Hier is onze lijst met apps voor Reserveringssystemen voor vergaderruimtes. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

101 softwareopties

Vind en boek de ideale ruimte op basis van voorzieningen, locatie en meer met een boekingssysteem voor vergaderruimten. Het is een zoekmachine voor je kantoor, compleet met inzichten om het gebruik van vergaderruimtes te ontdekken en de ruimte te optimaliseren. Beschikbaar op internet, mobiel, plug-ins en tablets. Meer informatie over Robin
FlexO is een boekingssysteem voor vergaderruimten waarmee bedrijven ontmoetingsruimten, bureaus, parkeerplaatsen, gedeelde faciliteiten, whiteboards en meer kunnen beheren. Met het meertalige platform kunnen managers kamers, voorzieningen, sites en andere resources toevoegen en verwijderen met behulp van een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over FlexO
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo
Event Temple is een softwareplatform voor locatiebeheer dat is ontworpen om locaties van alle soorten te helpen bij het verhogen van boekingen, omzet en inkomsten zonder extra advertenties. Meer informatie over Event Temple
POC System is een cloudgebaseerde facilitaire oplossing die middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheren van commercieel onroerend goed en toewijzing van zitplaatsen. Het platform biedt een realtime overzicht van de ruimtebeschikbaarheid en werkgebieden, waardoor managers zitplaatsplanningen kunnen ontwerpen en het gebruik kunnen... Meer informatie over POC System
iVvy locatiebeheer is software voor leveranciersbeheer die wordt gebruikt door hotels, restaurants en andere horecaorganisaties om boekingen voor ruimtes en locaties te beheren. Meer informatie over iVvy Venue Management
Priava biedt een realtime boekingssysteem voor vergaderruimten waarmee je onmiddellijk de beschikbaarheid kunt zien en een vergaderzaal en resources kunt boeken. Priava is eenvoudig te gebruiken en biedt tools zoals beschikbaarheid van meerdere ruimtes, rapportage, CRM, catering, business intelligence, apparatuur- en resourcevereisten. Meer informatie over Priava
Event Booking Engines is een cloudgebaseerde oplossing voor evenementenbeheer die is ontworpen om locaties, restaurants en horecagroepen te helpen bij het beheren van evenementenboekingen, personeel en activiteiten. Meer informatie over Event Booking Engines
Zynq Workspace is een oplossing voor kantoorbeheer voor flexibele werkomgevingen. Kenmerken van de software omvatten het beheer van mensen en ruimte door het boeken van bureaus, gezondheids- en welzijnstools in een suite (doorlopen van eenvoudige snelle gezondheidscontroles, bepalen van afstandsregels, gebruik van contacttracering) en realtime... Meer informatie over Zynq Workspace
Vergaderzaal- en werkplekreservering. De software bevordert het beheer van flexplekken, hybride werken, office hoteling, flexibele zitplaatsen en een optimale meetingbeleving. Integratie van sensorgegevens. Realtime plattegronden. Mobiele apps, kiosk, room display, Web, Outlook Add-in, NFC. Meer informatie over Spacewell
MyDesk oplossing voor ruimtebeheer voor middelgrote en grote bedrijven. De toepassing ondersteunt hot desking, ruimtebeheer, vergaderruimtes, kantinebeheer en parkeren. Het platform is ontworpen om het hybride kantoor van de toekomst te ondersteunen. Meer informatie over MyDesk
Zapfloor is een oplossing voor werkruimtebeheer voor kantoormanagers, bedrijfsvastgoedafdelingen en bureaus voor werkruimte-ontwerp. De cloudgebaseerde software automatiseert processen zoals implementatie, leasing en prognoses, terwijl het sluitingen vermindert, nieuwe huurders vindt en leegstandsperioden vermijdt. Meer informatie over Zapfloor
Bisner-software voor het boeken van vergaderruimten is een cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven vergaderingen kunnen organiseren en zowel bevestigingen als herinneringen via e-mail naar teamleden kunnen sturen. Functies omvatten externe toegang, crediteringen boeken, statusbord, aanpasbare branding, toewijzing van middelen en analytics. Meer informatie over Bisner Meeting Room Booking
Met CiT kunnen teams bestuurs- en leiderschapsvergaderingen met best practices organiseren. Maximaliseer je Microsoft-investering met een bestuursportal op Teams. CiT vereenvoudigt je workflows in één geïntegreerde end-to-end bestuursoplossing. Meer informatie over Convene in Teams
