Hier is onze lijst met apps voor Versiebeheer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

46 softwareopties

Elk document wordt automatisch aan versiebeheer onderworpen en gebruikers kunnen op elk moment naar welke versie dan ook terugkeren. Meer informatie over FileHold
monday.com Work OS maakt het mogelijk om alle documenten in je organisatie te delen, bewerken en volgen. Werk in realtime samen en automatiseer goedkeuringsworkflows om de efficiëntie te maximaliseren en fouten te minimaliseren. Centraliseer je documenten, volg en beoordeel eerdere bewerkingen en standaardiseer documentprocessen. Meer informatie over monday.com
Contentverse is je alles-in-één oplossing voor het beheer van content en bedrijfsprocessen. Upload eenvoudig bestanden en vind ze wanneer je ze nodig hebt. Deel documenten veilig met collega's en externe partijen. En voer processen uit om samen te werken met je externe team. Je bent nooit ver verwijderd van alles wat je nodig hebt. Meer informatie over Contentverse
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Verken Word voor een eenvoudigere leeservaring op het scherm, nieuwe manieren om samen te werken aan documenten en hulpmiddelen die je helpen je documenten professioneel te laten lijken. Meer informatie over Microsoft Word
Gebruik het inhoudplatform van Seismic om je documentbeheer op te schalen. Creëer één bron van waarheid voor alle materialen van je bedrijf en zorg ervoor dat je bedrijf efficiënt werkt met workflows voor documentgoedkeuring, versiebeheer en de mogelijkheid om inhoud op schaal bij te werken. Meer informatie over Seismic
M-Files DMS is software voor documentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer en alle Windows-toepassingen, zowel in de cloud als op locatie. Het kan worden gebruikt voor het zoeken, opslaan, delen en beheren van alle bestandstypen, waaronder Word-documenten, Excel-spreadsheets, PowerPoint-presentaties en e-mail. Meer informatie over M-Files
Een belangrijk onderdeel van elk kwaliteitsbeheersysteem is de mogelijkheid om de verschillende versies en revisies van elk document, bestand of tekening te controleren en snel te rapporteren. De software van MasterControl regelt documentversiebeheer. Meer informatie over MasterControl Quality Excellence
LogicalDOC is een documentbeheerplatform dat alle bedrijfsdocumenten opslaat in een gecentraliseerd archief en teams in staat stelt elk gewenst aantal documenten te creëren, eraan samen te werken en ze te beheren. Meer informatie over LogicalDOC
Automatiseer en integreer het beheer en de controle van documenten, bedrijfsprocessen en -dossiers met behulp van één toepassing. Meer informatie over OnBase
De meest aanpasbare en gebruiksvriendelijke software voor kwaliteitsbeheer. Het QT9 QMS is een zeer modulair webgebaseerd systeem dat is ontworpen voor biomedische, farmaceutische, ruimtevaart- en algemene productiebedrijven. Automatiseer ISO 9001, ISO 13485 met FDA 21 CFR part 11-compliance voor elektronische handtekeningen. Meer informatie over QT9 QMS
HotDocs is een oplossing voor documentautomatisering die veelgebruikte documenten of formulieren omzet in intelligente sjablonen, voor snellere reproductie met grotere nauwkeurigheid. Meer informatie over HotDocs
Volledige versiebeheer met de mogelijkheid voor gebruikers om een rode-lijnrapport te bekijken van toevoegingen, wijzigingen en verwijderingen tussen de verschillende versies. Meer informatie over PinPoint
Qualtrax is een cloudgebaseerd platform voor compliance management waarmee bedrijven accreditaties, documenten, processen, training en testen van werknemers kunnen beheren. De software is ontworpen voor forensische laboratoria, testlaboratoria, medische onderzoekers, fabrikanten, nutsbedrijven en meer. Meer informatie over Qualtrax
Document management software for medium to large groups offering familiar ease-of-use inside Windows with optional Web/mobile access. Meer informatie over Document Locator
AODocs is a business process and document management platform that allows businesses to integrate the platform with Google Workspace (formerly G Suite), Meer informatie over AODocs Document Management
12d Synergy is een oplossing voor gegevensbeheer en projectsamenwerking die architecten-, ingenieurs- en bouwbureaus helpt goed werk te verzetten. Het is een alles-in-één-oplossing voor bouwprojecten die je e-mail, documenten, taken, CAD, geospatiale gegevens en 12d-model beheert. Meer informatie over 12d Synergy
GlobalVision is een geautomatiseerd platform voor kwaliteitscontrole dat tekst, afbeeldingen, streepjescode, braille en spelling inspecteert en verifieert om drukfouten op de verpakking te elimineren. Meer informatie over GlobalVision
TotalCompliance is a policy and compliance management software designed to help organizations streamline the entire process of policy creation, revision, approval, and distribution. The application allows employees to access the current version of policies and procedures and collaborate with document editors and reviewers to edit or modify... Meer informatie over Policy & Procedure Management
A secure digital environment where your business-critical documents live, and your important processes can be optimized & automated to achieve a strong Return on Investment. Meer informatie over ViewCenter
Alfresco Content Services is a content management solution that helps businesses store & share documents with team members in compliance with industry regulations. Professionals can capture data from static documents via artificial intelligence (AI) technology and OCR capabilities. Meer informatie over Alfresco Content Services
Docsvault is an on-premise document management software that can be accessed using a desktop, web browser, and mobile apps. Businesses can improve their profitability and productivity by reducing paper within their operations and streamlining their work process. Meer informatie over Docsvault
Backup and versioning control stored within the individual Microsoft Office file. Backup Xplorer allows you to prioritize the backup routines for individual Microsoft Office files. Add-in designed specifically for the Microsoft Office Suite. Meer informatie over BackUp Xplorer
