Met reserveringssystemen voor vergaderruimtes kunnen conferentiezalen, vergaderruimtes, bureaus en andere ruimtes worden gereserveerd. Tegelijkertijd kunnen de benodigde voorzieningen en vervolgdiensten, zoals projectoren, sanitaire voorzieningen, catering en schoonmaak, worden geregeld. Met deze tools kunnen werknemers in vrijwel elke sector collega's uitnodigen via bulkuitnodigingen, details van evenementen en handleidingen voor toegang op afstand doorgeven, machtigingen voor gebruikers instellen en hun e-mail en agendatools synchroniseren zodat hun vergaderingen in real-time kunnen worden gepland. Online reserveringssystemen voor vergaderruimtes helpen het boekingsproces te stroomlijnen, voorkomen dubbele boekingen, vereenvoudigen het opnieuw plannen, geven ruimtes vrij aan de beschikbaarheidspool zodra vergaderingen worden geannuleerd of afgebroken, en zorgen voor een effectieve samenwerkings- en vergaderervaring voor de werknemers. Zulke instrumenten kunnen helpen om de kosten in verband met onderbezetting en overschrijding van de verblijfsduur te verlagen. Ze geven facilitair managers ook bruikbare inzichten in de bezettingsgraad van de ruimtes, de zitplaatsen en andere soorten gebruik, zodat ze beslissingen kunnen nemen over de toewijzing van ruimtes, zoals de keuze voor hot-desking of hotels. Software voor reservering van ruimtes kan ook de bewegingen van werknemers volgen, overcapaciteit signaleren, analyses bieden en belangrijke informatie zoals gezondheids- en veiligheidsvoorschriften aan alle aanwezigen doorgeven. Werkplek reserveringssystemen kunnen meldingen en waarschuwingen geven voor openstaande RSVP's en gebruikers die te lang blijven. Deze systemen bieden bovendien ondersteuning voor meerdere locaties, agendabeheer en tools voor het boeken van ruimtes. Dergelijke tools zijn gerelateerd aan planning software, aangezien ze vaak een kalenderindeling hebben voor het selecteren van tijdstippen. Maar omdat ze meestal worden geleverd met interactieve kaart- en bewegwijzeringsopties voor het boeken en inchecken van ruimtes en balies, hebben ze ook dezelfde mogelijkheden als software voor ruimtebeheer en voor facility management. Vergelijk verschillende producten op GetApp om het beste reserveringssysteem voor vergaderruimtes voor jouw organisatie in Nederland te vinden.

Sorteren op

44 softwareopties

Vind en boek de ideale ruimte op basis van voorzieningen, locatie en meer met een boekingssysteem voor vergaderruimten. Het is een zoekmachine voor je kantoor, compleet met inzichten om het gebruik van vergaderruimtes te ontdekken en de ruimte te optimaliseren. Beschikbaar op internet, mobiel, plug-ins en tablets. Meer informatie over Robin
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo
FlexO is een boekingssysteem voor vergaderruimten waarmee bedrijven ontmoetingsruimten, bureaus, parkeerplaatsen, gedeelde faciliteiten, whiteboards en meer kunnen beheren. Met het meertalige platform kunnen managers kamers, voorzieningen, sites en andere resources toevoegen en verwijderen met behulp van een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over FlexEZ
Clearooms is cloudgebaseerde software die gebruikers de controle geeft over zowel hot desking als kamerboekingen, allemaal binnen één systeem. Gebruikers kunnen direct de beschikbaarheid op verschillende plattegronden zien en meer informatie krijgen over bureauvoorzieningen, vergaderdetails, deelnemers en meer. Meer informatie over Clearooms
Event Temple is een softwareplatform voor locatiebeheer dat is ontworpen om locaties van alle soorten te helpen bij het verhogen van boekingen, omzet en inkomsten zonder extra advertenties. Meer informatie over Event Temple
MyDesk oplossing voor ruimtebeheer voor middelgrote en grote bedrijven. De toepassing ondersteunt hot desking, ruimtebeheer, vergaderruimtes, kantinebeheer en parkeren. Het platform is ontworpen om het hybride kantoor van de toekomst te ondersteunen. Meer informatie over MyDesk
