Hier is onze lijst met apps voor Incident management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

200 softwareopties

Site24x7 is een monitoringoplossing voor DevOps en IT-activiteiten voor probleemoplossingsapps, servers en netwerkinfrastructuur. Meer informatie over Site24x7
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en aanmaakdatu... Meer informatie over HaloITSM
Wanneer kritieke systemen falen of incidenten zich voordoen, overbrugt SIGNL4 de "laatste kilometers" naar je personeel, ingenieurs, IT-beheerders en werknemers "in het veld". Het voegt in een mum van tijd realtime mobiele waarschuwingen toe aan je diensten, systemen en processen. Meer informatie over SIGNL4
De meldingssoftware van Derdack voor ondernemingen combineert op unieke wijze intelligente waarschuwingsmeldingen, machine-ondersteunde samenwerking en herstel op afstand van incidenten, waardoor een incidentrespons overal mogelijk is. Meer informatie over DERDACK Enterprise Alert
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Splunk Enterprise is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen met big data-beheer en analyse van machinegegevens. Belangrijke functies zijn onder meer datavisualisatie, prestatiestatistieken, gegevensverzameling, realtime zoeken, indexering, KPI-tracking, rapportage en monitoring. Meer informatie over Splunk Enterprise
New Relic One is een alles-in-één aanbieder van prestatiebeheer voor web- en mobiele toepassingen in de cloud en het datacenter. Het biedt diagnostiek op codeniveau voor productie-apps die op verschillende infrastructuren worden ingezet. Het heeft een SaaS-platform waarmee partners plug-ins kunnen bouwen met behulp van open API's. Meer informatie over New Relic
xMatters is een actiegericht IT-waarschuwingsplatform dat gegevens tussen systemen doorgeeft en de juiste mensen betrekt om incidenten sneller op te lossen. Meer informatie over xMatters
Incidentbeheer van Datadog stelt DevOps-teams en SRE's (Site Reliability Engineering) in staat om hun workflows voor incidentrespons van begin tot eind effectiever te beheren, waardoor tijd en frustratie worden bespaard wanneer het er het meest toe doet. Meer informatie over Datadog
Robuust kwaliteitsbeheersysteem en -platform met extreme configureerbaarheid. Voldoe aan FDA-naleving en ISO-normen, stimuleer operationele uitmuntendheid en verbeter de bedrijfsproductiviteit. Meer informatie over Intellect
Better Uptime is een platform voor infrastructuurbewaking dat de juiste persoon in je team belt als er iets misgaat. Meer informatie over Better Uptime
Form.com is een webgebaseerde oplossing voor het automatiseren van formulieren, met ondersteuning voor op maat gemaakte formulieren, formulierimplementatie en het beheer van de gegevens die in de formulieren worden verzameld. Meer informatie over FORM OpX
audits.io is een cloudgebaseerd auditbeheerplatform voor organisaties van elke omvang, ontworpen om het auditproces te stroomlijnen en de resultaten visueel weer te geven. Meer informatie over Falcony
Asset Infinity is een cloudgebaseerde tool voor activabeheer en -tracering om alle soorten activa te beheren en een overzicht bij te houden van alle onderhoudsactiviteiten en activaverloop gedurende hun gehele levensduur. Asset Infinity is voor bedrijven in productie, sport, horeca en onderwijs, met native mobiele apps. Meer informatie over Asset Infinity
De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren. Meer informatie over GoAudits
Hiermee kun je alle diensten op één platform beheren en ondersteuningsverzoeken organiseren, de klanttevredenheid verbeteren en het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren. Deepser is modulair en schaalbaar: ticketing, CMDB (Configuration Management Database), ITAM (IT Asset Management), CRM enz. Het maakt een snelle implementatie en verschillen... Meer informatie over Deepser
LogicManager gelooft dat prestaties het resultaat zijn van effectief risicobeheer. De risicobeheersoftware voor ondernemingen van LogicManager stelt organisaties in staat hun reputatie hoog te houden, te anticiperen op wat in het verschiet ligt en de bedrijfsprestaties te verbeteren door middel van sterk bestuur. Meer informatie over LogicManager
