Hier is onze lijst met apps voor Project tracking software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

57 apps
Sorteren op
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Software voor beheer van projectportfolio's
De oplossing van Genius Project gaat veel verder dan enkel planning: het omvat alle fasen van een project en beheert alle documenten die betrekking hebben op een project. Genius Project coördineert projecten door middel van logische en chronologische segmentatie. Meer informatie over Genius Project
Cloudgebaseerde planningssoftware voor teams
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Het programma krijgt een... Meer informatie over Resource Guru
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over JIRA
Volledige application lifecycle management
Synchroniseer de levenscyclus van je toepassing Moet je kiezen tussen het aanschaffen van een systeem voor vereistenbeheer, softwaretesten voor kwaliteitsborging, het volgen van problemen of projectmanagement? Ben je het beu om handmatig een lappendeken van hulpmiddelen en systemen van verschillende leveranciers aan elkaar te plakken? Heb je er... Meer informatie over SpiraTeam
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Visuele oplossing voor project- en taakplanning
Proggio is cloudgebaseerde collaboratieve projectmanagementsoftware voor het beheer van kortlopende, langdurige, terugkerende en continue leveringsprojecten. Projecten kunnen op de visuele tijdlijn worden gepland en gevolgd en gebruikers kunnen taaktoewijzingen, vervaldatums, afhankelijkheden, mijlpalen en meer beheren. Meer informatie over Proggio
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Online projectmanagement en samenwerking
Smartsheet is een intuïtieve tool voor werkbeheer die herdefinieert hoe teams samenwerken aan projecten en taken, inclusief alles van het beheren van operationele activiteiten tot het volgen van marketingcampagnes tot het plannen van evenementen. Door de vertrouwde spreadsheet-achtige interface, in combinatie met bestandsdeling, Gantt-diagrammen... Meer informatie over Smartsheet
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectbeheer. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
Projectmanagement en tijdregistratie voor teams van elke grootte.
Blijf op de hoogte van projecten en deadlines met ProWorkflow - een samenwerkingsoplossing voor de taken van je team, tijdregistratie en facturering. Ondersteunt bedrijven van elke omvang met vriendelijke en deskundige service en toptechnologie. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over ProWorkflow
Tools voor projectmanagement en samenwerking
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen waarmee teams in marketing, IT en operationele afdelingen hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één enkele online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten... Meer informatie over Easy Projects
Online software voor Gantt-diagrammen voor projectmanagement.
GanttPRO is software voor Gantt-diagrammen voor projectbeheer waarmee teams projectplannen kunnen visualiseren en taken kunnen beheren voor een betere projectplanning. Meer informatie over GanttPRO
Alles-in-één platform voor productbeheer en tool voor productstrategieën
productboard is een productbeheeroplossing die productmanagers helpt bij het vastleggen van problemen, het organiseren van ideeën voor functies, het plannen van releases en het delen van interactieve productiestrategieën. Meer informatie over productboard
Projectmanagementplatform voor agile ontwikkelaars en ontwerpers
Taiga is een gratis, open source, agile projectmanagementplatform voor startups, ontwerpers en agile ontwikkelaars, met ticketbeheer, epische gebruikersverhalen en meer. Meer informatie over Taiga
Productiviteitspakket voor freelancers en het MKB
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket dat freelancers en kleine teams helpt om hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt te beheren. Meer informatie over todo.vu
Beheer van kwaliteit, projecten, risico's en documenten, met ingebouwde chat
Project- en kwaliteitsbeheer voor het bereiken en handhaven van ISO 13485:2016, CE-markering of U.S. QSR (21CFR 820) voor nalevingssucces voor 510(K) indiening. Meer informatie over qmsWrapper
Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies uit de beste productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die allemaal... Meer informatie over ClickUp
De resourceplanning-app voor bureaus, studio's en bedrijven.
De snelle en gebruiksvriendelijke resourceplanning-app voor bureaus, studio's en bedrijven. Voorspel de tijd van je team met Float, vertrouwd door 's werelds beste teams. Meer informatie over Float
Bewerking en opmaak van pdf's vanaf elke locatie, met ingebouwde samenwerking.
