Hier is onze lijst met apps voor Digital workplace software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

185 softwareopties

Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Breakroom is een Metaverse-platform voor samenwerking, netwerken, en evenementen op afstand waarmee mensen overal en op elk apparaat verbinding kunnen maken en op afstand kunnen deelnemen aan een merkeigen 3D virtuele ruimte. Meer informatie over Breakroom
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. Meer informatie over monday.com
Wrike is cloudgebaseerde software voor de digitale werkplek die wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven. Functies zijn gedeelde workflows, teamdashboards, prestatierapporten, middelenbeheer, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, aangepaste aanvraagformulieren, urenregistratie en werklastoverzichten. Het bevat ook automatisering met meer dan 400... Meer informatie over Wrike
Nieuw soort intranet voor werknemers dat de betrokkenheid en cultuur op de werkplek stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee verspreide teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Meer informatie over Miro
Workvivo is een communicatieplatform voor medewerkers dat is ontworpen om verspreide teams samen te brengen. De oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en een app voor werknemers, allemaal gecombineerd in één vertrouwde digitale ervaring die werknemers zeer waarderen. Meer informatie over Workvivo
Met Basaas kun je elke collega ondersteunen met een apparaatonafhankelijke digitale werkplek en je apps voor teams of afdelingen distribueren. Combineer al je apps in een krachtige en geïntegreerde bedrijfsoplossing. Integreer ook je bestaande apps en interne oplossingen. Meer informatie over Basaas
Asana is digitale werkpleksoftware waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Gratis software voor online boeken en afspraakplanning is geliefd bij meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Verminder no-shows tot wel 90% met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Geen creditcard nodig. Begin vandaag nog gratis en ontdoe je bedrijf van verspilde tijd. Meer informatie over 10to8
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Een SaaS-platform voor de digitale werkplek waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen creëren en de veilige terugkeer van medewerkers naar kantoor kunnen beheren. Meer informatie over WorkInSync
Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te boeken, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met tools zoals agenda-integraties, een webdashboard voor planning, een browser en Outlook-plug-ins, analyse, iPad en Android-apps en meer. Meer informatie over Robin
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet. Meer informatie over Claromentis
Sofvie is een samenwerkend intelligentieplatform voor risico- en gevarenbeheer op de werkplek. Met tools voor gegevensverzameling, het indienen van formulieren, incidentbeheer en aanpasbare rapportage helpt het platform bedrijven risico's te minimaliseren. Sofvie biedt een mobiele app om onderweg gegevens te verzamelen. Meer informatie over Sofvie
Files.com - voorheen BrickFTP - is slimme cloudopslag die teams helpt samen te werken, te automatiseren en dingen gedaan te krijgen. Plannen bevatten een onbeperkt aantal gebruikers omdat bedrijven niet gestraft mogen worden voor hun groei. Ga je gang en maak accounts aan voor je klanten, leveranciers, aannemers en meer. Meer informatie over Files.com
ELMA365 is software voor BPM met weinig code die bedrijven helpt bij het modelleren, bewaken, uitvoeren en beheren van projecten en taken. Meer informatie over ELMA365
zenphi is een codevrij platform voor workflowautomatisering dat is ontworpen voor Google Workspace. Meer informatie over zenphi
Met de all-in-one digitale werkplekoplossing van Spacewell combineert u FMIS, IoT en analyses om slimme werkplekken te creëren. Standaard maar flexibel. Regelmatige software-updates. Snelle activering. Functionaliteiten: meetings en reserveringen, bezoekersbeheer, gemeenschap en samenwerking, werkplekdiensten, gezondheid en welzijn, werkplekapps,... Meer informatie over Spacewell
With Flaneer create your virtual desktop in 1 click. Run any software on it, even the most ressource intensive ones. Meer informatie over Flaneer
