Hier is onze lijst met apps voor Customer journey mapping tools. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

39 apps
Sorteren op
Alles wat je moet weten over je digitale ervaring.
FullStory vertelt je alles wat je moet weten over je digitale ervaring. Bied uitzonderlijke ervaringen door de gebruiksvriendelijke, intelligente software te laten aanwijzen wanneer, waar en hoe de moeilijkheden van de gebruiker je inkomsten en retentie beïnvloeden. Meer informatie over FullStory
Analytics voor marketing- en productteams
Oribi stelt elk bedrijf van elke omvang in staat om volledig datagestuurd te worden en helpt iedereen moeiteloos inzicht te krijgen in de resultaten van hun website. Meer informatie over Oribi
Het verkoopuitvoeringsplatform voor B2B-verkoopteams van ondernemingen
ClosePlan helpt B2B-verkoopteams van ondernemingen aan geschikte mogelijkheden voor het sluiten van zaken. De tools van ClosePlan zijn native gebouwd in Salesforce en zorgen voor strenge kwalificatie, Relationship Mapping en Playbooks voor een best-practice verkoopproces om elke verkoopmethode te operationaliseren en te versterken. Meer informatie over ClosePlan
Kwalitatieve analyses voor websites en mobiele apps
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met doorlopende opnames van bezoekers, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters. Smartlook biedt niet alleen cijfers en grafieken, maar helpt je de acties van je gebruikers echt te begrijpen. Meer informatie over Smartlook
Verkrijg inzichten en feedback via analyse van de website en mobiele apps.
Gebruik Heatmaps en Session Recordings om te begrijpen hoe gebruikers zich op je site gedragen. De inzichten die je van Hotjar krijgt, helpen je bij het prioriteren van hoe je je website ontwerpt en corrigeert om een beter klantentraject te bieden dat je uiteindelijk kan helpen conversies te verhogen. Meer informatie over Hotjar
Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.
Miro is een whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Bekijk je bedrijf vanuit het oogpunt van je klant en ontwerp de ultieme ervaring voor hen. Probeer het vooraf gemaakte sjabloon van Miro om binnen enkele seconden te beginnen met in kaart brengen. Meer informatie over Miro
Multi-touch, accountgebaseerde attributie en inkomstenanalyses
Dreamdata.io is een tool voor marketingattributie en omzetanalyse voor bedrijven met een multi-tech stack die bruikbare analyses en inzichten biedt over statistieken zoals benchmarkgroei, omzetvoorspellingen, ROI van inhoud, lening/waarderatio van advertenties, ABM, pijplijnsnelheid, waarde gedurende de levensduur van advertenties en meer. Meer informatie over Dreamdata
Marketingtoewijzing en uitgavenaanbeveling voor adverteerders
Odyssey Attribution is een cloudgebaseerde oplossing voor marketingtoewijzing die kan worden geïntegreerd met Google Analytics en die adverteerders helpt met aanbevelingen voor advertentie-uitgaven en kanaalbeheer. Belangrijke functies zijn onder meer verkeersanalyse, campagnebeheer, aanbevelingen voor advertentie-uitgaven en gepersonaliseerde... Meer informatie over Odyssey Attribution
Vastleggen van productgebruik en gedragsgegevens
Pendo is een productbelevingsplatform voor teams om gegevens over productgebruik en gedrag vast te leggen, feedback te verzamelen en gedrag te beïnvloeden met berichten in de app. Meer informatie over Pendo
Webgebaseerd collaboratieve tool voor het in kaart brengen van gebruikersverhalen en -trajecten
CardBoard is een cloudgebaseerde tool voor het in kaart brengen van gebruikersverhalen waarmee gebruikersteams productideeën, gebruikerservaringen en klanttrajecten en dergelijke gezamenlijk kunnen visualiseren, door gebruik van kaarten op basis van slepen en neerzetten die kunnen worden herschikt om workflows te beschrijven die zijn gekoppeld aan... Meer informatie over CardBoard
Multichannel marketingattributie voor B2B en B2C
LeadsRx biedt online en offline marketingattributie in B2B- en B2C-ondernemingen die de campagneprestaties bijhoudt voor alle marketingcontactpunten. Meer informatie over LeadsRx
Alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie voor website-eigenaren
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls. Meer informatie over Lucky Orange
Maak online klanttrajectkaarten, persona's en impactkaarten.