Tripleseat SmartSuite is een cloudgebaseerde oplossing voor evenementenbeheer voor hotels, restaurants en andere locaties, met boekingen, betalingen, documentbeheer en meer. Meer informatie over Tripleseat
Het bezoekersregistratiesysteem van Envoy is een zeer eenvoudige manier om bezoekers aan te melden. Verzamel de contactgegevens van de gasten, neem foto's van hen en laat hen geheimhoudingsovereenkomsten ondertekenen. Meer informatie over Envoy
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren. Meer informatie over Skedda
Een systeem voor het boeken van vergaderruimtes waarmee bedrijven hun vergaderruimtes effectief kunnen gebruiken en hun kantoren kunnen omzetten in hybride werkplekken. Meer informatie over WorkInSync
FM:Systems biedt technologie voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen identificeren, plannen en leveren. Het geïntegreerde beheersysteem voor de werkplek verbetert het beheer van ruimtes, bezetting, renovaties, verhuizingen, onderhoud, bedrijfsmiddelen, slimme gebouwen en meer. Meer informatie over FMS:Workplace
Office Tracker is a meeting room booking software designed to help businesses schedule time for meetings, people and resources, facilities, and more. The platform enables managers to control how, when, and where the team members work. Meer informatie over Office Tracker
CalendarWiz is online agendasoftware waarmee gebruikers activiteiten, kamerboekingen, evenementen, uitnodigingen en herinneringen, planningen en meer kunnen beheren, allemaal vanaf één platform. CalendarWiz is geschikt voor elk bedrijf, en voor kerken, scholen, non-profitorganisaties en groepen. Meer informatie over CalendarWiz
iOFFICE is een cloudgebaseerd geïntegreerd kantoorsysteem dat middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheer van bezoekers en faciliteiten. De belangrijkste functies zijn onder meer planning, het boeken van vergaderruimten, ID-scans, registratie, documentbeheer, gebruik van de ruimte en het volgen van de koeriersdienst. Meer informatie over iOFFICE
Joan is een eenvoudig boekingssysteem voor vergaderruimtes. Boeken is mogelijk via Office 365, G Suite, Microsoft Outlook en iCalendar op je desktop of via de mobiele app van Joan. Een andere manier van boeken is met behulp van de Timetable-functie op het Joan-apparaat. Meer informatie over Joan
Teem is a cloud-based meeting room booking solution with at-a-glance availability, real-time scheduling, trouble ticketing, utilization reporting, and more Meer informatie over Teem
YArooms is een cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van kamers voor bedrijven van elke omvang en alle sectoren. Het platform kan worden gebruikt om het gebruik van vergaderruimtes te beheren, online boekingen te ondersteunen, realtime beschikbaarheidsgegevens te bieden, aankomende vergaderingen te monitoren en inzicht te verkrijgen in het... Meer informatie over YAROOMS
Clearooms is cloudgebaseerde software die gebruikers de controle geeft over zowel hot desking als kamerboekingen, allemaal binnen één systeem. Gebruikers kunnen direct de beschikbaarheid op verschillende plattegronden zien en meer informatie krijgen over bureauvoorzieningen, vergaderdetails, deelnemers en meer. Meer informatie over Clearooms
OfficeRnD Flex helps shared space operators, property managers, and landlords improve operational efficiency and deliver a tech-enabled and modern experience to customers. Meer informatie over OfficeRnD Flex
OfficeSpace Software is een cloudgebaseerde oplossing voor facilitair beheer die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het maken en toewijzen van werkruimten voor kritieke administratieve taken met behulp van een reeks functies, waaronder het boeken van bureaus, het volgen van middelen, plus verplaatsings-, ruimte- en verzoekbeheer en meer. Meer informatie over OfficeSpace
Schedule meetings and events, maximizing the utilization of rooms and other resources, across any distance Meer informatie over EMS
Appointment scheduling software that helps businesses manage bookings, payments and other administrative operations on a centralized platform. Meer informatie over Jezzam
The hybrid working platform that coordinates your people, projects, and spaces. Meer informatie over Kadence
