Waarom GetApp gratis is

Conversie-attributie software

Hier is onze lijst met apps voor Conversie-attributie software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

39 softwareopties

Pakket voor marketinganalyse voor het beheren van kanaaltoewijzing, het begrijpen van trajecten met meerdere contactpunten en het maximaliseren van het rendement van online campagnes. Met de toepassing kunnen marketeers via een uniform platform bepalen welke campagnes slecht presteren, advertentiebudgetten beheren en meerdere marketingkanalen... Meer informatie over ROIVENUE
RollWorks is B2B-marketingsoftware die is ontworpen om marketeers te helpen omzetgroei te stimuleren door zinvolle klantrelaties op te bouwen via het ontdekken van nieuwe contacten binnen doelaccounts, het tonen van relevante advertenties en het optimaliseren van conversies. Gebruikers kunnen RollWorks verbinden met hun CRM- en marketing automation... Meer informatie over RollWorks
Zoho Marketing is cloudgebaseerde alles-in-één software voor marketingautomatisering die wordt gebruikt om marketingactiviteiten via meerdere kanalen te automatiseren. Het helpt bedrijven bezoekers naar de website te trekken, anonieme bezoekers om te zetten in leads en leads om te zetten in loyale klanten en ze langer vast te houden. Meer informatie over Zoho Marketing Automation
Solitics is cloudgebaseerde analysesoftware waarmee bedrijven in een uniform portal marketingstrategieën kunnen uitstippelen en klantgegevens kunnen verzamelen en evalueren om klantenbinding, marketing, gegevensanalyse, conversiepercentages en andere activiteiten te optimaliseren. Het platform voldoet aan de ISO-beveiligingsnormen en versleutelt... Meer informatie over Solitics
Odyssey Attribution helpt je bij het vaststellen van de werkelijke prestaties van je marketingcampagnes door te kijken naar multi-touch attributie. Uniek voor Odyssey is de integratie met Google Analytics, wat betekent dat dit platform je historische gegevens kan gebruiken. Het instellen duurt slechts 2 minuten en er zijn geen ontwikkelingsmiddelen... Meer informatie over Odyssey Attribution
Aquaji is een cloudgebaseerde tool voor marktanalyse die AI gebruikt om essentiële gegevenspunten bij te houden in bedrijven zoals restaurants, reguliere winkels en winkelcentra. De bijgehouden gegevens omvatten demografische gegevens van klanten, bezoekersaantallen, gedragspatronen, verblijfsduur en wachttijden. Meer informatie over AQUAJI Marketing Analytics Software
SearchAdsHQ levert een reeks oplossingen om het beheer van Apple Search Ads te automatiseren, campagnes te optimaliseren met AI-algoritmen, slimme suggesties en marktinzichten, en om ROAS (Return On Advertising Spend) te laten groeien en KPI's te bereiken. Het platform biedt marketeers efficiëntere, eenvoudige en transparante gegevens (MMP, BI en... Meer informatie over SplitMetrics Acquire

Gerelateerde categorieën