Hier is onze lijst met apps voor Customer journey mapping tools. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

27 apps
Sorteren op
Analytics voor marketing- en productteams
Oribi stelt elk bedrijf van elke omvang in staat om volledig datagestuurd te worden en helpt iedereen moeiteloos inzicht te krijgen in de resultaten van hun website. Meer informatie over Oribi
Kwalitatieve analyses voor websites en mobiele apps
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met doorlopende opnames van bezoekers, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters. Smartlook biedt niet alleen cijfers en grafieken, maar helpt je de acties van je gebruikers echt te begrijpen. Meer informatie over Smartlook
Realtime business intelligence en website-optimalisatie
twik is een geautomatiseerde tool voor website-optimalisatie die AI en machine learning gebruikt om een boeiende bezoekerservaring te creëren door inhoud in realtime te controleren en bij te werken. Functies zijn onder meer pop-ups, bots, het bijhouden van conversies, valutaconversieprogramma's, call-to-action-widgets en meer. Meer informatie over twik
Meertalige software voor het beheer van digitale toepassingen
EasySend is software voor het bouwen van digitale toepassingen die bedrijven helpt bij het creëren van claims, polissen, aanmeldingsformulieren voor schade- en ongevallenverzekering, leningsovereenkomsten en meer op een gecentraliseerd platform. Medewerkers kunnen gebruik maken van de interface op basis van slepen en neerzetten en vooraf gebouwde... Meer informatie over EasySend
Verkrijg inzichten en feedback via analyse van de website en mobiele apps.
Doordat Hotjar feedback en inzichten levert kunnen ontwikkelaars, UI-ontwerpers, analisten en digitale marketeers kansen voor verbetering van de site identificeren. Meer informatie over Hotjar
Webgebaseerd collaboratieve tool voor het in kaart brengen van gebruikersverhalen en -trajecten
CardBoard is een cloudgebaseerde tool voor het in kaart brengen van gebruikersverhalen waarmee gebruikersteams productideeën, gebruikerservaringen en klanttrajecten en dergelijke gezamenlijk kunnen visualiseren, door gebruik van kaarten op basis van slepen en neerzetten die kunnen worden herschikt om workflows te beschrijven die zijn gekoppeld aan... Meer informatie over CardBoard
Vastleggen van productgebruik en gedragsgegevens
Pendo is een productbelevingsplatform voor teams om gegevens over productgebruik en gedrag vast te leggen, feedback te verzamelen en gedrag te beïnvloeden met berichten in de app. Meer informatie over Pendo
Meest geavanceerd platform voor analyses en betrokkenheid
Mixpanel heeft de missie om de snelheid van innovatie te verhogen. Via dit krachtige analyseplatform kunnen bedrijven analyseren hoe en waarom hun gebruikers communiceren, converteren en behouden blijven op het internet en op mobiele en slimme apparaten. En die gegevens gebruiken ze vervolgens om hun bedrijf en producten te verbeteren. Meer informatie over Mixpanel
Multichannel marketingattributie voor B2B en B2C
LeadsRx biedt online en offline marketingattributie in B2B- en B2C-ondernemingen die de campagneprestaties bijhoudt voor alle marketingcontactpunten. Meer informatie over LeadsRx
Alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie voor website-eigenaren
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls. Meer informatie over Lucky Orange
Maak online klanttrajectkaarten, persona's en impactkaarten.
UXPressia is een platform voor het bouwen van klantkaarten om de gebruikerservaring en visualisatie te verbeteren via technieken voor het maken van klanttrajectkaarten, persona's en impactkaarten. Meer informatie over UXPressia
Visueel omnichannel platform voor klantenbinding:
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE
✋ AI-Driven Omnichannel Marketing Platform
Vizury Engage360 ia an AI-driven Omnichannel marketing platform that aims to bring efficiency in your marketing spends by integrating CRM channels like emails, notifications, messaging, chatbot apps together with paid programmatic advertising channels through social, native, display & video ads. Meer informatie over Push Notification-Browser &App
WebEngage is een B2C multichannel tool voor marketing automation.
