Hier is onze lijst met apps voor IWMS-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

23 apps
Sorteren op
Software voor het beheer van de werkruimte
Accordant is software voor het beheer van de werkruimte waarmee gebruikers verplaatsingen kunnen plannen, bezettingsgraad bijhouden, leases volgen, het gebruik onderzoeken en meer, allemaal met één webgebaseerde tool. Accordant is een must-have tool zowel voor bedrijven met een paar honderd bureaus als voor grote multinationale ondernemingen. Meer informatie over Accordant
IWMS met IoT. Oplossing voor faciliteit, onroerend goed en werkplek
Het FMIS van Spacewell stelt facilitair managers, vastgoed- en werkplekmanagers in staat om hun activa en diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. Wij ondersteunen eindgebruikers, schoonmakers en technici met gespecialiseerde, eenvoudig te gebruiken mobiele apps. Spacewell is een erkende leider op het gebied van FMIS en biedt een end-to-end,... Meer informatie over Spacewell
Software om je ruimte om te vormen naar de ideale werkplek
FM:Systems biedt technologie voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen identificeren, plannen en leveren. Het geïntegreerde beheersysteem voor de werkplek verbetert het beheer van ruimtes, bezetting, renovaties, verhuizingen, onderhoud, bedrijfsmiddelen, slimme gebouwen en meer. Meer informatie over FM:Interact
Vereenvoudiging van vastgoedbeheer
Urbest is een cloudgebaseerde oplossing voor onroerendgoedbeheer die is ontworpen om professionals in onroerend goed te helpen bij het beheren van kantoren, sociale huurwoningen, hotels en campussen. Het platform stelt managers in staat om goedkeuringsworkflows te stroomlijnen en gegevens te organiseren met betrekking tot beschrijvingen, offertes,... Meer informatie over Urbest
Cloud-gebaseerde software voor het beheer van bureaus en vergaderruimtes
Tribeloo is een oplossing voor bureaus en vergaderruimtes waarmee je vastgoedkosten bespaart en tegelijkertijd teams samenbrengt op kantoor. Geïntegreerd met zowel Outlook- als Google-agenda's. Probeer de gratis proefversie op de website van het bedrijf om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere... Meer informatie over Tribeloo
Software voor het beheer van werkplekken, gemeenschaps- en vergaderruimten
Bisner is software voor het beheer van de werkplek, die bedrijven helpt bij het creëren, lanceren en beheren van een aangepast contactplatform om communicatie en samenwerking te bevorderen. Gebruikers kunnen ook een gepersonaliseerde interface ontwerpen met aangepaste logo's en kleuren om de merkidentiteit te promoten naar klanten. Meer informatie over Bisner
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Online boeken en plannen van locaties
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren. Meer informatie over Skedda
Planning van vergaderruimten, boeken van bureaus, plattegronden en analyse
Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te boeken, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met tools zoals agenda-integraties, een webdashboard voor planning, een browser en Outlook-plug-ins, analyse, iPad en Android-apps en meer. Meer informatie over Robin
Software voor faciliteitsbeheer voor de digitale werkplek
iOFFICE is een cloudgebaseerd geïntegreerd kantoorsysteem dat middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheer van bezoekers en faciliteiten. De belangrijkste functies zijn onder meer planning, het boeken van vergaderruimten, ID-scans, registratie, documentbeheer, gebruik van de ruimte en het volgen van de koeriersdienst. Meer informatie over iOFFICE
Facility management software
OfficeSpace Software is a cloud-based facility management solution designed to help users create and allocate workspaces for critical administrative tasks using a range of features, including desk booking, resource tracking, plus move, space and request management, and more Meer informatie over OfficeSpace Software
Alles-in-één software voor onderhouds- en vastgoedbeheer
