Hier is onze lijst met apps voor Project tracking software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

211 softwareopties

monday.com is software voor het traceren van projecten en projectmanagement die je team graag zal gebruiken. Stel doelen, houd de voortgang bij en maak het werk af. Meer informatie over monday.com
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Asana is een projecttrackingtool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
LiquidPlanner is een transformatieve oplossing voor projecttracking die gebruik maakt van voorspellende planning om zich dynamisch aan veranderingen aan te passen en projectonzekerheid te beheersen. Ervaar automatische afstemming van middelen en geïntegreerde urenregistratie, zodat je problemen vroegtijdig kunt opsporen en stappen kunt ondernemen... Meer informatie over LiquidPlanner
Verhoog de productiviteit met maximaal 50% met de vertrouwde software voor projecttracking van Wrike. Plan projecten, volg taken en laat de voortgang zien. Met kant-en-klare oplossingen voor marketing, creatieve en professionele diensten. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
De oplossing van Genius Project gaat veel verder dan enkel planning: het omvat alle fasen van een project en beheert alle documenten die betrekking hebben op een project. Genius Project coördineert projecten door middel van logische en chronologische segmentatie. Meer informatie over Genius Project
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Meer informatie over Resource Guru
Gebruik ProWorkflow om je taken, factureerbare uren en klantcommunicatie bij te houden, offertes en facturen te maken, bestanden te delen, klantprojecten te beheren en meer. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Tijdens de ontwikkeling, wanneer het team de verschillende taken en story's voltooit, zal SpiraTeam veranderingen in de daadwerkelijke inspanning bijhouden om te bepalen of het plan moet worden bijgesteld om een tijdige oplevering volgens het budget te garanderen. Meer informatie over SpiraTeam
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Proggio is cloudgebaseerde collaboratieve projectmanagementsoftware voor het beheer van kortlopende, langdurige, terugkerende en continue leveringsprojecten. Projecten kunnen op de visuele tijdlijn worden gepland en gevolgd en gebruikers kunnen taaktoewijzingen, vervaldatums, afhankelijkheden, mijlpalen en meer beheren. Meer informatie over Proggio
awork is een cloudgebaseerde projectmanagementoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren en stroomlijnen van taaksamenwerking tussen teamleden. Hiermee kunnen gebruikers Kanbanborden gebruiken om taken voor nieuwe projecten te maken, te organiseren en weer te geven, en statuswijzigingen in realtime te volgen. Meer informatie over awork
Volg al je initiatieven op één plek. ClickUp is een controlecentrum voor alles wat je bij moet houden in je bedrijf, van strategie tot uitvoering. Observeer de voortgang terwijl het gebeurt, stel je bedrijfsstrategie op en hou iedereen op de hoogte. Meer informatie over ClickUp
Hubstaff is cloudgebaseerde tijdregistratiesoftware met functies zoals schermopnamen, activiteitenbewaking, automatische loonlijst, geavanceerde rapporten, realtime tracking, facturering, planning en GPS, evenals zowel online als offline trackingmogelijkheden. Het kan ook worden geïntegreerd met een reeks tools van derden. Meer informatie over Hubstaff
MeisterTask is een webgebaseerde tool voor taak- en projectmanagement die perfect is voor projecttracking. Dankzij goed ontworpen interfaces, intuïtieve functionaliteit en naadloze integraties met andere tools is dit een logische keuze voor projectteams om hun projecten te volgen. Meer informatie over MeisterTask
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard en meer om je werk te transformeren. Meer informatie over Zoho Projects
Met Easy Projects krijg je realtime inzicht in elk bewegend onderdeel van je project, zodat je de voortgang, tijd en projectstatus kunt volgen. Je kunt ook knelpunten vaststellen en vertragingen voorkomen voordat deze zich voordoen. Meer informatie over Easy Projects
Gebouwd voor bedrijven die projecten van begin tot eind beheren en in realtime een overzicht willen hebben van alles wat er gebeurt. Meer informatie over Forecast
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket waarmee freelancers en kleine teams hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
Je kunt al je projecten makkelijk en snel op een supereenvoudige visuele manier plannen, organiseren en volgen. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige vergaderingen, e-mails en verwarrende spreadsheets. Radicale flexibiliteit geeft je de vrijheid om de perfecte workflow te creëren. Meer informatie over Lumeer
timeBro is met name geschikt voor iedereen die op een snelle en nauwkeurige manier hun tijd besteed aan projecten of klanten wil bijhouden. Terwijl het op de achtergrond draait, legt timeBro alle computeractiviteiten vast en visualiseert het de werkdag van de gebruiker als een tijdlijn. Maakt het mogelijk om vastgelegde tijden eenvoudig vast te... Meer informatie over timeBro
Process Bliss is een eenvoudig, krachtig platform voor het beheren van herhaalbare teamworkflows en taakbeheer, met ingebouwde procesverbetering. Meer informatie over Process Bliss