Mint Service Desk is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicedesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die kleine tot grote ondernemingen helpt bij het bewaken, volgen en uitwisselen van informatie over bronnen binnen de organisatie en met leveranciers. Meer informatie over Mint Service Desk
De software voor het beheer van incidenten op het gebied van milieu, gezondheid en veiligheid op Microsoft 365. Breng milieu, gezondheid en veiligheid in de dagelijkse praktijk met Teams, SharePoint en Power BI. Geschikt voor ondernemingen met meer dan 1000 medewerkers. Voor jou geconfigureerd. Bekijk vandaag nog een demo. Meer informatie over Pro-Sapien EHS Software on Microsoft 365
Software voor incidentbeheer van Intelex helpt bedrijven bij het registreren, volgen en melden van ongevallen, schade aan eigendommen en voertuigen, verwondingen, ziekten, morsingen en andere incidenten op de werkplek. Gebruikers kunnen incidenten en gegevens over preventieve acties openen, bekijken en opslaan in een centraal archief. Meer informatie over Incident Management Software
RevDeBug cuts down on the error finding process and eliminates the need for a lengthy root cause finding process. Meer informatie over RevDeBug
Safety Observations (BBS) Management Software is ontworpen om werknemers te helpen onveilig gedrag en onveilige omstandigheden op de werkplek te melden. Managers kunnen operationele risico's en gevaren identificeren door observaties vast te leggen en te analyseren met behulp van een geïntegreerd BBS-programma. Meer informatie over Safety Observations (BBS) Management Software
Komodor is een systeemeigen Kubernetes-platform dat ontwikkelaars en oproepteams in staat stelt om efficiënt en onafhankelijk problemen op te lossen. Meer informatie over Komodor
CTM360 is een wereldwijd platform voor digitale risicobescherming dat detectie en respons biedt op kwetsbaarheden en bedreigingen in cyberspace. Meer informatie over CTM360
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
PagerDuty is cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten. Meer informatie over PagerDuty
Voorzie je frontlinie van een inspectie-oplossing die ze binnen enkele minuten kunnen aanleren, zodat je vanaf elke locatie je operationele activiteiten kunt beheren. iAuditor wordt gebruikt om meer dan 1 miljoen inspecties per maand uit te voeren in alle sectoren voor veiligheid, kwaliteitscontrole en operationele activiteiten. Meer informatie over iAuditor
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis. Meer informatie over Zoho Creator
Opsgenie centraliseert waarschuwingen van je monitoring-, ticketing- en ITSM-tools en stuurt ze vervolgens op basis van bron, inhoud en tijd naar de mensen die bereikbaar zijn en klaar zijn om actie te ondernemen. Opsgenie biedt teams alle informatie die nodig is om tijdens een incident samen te werken en problemen op te lossen. Meer informatie over OpsGenie
AlertMedia is een cloudgebaseerd platform voor massameldingen en een noodveiligheidsoplossing die berichtenuitwisseling via meerdere kanalen en in twee richtingen, geïntegreerde crisismonitoring en datagestuurde rapportagecapaciteiten biedt voor organisaties die behoefte hebben aan communicatie met werknemers en partners tijdens kritieke gebeurteni... Meer informatie over AlertMedia
Rave Alert is the leading FedRAMP-authorized mass notification system to inform and notify the people you protect and/or care about. Meer informatie over Rave Alert
Cority biedt een webgebaseerde software-oplossing voor het beheer van milieu, gezondheid, veiligheid en kwaliteit waarmee je de ecologische duurzaamheid en de gezondheid, veiligheid en kwaliteit op het werk kunt verbeteren. Meer informatie over Cority
ContentKing voorziet digitale marketingbureaus, e-commercebedrijven en andere online organisaties van realtime SEO-auditing en change tracking om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en behouden. De oplossing helpt gebruikers om onverwachte veranderingen en problemen te herkennen voordat zoekmachines en bezoekers dit doen. Meer informatie over ContentKing