Tripleseat SmartSuite is een cloudgebaseerde oplossing voor evenementenbeheer voor hotels, restaurants en andere locaties, met boekingen, betalingen, documentbeheer en meer. Meer informatie over Tripleseat
Het bezoekersregistratiesysteem van Envoy is een zeer eenvoudige manier om bezoekers aan te melden. Verzamel de contactgegevens van de gasten, neem foto's van hen en laat hen geheimhoudingsovereenkomsten ondertekenen. Meer informatie over Envoy
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren. Meer informatie over Skedda
Een systeem voor het boeken van vergaderruimtes waarmee bedrijven hun vergaderruimtes effectief kunnen gebruiken en hun kantoren kunnen omzetten in hybride werkplekken. Meer informatie over WorkInSync
FM:Systems biedt technologie voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen identificeren, plannen en leveren. Het geïntegreerde beheersysteem voor de werkplek verbetert het beheer van ruimtes, bezetting, renovaties, verhuizingen, onderhoud, bedrijfsmiddelen, slimme gebouwen en meer. Meer informatie over FMS:Workplace
CalendarWiz is online agendasoftware waarmee gebruikers activiteiten, kamerboekingen, evenementen, uitnodigingen en herinneringen, planningen en meer kunnen beheren, allemaal vanaf één platform. CalendarWiz is geschikt voor elk bedrijf, en voor kerken, scholen, non-profitorganisaties en groepen. Meer informatie over CalendarWiz
iOFFICE is een cloudgebaseerd geïntegreerd kantoorsysteem dat middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheer van bezoekers en faciliteiten. De belangrijkste functies zijn onder meer planning, het boeken van vergaderruimten, ID-scans, registratie, documentbeheer, gebruik van de ruimte en het volgen van de koeriersdienst. Meer informatie over iOFFICE
Joan is een eenvoudig boekingssysteem voor vergaderruimtes. Boeken is mogelijk via Office 365, G Suite, Microsoft Outlook en iCalendar op je desktop of via de mobiele app van Joan. Een andere manier van boeken is met behulp van de Timetable-functie op het Joan-apparaat. Meer informatie over Joan
Ontdek de gebruiksvriendelijke oplossing voor het reserveren van vergaderruimtes van Ronspot, ontworpen om vergaderruimtes maximaal te benutten en vergaderingen te synchroniseren met agenda's. Kan worden gebruikt in combinatie met Ronspot bureauboeking and parkeerbeheer. Meer informatie over Ronspot
Ungerboeck biedt een end-to-end softwareoplossing voor evenement- en locatiebeheer met CRM, boeking, registratie, mobiel, websites, rapportage en financiële gegevens. Meer informatie over Ungerboeck Software
YArooms is een cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van kamers voor bedrijven van elke omvang en alle sectoren. Het platform kan worden gebruikt om het gebruik van vergaderruimtes te beheren, online boekingen te ondersteunen, realtime beschikbaarheidsgegevens te bieden, aankomende vergaderingen te monitoren en inzicht te verkrijgen in het... Meer informatie over YAROOMS
Vergaderzaal- en werkplekreservering. De software bevordert het beheer van flexplekken, hybride werken, office hoteling, flexibele zitplaatsen en een optimale meetingbeleving. Integratie van sensorgegevens. Realtime plattegronden. Mobiele apps, kiosk, room display, Web, Outlook Add-in, NFC. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell
OfficeSpace Software is een cloudgebaseerde oplossing voor facilitair beheer die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het maken en toewijzen van werkruimten voor kritieke administratieve taken met behulp van een reeks functies, waaronder het boeken van bureaus, het volgen van middelen, plus verplaatsings-, ruimte- en verzoekbeheer en meer. Meer informatie over OfficeSpace
