Hier is onze lijst met apps voor IWMS-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

31 softwareopties

Voor facilitair, vastgoed- en werkplekbeheer. Alle relevante activiteiten en contactpunten geïntegreerd op één platform. Self-service functionaliteit, configureerbare workflows, mobiele apps met krachtige mogelijkheden in het veld, centrale database, schaalbaar, meertalig en IoT/BIM/CAD-integraties. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell
Onderhoud plattegrondupdates en hou iedereen op de hoogte. Eindelijk is er een kaart die nuttig is voor kantoormanagers, IT en alle anderen op kantoor. Dit platform werkt met je samen om je kaarten te importeren, in welke vorm je kaarten ook worden opgeslagen, of dit nu CAD, JPG, of IWMS is. Meer informatie over Robin
Door IoT aangestuurd bedrijfsplatform voor realtime facilitaire diensten en onderhoud en betrokkenheid van huurders. Optimaliseert wereldwijd meer dan 10 miljoen vierkante meter aan ruimte. Meer informatie over Facilio
Wrike is een platform voor teamsamenwerking dat wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Geef je geïntegreerde werkplekbeheer een boost met functies zoals geautomatiseerde rapporten en urenregistratietools. Centraliseer je processen om je middelen bij te houden en de efficiëntie op de werkplek te verbeteren. Meer informatie over Wrike
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren. Meer informatie over Skedda
Ganttic is een cloudgebaseerde tool waarmee teams van ondernemingen al hun resources, faciliteiten en projecten kunnen beheren. De oplossing verbetert het gebruik van de werkplek, zorgt voor een efficiëntere toewijzing van personeel en verlaagt het aantal budgetoverschrijdingen. Plan resources zonder te worden beperkt door de locatie. Meer informatie over Ganttic
Een IWMS-platform (Integrated Workplace Management System) waarmee organisaties hybride werkplekken en een veilige terugkeer naar kantoor van medewerkers kunnen realiseren. Meer informatie over WorkInSync
Clearooms is cloudgebaseerde software die gebruikers de controle geeft over zowel hot desking als kamerboekingen, allemaal binnen één systeem. Gebruikers kunnen direct de beschikbaarheid op verschillende plattegronden zien en meer informatie krijgen over bureauvoorzieningen, vergaderdetails, deelnemers en meer. Meer informatie over Clearooms
FM:Systems biedt technologie voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen identificeren, plannen en leveren. Het geïntegreerde beheersysteem voor de werkplek verbetert het beheer van ruimtes, bezetting, renovaties, verhuizingen, onderhoud, bedrijfsmiddelen, slimme gebouwen en meer. Meer informatie over FMS:Workplace
iOFFICE is een cloudgebaseerd geïntegreerd kantoorsysteem dat middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheer van bezoekers en faciliteiten. De belangrijkste functies zijn onder meer planning, het boeken van vergaderruimten, ID-scans, registratie, documentbeheer, gebruik van de ruimte en het volgen van de koeriersdienst. Meer informatie over iOFFICE
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo
YArooms is een cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van kamers voor bedrijven van elke omvang en alle sectoren. Het platform kan worden gebruikt om het gebruik van vergaderruimtes te beheren, online boekingen te ondersteunen, realtime beschikbaarheidsgegevens te bieden, aankomende vergaderingen te monitoren en inzicht te verkrijgen in het... Meer informatie over YAROOMS
Urbest is een cloudgebaseerde oplossing voor onroerendgoedbeheer die is ontworpen om professionals in onroerend goed te helpen bij het beheren van kantoren, sociale huurwoningen, hotels en campussen. Het platform stelt managers in staat om goedkeuringsworkflows te stroomlijnen en gegevens te organiseren met betrekking tot beschrijvingen, offertes,... Meer informatie over Urbest
OfficeSpace Software is een cloudgebaseerde oplossing voor facilitair beheer die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het maken en toewijzen van werkruimten voor kritieke administratieve taken met behulp van een reeks functies, waaronder het boeken van bureaus, het volgen van middelen, plus verplaatsings-, ruimte- en verzoekbeheer en meer. Meer informatie over OfficeSpace
Een ideale tool om een hybride en permanent werkstation te beheren dat een alles-in-één-pakket biedt voor oplossingen voor ruimtebeheer. Meer informatie over Seating Allocation Solution
Met Geomap FMS kunnen bedrijven hun vastgoedportfolio's, middelen en onderhoud beter volgen. Het maakt het mogelijk om inventaris en onderhoud te monitoren door middel van tagging zoals QR-codes en radiofrequentie-identificatie. De functies die worden geboden zijn energiebeheer, magazijnbeheer en budgetbeheer. Meer informatie over Geomap FMS