Freshstatus is de nieuwe standaard voor incidentcommunicatie. Met Freshstatus kunnen bedrijven incidenten en gepland onderhoud in realtime aan hun klanten communiceren. Communiceer met klanten met realtime e-mail- en Twittermeldingen, toon betrouwbaarheid met historische uptime. Meer informatie over Freshstatus
Safesite is een cloudgebaseerd systeem voor veiligheidsbeheer dat is ontworpen om vastgoed- en bouwbedrijven te helpen om veiligheidsproblemen vast te leggen en inspecties uit te voeren op locaties met een hoog risico. De belangrijkste kenmerken zijn audit, prestatiebewaking, documentbeheer, analyse en incidentrapportage. Meer informatie over Safesite
Donesafe is een alles-in-één cloudgebaseerd platform voor milieu, gezondheid en veiligheid om aan al je gezondheids- en veiligheidsvereisten te voldoen. Snel en eenvoudig te gebruiken voor werknemers, gemakkelijk aan te passen voor managers. Bespaar tijd en automatiseer repetitieve taken. Geschikt voor alle sectoren. Probeer het nu. Meer informatie over HSI Donesafe
A fully-featured monitoring platform for on-prem, cloud, & containerized deployments. With server and application performance, Panopta provides more than just basic monitoring. With the ability to perform checks from public and private spaces, you never need to trade security for robust monitoring. Meer informatie over Panopta
Dotcom-Monitor instantly alerts you when your website has problems. Detailed diagnostics enable you to take quick corrective action and see troubling trends, bottlenecks and intermittent issues clearly. We monitor externally, from the end user's perspective, ensuring your website and web applications perform properly 24x7. Meer informatie over Dotcom-Monitor
Proactively manage enterprise and IT incidents as they occur using automated workflows that communicate immediately with impacted parties through triggered data alerts. Establish relationships between incidents & impacted elements, such as locations, policies, risks & business continuity plans. Meer informatie over Onspring
Een pushmeldingsoplossing voor organisaties met functies voor communicatie met meerdere afdelingen, integratie met meerdere apparaten en meer. Meer informatie over Regroup Mass Notification
Nieuwe generatie van incidentbeheersoftware die is ontworpen voor rapportage van verliesperiodes, statistieken, en meldingen om het beheer te stroomlijnen. Meer informatie over A1 Tracker
HammerTech is een cloudgebaseerde oplossing voor veiligheids- en kwaliteitsbeheer voor de bouwsector. Het platform biedt een reeks functies, waaronder personeelsbeheer, urenregistratie, observatie- en inspectiebeheer, audits, apparatuurcontrole, punchlists, dagelijkse rapportage en meer. Meer informatie over HammerTech
Betrek het personeel binnen enkele minuten bij gezondheids- en veiligheidsincidenten. Geef medewerkers en partners de tools om eenvoudig incidenten op het gebied van milieu, gezondheid en veiligheid te melden, documenteren en onderzoeken. Stroomlijn incidentrapportage en beheer onderzoeken. Maak snel aangepaste en gelokaliseerde incidentsjablonen. Meer informatie over EcoOnline Platform
Collaboratieve en gebruiksvriendelijke aanpak om ISO 9001-naleving te implementeren en te handhaven via complete ISO 9001-software. Meer informatie over Effivity
WorkClout is een cloudgebaseerde softwaretoepassing die productie- en industriële werknemers helpt om optimaal te presteren door training van medewerkers op het werk, probleemoplossing, veiligheids-/kwaliteitsprocedures, kennisopbouw en prestatiemeting te centraliseren. Meer informatie over WorkClout
Het Fusion Framework-systeem is een cloudgebaseerd platform voor het beheer van risico- en continuïteitsprogramma's. Het platform biedt bedrijven tools voor risicobeheer, bedrijfscontinuïteit, incidentbeheer, leveranciersbeheer en IT-rampherstel. Meer informatie over Fusion Framework System

Gerelateerde categorieën