Bluebeam Revu biedt een invoegtoepassing voor pdf-opmaak, bewerking en beheer met cloudgebaseerde samenwerking voor Office- en CAD-programma's op Windows-desktops en -tablets. Meer informatie over Bluebeam Revu
Software voor het beheer van uren, facturering en projectmanagement voor het MKB
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen. Meer informatie over BigTime
Projectmanagement, resourceplanning en PSA-software
Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het automatiseren van zakelijke best practices voor creatieve en professionele dienstverleners Meer informatie over Mavenlink
Bekroonde software voor projectmanagement
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime planning, registratie en samenwerking. Meer informatie over ProjectManager.com
Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing
Zoho Projects is een freemium, modulaire tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams binnen organisaties van elke omvang. Beheer taken, documenten, agenda's en meer. Meer informatie over Zoho Projects
Automatische tijdregistratietool voor particulieren en teams
Timely is AI-gestuurd en biedt een geautomatiseerde tool voor tijd- en urenregistratie voor individuele personen of teams, met native apps voor iOS, MacOS, Windows en Android. Beheer de projectgezondheid en teamprestaties met krachtige dashboards voor proactieve besluitvorming. Meer informatie over Timely
Alles-in-één platform voor projectbeheer en samenwerking
Celoxis is een alles-in-één uiterst aanpasbaar platform voor het beheer van complexe en uiteenlopende projectportfolio's, middelen, budgetten en verwachte inkomsten. SaaS/lokale opties. Meer informatie over Celoxis
Automatiseringssoftware voor alle professionele servicebedrijven
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis! Meer informatie over Accelo
Software voor urenstaten en projectmanagement
FunctionFox is online software voor projectmanagement en urenregistratie die is ontworpen voor creatieve bedrijven. Controleer meerdere taken, wijs taken toe, beheer externe medewerkers en houd projecten op schema en binnen het budget. De gratis demo maakt het gemakkelijk om te zien hoe FunctionFox je workflow stroomlijnt. Probeer het vandaag nog. Meer informatie over FunctionFox
Redmine is een webtoepassing voor projectmanagement.
Redmine is online projectmanagementsoftware die is ontworpen op het Ruby on Rails-framework, specifiek voor kleine groepen. Meer informatie over Redmine
Alles-in-één bedrijfsmanagementsysteem. CRM + Sociaal + Projecten + Facturering
Niemand in jouw bedrijf werkt geïsoleerd. Je verkoopteam werkt samen met het backoffice-team. Facturering volgt problemen op met ondersteuning en je projectteam werkt altijd samen met aannemers en klanten. Dus waarom zou je dan een CRM kopen dat zich alleen maar richt op CRM? Je hebt meer nodig dan CRM. Je hebt een totaaloplossing voor... Meer informatie over WORKetc
Zistemo® | De slimme uren- en projectregistratie in de cloud
Met Zistemo registreer je de gewerkte uren en de tijd die je aan al je projecten hebt besteed, en hou je alle relevante documenten bij, van het bod dat je voor je klant hebt opgesteld tot de bonnen die je voor je accountant bewaart. Eén tool, alles onder controle. Meer informatie over MoneyPenny
Software voor urenstaten, projecttijdbeheer en urenregistratie
Dovico is een oplossing voor urenstaten, urenregistratie en projecttijdbeheer voor werknemers die is ontworpen voor middelgrote en grote ondernemingen. Meer informatie over Dovico
Creative project management & proofing for improved workflow
inMotion ignite streamlines creative workflows by combining project management, request intake, and online proofing. Marketing and creative teams will launch projects faster and collaborate better with custom work views, automated approval routes, dynamic reporting, and a seamless workflow. Meer informatie over inMotion ignite
Cloudgebaseerd werkmanagementplatform voor bedrijven van elke omvang
GoodDay is een cloudgebaseerd platform voor werkmanagement dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van projectplanning, productbeheer, taakorganisatie, voortgangscontrole en samenwerking. Het platform bevat een interactief dashboard waarmee gebruikers taken kunnen bekijken, plannen, inroosteren en uitvoeren. Meer informatie over GoodDay
Taakplanning voor projectplanning en teambeheer
Gebruiksvriendelijke visuele planningstool teambeheer en projectplanning. Plan taken op een tijdlijn om te begrijpen hoe je workflow er volgende week, volgende maand of volgend jaar uit zal zien. Gebruik borden om prioriteiten te stellen aan taken en de status van taken op te volgen. Meer informatie over Toggl Plan
Middelenplanning en projectmanagement voor bureaus
Forecast is een AI-gestuurde oplossing voor resource-planning en projectmanagement die is ontworpen voor digitale projecten met tijdregistratie, automatisering en budgettering. Meer informatie over Forecast
Alles-in-één werkruimte voor projectmanagement.
Nifty is een alles-in-één tool voor projectmanagement die alle fasen van team- en projectplanning en -tracking consolideert. Stel je voor dat Asana, Slack en Trello in één onderling verbonden werkruimte zijn gecombineerd. Meer informatie over Nifty
Project management and bug tracking for agile teams
YouTrack is an issue tracking and project management tool for Agile software teams. Designed for developers, marketing teams, project managers, designers, and QA teams, YouTrack helps users collaborate on multiple projects and track progress in real time. Meer informatie over YouTrack
Salesforce-native project management software
Inspire Planner is a powerful yet easy-to-use Salesforce project management app. Ideal for customer onboarding, PSA and projects of any shape & size. Salesforce Project management is a click away. Try it free with our 30-day trial: http://bit.ly/inspire-planner-trial Meer informatie over Inspire Planner
Everything you need to manage your consulting company.