Pragli is digitale werkpleksoftware die bedrijven helpt bij het beheren van teams op afstand en het faciliteren van samenwerking aan projecten vanuit een uniform platform. Hiermee kunnen medewerkers profielavatars maken met aangepaste huidskleur, accessoires, gezichtshaar, hoeden, kleding en meer. Meer informatie over Pesto
Detego is RFID-gebaseerde voorraadbeheer software waarmee modewinkels de volledige levenscyclus van de toeleveringsketen voor fabriekszendingen van fabrikanten tot winkels kunnen bijhouden, valideren en beheren. Meer informatie over Detego
Saketa Digital Workplace is cloudgebaseerde software die kan worden geïntegreerd met SaaS-apps en Microsoft 365. Meer informatie over Saketa Digital Workplace
Van wekelijkse vergaderagenda's tot voortgangsplannen voor werknemers en meer, Trello helpt managers om effectief met hun werknemers in contact te komen. Verbind taken en tools om statusupdates, vervaldatums en opmerkingen over teamleden te tonen. Houd de communicatie soepel en de verwachtingen duidelijk en toegankelijk. Meer informatie over Trello
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing. Meer informatie over GoTo Meeting
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime planning, registratie en samenwerking. Meer informatie over ProjectManager.com
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren. Meer informatie over Skedda
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Connecteam
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis. Meer informatie over Zoho Creator
OnSemble intranetsoftware geeft je de mogelijkheid om een betere bedrijfscultuur te bevorderen door je in staat te stellen regelmatig met alle werknemers te communiceren, ervoor te zorgen dat werknemers verbonden en betrokken blijven, werknemers af te stemmen op bedrijfsdoelstellingen en werknemers de tools te geven om documenten te delen en samen... Meer informatie over Ntranet
eXo Platform is een alles-in-één digitale werkplekoplossing waarmee je via één interface je teams kunt verbinden, op één lijn kunt brengen en hun betrokkenheid kunt vergroten. Je kunt het gebruiken om de bedrijfscommunicatie en de communicatie tussen collega's te verbeteren, de samenwerking te stimuleren en bedrijfskennis te beheren. Meer informatie over eXo Platform
Blink is een complete app- en portaloplossing voor medewerkers waarmee mobiele teams communicatie kunnen stimuleren, de productiviteit verhogen en iedereen op de hoogte houden. Meer informatie over Blink
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. Easy to use. On any device. Meer informatie over Talkspirit
MURAL is een samenwerkingsplatform dat bedrijven helpt bij het plannen, ontwerpen, brainstormen en analyseren van ideeën en het creëren van aangepaste workflows om de besluitvorming tussen teams te stroomlijnen. Gebruikers kunnen documenten en bestanden opslaan in een gecentraliseerde met AES-256 versleutelde opslagplaats en gegevens veilig delen... Meer informatie over Mural
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen. Meer informatie over Simpplr
Werk effectiever samen en neem weloverwogen beslissingen met Bluescape, een veilige visuele samenwerkingsoplossing. Krijg flexibele virtuele werkruimten, krachtige whiteboarding, slimme videoconferenties, annotaties en tekentools, aanpasbare sjablonen en eenvoudig delen van bestanden. Meer informatie over Bluescape
Manage yout frontline team with an all-in-one digital workplace for task management, communication, and training. Meer informatie over YOOBIC
Citrix Workspace is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van werkzaamheden voor medewerkers door samenwerking aan te bieden tussen verschillende systemen en apparaten. Tot de belangrijkste functies behoren eindpuntbeheer, bijhouden van sessieprestaties, multi-factor authenticatie, maken van... Meer informatie over Citrix Workspace
The low-code development platform for the digitization of your complete business processes. Meer informatie over Intrexx
Stackby is a collaborative workspace that brings ease of use of spreadsheets, functionality of databases and access to popular services via no-code API connectors - to create, organize and automate anything. Meer informatie over Stackby
Trillian is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven in de gezondheidszorg te helpen processen voor instant messaging te beheren om de interne communicatie te verbeteren. Met Trillian kunnen gebruikers groepschats beheren, gesorteerd op teams of afdeling, en informatie over de status van de patiënt, personeelswisselingen en meer... Meer informatie over Trillian

Gerelateerde categorieën