UMA Provides Meeting Room, Desk Booking, Locker Booking, Space Management & Hardware Monitoring all from our UMA Vision SaaS Platform. We integrate with meeting room hardware & leverage data from these devices. Our latest additions Integrations are with Cisco and Jabra Cameras bring people count. Meer informatie over UMA Vision
Maptician is a cloud-based space management application that provides a hybrid workplace management platform, which allows organizations to track employees' day-to-day location in real-time, compare expected and actual space utilization, and allocate space based on seating and room use by employees. Meer informatie over Maptician
Roomzilla is a meeting room reservation system which integrates with calendar systems like Google, Outlook, Office 365 & Exchange to help users schedule & manage their office space, including conference rooms & office equipment. Roomzilla supports API integration, reports, an approval queue, & more. Meer informatie over Roomzilla
Rendezvous Workspace Meeting Room Booking is a cloud-based meeting room management and booking solution. Meer informatie over Rendezvous Workspace Meeting Room Booking
Appspace is a workplace platform designed to help businesses keep employees engaged and connected. Created for the modern workplace, the platform provides features such as digital signage, space reservation, visitor management, and more. Meer informatie over Appspace
Easy scheduling for meeting rooms. Set user access rules & allow users to book from the web, mobile device, booking kiosks, or live maps/floorplans. Enforce check-in/out procedures, auto-cancel late or no-show reservations, manage guest reservations & integrate with your Outlook or Google calendars. Meer informatie over QReserve
FAMA offers technological solutions for the Integral Management of Assets and Infrastructures, Facility Management and Services. Meer informatie over FAMA
Cloud-based desk reservation tool that helps businesses handle space booking, access control, digital floor plans, and more. Meer informatie over Okku
Meetio ontwikkelt slimme, eenvoudige en betrouwbare oplossingen voor de moderne werkplek en biedt toonaangevende oplossingen voor het beheer van vergaderruimten, wayfinding, mobiele planning, hot desking en werkplekanalyse - allemaal ontworpen om je werkplek net zo slim te maken als de mensen die er deel van uitmaken. Meer informatie over Meetio
Room Display 6 is een tool voor het plannen van vergaderingen waarmee teamleden beschikbare ruimtes op specifieke datums en tijden kunnen boeken en verschillende details kunnen toevoegen, zoals vergadertitel, geschatte vergadertijd en meer. Beheerders kunnen het platform in meerdere talen configureren en bedrijfslogo's en kleuren toevoegen. Meer informatie over Room Display 6
Gaia Workspace stroomlijnt je werkplekplanning en houdt de werkruimte veilig en efficiënt. Met de Gaia Workspace-screeningtool kun je de vragenlijst over je gezondheidsstatus beantwoorden voordat je het gebouw betreedt. Gaia-afspraken vereenvoudigen het boekingsproces en elimineren heen-en-weer e-mails. Meer informatie over Gaia Workspace
Resource Central is a meeting room booking system that allows users to easily schedule meeting rooms, resources, people, equipment, and services directly within Microsoft Outlook®. Meer informatie over Resource Central
Flash Lead is an integrated CRM for sales teams that offers automations, omni channel, virtual call center and so much more. Meer informatie over Flash Lead
Engage is een cloudgebaseerd bezoekers- en ledenbeheersysteem voor coworking-ruimtes. Het biedt een backend-platform voor het beheren van contracten, boekingen, facturering, ticketsysteem, bezoekers en meer, en whitelabel mobiele apps die kunnen worden aangepast voor elke coworking-ruimte. Meer informatie over Engage
Instantly search and book workspaces with the ResourceXpress Mobile App for iOS and Android devices. Meer informatie over ResourceXpress
Tactic is a hybrid management platform that empowers employees to choose when they want to work in-office with desk, meeting room, and parking spot reservations. Meer informatie over Tactic
Ecobook offers organizations a centralized collaboration platform to help streamline communication, improving workforce productivity that leads to increased profits. Key features include visitor management, space reservations, occupancy management, security access protocols, and data transfers. Meer informatie over Facilities Booking

Gerelateerde categorieën