Hier is onze lijst met apps voor Digital workplace software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

33 apps
Sorteren op
Digital workspace & workflow management platform
Citrix Workspace is a cloud-based platform designed to help businesses streamline work for employees by offering collaboration across different systems & devices. Key features include endpoint management, session performance tracking, multi-factor authentication, microapp creation, & monitoring. Meer informatie over Citrix Workspace
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort werknemersintranet dat de betrokkenheid en werkplekcultuur stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Platform voor digitale samenwerking op de werkplek en sociaal intranet
Happeo is een alles-in-één digitaal platform voor de werkplek dat interne communicators, IT-teams en managers in staat stelt om medewerkers te betrekken, te informeren en contact met hen te leggen via een geïntegreerd intranet, sociaal netwerk en samenwerkingstools die naadloos aansluiten op Google Suite. Meer informatie over Happeo
Digital Workplace Software
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect your teams, improve collaboration, empower and reward your workforce. Meer informatie over eXo Platform
Employee intranet & collaborative suite with built-in apps
OnSemble employee intranet & collaborative suite empowers organizations with greater productivity and collaboration Meer informatie over OnSemble Intranet Portal
Platform voor intern sociaal bedrijfsnetwerk en communicatie
Een platform voor intern sociaal bedrijfsnetwerk en communicatie voor de werkplek. Meer informatie over talkspirit
Een mobielgerichte communicatie-app voor medewerkers die geen desktop gebruiken
Beekeeper is een mobielgericht communicatieplatform dat wordt gebruikt om iedereen in een organisatie te bereiken en te verbinden en om de betrokkenheid te vergroten. Meer informatie over Beekeeper
Commmunication & collaboration solutions for your business
Jive's industry-leading interactive intranet provides the gateway to an organization's most important assets – its knowledge and people. Meer informatie over Jive
Geef personeel een digitale werkplek waar ze zich thuis voelen.
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet. Meer informatie over Claromentis
Medewerkers-app en -portal voor externe teams
Blink is een complete app- en portaloplossing voor medewerkers waarmee mobiele teams communicatie kunnen stimuleren, de productiviteit verhogen en iedereen op de hoogte houden. Meer informatie over Blink
Google intranet social enterprise portal for G Suite users
LumApps is an intranet for G Suite users designed to streamline corporate communication & collaboration, and improve culture sharing & employee experience Meer informatie over LumApps
Enterprise Social Collaboration Software
Communifire is an enterprise social collaboration platform which empowers employees to share ideas & collaborate on content while still retaining control over who can do & see what. Everything a group needs is in one place with updates on all groups coming to users in one place too. Meer informatie over Communifire
Mobielgerichte werknemerscommunicatie voor grote organisaties
Staffbase is een platform voor medewerkerscommunicatie voor communicators in grote en gedistribueerde organisaties. Het is ontworpen voor effectieve interne communicatie, met een maximaal bereik en relevantie. Het platform kan moeiteloos worden uitgebreid tot een flexibel, gebruiksvriendelijk mobiel intranet. Meer informatie over Staffbase
We make company information accessible.
