Project tracking software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Project tracking software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
156 softwareopties
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
JunoOne is een ADLM-oplossing (Application Development Life-cycle Management) voor softwareontwikkelaars, softwareleveringsbedrijven en softwareintegrators over de hele wereld. Het kan worden gebruikt om verschillende soorten projecten te creëren, teamroosters te beheren, toezicht te houden op testprocessen en meer.
Meer informatie over JunoOne
Zoho Projects is een krachtige tool die teams helpt bij het beheren van taken, het bijhouden van de voortgang, het toewijzen van resources en het factureren van klanten.
Meer informatie over Zoho Projects
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer.
Meer informatie over Scoro
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams.
Meer informatie over Trello
Asana is een projecttrackingtool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen.
Meer informatie over Asana
Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is.
Meer informatie over Evernote Teams
TSheets is een online service voor uren- en arbeidsbeheer waarmee gebruikers uren kunnen bijhouden vanaf hun bureau of onderweg, via een native mobiele app voor iOS of Android.
Meer informatie over QuickBooks Time
monday.com is software voor het traceren van projecten en projectmanagement die je team graag zal gebruiken. Stel doelen, houd de voortgang bij en maak het werk af.
Meer informatie over monday.com
Volg al je initiatieven op één plek. ClickUp is een controlecentrum voor alles wat je bij moet houden in je bedrijf, van strategie tot uitvoering. Observeer de voortgang terwijl het gebeurt, stel je bedrijfsstrategie op en hou iedereen op de hoogte.
Meer informatie over ClickUp
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor...
Meer informatie over Smartsheet
Procore is constructiebeheersoftware dat bedrijven helpt de projectefficiëntie en aansprakelijkheid te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen.
Meer informatie over Procore
Verhoog de productiviteit met maximaal 50% met de vertrouwde software voor projecttracking van Wrike. Plan projecten, volg taken en laat de voortgang zien. Met kant-en-klare oplossingen voor marketing, creatieve en professionele diensten. Perfect voor teams van meer dan 20 personen.
Meer informatie over Wrike
Todoist is een webgebaseerde productiviteitstoepassing waarmee bedrijven al hun belangrijke taken en projecten bijhouden op meer dan 15 platforms en in 20 verschillende talen. Met Todoist kunnen mensen en teams taken beheren en samenwerken aan gedeelde projecten op elk apparaat.
Meer informatie over Todoist
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,...
Meer informatie over Notion
Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers.
Meer informatie over Microsoft Project
De toonaangevende app voor projectplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topmerken uit de hele wereld, waaronder RGA, Vice en NASA, met het voorspellen van hun uren. Met een prachtig eenvoudig ontwerp, een interface op basis van slepen en neerzetten en razendsnelle technologie maakt Float projectplanning eenvoudig.
Meer informatie over Float
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 32.000 snelgroeiende klanten wereldwijd om al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit te voeren.
Meer informatie over NetSuite
Beheer complexe projecten, en hun belanghebbenden, met vertrouwen. Creëer procesafstemming en gedeeld begrip tussen functieoverschrijdende teams met een gezamenlijk online whiteboard. Realiseer projectmijlpalen met Miro.
Meer informatie over Miro
Hubstaff is cloudgebaseerde tijdregistratiesoftware met functies zoals schermopnamen, activiteitenbewaking, automatische loonlijst, geavanceerde rapporten, realtime tracking, facturering, planning en GPS, evenals zowel online als offline trackingmogelijkheden. Het kan ook worden geïntegreerd met een reeks tools van derden.
Meer informatie over Hubstaff
Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten kunnen plannen, uitvoeren en leveren.
Meer informatie over Adobe Workfront
MeisterTask is een webgebaseerde tool voor taak- en projectmanagement die perfect is voor projecttracking. Dankzij goed ontworpen interfaces, intuïtieve functionaliteit en naadloze integraties met andere tools is dit een logische keuze voor projectteams om hun projecten te volgen.
Meer informatie over MeisterTask
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget.
Meer informatie over Odoo
Bluebeam Revu biedt een invoegtoepassing voor pdf-opmaak, bewerking en beheer met cloudgebaseerde samenwerking voor Office- en CAD-programma's op Windows-desktops en -tablets.
Meer informatie over Bluebeam Revu
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten.
Meer informatie over Teamwork.com