UXPressia is een platform voor het bouwen van klantkaarten om de gebruikerservaring en visualisatie te verbeteren via technieken voor het maken van klanttrajectkaarten, persona's en impactkaarten. Meer informatie over UXPressia
Visueel omnichannel platform voor klantenbinding:
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE
✋ AI-Driven Omnichannel Marketing Platform
Vizury Engage360 ia an AI-driven Omnichannel marketing platform that aims to bring efficiency in your marketing spends by integrating CRM channels like emails, notifications, messaging, chatbot apps together with paid programmatic advertising channels through social, native, display & video ads. Meer informatie over Engage360
WebEngage is een B2C multichannel tool voor marketing automation.
WebEngage is een B2C marketing cloud voor cross-channel gebruikersbetrokkenheid via kanalen zoals e-mail, SMS, Onsite, Mobile Push/In-app berichten en pushmeldingen in browsers. Meer informatie over WebEngage
Customer journey mapping tools solution with mapping cards
A web-based customer engagement solution that creates customer journey mapping tools to gather information on user experiences, customer data, and overall satisfaction with features such as drag and drop editing, customizable maps, data visualization, a media library, collaboration tools, and more. Meer informatie over Custellence
An analytics suite focused on user privacy and data security
On-premises and private cloud storage options give you full control over your data. That allows you to safely analyze the digital user experience in more places, including post-login areas, banking and healthcare platforms, or SharePoint spaces. Meer informatie over Piwik PRO
Close the loop on every customer interaction.
LiaCX is a CX (customer experience) intelligence platform that helps you listen, interpret, and act on customer & operational data. Drive change, increase efficiency, improve business outcomes. Meer informatie over LiaCX
Digital experience platform & content management solution
Centralpoint by Oxcyon is a digital experience platform & content management solution for enterprises. The cloud-based tool allows users to control knowledge, data, documents, forms, emails, learning, compliance, & more whilst also providing features for managing employees, clients & partners. Meer informatie over Centralpoint
Marketing Project Management App
Cooperate is a marketing project management app. The cloud-based platform is designed to help users align marketing & sales, manage global, as well as local, marketing efforts, setup & track goals, & track people, content, assets & campaigns in one place. Meer informatie over Cooperate
Ratings and Review Management Software
PowerReviews is a reviews management software that lets brands and retailers collect, display and syndicate customer ratings or reviews, and answer customer questions. It helps reach customers at the moment of purchase and help to drive traffic, increase sales and create actionable insights. Meer informatie over PowerReviews
Klantervaringsoplossing met delen van klantprofielen
Smaply is een webgebaseerde oplossing voor het in kaart brengen van klantentrajecten voor bedrijven van elke omvang, die inzicht biedt in de ervaring van klanten terwijl ze op internet surfen, met functies zoals storyboard-creaties, gegevensvisualisatie, kanaalbeheer, teamsamenwerking, klantprofielen en meer. Meer informatie over Smaply
Realtime business intelligence en website-optimalisatie
Twik analyseert tientallen parameters voor elke bezoeker in realtime met behoud van AVG/CCPA-conformiteit en stelt website-eigenaren in staat om de marketing funnel van elke bezoeker, demografische gegevens, psychografische gegevens en gedrag te analyseren om aanbiedingen te verbeteren en je website opnieuw te optimaliseren. Meer informatie over Twik
Met Userflow kan je hele team in-app rondleidingen en enquêtes creëren.
Een snelle manier om gebruikers te onboarden Userflow is een snelle en gebruiksvriendelijke ontwerper voor productrondleidingen en enquêtes. Meer informatie over Userflow
Ad server, store locator & customer journey mapping software
Where to Buy is designed to help businesses display information related to products’ pricing and nearest store locations to consumers using customizable web pages. It enables organizations to map customer journeys and communicate with brand managers, retailers, and clients via a unified platform. Meer informatie over Where to Buy
