Hier is onze lijst met apps voor Digital workplace software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

67 apps
Sorteren op
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Platform voor digitale werkruimte en werkstroombeheer
Citrix Workspace is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van werkzaamheden voor medewerkers door samenwerking aan te bieden tussen verschillende systemen en apparaten. Tot de belangrijkste functies behoren eindpuntbeheer, bijhouden van sessieprestaties, multi-factor authenticatie, maken van... Meer informatie over Citrix Workspace
Best-in-class software for collaboration and team communications
Talkspirit is the #1 digital workplace for collaboration and team communication that makes your employees more productive. Available in 8 languages. Easy to use. On any device. Free trial. Free plan. Paid plans from 4€ / month per user. Meer informatie over talkspirit
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort werknemersintranet dat de betrokkenheid en werkplekcultuur stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Je nieuwe slimme werkplek
Koppel 's werelds toonaangevende apps met je slimme werkplek. Versnel je dagelijkse werkactiviteiten met widgets die jou relevante gegevens van je belangrijkste apps tonen. Met Basaas voor teams kun je eenvoudig apps met je teams delen. Ga ermee aan de slag - het is gratis. Meer informatie over Basaas
Platform voor intranet en communicatie voor digitale werkplekken
Hub is een intelligente intranetoplossing en beveiligd klantenportal waarmee teams, kantoren en organisaties met meerdere locaties kunnen samenwerken, communiceren en informatie delen. Meer informatie over Hub
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Onlinevergadersoftware met HD-videovergaderingen
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 100 deelnemers. Meer informatie over GoToMeeting
Tool voor afspraakplanning en online boekingen met herinneringen
Gratis software voor online boeken en afspraakplanning geliefd bij meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Verminder no-shows tot wel 90% met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Geen creditcard nodig. Begin vandaag nog gratis en ontdoe je bedrijf van verspilde tijd. Meer informatie over 10to8
Platform voor teamworkflow, SOP en beheer van terugkerende processen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.
Het eenvoudigste samenwerkingsplatform voor visuele samenwerking op afstand, agile management, brainstormen, prototyping/wireframing enz. Meer informatie over Miro
Platform met weinig codering om aangepaste bedrijfstoepassingen te bouwen
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis. Meer informatie over Zoho Creator
Oplossing voor digitale werkruimte en samenwerkingsbeheer
MURAL is een samenwerkingsplatform dat bedrijven helpt bij het plannen, ontwerpen, brainstormen en analyseren van ideeën en het creëren van aangepaste workflows om de besluitvorming tussen teams te stroomlijnen. Gebruikers kunnen documenten en bestanden opslaan in een gecentraliseerde met AES-256 versleutelde opslagplaats en gegevens veilig delen... Meer informatie over MURAL
Platform voor werknemerservaring om iedereen te betrekken en te verbinden
Workvivo creëert en definieert een geheel nieuwe categorie van communicatieplatforms voor werknemers die zijn ontworpen om verspreide teams samen te brengen. Meer informatie over Workvivo
Collaborative intelligence platform for risk management
Sofvie is a collaborative Intelligence platform for risk and hazard management in the workplace. With tools for data collection, form submission, incident management, customizable reporting, the platform aims to help businesses minimize risk. Sofvie offers a mobile app for data gathering on-the-go. Meer informatie over Sofvie
Cloud-gebaseerde software voor het beheer van bureaus en vergaderruimtes
Tribeloo is een oplossing voor bureaus en vergaderruimtes waarmee je vastgoedkosten bespaart en tegelijkertijd teams samenbrengt op kantoor. Geïntegreerd met zowel Outlook- als Google-agenda's. Probeer de gratis proefversie op de website van het bedrijf om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere... Meer informatie over Tribeloo
Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een digitale werkruimte in de cloud gebruikt door 20.000+ bedrijven. Bevat gedeelde workflows, teamdashboards, prestatierapporten, middelenbeheer, Gantt-grafieken, Kanban-borden, aanvragen op maat, tijdregistratie en overzicht van werkbelasting. Incl. automatisering met 400+ integraties. Meer informatie over Wrike
Tool voor project- en taakbeheer
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Platform voor het delen van kennis en inzichten
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Digitale werkplekoplossingen op maat gemaakt voor jouw bedrijf
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Pakket voor personeelsintranet en samenwerking met ingebouwde apps
Het OnSemble-pakket voor personeelsintranet en samenwerking versterkt organisaties met meer productiviteit en samenwerking. Meer informatie over OnSemble
Software voor digitale werkplekken
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing die je helpt je teams te verbinden, de samenwerking te verbeteren en je personeel te ondersteunen en te belonen. Meer informatie over eXo Platform
Het moderne intranet voor medewerkers
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen. Meer informatie over Simpplr
Planning van vergaderruimten, boeken van bureaus, plattegronden en analyse
Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te boeken, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met tools zoals agenda-integraties, een webdashboard voor planning, een browser en Outlook-plug-ins, analyse, iPad en Android-apps en meer. Meer informatie over Robin
een interactief intranet en samenwerkingscentrum voor bedrijven.
Het interactieve intranet van Jive brengt je mensen, informatie en inhoud samen in één enkele hub om je werk gedaan te krijgen. Het is een veilige out-of-the-box oplossing voor bedrijfscommunicatie, samenwerking en kennisuitwisseling, met een boeiende gebruikerservaring die acceptatie en productiviteit stimuleert. Meer informatie over Jive
Medewerkers-app en -portal voor externe teams
Blink is een complete app- en portaloplossing voor medewerkers waarmee mobiele teams communicatie kunnen stimuleren, de productiviteit verhogen en iedereen op de hoogte houden. Meer informatie over Blink
Employee Communication Platform
LumApps Social Collaborative Intranet helps companies in all industries improve communications and much more. Lets get in touch! Meer informatie over LumApps
Intranet software and collaboration solutions.
Axero provides easy-to-use intranet software that boosts productivity, unifies your people, and helps your company thrive. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. Meer informatie over Communifire by Axero
Oplossingen voor intranetsoftware en digitale werkplekken
Igloo is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor digitale werkplekken en helpt bedrijven om meer te bieden dan het traditionele intranet en inspirerende digitale bestemmingen te bieden die de communicatie, kennisuitwisseling, samenwerking en cultuur verbeteren. Meer informatie over Igloo Software
Employee engagement and success platform with mobile support
Structural is an organizational success platform for profiling and engaging employees with a view to connecting staff, developing talent and analyzing data Meer informatie over Structural
Veilig delen van zakelijke bestanden eenvoudig gemaakt.
Onehub biedt veilige, gebruiksvriendelijke bestandsdeling voor bedrijven. Meer dan 1 miljoen zakelijke gebruikers vertrouwen op Onehub voor het delen van bestanden, klantenportals en virtuele dataroombehoeften. Meer informatie over Onehub
Virtual workspaces that facilitate team collaboration
Collaborate more effectively and make informed decisions with Bluescape, a secure visual collaboration solution. Get flexible virtual workspaces, powerful whiteboarding, smart video conferencing, annotations and drawing tools, customizable templates, and easy file sharing. Meer informatie over Bluescape
Je inbox, opnieuw uitgevonden
Spike brengt al je communicatie op één plek: je e-mails, berichten, chats, spraak- en videogesprekken, teamsamenwerking en al het andere. Dit is wat jij en je team zochten in een productiviteits- en samenwerkingsapp, maar dan veel eenvoudiger, en allemaal vanuit je inbox. Meer informatie over Spike
Geef personeel een digitale werkplek waar ze zich thuis voelen.
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet. Meer informatie over Claromentis
Intranet software for dispersed organizations.
