Hier is onze lijst met apps voor Digital workplace software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

49 apps
Sorteren op
Onlinevergadersoftware met HD-videovergaderingen
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 100 deelnemers. Meer informatie over GoToMeeting
Platform voor digitale werkruimte en werkstroombeheer
Citrix Workspace is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van werkzaamheden voor medewerkers door samenwerking aan te bieden tussen verschillende systemen en apparaten. Tot de belangrijkste functies behoren eindpuntbeheer, bijhouden van sessieprestaties, multi-factor authenticatie, maken van... Meer informatie over Citrix Workspace
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort werknemersintranet dat de betrokkenheid en werkplekcultuur stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Je nieuwe slimme werkplek
Koppel 's werelds toonaangevende apps met je slimme werkplek. Versnel je dagelijkse werkactiviteiten met widgets die jou relevante gegevens van je belangrijkste apps tonen. Met Basaas voor teams kun je eenvoudig apps met je teams delen. Ga ermee aan de slag - het is gratis. Meer informatie over Basaas
Platform voor intranet en communicatie voor digitale werkplekken
Hub is een intelligente intranetoplossing en beveiligd klantenportal waarmee teams, kantoren en organisaties met meerdere locaties kunnen samenwerken, communiceren en informatie delen. Meer informatie over Hub
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Tool voor afspraakplanning en online boekingen met herinneringen
Gratis software voor online boeken en afspraakplanning geliefd bij meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Verminder no-shows tot wel 90% met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Geen creditcard nodig. Begin vandaag nog gratis en ontdoe je bedrijf van verspilde tijd. Meer informatie over 10to8
Tool voor project- en taakbeheer
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Een mobielgerichte communicatie-app voor medewerkers die geen desktop gebruiken
Beekeeper is een mobielgericht communicatieplatform dat wordt gebruikt om iedereen in een organisatie te bereiken en te verbinden en om de betrokkenheid te vergroten. Meer informatie over Beekeeper
Een platform voor werknemerservaring om jouw onderneming te verenigen
Unily werkt met de grootste merken ter wereld in alle sectoren om hen te helpen hun onderneming te verenigen en hun personeel te betrekken via geweldige en bekroonde werknemerservaringen. Meer informatie over Unily
Software voor het beheer van werkplekken, gemeenschaps- en vergaderruimten
Bisner is software voor het beheer van de werkplek, die bedrijven helpt bij het creëren, lanceren en beheren van een aangepast contactplatform om communicatie en samenwerking te bevorderen. Gebruikers kunnen ook een gepersonaliseerde interface ontwerpen met aangepaste logo's en kleuren om de merkidentiteit te promoten naar klanten. Meer informatie over Bisner
Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Platform voor teamworkflow, SOP en beheer van terugkerende processen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Platform met weinig codering om aangepaste bedrijfstoepassingen te bouwen
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis. Meer informatie over Zoho Creator
Software voor digitale werkplekken
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing die je helpt je teams te verbinden, de samenwerking te verbeteren en je personeel te ondersteunen en te belonen. Meer informatie over eXo Platform
Pakket voor personeelsintranet en samenwerking met ingebouwde apps
Het OnSemble-pakket voor personeelsintranet en samenwerking versterkt organisaties met meer productiviteit en samenwerking. Meer informatie over OnSemble
Platform voor intern sociaal bedrijfsnetwerk en communicatie
Een platform voor intern sociaal bedrijfsnetwerk en communicatie voor de werkplek. Meer informatie over talkspirit
Interactive intranet and collaboration hub for business.
Jive's Interactive Intranet unites your people, information and content in a single hub for getting work done. It's a secure out-of-the-box solution for company communications, collaboration, knowledge-sharing, with an engaging user experience that drives adoption and productivity. Meer informatie over Jive
Employee Communication Platform
LumApps Social Collaborative Intranet helps companies in all industries improve communications and much more. Lets get in touch! Meer informatie over LumApps
Medewerkers-app en -portal voor externe teams
Blink is een complete app- en portaloplossing voor medewerkers waarmee mobiele teams communicatie kunnen stimuleren, de productiviteit verhogen en iedereen op de hoogte houden. Meer informatie over Blink
The modern employee intranet
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication Meer informatie over Simpplr
Geef personeel een digitale werkplek waar ze zich thuis voelen.
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet. Meer informatie over Claromentis
Enterprise workflow management
Workflow management software that's flexible, scalable and powerful. Automate business processes quickly and integrate with other systems easily Meer informatie over Integrify
Mobielgerichte werknemerscommunicatie voor grote organisaties
Staffbase is een platform voor medewerkerscommunicatie voor communicators in grote en gedistribueerde organisaties. Het is ontworpen voor effectieve interne communicatie, met een maximaal bereik en relevantie. Het platform kan moeiteloos worden uitgebreid tot een flexibel, gebruiksvriendelijk mobiel intranet. Meer informatie over Staffbase
Intranet software for organizations with distributed teams
Interact is an intranet software which helps organizations with distributed teams connect, communicate, & collaborate using calendars, forums, ideas, questions & voting, & more. Integrations with apps like Slack, Trello, Dropbox, & Google Drive serve to streamline the user-workflow. Meer informatie over Interact
Intranet software and collaboration solutions.