iVvy locatiebeheer is software voor leveranciersbeheer die wordt gebruikt door hotels, restaurants en andere horecaorganisaties om boekingen voor ruimtes en locaties te beheren. Meer informatie over iVvy Venue Management
Priava biedt een realtime boekingssysteem voor vergaderruimten waarmee je onmiddellijk de beschikbaarheid kunt zien en een vergaderzaal en resources kunt boeken. Priava is eenvoudig te gebruiken en biedt tools zoals beschikbaarheid van meerdere ruimtes, rapportage, CRM, catering, business intelligence, apparatuur- en resourcevereisten. Meer informatie over Priava
Gaia Workspace stroomlijnt je werkplekplanning en houdt de werkruimte veilig en efficiënt. Met de Gaia Workspace-screeningtool kun je de vragenlijst over je gezondheidsstatus beantwoorden voordat je het gebouw betreedt. Gaia-afspraken vereenvoudigen het boekingsproces en elimineren heen-en-weer e-mails. Meer informatie over Gaia Workspace
Zynq Workspace is een oplossing voor kantoorbeheer voor flexibele werkomgevingen. Kenmerken van de software omvatten het beheer van mensen en ruimte door het boeken van bureaus, gezondheids- en welzijnstools in een suite (doorlopen van eenvoudige snelle gezondheidscontroles, bepalen van afstandsregels, gebruik van contacttracering) en realtime... Meer informatie over Zynq Workspace
POC System is een cloudgebaseerde facilitaire oplossing die middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheren van commercieel onroerend goed en toewijzing van zitplaatsen. Het platform biedt een realtime overzicht van de ruimtebeschikbaarheid en werkgebieden, waardoor managers zitplaatsplanningen kunnen ontwerpen en het gebruik kunnen... Meer informatie over POC System
Toon een interactieve plattegrond op het web en mobiele apparaten op kantoor om je werknemers in staat te stellen moeiteloos te zien welke beschikbaarheid er is, waar hun teamgenoten zitten en welke bureauvoorzieningen beschikbaar zijn. Krijg gegevens over en inzicht in het gebruik van je ruimte en aanwezigheid, weergegeven in de app of beschikbaar... Meer informatie over Witco
Meetio ontwikkelt slimme, eenvoudige en betrouwbare oplossingen voor de moderne werkplek en biedt toonaangevende oplossingen voor het beheer van vergaderruimten, wayfinding, mobiele planning, hot desking en werkplekanalyse - allemaal ontworpen om je werkplek net zo slim te maken als de mensen die er deel van uitmaken. Meer informatie over Meetio
Room Display 6 is een tool voor het plannen van vergaderingen waarmee teamleden beschikbare ruimtes op specifieke datums en tijden kunnen boeken en verschillende details kunnen toevoegen, zoals vergadertitel, geschatte vergadertijd en meer. Beheerders kunnen het platform in meerdere talen configureren en bedrijfslogo's en kleuren toevoegen. Meer informatie over Room Display 6
Event Booking Engines is een cloudgebaseerde oplossing voor evenementenbeheer die is ontworpen om locaties, restaurants en horecagroepen te helpen bij het beheren van evenementenboekingen, personeel en activiteiten. Meer informatie over Event Booking Engines
QuickFMS is een cloudgebaseerde facilitaire oplossing die kleine tot grote bedrijven helpt bij het beheren van werkplekinfrastructuur en fysieke activa. Belangrijke functies zijn onder meer huurberekening, lay-outplanning, workflowautomatisering, e-mail-/sms-herinneringen en rapportage. Meer informatie over QuickFMS
Engage is een cloudgebaseerd bezoekers- en ledenbeheersysteem voor coworking-ruimtes. Het biedt een backend-platform voor het beheren van contracten, boekingen, facturering, ticketsysteem, bezoekers en meer, en whitelabel mobiele apps die kunnen worden aangepast voor elke coworking-ruimte. Meer informatie over Engage
FLYDESK is een boekingssysteem voor vergaderruimten dat hybride werk voor flexibele teams en gedeelde kantoren mogelijk maakt via mobiele toepassingen. FLYDESK integreert ook een groot netwerk van coworking-ruimtes om een bureau of vergaderruimte op verzoek en wereldwijd te boeken. Meer informatie over FLYDESK