Interact is an intranet software that helps organizations with distributed employees connect and communicate using calendars, forums, ideas, questions & voting, & more. Integrations include Office 365, Concur, ServiceNow, Salesforce, Google Workplace, Workday and Box. Meer informatie over Interact
Enterprise workflow management
Workflow management software that's flexible, scalable and powerful. Automate business processes quickly and integrate with other systems easily Meer informatie over Integrify
Private, public, and hybrid cloud infrastructure software
VMware is a cloud infrastructure software that helps businesses integrate private, public, or hybrid cloud environments to deliver and handle applications. The vRealize operations module uses machine learning technology to automatically optimize, plan, and scale multi-cloud and HCI deployments. Meer informatie over VMware
Award-winning work management solution
Ravetree is an all-in-one work management solution for project-driven organizations and teams with tools for managing projects, time, resources, and clients Meer informatie over Ravetree
Meeting room reservation system
Roomzilla is a meeting room reservation system which integrates with calendar systems like Google, Outlook, Office 365 & Exchange to help users schedule & manage their office space, including conference rooms & office equipment. Roomzilla supports API integration, reports, an approval queue, & more. Meer informatie over Roomzilla
Samenwerkingsdealdesk-software voor het Quote-to-Cash-proces (van offerte tot betaling)
RevvSales is een intuïtieve dealdesk-software die de creatiecyclus van jouw deals optimaliseert. Het combineert op unieke wijze alle aspecten van een gepersonaliseerde, creatieve deal zoals kansen, producten, prijzen, offertes, contracten, dealanalyses en goedkeuringswerkstromen. Meer informatie over Revv
Medewerker-app voor interne communicatie
Groupe.io is een cloudgebaseerde oplossing voor werknemerscommunicatie die bedrijven micro-apps biedt voor verschillende doeleinden. Het platform helpt de communicatie tussen verschillende teams te ondersteunen via functiespecifieke apps, instant messaging, gedeelde agenda's, videovergaderingen en meer. Meer informatie over Groupe.io
AI-enabled collaboration & communication management solution
Orion helps businesses streamline processes related to voice communication, employee onboarding, task mapping, and more. The platform comes with automated notifications, which facilitate communication during emergencies and allow teams to send help alerts. Meer informatie over Orion Voice Platform
Cloud-based employee training and sales enablement software
Spekit is a cloud-based software that provides businesses with sales enablement resources and training content for employees. It enables managers to collect and store knowledge across all business units in a centralized repository and automatically organize Salesforce metadata and processes. Meer informatie over Spekit
Cloud-based invoice document management system
Affordable Invoice Capture and Approval. SearchExpress Document Management lets you import your emailed invoices and scan your paper invoices and other documents. SearchExpress uses machine learning to eliminate invoice data entry. SearchExpress lets you workflow, approve and search your invoices. Meer informatie over SearchExpress
We make company information accessible.