WebEngage is een B2C marketing cloud voor cross-channel gebruikersbetrokkenheid via kanalen zoals e-mail, SMS, Onsite, Mobile Push/In-app berichten en pushmeldingen in browsers. Meer informatie over WebEngage
Customer journey mapping tools solution with mapping cards
A web-based customer engagement solution that creates customer journey mapping tools to gather information on user experiences, customer data, and overall satisfaction with features such as drag and drop editing, customizable maps, data visualization, a media library, collaboration tools, and more. Meer informatie over Custellence
An analytics suite focused on user privacy and data security
Piwik PRO is the first privacy-oriented alternative to Google Analytics. Created in 2013, Piwik PRO Analytics Suite allows for tracking web, app, product and intranet behavior of users. The platform ensures compliance with strict EU, US, Chinese and Russian data protection laws. Meer informatie over Piwik PRO
Consumer Insights - Cross-Channel Analytics - Attribution
Channel Optimization - Consumer Research - Content Marketing Insights - Analytics Meer informatie over DemandJump
Customer insight surveys and analysis
Qualaroo is a customer feedback software that helps to gather and understand customer insights through targeted website surveys and analytics. Meer informatie over Qualaroo
Digital experience platform & content management solution
Centralpoint by Oxcyon is a digital experience platform & content management solution for enterprises. The cloud-based tool allows users to control knowledge, data, documents, forms, emails, learning, compliance, & more whilst also providing features for managing employees, clients & partners. Meer informatie over Centralpoint
Klantervaringsoplossing met delen van klantprofielen
Smaply is een webgebaseerde oplossing voor het in kaart brengen van klantentrajecten voor bedrijven van elke omvang, die inzicht biedt in de ervaring van klanten terwijl ze op internet surfen, met functies zoals storyboard-creaties, gegevensvisualisatie, kanaalbeheer, teamsamenwerking, klantprofielen en meer. Meer informatie over Smaply
Ratings and Review Management Software
PowerReviews is a reviews management software that lets brands and retailers collect, display and syndicate customer ratings or reviews, and answer customer questions. It helps reach customers at the moment of purchase and help to drive traffic, increase sales and create actionable insights. Meer informatie over PowerReviews
Marketing Project Management App
Cooperate is a marketing project management app. The cloud-based platform is designed to help users align marketing & sales, manage global, as well as local, marketing efforts, setup & track goals, & track people, content, assets & campaigns in one place. Meer informatie over Cooperate
Europe's Independent Premium Customer Analytics Platform
Webtrekk is a digital intelligence and marketing analytics software that gives you complete control over your online digital marketing reports and portfolio. Webtrekk provides valuable insights and KPI's needed to help maximize your enterprises online performances and business development potential, along with search engine optimization and online... Meer informatie over Webtrekk
Platform voor feedback in de app voor het verzamelen van NPS-gegevens.
SatisMeter is een oplossing voor feedback in de app die NPS-gegevens (Net Promotor Score) verzamelt op basis van verschillende gebruikspatronen van web- en mobiele apps en e-mail. Meer informatie over SatisMeter
Het verkoopuitvoeringsplatform voor B2B-verkoopteams van ondernemingen
ClosePlan helpt B2B-verkoopteams van ondernemingen aan geschikte mogelijkheden voor het sluiten van zaken. De tools van ClosePlan zijn native gebouwd in Salesforce en zorgen voor strenge kwalificatie, Relationship Mapping en Playbooks voor een best-practice verkoopproces om elke verkoopmethode te operationaliseren en te versterken. Meer informatie over ClosePlan Suite
Klantervaringssoftware met tools voor het vastleggen van het klantentraject.
CFN Insight is een webgebaseerde oplossing voor klantervaringen voor bedrijven van elke omvang die functies biedt zoals een klantentrajectkaart, datavisualisatie, scorecarding en trainingen om ervoor te zorgen dat teams up-to-date zijn over alle aspecten van de klantervaring met hun product. Meer informatie over CFN Insight
Customer Journey Mapping tool with zone location tracking
Jogogo is a web-based customer journey and analytics solution for businesses of all sizes that assists brick and mortar shops with a customers' buying experience with features such as location tracking, customer timeslines, customer profiles, bounce rate calculations, and a real-time data platform. Meer informatie over Jogogo