Axero provides easy-to-use intranet software that boosts productivity, unifies your people, and helps your company thrive. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. Meer informatie over Communifire by Axero
AI-enabled collaboration & communication management solution
Orion helps businesses streamline processes related to voice communication, employee onboarding, task mapping, and more. The platform comes with automated notifications, which facilitate communication during emergencies and allow teams to send help alerts. Meer informatie over Orion Voice Platform
Cloud-based invoice document management system
Affordable Invoice Capture and Approval. SearchExpress Document Management lets you import your emailed invoices and scan your paper invoices and other documents. SearchExpress uses machine learning to eliminate invoice data entry. SearchExpress lets you workflow, approve and search your invoices. Meer informatie over SearchExpress
We make company information accessible.
InvolveSoft allows you to communicate with your entire workforce through an Instagram like interface and collect AI-driven intelligence from sales & customer conversations. Meer informatie over InvolveSoft
Conference Room Scheduling, Desk Booking, Maps and Analytics
Robin is a cloud-based office scheduling software designed to help users book meeting rooms, find desks, and move around the office with tools such as calendar integrations, a scheduling web dashboard, browser & Outlook plugins, analytics, iPad & Android apps, and more Meer informatie over Robin
Secure enterprise file sharing made easy.
Onehub provides secure, easy-to-use file sharing for business. More than 1 million business users trust Onehub for file sharing, client portal and virtual data room needs. Meer informatie over Onehub
Meeting room reservation system
Roomzilla is a meeting room reservation system which integrates with calendar systems like Google, Outlook, Office 365 & Exchange to help users schedule & manage their office space, including conference rooms & office equipment. Roomzilla supports API integration, reports, an approval queue, & more. Meer informatie over Roomzilla
Interne communicatietools die de aandacht van werknemers trekken
SnapComms is een softwareoplossing voor werknemerscommunicatie waarmee organisaties effectiever met hun werknemers kunnen communiceren. Meer informatie over SnapComms
Intranet & collaboration platform
Twine is a cloud-based intranet & collaboration platform which offers forums, polls & surveys, news & blogs, instant messaging, calendars, file manager, & more Meer informatie over Twine
Adaptive online workspace on top of Office365 & RemoteApps
Workspace 365 is a digital workplace which provides teams with a centralized platform to collaborate and work on projects. The system allows administrators to combine existing business applications into a single interface, and provides intranet widgets, role-based access, single sign-on, and more. Meer informatie over Workspace 365
Workforce communication software to engage & train employees
iTacit is a workforce communication software that enables businesses in the healthcare, banking, and manufacturing industries, as well as public sector organizations, to manage employee communications, recruiting, onboarding, engagement, training, and more. Meer informatie over iTacit
Digital workplace, intranet, and extranet development
Intrexx is a low-code development platform which allows businesses to create online solutions for intranet, extranet, or digital workplaces with minimal coding experience. It offers modules for application creation, process control, user management, design, software integration & tool management. Meer informatie over Intrexx
Knowledge management solution for businesses
Panviva is a knowledge management platform designed to help organizations enhance the customer experience by delivering information in real-time via a centralized knowledge-base. Key features include content authoring, multi-channel distribution, natural language interactions, and version control. Meer informatie over Panviva
Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van klinische onderzoeken
Pristima van Xybion is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van klinische onderzoeken waarmee bedrijven in de gezondheidszorg preklinische gegevens kunnen verzamelen, verwerken en vastleggen. Met het gecentraliseerde platform kunnen beheerders toegang verlenen aan specifieke gebruikers om ongeoorloofde datalekken te voorkomen. Meer informatie over Pristima
Your smart assistant for the workplace
Enterprise app that uses AI to understand spoken commands & proactively sends you relevant Cards, while offering an enterprise-wide Search. Meer informatie over Digital Assistant
Digitale werkplek voor bedrijven en organisaties
Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams dagelijks op een efficiënte manier te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Integrated intranet, portal, collaboration & directory
Invotra's Intranet is a customizable digital workplace which is designed to facilitate collaboration, information sharing, and information management Meer informatie over Invotra Intranet
Room Management, Maps, Scheduling, Hot Desking and Analytics
Meetio develops smart, simple and reliable solutions for the modern workplace, offering industry leading solutions for meeting room management, wayfinding, mobile scheduling, hot desking and workplace analytics – all designed to make your workplace as smart as the people in it. Meer informatie over Meetio Room
Digital workplace solution for businesses of all sizes
Powell 365 is an intranet solution, which helps businesses manage processes related to communication between teams and coworkers in the digital workplace. It lets users handle collaboration by providing access to company information, business applications, and corporate documents. Meer informatie over Powell 365
Virtual office for real-time collaboration
Walkabout Workplace is a digital space, similar to a virtual office, where team members around the world can collaborate and connect in an office setting. Designed for remote workers, the platform enables teams to host online meetings, voice conference calls, and group discussions. Meer informatie over Walkabout Workplace
.Onboarding van medewerkers voor HR-teams
FastrackOnboard is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen het gehele wervings- en onboardingproces voor werknemers te stroomlijnen en te beheren. Het gecentraliseerde platform stelt gebruikers in staat om naleving van de arbeidsvoorwaarden bij deals en andere voorwaardelijke verplichtingen te handhaven. Meer informatie over FastrackOnboard