Zapfloor is een oplossing voor werkruimtebeheer voor kantoormanagers, bedrijfsvastgoedafdelingen en bureaus voor werkruimte-ontwerp. De cloudgebaseerde software automatiseert processen zoals implementatie, leasing en prognoses, terwijl het sluitingen vermindert, nieuwe huurders vindt en leegstandsperioden vermijdt. Meer informatie over Zapfloor
AgilQuest is een boekingssysteem voor werkplekken en vergaderruimtes dat organisaties een centraal platform biedt om vergaderruimtes te vinden en te reserveren. Gebruikers kunnen de beschikbaarheid en locatie van ruimtes en de kenmerken van vergaderruimtes controleren via een mobiele app, desktop of een digitale display-oplossing. Meer informatie over AgilQuest
Bisner-software voor het boeken van vergaderruimten is een cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven vergaderingen kunnen organiseren en zowel bevestigingen als herinneringen via e-mail naar teamleden kunnen sturen. Functies omvatten externe toegang, crediteringen boeken, statusbord, aanpasbare branding, toewijzing van middelen en analytics. Meer informatie over Bisner Meeting Room Booking
Geïntegreerde softwareoplossing voor hybride kantoren: boeken van werkplekken, hybride planning, kantoorbeheer en analyse. Met de hybride werkplekoplossing van deskbird kunnen werknemers bureaus boeken en werkplekmanagers de controle over het kantoor behouden. Meer informatie over deskbird
Het platform biedt softwareoplossingen voor het beheren van vergaderingen, bureaus en bezoekers. Het is allemaal geïntegreerd in één vereenvoudigde stroom. Meer informatie over Pronestor
Inside is een samenwerkingsoplossing die bedrijven eenvoudige en effectieve tools biedt om een gepersonaliseerd intranet te creëren en te onderhouden. Hiermee kunnen bedrijven een digitale werkplek met een aantrekkelijk ontwerp creëren en gebruiken. Meer informatie over Inside
Cobot is software voor coworking en flexibel kantoorbeheer die taken automatiseert en je gemeenschap met elkaar verbindt, waardoor je meer tijd hebt voor je collega's. Meer informatie over Cobot
EZBook is een platform voor ruimte-, faciliteits-, activa- en middelenbeheer waarmee gebruikers het gebruik van ruimtes, faciliteiten, fysieke activa en middelen zoals apparatuur, voertuigen, werkruimtes en meer kunnen plannen en beheren. Organiseer gedeelde middelen en centraliseer alle gegevens op één plek. Meer informatie over EZBook
Get a Room is een reserveringssysteem voor vergaderruimten waarmee gebruikers online kantoorruimte kunnen boeken en beheren vanuit één platform, met functies zoals gebruikersrechten, planningsregels en -limieten, kamer- en lobbybewegwijzering, herinneringen en meldingen, een openbare gastenagenda en meer. Meer informatie over Get a Room
Zorg voor een snelle, betaalbare transformatie van werkruimtes met Space Connect. Voor een vast laag maandelijks bedrag van slechts £ 495 en geen minimaal contract geeft Space Connect je een volledig geïntegreerde feature set, met bezoekers-, vergaderings- en deskbeheer, plus mobiel en analytics. Eenvoudig zelf in te stellen, of het kan voor je... Meer informatie over Space Connect
Luna is een whitelabel app voor werkplekervaring waarmee FM- en vastgoedteams de gebruikerservaring kunnen verbeteren. Een van de kernmodules is Book, een reserveringssysteem voor vergaderruimtes, bureaus, kluisjes, parkeerplaatsen en meer. Mix- en matchmodules zijn ook Find, Events, Travel en Help & Support. Meer informatie over Luna
Met CiT kunnen teams bestuurs- en leiderschapsvergaderingen met best practices organiseren. Maximaliseer je Microsoft-investering met een bestuursportal op Teams. CiT vereenvoudigt je workflows in één geïntegreerde end-to-end bestuursoplossing. Meer informatie over Convene in Teams

Gerelateerde categorieën