Hier is onze lijst met apps voor Patiënt engagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

45 apps
Sorteren op
Krijg grip op je tijd. Neem de controle over je bedrijf.
vCita is een alles-in-één app voor bedrijfsbeheer die is ontworpen voor kleine bedrijven, waarmee je je klanten, rooster, facturering en administratie kunt beheren. Meer informatie over vcita
Cloud-based patient engagement software for dental practices
Modento is a cloud-based patient management software designed to help medical organizations streamline the entire appointment lifecycle, from scheduling to payment processing. Patients can use the self-service portal to access submitted documents, update or edit forms, and secure confidential data. Meer informatie over Modento
Cloudgebaseerd platform voor elektronische medische dossiers
Practice Fusion is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van elektronische medische dossiers met functies zoals elektronisch voorschrijven van recepten, patiëntendossiers, planning en laboratoriumintegratie. Meer informatie over Practice Fusion
Volledig geïntegreerd platform voor telegeneeskunde en patiëntbetrokkenheid
Mend is een gemobiliseerd online platform voor betrokkenheid en communicatie binnen de gezondheidszorg, dat ernaar streeft om papierloze telegeneeskundediensten te bieden aan een breder patiëntenbestand. Meer informatie over Mend
Webgebaseerde software voor het beheer van intakeformulieren
IntakeQ is een online oplossing voor intakeformulieren waarmee zorgprofessionals voorafgaand aan afspraken op een veilige manier elektronische formulieren kunnen uitwisselen met hun patiënten. Meer informatie over IntakeQ
Praktijk- en patiëntenbeheer voor zorgverleners
RXNT is een geïntegreerd praktijkbeheerplatform voor zorginstellingen dat gebruikers helpt bij het beheren van patiëntendossiers, behandelingen en facturering. Functies zijn aanpasbare rapporten, dossierbeheer, het bijhouden van claims, meldingen, planning, elektronische verwijzingen, mobiele connectiviteit en meer. Meer informatie over RXNT
Softwarepakket voor specialismespecifieke EMD en praktijkbeheer
Modernizing Medicine is een cloudgebaseerd, specialismespecifiek EMD-systeem (Elektronisch Medisch Dossier) en IT-pakket met ondersteuning voor praktijkbeheer, analyse, beheer van de inkomstencyclus, MIPS-rapportage (Merit-Based Incentive Payment System), beeldbeheer, een patiëntenkiosk, een patiëntenportal, herinneringen en enquêtes voor... Meer informatie over Modernizing Medicine
Systeem voor patiëntbetrokkenheid en elektronisch medisch dossier (EMD)
patientNOW is een hybride geïntegreerde oplossing voor praktijkbeheer, patiëntbetrokkenheid en elektronische medische dossiers (EMD) die is ontworpen voor esthetische medische praktijken zoals medische kuuroorden, plastische chirurgie en cosmetische dermatologie om hun bedrijf te beheren met geautomatiseerde papierloze workflows. Meer informatie over patientNOW
Reputatiebeheer en patiëntencommunicatie voor de zorg
Doctible is een platform voor het beheer van reputatie en patiënten dat zorgpraktijken helpt patiënten vast te houden en no-shows te reduceren. Functies omvatten een prestatiedashboard, tevredenheidstracker, technologie voor het stimuleren van beoordelingen, integratie met praktijkbeheersystemen, het beoordelen van automatische reacties en meer. Meer informatie over Doctible
Online praktijkbeheerplatform voor zorgaanbieders
PatientPop is een systeem voor het beheer van medische praktijken dat webgebaseerde marketing, patiëntenwerving en reputatiebeheer combineert met frontoffice-administratie. Meer informatie over PatientPop
Oplossing voor praktijkbeheer voor de gezondheidszorg
Webgebaseerde CareCloud Central is een praktische, intuïtieve en robuuste oplossing voor praktijkbeheer voor zorgverleners in alle soorten en maten. Meer informatie over CareCloud
Cloudgebaseerde HIPAA-conforme oplossing voor telegeneeskunde
Updox is een cloudgebaseerde HIPAA-conforme telegeneeskunde-oplossing waarmee zorgverleners, apothekers en faciliteiten voor langdurige zorg hun activiteiten met betrekking tot patiëntbetrokkenheid, communicatie, teamsamenwerking, documentbeheer en meer kunnen stroomlijnen. Meer informatie over Updox
Phreesia transforms the patient intake process.