Mosaic is the all-in-one resource management solution to bring together people, planning, and projects. All the tools you need to unify your team and manage your business: timesheet, planners, scheduling, tracking, tasks, real-time budgeting, and comprehensive reporting. Risk-free trials available. Meer informatie over Mosaic
Professional service automation tool built on Google G Suite
VOGSY is a mobile-first automated professional services technology built as an extension to Google G Suite and designed to manage accounts, opportunities, resources and projects throughout the quote-to-cash process with features including billing, time and expenses tracking, CRM and data insights Meer informatie over VOGSY
Cloud-based work management platform
Runrun.it is a cloud-based work management platform that enables enterprises to manage tasks and projects, improve collaboration across teams, and analyze productivity metrics to measure performance. The solution is designed to provide teams with a single source of truth on their projects & tasks. Meer informatie over Runrun.it
Task & project automation for growing teams
Rindle is a task and project management automation tool that helps businesses save hundreds of hours by putting their projects on autopilot. Meer informatie over Rindle
Intelligent Professional Services Automation
Kimble PSA is a cloud-based professional services automation solution which helps professional services organizations run their project-based businesses. The software integrates with customer relationship management (CRM) applications to maximize efficiency & align teams around essential processes. Meer informatie over Kimble PSA
Project management software for agencies and consultancies.
Synergist is a project management & job costing solution for agencies, consultancies & in-house departments which aids with communication, project planning, time tracking, project costing, billing, opportunity tracking & more. It helps businesses to collaborate on & manage projects from end to end. Meer informatie over Synergist
Project Management
Web-based project management software that helps everyone manage projects with greater efficiency, at low cost, without any project management experience required. Features include Gantt charts, task management, task dependencies, calendars, project portfolio management, and more. You can assign several users to one project and each project can be... Meer informatie over AceProject
Projectmanagement en teamsamenwerking
Slenke is complete software voor samenwerking en projectmanagement voor teams. Meer informatie over Slenke
Software voor het beheer van samenwerkingstaken en projecten
Talk on Task is een cloudgebaseerde, collaboratieve toepassing voor taakbeheer waarmee gebruikers hun teams, projecten en taken kunnen beheren, met instant messaging, realtime taakstatusupdates, taaktoewijzing, zoeken naar taken, volgen van projectvooruitgang, werklogboeken, productiviteitsanalyses en meer. Meer informatie over Talk on Task
Project management solution for the construction industry
Job Dox is a cloud-based project management solution that helps businesses in the construction and home services industries organize projects, monitor progress, and collaborate across teams. Users can track equipment, receive automatic notifications & access documents from the centralized platform. Meer informatie over Job Dox
Control project information on complex engineering projects
Coreworx manages project information and enables controlled collaboration on complex engineering projects. Coreworx solutions enable best practice compliance across project teams for disciplines such as document control & collaboration, document management, interface management, & change management. Meer informatie over Coreworx
A software platform to manage sales orders to production
LogixPath designs and develops End to End Integrated Business Operations Management software to assist businesses to efficiently manage information and processes in product development, sales orders to production or services, customer care and collaboration. Meer informatie over LogixPath Operations Management
AI-driven project management and collaboration tool by SAP
Ruum is a collaborative, AI-driven project management solution for teams which provides project management, task tracking, and progress reporting. The platform is designed for sales, marketing, HR, supply chain, analytics, and professional services teams, and integrates with the SAP C/4HANA suite. Meer informatie over Ruum
Productiemonitoring en projectmanagement voor aannemers
Edge On Site, van Estimating Edge, is een cloudgebaseerde oplossing voor het schatten van constructies, waarmee projectmanagers de voortgang van de productie in realtime kunnen volgen. Belangrijkste functies omvatten het bijhouden van kosten, orderbeheer, gegevenssynchronisatie, planning, probleemtracering en meldingen. Meer informatie over Edge On Site
Project, time, and expense tracking solution
Tempo Cost Tracker is a cloud-based project, time & expense tracking solution that helps businesses visualize the entire financial investment and project lifecycle using Tempo Timesheets. Features include data sharing, project creation, KPI tracking, expense addition, data export & access control. Meer informatie over Tempo Cost Tracker
French Slackbot that tracks projects & employee productivity
Gryzzly is a French-language Slackbot that tracks employee productivity, hours worked, projects, and client budgets. Meer informatie over Gryzzly