Axxerion is een oplossing voor onderhouds- en vastgoedbeheer voor bedrijven die in één geïntegreerd platform een CMMS, IWMS (Integrated Workplace Management System) en CLM (Contract Lifecycle Management)-systeem biedt. Meer informatie over Axxerion
Meeting room reservation system
Roomzilla is a meeting room reservation system which integrates with calendar systems like Google, Outlook, Office 365 & Exchange to help users schedule & manage their office space, including conference rooms & office equipment. Roomzilla supports API integration, reports, an approval queue, & more. Meer informatie over Roomzilla
Oplossing voor facilitair beheer voor onderhoud van bedrijfsmiddelen
Geomap FMS is een cloudgebaseerde oplossing voor facilitair beheer waarmee bedrijven hun panden en bedrijfsmiddelen kunnen beheren en onderhoudsactiviteiten kunnen plannen. Gebruikers kunnen gegevens van bouwinformatiemodellering (BIM) verwerken en de technische componenten van bedrijfsmiddelen en geografische locatie bepalen via gps-coördinaten. Meer informatie over Geomap FMS
Configureerbare oplossing voor ruimtebeheer
Wisp van Gensler is een uitstekende en uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor ruimtebeheer die is ontworpen om kantoorwerkruimtes te beheren. Deze full-service software zit boordevol belangrijke functies zoals rapportage, het bijhouden van de huurovereenkomst, een interface op basis van slepen en neerzetten, het bijhouden van personeel,... Meer informatie over Wisp
Productiviteitssoftware voor vastgoedbedrijven met meerdere locaties
Overal productiviteit - verenig je mensen, gebouwen en processen met software die is afgestemd op jouw unieke bedrijfsactiviteiten op meerdere locaties. Meer informatie over Common Areas
Facility & maintenance management solution
Facilio is a cloud-based facilities and maintenance management solution which helps property managers with collaboration, and work order management. Key features include inspections management, facilities scheduling, vendor management, a customer portal, asset management, and ticket resolution. Meer informatie over Facilio
Bezoekers- en ledenbeheer voor coworking-ruimtes
Engage is een cloudgebaseerd bezoekers- en ledenbeheersysteem voor coworking-ruimtes. Het biedt een backend-platform voor het beheren van contracten, boekingen, facturering, ticketsysteem, bezoekers en meer, en whitelabel mobiele apps die kunnen worden aangepast voor elke coworking-ruimte. Meer informatie over Engage
Facility management solution for office administrators
Eden Workplace is an IWMS solution designed to help facilities managers and office administrators reserve desks, book conference rooms, and handle helpdesk requests. The software allows employees to manage guest registration processes, track service requests, and distribute wellness surveys. Meer informatie over Eden Workplace
Faciliteiten-, werkplek- en activabeheer.
eFACiLiTY is een webgebaseerd systeem voor facilitair beheer en geïntegreerd werkplekbeheer voor bedrijven van elke omvang. Het automatiseert de dagelijkse activiteiten, bevat gegevens over preventief onderhoud en biedt een managementdashboard en meer. eFACiLiTY is beschikbaar op web-, mobiele en kioskplatforms. Meer informatie over eFACiLiTY

QFM

Facilities, property & workplace management software
QFM is an interactive, mobile & web enabled suite of Computer Aided Facilities Management (CAFM) and Integrated Workplace Management System (IWSM) tools Meer informatie over QFM
Space tracking and utilization solution
viewSPACE is a cloud-based space management solution designed to help businesses manage floor plans, locations, occupancy, space utilization, and mapping. Key features include automated notifications, a search functionality, space tracking, and allocations. Meer informatie over viewSPACE
Software voor vastgoed- en facilitair beheer
Planon Universe biedt een geïntegreerd systeem voor werkplekbeheer voor bedrijfsvastgoed, faciliteitsmanagers, dienstverleners en financiële professionals. Het helpt hen bedrijfsprocessen te stroomlijnen voor activa, werkplekken, onroerend goed en werknemers. Meer informatie over Planon Universe