Phreesia’s innovative patient intake management solution improves the patient experience, drives efficiency, increases profitability and enhances clinical care. Meer informatie over Phreesia
Platform voor telegeneeskunde voor zorgverleners en patiënten
eVisit is een platform voor patiëntbewaking op afstand waarmee medische instellingen workflows kunnen stroomlijnen en patiëntinteracties kunnen beheren via telegeneeskundetechnologie. Professionals kunnen inkomende patiëntverzoeken in de virtuele wachtkamer bekijken en bezoeken accepteren of weigeren op basis van de ernst van de symptomen. Meer informatie over eVisit
Het totale platform voor patiëntbetrokkenheid.
Luma Health is je totale platform voor patiëntbetrokkenheid. Deze slimme, eenvoudige en intuïtieve technologie stroomlijnt het hele patiënttraject en transformeert je huidige proces met betere workflows en communicatie. Van intelligente planning, verwijzingsbeheer, feedback van patiënten, intake en meer. Meer informatie over Luma Health
Software voor communicatie en samenwerking in de gezondheidszorg
TigerConnect is HIPAA-conforme software voor communicatie en samenwerking in de gezondheidszorg waarmee bedrijven in de gezondheidszorg virtuele consulten kunnen bieden en interacties tussen artsen, verpleegkundigen, patiënten en andere belanghebbenden kunnen beheren via sms'jes en audio- of videogesprekken. Meer informatie over TigerConnect
Afspraakplanningsoplossing voor zorginstellingen
Chronometriq is een cloudgebaseerd pakket voor afsprakenbeheer dat is ontworpen om medische faciliteiten te helpen bij het beheren van boekingen voor patiëntafspraken met behulp van selfservice incheckkiosken, herinneringen en wachttijdmeldingen. Gebruikers kunnen afspraken aanpassen aan de patiëntvereisten en beschikbaarheid van de arts. Meer informatie over Pomelo Health
Software voor afspraakherinneringen en communicatie met patiënten
DoctorConnect is software voor afspraakherinneringen en contact met patiënten waarmee medische praktijken, dierenartspraktijken en tandheelkundige praktijken met patiënten kunnen communiceren met behulp van functionaliteiten zoals herinneringen voor medische afspraken, beheer van terugroepacties en patiëntbehoud, wachtlijstbeheer en meer. Meer informatie over DoctorConnect
Cloudgebaseerd platform voor het beheer van medische facturering en praktijken
PracticeSuite is volledige software voor het beheer van medische praktijken en medische facturering met EMD- en patiëntenportaldiensten voor medische praktijken en factureringsbedrijven. Meer informatie over PracticeSuite
Geïntegreerd platform voor patiëntcommunicatie voor zorgsystemen
WELL is een communicatieplatform dat de kloof tussen patiënten en zorgorganisaties overbrugt via e-mail, livechat, telefoon en sms. De oplossing bevat functionaliteiten zoals gepersonaliseerde berichten, geautomatiseerde livechat, een configureerbare workflow, aangepaste afspraaktypen en meer. Meer informatie over WELL
Cloudgebaseerde applicatiesuite voor patiëntbetrokkenheid
Legwork is een tool voor afspraakherinneringen die is ontworpen om bedrijven in de tandheelkundige industrie te helpen bij het automatiseren van processen met betrekking tot verwijzingen, communicatie, feedback en meer. Praktijken kunnen medische geschiedenis verzamelen, annuleringen op het laatste moment detecteren en geautomatiseerde meldingen... Meer informatie over Legwork
Platform voor patiëntencontact voor medische en tandheelkundige praktijken
NexHealth is een platform voor patiëntencontact en ervaringsbeheer voor medische praktijken en tandheelkundige praktijken. Functionaliteiten zijn integratie met een EMD en praktijkbeheersysteem, online planning, digitale formulieren, afspraakherinneringen, betalingen, videoconsulten, rapportage, tweerichtingsberichten en meer. Meer informatie over NexHealth
Beoordelings- en reputatiebeheer voor artsen
Review Wave is een cloudgebaseerde oplossing voor beoordelingsbeheer die chiropractoren, tandartsen, dierenartsen, audiologen en andere specialisten helpt bij beoordelings- en reputatiebeheer. Belangrijkste functies omvatten patiëntbetrokkenheid, klantbeoordelingen, feedbackbeheer en sitebewaking. Meer informatie over Review Wave
