarten met echte klantinzichten, volg de gebruikerservaring en ontdek mogelijkheden voor verbetering. Reveall helpt productteams meer klantgericht te worden door het gemakkelijk te maken om je product te plannen en te prioriteren. Meer informatie over Reveall
Click2Buy's solution is a store locator widget that can be plugged into any communication channel with real-time inventory updates for each connected retailer. In addition to the widget, Where to Buy solution comes with an access to a data back office rich with data covering the entire journey. Meer informatie over Click2Buy
MailChimp is een platform voor marketing automation waarmee gebruikers e-mail en reclamecampagnes kunnen opstellen, verzenden en analyseren met e-mailsjablonen, bestemmingspagina's en een mobiele app. Meer informatie over Mailchimp
Miro is een whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Bekijk je bedrijf vanuit het oogpunt van je klant en ontwerp de ultieme ervaring voor hen. Probeer het vooraf gemaakte sjabloon van Miro om binnen enkele seconden te beginnen met in kaart brengen. Meer informatie over Miro
Marketo® biedt een compleet platform voor marketingsoftware voor bedrijven van elke omvang met tools voor marketing automation, campagnebeheer en lead nurturing. Meer informatie over Marketo Engage
Gebruik Heatmaps en Session Recordings om te begrijpen hoe gebruikers zich op je site gedragen. De inzichten die je van Hotjar krijgt, helpen je bij het prioriteren van hoe je je website ontwerpt en corrigeert om een beter klantentraject te bieden dat je uiteindelijk kan helpen conversies te verhogen. Meer informatie over Hotjar
Pendo is een productbelevingsplatform voor teams om gegevens over productgebruik en gedrag vast te leggen, feedback te verzamelen en gedrag te beïnvloeden met berichten in de app. Meer informatie over Pendo
CardBoard is een cloudgebaseerde tool voor het in kaart brengen van gebruikersverhalen waarmee gebruikersteams productideeën, gebruikerservaringen en klanttrajecten en dergelijke gezamenlijk kunnen visualiseren, door gebruik van kaarten op basis van slepen en neerzetten die kunnen worden herschikt om workflows te beschrijven die zijn gekoppeld aan... Meer informatie over CardBoard
LeadsRx biedt online en offline marketingattributie in B2B- en B2C-ondernemingen die de campagneprestaties bijhoudt voor alle marketingcontactpunten. Meer informatie over LeadsRx
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met doorlopende opnames van bezoekers, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters. Smartlook biedt niet alleen cijfers en grafieken, maar helpt je de acties van je gebruikers echt te begrijpen. Meer informatie over Smartlook
LeadSquared is complete software voor CRM en marketing automation waarmee bedrijven hun leads op één plek kunnen vastleggen, ontwikkelen, beheren en volgen. De cloudgebaseerde oplossing is ontworpen voor ondernemingen en het MKB en biedt tools voor het vastleggen van leads, lead nurturing, verkoopbeheer, marketinganalyse en meer. Meer informatie over LeadSquared
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls. Meer informatie over Lucky Orange
Contentsquare is het populaire cloudgebaseerde platform voor digitale ervaringsanalyse dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het visualiseren en evalueren van het klantentraject en -gedrag op hun website, mobiele ervaring of app. Ontdek functies zoals sessieherhalingen, het in kaart brengen van klanttrajecten, heatmaps, AI-waarschuwingen... Meer informatie over Contentsquare
UXPressia is een platform voor het bouwen van klantkaarten om de gebruikerservaring en visualisatie te verbeteren via technieken voor het maken van klanttrajectkaarten, persona's en impactkaarten. Meer informatie over UXPressia
AiTrillion is a SaaS-based Artificial Intelligence enabled, all-in-one marketing platform for eCommerce sellers. Meer informatie over AiTrillion
FullStory vertelt je alles wat je moet weten over je digitale ervaring. Bied uitzonderlijke ervaringen door de gebruiksvriendelijke, intelligente software te laten aanwijzen wanneer, waar en hoe de moeilijkheden van de gebruiker je inkomsten en retentie beïnvloeden. Meer informatie over FullStory
Segment verzamelt, centraliseert, organiseert en analyseert al je klantgegevens uit meerdere bronnen, zoals apps, websites en verschillende apparaten. Meer informatie over Segment
involve.me is een contentontwerper waarvoor geen code nodig is en die is bedoeld voor zelfstandige en integreerbare online formulieren, enquêtes, quizzen, webcalculators, productzoekers en betalingspagina's. Integreer de ontwerper gemakkelijk op je website of deel deze via een eenvoudige URL. Meer informatie over Involve.me
Choose a powerful analytics solution that respects data privacy and ownership. Matomo is the trusted analytics solution for over 1.5 million websites globally. Meer informatie over Matomo
Dreamdata.io is een tool voor marketingattributie en omzetanalyse voor bedrijven met een multi-tech stack die bruikbare analyses en inzichten biedt over statistieken zoals benchmarkgroei, omzetvoorspellingen, ROI van inhoud, lening/waarderatio van advertenties, ABM, pijplijnsnelheid, waarde gedurende de levensduur van advertenties en meer. Meer informatie over Dreamdata
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE
Heap is een oplossing voor web- en mobiele analyse waarmee automatisch alle acties in web- en iOS-apps worden geregistreerd; het stelt gebruikers in staat om zonder codering nieuwe gebeurtenissen te definiëren. Meer informatie over Heap
Start enquêtes in bijna elk kanaal dat je je kunt voorstellen, laat de feedback automatisch voor je verzamelen en onderneem onmiddellijk actie op je feedback met behulp van automatisering. Meer informatie over Feedbackly
WebEngage is een B2C marketing cloud voor cross-channel gebruikersbetrokkenheid via kanalen zoals e-mail, SMS, Onsite, Mobile Push/In-app berichten en pushmeldingen in browsers. Meer informatie over WebEngage