MagNews is the solution for managing customers
MagNews is a solution for managing the customer journey and improving customer value,starting from overall strategy definition, journey design to single activities and campaign execution in a continuous cycle of measurement and improvement. Meer informatie over MagNews
Europe's Independent Premium Customer Analytics Platform
Webtrekk is a digital intelligence and marketing analytics software that gives you complete control over your online digital marketing reports and portfolio. Webtrekk provides valuable insights and KPI's needed to help maximize your enterprises online performances and business development potential, along with search engine optimization and online... Meer informatie over Webtrekk
Platform voor feedback in de app voor het verzamelen van NPS-gegevens.
SatisMeter is een oplossing voor feedback in de app die NPS-gegevens (Net Promotor Score) verzamelt op basis van verschillende gebruikspatronen van web- en mobiele apps en e-mail. Meer informatie over SatisMeter
Klantervaringssoftware met tools voor het vastleggen van het klantentraject.
CFN Insight is een webgebaseerde oplossing voor klantervaringen voor bedrijven van elke omvang die functies biedt zoals een klantentrajectkaart, datavisualisatie, scorecarding en trainingen om ervoor te zorgen dat teams up-to-date zijn over alle aspecten van de klantervaring met hun product. Meer informatie over CFN Insight
Online tool for mapping customer journey and experience
Customer Journey Mapping, Persona Mapping, Empathy Mapping, Business Model Canvas, Ideation Management, and Task Management. Meer informatie over CXDeployer
Meertalige software voor het beheer van digitale toepassingen
EasySend is software voor het bouwen van digitale toepassingen die bedrijven helpt bij het creëren van claims, polissen, aanmeldingsformulieren voor schade- en ongevallenverzekering, leningsovereenkomsten en meer op een gecentraliseerd platform. Medewerkers kunnen gebruik maken van de interface op basis van slepen en neerzetten en vooraf gebouwde... Meer informatie over EasySend
Software voor klantervaringen en beheer van digitale bedrijfsmiddelen
Sitecore is een systeem voor klantervaringen waarmee bedrijven klantgegevens, marketingcampagnes en leads kunnen beheren met behulp van AI en machine learning-technologie. Marketingteams kunnen relevante content leveren aan doelgroepen op basis van bezoekersgegevens en gebruikersgedrag. Meer informatie over Sitecore Experience Platform with Pancentric
Data handled. Engagement automated. Marketers liberated.
Mapp Cloud is a digital marketing platform that harnesses the power of your data, providing a 360° customer view coupled with actionable insights and campaign orchestration tools to effectively reach each individual customer. Meer informatie over Mapp Cloud

Jogogo

(0)
Customer Journey Mapping tool with zone location tracking
Jogogo is a web-based customer journey and analytics solution for businesses of all sizes that assists brick and mortar shops with a customers' buying experience with features such as location tracking, customer timeslines, customer profiles, bounce rate calculations, and a real-time data platform. Meer informatie over Jogogo

Kitewheel

(0)
Real-time customer journey management
Kitewheel is a cloud-based customer journey orchestration platform for businesses in industries including retail, travel, hospitality, banking, and more. The platform utilizes artificial intelligence (AI), machine learning, and advanced analytics to help businesses map their ideal customer journey. Meer informatie over Kitewheel
Klantreis, klantervaring en compliance-tools.
Be Informed is een platform om onder andere customer journeys automatisch te creëren. Vastgestelde beslissingsmodellen en acties leiden de klant efficiënt naar zijn of haar doel. Complexe processen worden geautomatiseerd, waarbij ook compliance met bedrijfsregels en wetgeving wordt geborgd. Meer informatie over Be Informed

REVEAL

(0)
Increase your CLV
Reveal is a Customer Value Optimization Platform that helps merchants understand and predict their customers' behavior to improve Customer Lifetime Value. Meer informatie over REVEAL