Contentmarketingplatform voor bedrijven
Story is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van workflows met betrekking tot marketingcontent op meerdere digitale platforms om klantbetrokkenheid en ROI te stimuleren. Hiermee kunnen gebruikers gegevensgestuurde content leveren aan een gerichte doelgroep via toonaangevende sociale mediakanalen. Meer informatie over Story
Toonaangevend patiëntgericht engagementplatform
Relatient is een webgebaseerd herinneringssysteem voor patiënten dat ziekenhuizen en zorgcentra helpt bij het beheren en versturen van herinneringen voor geplande afspraken met e-mails, sms-berichten en gesproken berichten. Belangrijke functies zijn onder meer gegevensverzameling, configureerbare workflows, enquêteverzameling en... Meer informatie over Relatient
Cloud-based multilingual patient engagement software
CipherHealth is a cloud-based software that helps healthcare institutions collect feedback, conduct patient rounds, schedule follow-ups, and manage other processes on a centralized platform. Staff members can customize text or email alerts to create appointment reminders and remote care plans. Meer informatie over CipherHealth
Scheduling and labor management for healthcare organizations
Workpath is a web-based scheduling and labor management platform for healthcare organizations. Workpath improves field service provision and labor management with with seamless scheduling of appointments or shifts, instant communication, and adding transparency to field operations. Meer informatie over Workpath
Oplossing voor patiëntcommunicatie voor tandartsen
EasyMarkit is een cloudgebaseerde oplossing voor communicatiebeheer die tandartsen helpt met patiënten in contact te komen via gepersonaliseerde teksten, e-mails en spraakberichten, zodat gebruikers geautomatiseerde meldingen kunnen ontvangen en pre-/post-afspraakmeldingen kunnen verzenden voor patiëntformulieren, medicatie-aantekeningen en meer. Meer informatie over Intiveo
Gegevensbeheersysteem voor klinisch onderzoek en bio-banken
Data+ Research is een volledig conform en aanpasbaar app-ontwikkelingsplatform voor de gezondheids- en levenswetenschapsindustrie dat een breed scala aan apps biedt voor het beheer van klinische gegevens, geneesmiddelenontwikkeling, patiëntenregisters, beheer van biobanken en laboratoria en meer. Meer informatie over Data+ Research
Cloud-based messaging and conversational AI platform
Pypestream is a conversational AI platform designed to help businesses improve customer engagement using a patented messaging carrier. It enables customer service teams to connect multiple applications via APIs and facilitate transactional, proactive, or reactive workflows. Meer informatie over Pypestream
Telemedicine solution for healthcare providers
Spruce is a cloud-based telemedicine platform for healthcare professionals and clinics to communicate with patients via text, video or audio communication. Features include workflow automation, secure file sharing, rotation scheduling, call forwarding, electronic payments, analytics, and reporting. Meer informatie over Spruce
Patient engagement software with appointment scheduling
ReferralMD is a patient engagement software that helps healthcare organizations manage referrals, e-consults, scheduling and other operations on a centralized platform. Administrators can build speciality-based workflows to receive, send, review, monitor, and track inbound and outbound referrals. Meer informatie over ReferralMD
Remote patient monitoring platform for medical practitioners
100Plus is a patient monitoring platform that helps healthcare providers monitor patient health across multiple areas, including blood pressure, temperature, and weight. The alert functionality automatically sends notifications to doctors regarding at-risk patients with attached patient reports. Meer informatie over 100Plus
Patient relationship management software in the Cloud
Salesforce Health Cloud is a collaborative, all-round healthcare CRM and patient management software for healthcare providers, payers, and patients Meer informatie over Health Cloud
