Versiebeheer software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Versiebeheer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
40 softwareopties
Een belangrijk onderdeel van elk kwaliteitsbeheersysteem is de mogelijkheid om de verschillende versies en revisies van elk document, bestand of tekening te controleren en snel te rapporteren. De software van MasterControl regelt documentversiebeheer.
Meer informatie over MasterControl Quality Excellence
DocTract is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen processen te automatiseren voor het maken, goedkeuren, herzien en vernieuwen van contracten en beleid. Dankzij geavanceerde beveiligingscapaciteiten kunnen gebruikers werknemersprofielen koppelen aan relevante documenten, die worden verdeeld over belanghebbenden.
Meer informatie over DocTract
TRACKMEDIUM is cloudgebaseerde software voor het kwaliteitsbeheersysteem die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven (het MKB) te helpen bij het automatiseren van kwaliteitsbeheer en de processen voor naleving van de regelgeving voor verschillende sectornormen en wereldwijde voorschriften, waaronder ISO 9001, ISO 14001, IATF 16949 en OSHA.
Meer informatie over Trackmedium QMS
Ga 100% papierloos met cloudgebaseerde software voor documentversiebeheer. QT9 QMS maakt het eenvoudig om wijzigingen in documenten met realtime analyse digitaal te beheren en bij te houden. Automatiseer workflows met e-mailherinneringen, integratie van kwaliteitsbeheer en elektronische goedkeuringen volgens FDA 21 CFR Part 11. Start je gratis...
Meer informatie over QT9 QMS
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren.
Meer informatie over Google Workspace
monday.com Work OS maakt het mogelijk om alle documenten in je organisatie te delen, bewerken en volgen. Werk in realtime samen en automatiseer goedkeuringsworkflows om de efficiëntie te maximaliseren en fouten te minimaliseren. Centraliseer je documenten, volg en beoordeel eerdere bewerkingen en standaardiseer documentprocessen.
Meer informatie over monday.com
Procore is constructiebeheersoftware dat bedrijven helpt de projectefficiëntie en aansprakelijkheid te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen.
Meer informatie over Procore
Verken Word voor een eenvoudigere leeservaring op het scherm, nieuwe manieren om samen te werken aan documenten en hulpmiddelen die je helpen je documenten professioneel te laten lijken.
Meer informatie over Microsoft Word
Maintenance Connection is een CMMS ontworpen om onderhoudsprofessionals te helpen, de kosten te volgen en te beheren en waardevolle inzichten in projecten te bieden. De oplossing ondersteunt verschillende sectoren bij het beheren van middelen en inventaris, het volgen van bestellingen, preventief onderhoud, en het beheren van serviceaanvragen.
Meer informatie over Maintenance Connection
Een populair platform voor digitale projectoplevering en controles dat bouwteams over de hele wereld verbindt. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers wereldwijd.
Meer informatie over Oracle Aconex
Gebruik nooit meer verouderde bestanden. M-Files volgt documentversies en automatiseert workflows. Beheer de levenscyclus, werk naadloos samen en vind direct de juiste versie.
Meer informatie over M-Files
Gebruik het inhoudplatform van Seismic om je documentbeheer op te schalen. Creëer één bron van waarheid voor alle materialen van je bedrijf en zorg ervoor dat je bedrijf efficiënt werkt met workflows voor documentgoedkeuring, versiebeheer en de mogelijkheid om inhoud op schaal bij te werken.
Meer informatie over Seismic
Het genereren van documenten door Conga creëert aantrekkelijke, nauwkeurige digitale documenten die automatisch worden ingevuld met je gegevens om je merk te verbeteren en je klanten aangenaam te verrassen. Ongeacht je sector, je rol of je gebruiksscenario, is het gemakkelijk om snel foutloze documenten te genereren en processen te automatiseren.
Meer informatie over Conga Document Generation
DocuWare is een documentbeheersysteem voor het overzetten van papieren en digitale middelen naar collectieve kwantificeerbare bronnen. E-mails, facturen, contracten en andere zakelijke documenten kunnen worden samengebracht en verenigd in een samenhangende online informatiebron, waardoor papier overbodig wordt.
Meer informatie over DocuWare
zipBoard is een cloudgebaseerde oplossing voor website-aantekeningen die is ontworpen om webontwikkelaars en ontwerpers te helpen bij het maken en beheren van foutrapporten en het verzamelen van feedback. Belangrijke functies zijn onder meer taakbeheer, opmerkingen, e-mailmeldingen, samenwerkingstools, versiebeheer, voortgangsregistratie en...
Meer informatie over zipBoard
LogicalDOC is een documentbeheerplatform dat alle bedrijfsdocumenten opslaat in een gecentraliseerd archief en teams in staat stelt elk gewenst aantal documenten te creëren, eraan samen te werken en ze te beheren.
Meer informatie over LogicalDOC
Automatiseer en integreer het beheer en de controle van documenten, bedrijfsprocessen en -dossiers met behulp van één toepassing.
Meer informatie over OnBase
HotDocs is een oplossing voor documentautomatisering die veelgebruikte documenten of formulieren omzet in intelligente sjablonen, voor snellere reproductie met grotere nauwkeurigheid.
Meer informatie over Mitratech HotDocs
Volledige versiebeheer met de mogelijkheid voor gebruikers om een rode-lijnrapport te bekijken van toevoegingen, wijzigingen en verwijderingen tussen de verschillende versies.
Meer informatie over PinPoint
De EMS-software van Accruent voor het boeken van ruimtes, evenementen en bureaus vereenvoudigt het beheer en gebruik van ruimtes voor instellingen voor hoger onderwijs en bedrijven in verschillende sectoren.
Meer informatie over EMS
Elk document wordt automatisch aan versiebeheer onderworpen en gebruikers kunnen op elk moment naar welke versie dan ook terugkeren.
Meer informatie over FileHold
Zoho Sign is online software voor elektronische handtekeningen waarmee gebruikers digitale documenten elektronisch kunnen ondertekenen, verzenden en beheren. De uitgebreide functieset vereenvoudigt de complexe workflows voor ondertekening en de integratie met andere Zoho-toepassingen vereenvoudigt je bedrijfsprocessen.
Meer informatie over Zoho Sign
NetDocuments is een web-gehoste, SaaS (Software-as-a-Service, software als dienst) beheerdienst voor documenten, e-mails en dossiers. De software biedt een uitgebreid pakket functies om de hele levenscyclus van documentwerk te beheren en samen te werken met anderen, overal en altijd.
Meer informatie over NetDocuments
12d Synergy is een oplossing voor gegevensbeheer en projectsamenwerking die architecten-, ingenieurs- en bouwbureaus helpt goed werk te verzetten. Het is een alles-in-één-oplossing voor bouwprojecten die je e-mail, documenten, taken, CAD, geospatiale gegevens en 12d-model beheert.
Meer informatie over 12d Synergy