Contentverse is je alles-in-één oplossing voor het beheer van content en bedrijfsprocessen. Upload eenvoudig bestanden en vind ze wanneer je ze nodig hebt. Deel documenten veilig met collega's en externe partijen. En voer processen uit om samen te werken met je externe team. Je bent nooit ver verwijderd van alles wat je nodig hebt. Meer informatie over Contentverse
Rooftop is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen om teams te helpen met e-mailbeheer, klantenondersteuning en taak-/projectbeheer. Gebruikers kunnen er inkomende en uitgaande berichten mee beheren, samenwerken aan e-mails en taken en de teamprestaties bijhouden. Meer informatie over Rooftop
7pace Timetracker is lokale en cloudgebaseerde urenregistratiesoftware waarmee teams en organisaties die Azure DevOps gebruiken projecten, gebruikers, goedkeuringsprocessen en meer kunnen beheren. Hiermee kunnen ondernemingen inzicht krijgen in de activiteiten, opmerkingen en werklogboekgeschiedenis van teamleden. Meer informatie over 7pace Timetracker
Feedback over tijdrapporten en automatische planning waarmee je plannen altijd up-to-date kunt houden. Onzekerheidsberekening om het effect van risico's en onzekerheden te visualiseren, en de tools om ze effectief te beperken. Eenvoudig te gebruiken om tijd te besparen en je projectplannen te optimaliseren. Meer informatie over The PlanMinder
Begrijp je time-to-market, productiviteit, voorspelbaarheid, kwaliteit en stroomefficiëntie. Identificeer belangrijke bronnen van vertraging en verborgen beperkingen die je tegenhouden. Meer informatie over VSM Platform
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Teams
TSheets is een online service voor uren- en arbeidsbeheer waarmee gebruikers uren kunnen bijhouden vanaf hun bureau of onderweg, via een native mobiele app voor iOS of Android. Meer informatie over QuickBooks Time
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Todoist is een webgebaseerde productiviteitstoepassing waarmee bedrijven al hun belangrijke taken en projecten bijhouden op meer dan 15 platforms en in 20 verschillende talen. Met Todoist kunnen mensen en teams taken beheren en samenwerken aan gedeelde projecten op elk apparaat. Meer informatie over Todoist
Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers. Meer informatie over Microsoft Project
De toonaangevende app voor projectplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topmerken uit de hele wereld, waaronder RGA, Vice en NASA, met het voorspellen van hun uren. Met een prachtig eenvoudig ontwerp, een interface op basis van slepen en neerzetten en razendsnelle technologie maakt Float projectplanning eenvoudig. Meer informatie over Float
Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten kunnen plannen, uitvoeren en leveren. Meer informatie over Adobe Workfront
Bluebeam Revu biedt een invoegtoepassing voor pdf-opmaak, bewerking en beheer met cloudgebaseerde samenwerking voor Office- en CAD-programma's op Windows-desktops en -tablets. Meer informatie over Bluebeam Revu
Met deze webgebaseerde software voor urenregistratie kunnen werknemers de tijd voor facturering en de uurtijd voor salarisadministratie bijhouden en de kosten registreren. Het vergoeden van medewerkers en het in rekening brengen van klanten is snel en eenvoudig. Je kunt je gegevens exporteren naar een aantal softwareplatforms voor salarisadministra... Meer informatie over Timesheets.com
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Meer informatie over Teamwork
Beheer complexe projecten, en hun belanghebbenden, met vertrouwen. Creëer procesafstemming en gedeeld begrip tussen functieoverschrijdende teams met een gezamenlijk online whiteboard. Realiseer projectmijlpalen met Miro. Meer informatie over Miro
Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie, taaktoewijzing en communicatie, met mobiele apps waarmee gebruikers hun teams waar ze ook zijn kunnen beheren. Meer informatie over Deputy
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen. Meer informatie over BigTime
Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het automatiseren van zakelijke best practices voor creatieve en professionele dienstverleners Meer informatie over Mavenlink
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget. Meer informatie over Odoo
Freedcamp is project management tools die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het maken van aanpasbare widgets, samenwerken met medewerkers aan projecten, en plannen, organiseren en afhandelen van taken op een uniform platform. Beheerders kunnen bestanden, contacten en leads opslaan in een gecentraliseerde opslagplaats. Meer informatie over Freedcamp
Oplossing voor werkmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven en teams met native urenregistratie, taakbeheer, resourceplanning en facturering. Gratis proefversie. Meer informatie over Paymo
SuiteDash is an all-in-one business software that enables collaboration with teams and optimizes interaction with clients. Meer informatie over SuiteDash
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime planning, registratie en samenwerking. Meer informatie over ProjectManager.com

Gerelateerde categorieën