InvolveSoft allows you to communicate with your entire workforce through an Instagram like interface and collect AI-driven intelligence from sales & customer conversations. Meer informatie over InvolveSoft
A digital experience cloud to unite your enterprise
Unily's Digital Experience Cloud is an award-winning digital experience platform that empowers modern businesses with the best tools to communicate, collaborate and innovate. Meer informatie over Unily
Intranet software for organizations with distributed teams
Interact is an intranet software which helps organizations with distributed teams connect, communicate, & collaborate using calendars, forums, ideas, questions & voting, & more. Integrations with apps like Slack, Trello, Dropbox, & Google Drive serve to streamline the user-workflow. Meer informatie over Interact
Interne communicatietools die de aandacht van werknemers trekken
SnapComms is een softwareoplossing voor werknemerscommunicatie waarmee organisaties effectiever met hun werknemers kunnen communiceren. Meer informatie over SnapComms
Intranet & collaboration platform
Twine is a cloud-based intranet & collaboration platform which offers forums, polls & surveys, news & blogs, instant messaging, calendars, file manager, & more Meer informatie over Twine
Meeting room reservation system
Roomzilla is a meeting room reservation system which integrates with calendar systems like Google, Outlook, Office 365 & Exchange to help users schedule & manage their office space, including conference rooms & office equipment. Roomzilla supports API integration, reports, an approval queue, & more. Meer informatie over Roomzilla
Je nieuwe slimme werkplek
Koppel 's werelds toonaangevende apps met je slimme werkplek. Versnel je dagelijkse werkactiviteiten met widgets die jou relevante gegevens van je belangrijkste apps tonen. Met Basaas voor teams kun je eenvoudig apps met je teams delen. Ga ermee aan de slag - het is gratis. Meer informatie over Basaas
Adaptive online workspace on top of Office365 & RemoteApps
Workspace 365 is a digital workplace which provides teams with a centralized platform to collaborate and work on projects. The system allows administrators to combine existing business applications into a single interface, and provides intranet widgets, role-based access, single sign-on, and more. Meer informatie over Workspace 365
Platform voor intranet en communicatie voor digitale werkplekken
Hub is een intelligente intranetoplossing en beveiligd klantenportal waarmee teams, kantoren en organisaties met meerdere locaties kunnen samenwerken, communiceren en informatie delen. Meer informatie over Hub
Virtual office for real-time collaboration
Walkabout Workplace is a digital space, similar to a virtual office, where team members around the world can collaborate and connect in an office setting. Designed for remote workers, the platform enables teams to host online meetings, voice conference calls, and group discussions. Meer informatie over Walkabout Workplace
Digital workplace, intranet, and extranet development
Intrexx is a low-code development platform which allows businesses to create online solutions for intranet, extranet, or digital workplaces with minimal coding experience. It offers modules for application creation, process control, user management, design, software integration & tool management. Meer informatie over Intrexx
Knowledge management solution for businesses
Panviva is a knowledge management platform designed to help organizations enhance the customer experience by delivering information in real-time via a centralized knowledge-base. Key features include content authoring, multi-channel distribution, natural language interactions, and version control. Meer informatie over Panviva
Cloud-based clinical trial management solution
Pristima, by Xybion, is a cloud-based clinical trial management solution that helps businesses in the healthcare industry capture, process, and record preclinical data. The centralized platform enables administrators to grant access to specific users to prevent unauthorized data breaches. Meer informatie over Pristima
Your smart assistant for the workplace
Enterprise app that uses AI to understand spoken commands & proactively sends you relevant Cards, while offering an enterprise-wide Search. Meer informatie over Digital Assistant
Digital workplace for businesses & organizations
All-in-one collaborative platform with the required applications to efficiently boost your teams on a daily basis. Meer informatie over Jamespot
Integrated intranet, portal, collaboration & directory
Invotra's Intranet is a customizable digital workplace which is designed to facilitate collaboration, information sharing, and information management Meer informatie over Invotra Intranet
Conference Room Scheduling, Desk Booking, Maps and Analytics
Robin is a cloud-based office scheduling software designed to help users book meeting rooms, find desks, and move around the office with tools such as calendar integrations, a scheduling web dashboard, browser & Outlook plugins, analytics, iPad & Android apps, and more Meer informatie over Robin
Digital workplace solution for businesses of all sizes
Powell 365 is an intranet solution, which helps businesses manage processes related to communication between teams and coworkers in the digital workplace. It lets users handle collaboration by providing access to company information, business applications, and corporate documents. Meer informatie over Powell 365
Employee onboarding for human resource teams
FastrackOnboard is cloud-based platform designed to help small to large businesses streamline and manage the entire hiring and onboarding process for employees. The centralized platform allows users to maintain labor compliance across deal turnovers and other contingent liabilities. Meer informatie over FastrackOnboard