Wisp van Gensler is een uitstekende en uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor ruimtebeheer die is ontworpen om kantoorwerkruimtes te beheren. Deze full-service software zit boordevol belangrijke functies zoals rapportage, het bijhouden van de huurovereenkomst, een interface op basis van slepen en neerzetten, het bijhouden van personeel,... Meer informatie over Wisp
POC System is een cloudgebaseerde facilitaire oplossing die middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheren van commercieel onroerend goed en toewijzing van zitplaatsen. Het platform biedt een realtime overzicht van de ruimtebeschikbaarheid en werkgebieden, waardoor managers zitplaatsplanningen kunnen ontwerpen en het gebruik kunnen... Meer informatie over POC System
Room Display 6 is een tool voor het plannen van vergaderingen waarmee teamleden beschikbare ruimtes op specifieke datums en tijden kunnen boeken en verschillende details kunnen toevoegen, zoals vergadertitel, geschatte vergadertijd en meer. Beheerders kunnen het platform in meerdere talen configureren en bedrijfslogo's en kleuren toevoegen. Meer informatie over Room Display 6
Overal productiviteit - verenig je mensen, gebouwen en processen met software die is afgestemd op jouw unieke bedrijfsactiviteiten op meerdere locaties. Meer informatie over Common Areas
InfoSite is een cloudgebaseerd platform voor vastgoedbeheer dat speciaal is ontworpen voor zakelijke vastgoedafdelingen die 30 tot 3000 objecten beheren. De oplossing beschikt over een dashboard met een portefeuille-overzicht en tools voor het beheer van huurcontracten, belastingen en aanslagen, betalingen, rapportages en meer. Meer informatie over Nakisa Real Estate
QuickFMS is een cloudgebaseerde facilitaire oplossing die kleine tot grote bedrijven helpt bij het beheren van werkplekinfrastructuur en fysieke activa. Belangrijke functies zijn onder meer huurberekening, lay-outplanning, workflowautomatisering, e-mail-/sms-herinneringen en rapportage. Meer informatie over QuickFMS
FlexO is een boekingssysteem voor vergaderruimten waarmee bedrijven ontmoetingsruimten, bureaus, parkeerplaatsen, gedeelde faciliteiten, whiteboards en meer kunnen beheren. Met het meertalige platform kunnen managers kamers, voorzieningen, sites en andere resources toevoegen en verwijderen met behulp van een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over FlexEZ
Planon Universe biedt een geïntegreerd systeem voor werkplekbeheer voor bedrijfsvastgoed, faciliteitsmanagers, dienstverleners en financiële professionals. Het helpt hen bedrijfsprocessen te stroomlijnen voor activa, werkplekken, onroerend goed en werknemers. Meer informatie over Planon
Engage is een cloudgebaseerd bezoekers- en ledenbeheersysteem voor coworking-ruimtes. Het biedt een backend-platform voor het beheren van contracten, boekingen, facturering, ticketsysteem, bezoekers en meer, en whitelabel mobiele apps die kunnen worden aangepast voor elke coworking-ruimte. Meer informatie over Engage
Smartway2 is een intelligente tool voor werkplekplanning die hybride werken moeiteloos maakt. Boek bureaus, vergaderruimtes, parkeerplaatsen en meer met 3 klikken of minder. Meer informatie over Smartway2
Het is een eigentijdse oplossing die samenwerkt met bedrijven om een compleet perspectief op de werking van faciliteiten te bieden door ruimte, mensen, activa en onderhoud samen te brengen in één systeem. Meer informatie over eFACiLiTY
Accordant is software voor het beheer van de werkruimte waarmee gebruikers verplaatsingen kunnen plannen, bezettingsgraad bijhouden, leases volgen, het gebruik onderzoeken en meer, allemaal met één webgebaseerde tool. Accordant is een must-have tool zowel voor bedrijven met een paar honderd bureaus als voor grote multinationale ondernemingen. Meer informatie over Accordant
Bisner is software voor het beheer van de werkplek, die bedrijven helpt bij het creëren, lanceren en beheren van een aangepast contactplatform om communicatie en samenwerking te bevorderen. Gebruikers kunnen ook een gepersonaliseerde interface ontwerpen met aangepaste logo's en kleuren om de merkidentiteit te promoten naar klanten. Meer informatie over Bisner Workplace
Tango is software voor het beheer van de levenscyclus van winkels waarmee bedrijven leases, projecten, verkoopprognoses, activa en meer kunnen beheren. Met de module voor faciliteitenonderhoud kunnen medewerkers budgetten beheren, werkorders volgen, leveranciers beheren, terugkerende onderhoudstaken instellen en facturen aanmaken. Meer informatie over Tango
Office Control is een geïntegreerde softwareoplossing voor het verenigen van werkruimten en het verhogen van de productiviteit. Meer informatie over Office Control

Gerelateerde categorieën