Clarity is a free, easy-to-use tool that captures how real people actually use your site. Instant heatmaps: See at a glance which areas on your page drive the most engagement. Session recordings: Watch how people use your site. Insights: Learn what's working and what isn't. Meer informatie over Microsoft Clarity
Leadoo helpt bij het maken, uitvoeren en beheren van marketingcampagnes, het leveren van een gepersonaliseerde gebruikerservaring om verkoopdoelstellingen te halen en het converteren van websiteverkeer, verkoopleads en meer. Gebruikers kunnen unieke gebruikersprofielen maken om informatie op te slaan over de interesses, bezochte pagina's en online... Meer informatie over Leadoo
Oribi stelt elk bedrijf van elke omvang in staat om volledig datagestuurd te worden en helpt iedereen moeiteloos inzicht te krijgen in de resultaten van hun website. Meer informatie over Oribi
LogRocket is a cloud-based and on-premise logging and session replay platform for JavaScript applications, which helps businesses track UX problems and analyze as well as remediate the root causes of bugs. Meer informatie over LogRocket
Vizury Engage360 ia an AI-driven Omnichannel marketing platform that aims to bring efficiency in your marketing spends by integrating CRM channels like emails, notifications, messaging, chatbot apps together with paid programmatic advertising channels through social, native, display & video ads. Meer informatie over Engage360
Met de tool van Netcore voor het in kaart brengen van klanttrajecten kunnen marketeers campagnes opbouwen op basis van klantgedrag en stadia. Complexe klanttrajecten kunnen eenvoudig worden toegewezen met slepen en neerzetten, geautomatiseerd en geoptimaliseerd voor onderweg. Je kunt contextuele berichten over je kanalen leveren en het rendement... Meer informatie over Netcore
Smaply is een webgebaseerde oplossing voor het in kaart brengen van klantentrajecten voor bedrijven van elke omvang, die inzicht biedt in de ervaring van klanten terwijl ze op internet surfen, met functies zoals storyboard-creaties, gegevensvisualisatie, kanaalbeheer, teamsamenwerking, klantprofielen en meer. Meer informatie over Smaply
Factors.AI is Marketing Analytics and Attribution solution that helps marketing and revenue teams increase the impact of marketing on revenue Meer informatie over Factors.ai
MikMak provides brands with end-to-end eCommerce analytics and consumers with multi retailer checkout experiences. Meer informatie over MikMak
Store Locator Widgets is een volledig uitgeruste winkelzoekertool die kan worden geconfigureerd, aangepast en ingebed in elke website voor het volgen van locaties. Meer informatie over Store Locator Widgets
A web-based customer engagement solution that creates customer journey mapping tools to gather information on user experiences, customer data, and overall satisfaction with features such as drag and drop editing, customizable maps, data visualization, a media library, collaboration tools, and more. Meer informatie over Custellence
ActiveTrail is an email marketing and marketing automation platform with features for designing, sending and analyzing email marketing & SMS campaigns Meer informatie over ActiveTrail
Zoho PageSense is een compleet platform voor A/B-testen en CRO dat wordt gebruikt door merken van over de hele wereld om het conversiepercentage van hun websites te verbeteren. Meer informatie over Zoho PageSense
On-premises and private cloud storage options give you full control over your data. That allows you to safely analyze the digital user experience in more places, including post-login areas, banking and healthcare platforms, or SharePoint spaces. Meer informatie over Piwik PRO
The Intouch Insight CX Platform is designed to get you the most out of your mystery shopping and operational audit programs while driving actionable insights from all customer touchpoints. Meer informatie over Intouch Insight CX Platform
CXMEngine is a customer journey solution that facilitates journey orchestration, task automation, and product catalog management. Meer informatie over CXMEngine
Avion is een tool die wordt gebruikt door productteams voor het in kaart brengen van verhalen. Avion helpt productteams ideeën om te zetten in werkende software, door hen in staat te stellen een krachtige gebruikersgerichte backlog te creëren en de uitkomst boven de output te benadrukken. Meer informatie over Avion
Primary is a cloud-based product lifecycle management software that helps users define, ideate and document their design solutions. Meer informatie over Primary
Channel Optimization - Consumer Research - Content Marketing Insights - Analytics Meer informatie over DemandJump
Een snelle manier om gebruikers te onboarden Userflow is een snelle en gebruiksvriendelijke ontwerper voor productrondleidingen en enquêtes. Meer informatie over Userflow
Salesforce Retail CRM is a cloud-based retail management system that helps eCommerce businesses analyze shoppers’ needs and facilitate smart targeting to drive brand awareness. Marketers can utilize AI-powered bots to communicate with buyers in real-time and improve customer engagement levels. Meer informatie over Salesforce Retail CRM
Centralpoint van Oxcyon is een digitaal ervaringsplatform en oplossing voor inhoudbeheer voor ondernemingen. Met de cloudgebaseerde tool kunnen gebruikers kennis, gegevens, documenten, formulieren, e-mails, leren, naleving en meer beheren, terwijl ze ook functies bieden voor het beheren van werknemers, klanten en partners. Meer informatie over Centralpoint
PowerReviews is a reviews management software that lets brands and retailers collect, display and syndicate customer ratings or reviews, and answer customer questions. It helps reach customers at the moment of purchase and help to drive traffic, increase sales and create actionable insights. Meer informatie over PowerReviews
Wigzo is a no-code customer data platform with smart marketing automation capabilities for e-commerce growth. Its powerful automation workflows deliver performance-driven personalization across all channels and help retain more customers with better CLTV. Meer informatie over Wigzo

Gerelateerde categorieën