isoTracker Document Control is een cloudgebaseerd QMS dat het MKB ondersteunt met beveiligde gecentraliseerde documenttoegang, geautomatiseerde workflowtools en naleving van de sectorregels. Meer informatie over isoTracker Document Management
Overleaf is een door LaTeX aangedreven editor voor samenwerkend schrijven waarmee universiteiten, uitgevers, ondernemingen en individuele auteurs kunnen samenwerken aan elk academisch of wetenschappelijk document. Overleaf biedt een intuïtieve LaTeX-editor waarmee meerdere gebruikers tegelijkertijd aan elk document kunnen werken. Meer informatie over Overleaf
Sierra QMS assures your team that all documentation is captured and traced, reducing compliance risks and setbacks. Guarantee your team a single version of truth with a centralized depository that automates document management. Meer informatie over Sierra QMS
Paradigm 3 is a web-based document and compliance management solution which helps businesses in maintaining ISO certification & promoting compliance management Meer informatie over Paradigm 3
Adept is a document management software that helps businesses in the petroleum, mining, pharmaceuticals, retails, government, and other sectors manage engineering drawings and documents. Administrators can provide feedback to colleagues during different stages of the designing processes, facilitating collaboration across departments. Meer informatie over Adept
Almanac is a platform for async work, built around a document editor with powerful version control. Meer informatie over Almanac
HyperOffice is an online collaboration software that provides businesses with tools needed for successful collaboration, communication and information management. It has features like spam and anti-virus protection, Document Management, Shared Workspaces, Project Management and more. Meer informatie over Atlas Intranet Collaboration Suite
A JAVA-less, web-based Engineering Document Management System with powerful security, version control, check-in/out, workflow automation, and viewing & markup capabilities. Meer informatie over ImageSite
DocJuris enables companies of all sizes to manage contract redlines and amendments, collaborate with dynamic playbooks, and quickly integrate enterprise apps. The application makes it easier to review, redline, and negotiate contracts. Meer informatie over DocJuris
QUALITYWEB 360 is a modular, all in one document process management tool that helps companies organize all information and documentation, and ensure compliance with ISO 9001 and the like. The solution is comprised of 15 modules to help users optimize processes and administer them electronically. Meer informatie over QUALITYWEB 360
A mobile-friendly, integrated, scalable Enterprise Quality Management Software (EQMS) system designed to learn from your experiences. With SOLABS organization builds all the required controls and visibility to continuously improve in real time. Meer informatie over QM10
Coreworx manages project information and enables controlled collaboration on complex engineering projects. Coreworx solutions enable best practice compliance across project teams for disciplines such as document control & collaboration, document management, interface management, & change management. Meer informatie over Coreworx
Ideagen PleaseReview is software voor documentbeoordeling, co-authoring en redactie die is ontworpen om gebruikers te helpen het proces van het maken van voorstellen te stroomlijnen en te beheren, zodat teams documenten snel en veilig kunnen produceren met realtime samenwerkingstools, beveiligde interne/externe documenttoegang en meer. Meer informatie over PleaseReview
eTEAM is a cloud-based digital asset management platform, which helps businesses organize resources such as product data, images, web publications, and layouts for marketing and communication purposes. Features include phase management, data storage, performance monitoring, and document encryption. Meer informatie over eTEAM
Automate any business process with AirSlate's no-code business automation platform. Using robotic process automation (RPA) and a drag-and-drop flow creator, businesses can create and automate complex workflows in less than 30 minutes. Meer informatie over airSlate
DynaFile is cloud document management software that provides HR teams with secure and instant file access. Featuring unique scanning automation tools, instant document retrieval, segmented document access, secure file sharing, electronic employee onboarding, and custom reporting. Meer informatie over DynaFile
NowInfinity provide a one-stop solution for legal document and entity management needs. Meer informatie over NowInfinity
CKEditor is a WYSIWYG editor designed to help businesses create, format, transform, track and manage content using spell checks, keyboard shortcuts, comments, and more. The autocomplete functionality provides automated suggestions for subjects, names, groups, and other words. Meer informatie over CKEditor
Cane Help Docs is speciaal ontwikkeld als add-on voor Exact Synergy-software. Zelfgemaakte helpdocumenten met bedrijfsspecifieke procedures kunnen worden geïntegreerd en opgeroepen in de standaard helpfunctie van Exact Synergy. Hiermee worden gebruikers extra ondersteund in hun werkzaamheden. Meer informatie over Cane Help Docs
File Manager offers an easier way to work with files in Microsoft Teams. Users can navigate to files from different teams in a familiar folder navigation. For each file, users can see the document owner and version as well as a preview directly in MS Teams for PDFs and Microsoft file types. Meer informatie over File Manager
Aestiva Smart Documents is an online publishing system designed to help businesses manage standard operating procedures, compliance documents, and other kinds of company publications. It offers a host of features including change management and versioning capabilities, full audit trails of changes made in a document, usage reporting, active... Meer informatie over Aestiva Smart Documents
iDoc is a cloud-based document management software that helps businesses control and manage documents across multiple stages of the lifecycle. Users can create and access any document and collaborate with the version control system to track activities across shared copies. Meer informatie over iDoc

Gerelateerde categorieën