InvolveSoft allows you to communicate with your entire workforce through an Instagram like interface and collect AI-driven intelligence from sales & customer conversations. Meer informatie over InvolveSoft
World's fastest-growing on-screen guidance platform
Apty is the world's fastest-growing on-screen guidance platform that helps enterprises improve employee productivity, lower training cost, and increase software ROI. SaaS companies leverage Apty to improve product/feature adoption and drive more revenue. Meer informatie over Apty
Sociale zoekmachine voor het vinden van zakelijke verbindingen
Sift is een sociale zoekmachine die is ontworpen om teams voor verkoop, IT, professionele services en interne communicatie te helpen bij het vinden van connecties in het ondernemingsnetwerk. Het stelt leidinggevenden in staat om werknemersinformatie te vinden en kandidaten te selecteren voor multifunctionele projecten. Meer informatie over Sift
Interne communicatietools die de aandacht van werknemers trekken
SnapComms is een softwareoplossing voor werknemerscommunicatie waarmee organisaties effectiever met hun werknemers kunnen communiceren. Meer informatie over SnapComms
Cloud-based business process management (BPM) solution
Omnidek is a cloud-based business process management (BPM) software designed to help organizations of all sizes create corporate forms, intranet portals, and workflows on a unified platform. Meer informatie over Omnidek
Platform voor intranet en samenwerking
Twine is een cloudgebaseerd platform voor intranet en samenwerking met forums, peilingen en enquêtes, nieuws en blogs, chatberichten, agenda's, bestandsbeheer, en meer. Meer informatie over Twine
Business intelligence and project management software
Enterprise Operating System is a cloud-based businesses intelligence and analytics suite of solutions that helps businesses collect real-time data from multiple sources and gain actionable insights into operations of various departments. Meer informatie over Enterprise Operating System
Adaptive online workspace on top of Office365 & RemoteApps
Workspace 365 is a digital workplace which provides teams with a centralized platform to collaborate and work on projects. The system allows administrators to combine existing business applications into a single interface, and provides intranet widgets, role-based access, single sign-on, and more. Meer informatie over Workspace 365
Software voor digitale acceptatie, training en verandermanagement
Lemon Learning is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen software-adoptie voor werknemers te versnellen. Met Lemon Learning kunnen bedrijven hun werknemers trainen via in-app walk-throughs, aantrekkelijke en aangepaste content creëren en ondersteuning en communicatie rond IT-projecten beheren. Meer informatie over Lemon Learning
Workforce communication software to engage & train employees
iTacit is a workforce communication software that enables businesses in the healthcare, banking, and manufacturing industries, as well as public sector organizations, to manage employee communications, recruiting, onboarding, engagement, training, and more. Meer informatie over iTacit
Engagement and operations management for real estate
Mallcomm is a cloud-based software that helps businesses in the real estate industry engage and communicate with clients, tenants, and visitors and manage day-to-day operations. The modular solution offers tools for managing leases, documents, maintenance, feedback, access, inspections, and more. Meer informatie over Mallcomm
Je slimme assistent voor op de werkvloer
App voor ondernemingen die AI gebruikt om gesproken opdrachten te begrijpen en je proactief relevante kaarten stuurt, en die ondernemingsbreed zoeken biedt. Meer informatie over Digital Assistant
Digitale werkplek voor bedrijven en organisaties
Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams dagelijks op een efficiënte manier te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Integrated intranet, portal, collaboration & directory
Invotra's Intranet is a customizable digital workplace which is designed to facilitate collaboration, information sharing, and information management Meer informatie over Invotra Intranet
Digitale werkplekoplossing voor bedrijven van elke omvang
Powell 365 is een intranetoplossing die bedrijven helpt processen te beheren die verband houden met de communicatie tussen teams en collega's op de digitale werkplek. Het stelt gebruikers in staat samen te werken door toegang te bieden tot bedrijfsinformatie, bedrijfstoepassingen en bedrijfsdocumenten. Meer informatie over Powell 365
Virtual office for real-time collaboration
Walkabout Workplace is a digital space, similar to a virtual office, where team members around the world can collaborate and connect in an office setting. Designed for remote workers, the platform enables teams to host online meetings, voice conference calls, and group discussions. Meer informatie over Walkabout Workplace
.Onboarding van medewerkers voor HR-teams
FastrackOnboard is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen het gehele wervings- en onboardingproces voor werknemers te stroomlijnen en te beheren. Het gecentraliseerde platform stelt gebruikers in staat om naleving van de arbeidsvoorwaarden bij deals en andere voorwaardelijke verplichtingen te handhaven. Meer informatie over FastrackOnboard
Cloud-based external and internal collaboration suite
Dooth Vault is a cloud-based collaboration suite of software solutions designed to help businesses manage training, share files, maintain social communities, and streamline communication across teams, among other activities, while ensuring secure exchange of information through data encryption. Meer informatie over Dooth Vault