Marketing & patient engagement software for medical groups
RelevantMD is a web-based medical marketing & patient engagement software, designed to increase patient acquisition and practice revenue. The solution help medical practices manage their patient databases, nurturing campaigns, marketing strategies, outreach automation, competitor analysis, and more. Meer informatie over RelevantMD
HIPAA-compliant video, secure messaging & RPM platform
SynziMD's HIPAA-compliant telehealth platform enables physicians, providers & medical practices to conduct virtual visits and use secure messaging, text, and email for clinician-to-patient and clinician-to-clinician communications. Multiple participants can engage with the patient via telemedicine. Meer informatie over Synzi
Telehealth and patient relationship management platform
OhMD is a HIPAA-compliant patient communication & telehealth platform which provides physicians with secure text messaging, video visits, and appointment reminders. The solution includes native apps for iOS and Android, allowing doctors to message colleagues, patients, and care teams from anywhere. Meer informatie over OhMD
Spraakanalyse-API voor sentimentanalyse
OTO is een spraakanalyse-API en AI-aangedreven spraakinformatietechnologie die het klantsentiment door middel van spraaktoon analyseert. Het platform kan worden gebruikt door callcenters, zorgverleners, aanbieders van thuistechnologie en robotica-ontwikkelaars om spraakgegevens te begrijpen en te benutten. Meer informatie over OTO
Integrated patient experience and engagement system
MyCareboard is a self-service patient care solution for healthcare providers designed to enhance the patient experience and improve engagement. A digital whiteboard aims to aid communication between patients, families & medical professionals at the point of care through visual & interactive CareQs. Meer informatie over MyCareboard
Betalings- en financieringsoplossing voor de zorgsector.
ClearGage is een cloudgebaseerde betalings- en financieringssuite die is ontworpen om kleine tot middelgrote zorgorganisaties te helpen de gehele levenscyclus van patiënten te beheren, van de eerste afspraak tot de toewijzing van resources, het genereren van facturen en acceptatie van betalingen. Meer informatie over ClearGage
Communication solution for call management & distribution
Fonvirtual Call Center is a cloud-based communication solution designed to assist users with managing calls & call distribution via various automated tools such as interactive voice response (IVR) & an automatic call distributor (ACD). Meer informatie over Fonvirtual Call Center
Remote patient monitoring and management for care providers
HealthKOS is a patient management system for medical care providers to remotely monitor high-risk patients. Features include mobile video conferencing, instant messaging, phone calls, physician portal, patient mobile app, data collection and analytics, appointment management, reminders, and more. Meer informatie over HealthKOS
Patient Engagement, Interoperability & Care Coordination
Verto's Digital Twin technology bypasses three common interoperability and care-coordination traps, enabling seamless patient data sharing between healthcare providers, platforms and organizations. This improves patient outcomes and the patient experience, without disrupting EMR or legacy systems. Meer informatie over Verto Flow
Patient engagement and care automation platform
Lumeon is a cloud-based patient engagement platform that helps healthcare organizations manage appointments, treatment plans, and conversations across the entire patient journey. Features include decision support, virtual check-in, referrals, auto-updates, resource allocation & milestone tracking. Meer informatie over Lumeon
Telemedicine software for mental health practitioners
Quenza is a telemedicine software designed to help mental health practitioners, therapists, and social workers assign fitness activities to engage clients on a digital platform. Managers can create assessment forms to monitor customer performances on a unified dashboard. Meer informatie over Quenza