Hier is onze lijst met apps voor Teamcommunicatie software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

109 apps
Sorteren op
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Onlinevergadersoftware met HD-videovergaderingen
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 100 deelnemers. Meer informatie over GoToMeeting
Collaboration and communication tools for remote workplaces
Adeya is an on-premise and cloud-based communication software designed to help businesses securely collaborate on assignments and share content on a digital workplace. The platform allows users to communicate via encrypted one-to one or group calls, video conferencing, SMS, and instant messaging. Meer informatie over Adeya
Platform voor intranet en communicatie voor digitale werkplekken
Hub is een intelligente intranetoplossing en beveiligd klantenportal waarmee teams, kantoren en organisaties met meerdere locaties kunnen samenwerken, communiceren en informatie delen. Meer informatie over Hub
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort werknemersintranet dat de betrokkenheid en werkplekcultuur stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Merkeigen communicatieplatform en taakbeheertool
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Personeelsplanning, tijdregistratie, communicatie en aanwezigheid
When I Work is nu gratis (voor maximaal 75 werknemers) en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar uzelf tijd en geld. Meer informatie over When I Work
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectbeheer. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
Alles-in-één platform voor productbeheer en tool voor productstrategieën
productboard is een productbeheeroplossing die productmanagers helpt bij het vastleggen van problemen, het organiseren van ideeën voor functies, het plannen van releases en het delen van interactieve productiestrategieën. Meer informatie over productboard
Een mobielgerichte communicatie-app voor medewerkers die geen desktop gebruiken
Beekeeper is een mobielgericht communicatieplatform dat wordt gebruikt om iedereen in een organisatie te bereiken en te verbinden en om de betrokkenheid te vergroten. Meer informatie over Beekeeper
Productiviteitspakket voor freelancers en het MKB
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket dat freelancers en kleine teams helpt om hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt te beheren. Meer informatie over todo.vu
Mobielgerichte werknemerscommunicatie voor grote organisaties
Staffbase is een platform voor medewerkerscommunicatie voor communicators in grote en gedistribueerde organisaties. Het is ontworpen voor effectieve interne communicatie, met een maximaal bereik en relevantie. Het platform kan moeiteloos worden uitgebreid tot een flexibel, gebruiksvriendelijk mobiel intranet. Meer informatie over Staffbase
Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven
Spreadsheets, e-mails en eindeloze meldingen vormen aanzienlijke blokkades voor teamwerk die van invloed zijn op de zakelijke teams van vandaag, ongeacht hun grootte. Projectopdrachten, taken en dagelijkse to-do's gaan verloren, transparantie wordt bedolven en mensen verliezen productiviteit in alle drukte. Van teams wordt niet alleen verwacht dat... Meer informatie over Trello
Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Messaging, voice, and video calls for team communication
Google Meet is a video conferencing platform for teams to communicate via messaging, voice, and video. Features include high-definition video and audio conferencing for up to 100 participants, multi-device chat sync, stored chat history, real-time captions, meeting recording function, and more. Meer informatie over Google Meet
Spraak- en videoconferenties met schermdeling
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Cisco Webex
Op chat gebaseerde werkruimte in Office 365
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies uit de beste productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die allemaal... Meer informatie over ClickUp
Software voor ondersteuning op afstand, vergadering op afstand en toegang op afstand
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Cloudgebaseerde berichten-app voor mobiel en desktop voor alle apparaten
Telegram Messenger is een cloudgebaseerd berichtenplatform voor mobiel en desktop dat wordt ondersteund door systeemeigen apps op de meest populaire besturingssystemen en apparaten, waarmee gebruikers of gebruikersgroepen verbinding kunnen maken en spraakoproepen kunnen uitvoeren, alsook berichten, multimedia en bestanden van alle soorten kunnen... Meer informatie over Telegram
Een eenvoudige en veilige manier om je organisatie onderling te verbinden.
Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace by Facebook
Gratis personeelsplanning, tijdregistratie en meer.
Homebase is een tool voor personeelsplanning, tijdregistratie, werving en communicatie voor bedrijven en hun werknemers in de detailhandel en horecasector. Meer informatie over Homebase
Communicatie- en samenwerkingsplatform voor teams
Flock is een collaboratieve berichten-app voor teams waarmee gebruikers projecten kunnen bespreken en op een effectieve en efficiënte manier informatie en ideeën kunnen vinden en delen. Meer informatie over Flock
Gehoste telefooncentrale met CRM-integratie en mobiele apps
3CX is een op software gebaseerde PBX-oplossing met een in de cloud gehoste optie die gebruikers webconferenties, CRM-integratie, een chatfunctie en systeemeigen mobiele apps biedt Meer informatie over 3CX
Zakelijke samenwerking eenvoudig gemaakt
Highfive is een alles-in-één hardware- en softwareoplossing voor video- en webconferenties die de zakelijke samenwerking vereenvoudigt. Meer informatie over Highfive
Conversatieplatform voor teamsamenwerking en productiviteit
Glip is een cloudgebaseerd gespreksplatform waarmee teams kunnen plannen, delen en werktaken organiseren. Tekst- en videochatfuncties vereenvoudigen de communicatie tussen teamleden, terwijl het delen van bestanden en gezamenlijk taakbeheer de efficiëntie en productiviteit bevorderen. Meer informatie over Glip
Cloud-based team communication software
Weave is a cloud-based team communication solution designed to help healthcare, veterinary, and accounting organizations interact with customers and employees through chats, emails, and calls. Meer informatie over Weave
Eenvoudige onboarding- en trainingssoftware voor groeiende bedrijven
Trainual helpt groeiende bedrijven om betere teams op te bouwen en sneller te schalen door één centrale app te bieden voor het documenteren van processen en SOP's, en vervolgens de onboarding en training te automatiseren. Leg elk proces, beleid en procedure vast op één plek en zet de beste praktijken om in standaardpraktijken. Meer informatie over Trainual
Software voor urenstaten en projectmanagement
FunctionFox is online software voor projectmanagement en urenregistratie die is ontworpen voor creatieve bedrijven. Controleer meerdere taken, wijs taken toe, beheer externe medewerkers en houd projecten op schema en binnen het budget. De gratis demo maakt het gemakkelijk om te zien hoe FunctionFox je workflow stroomlijnt. Probeer het vandaag nog. Meer informatie over FunctionFox
Open source teamchat communicatietool
Rocket.Chat is een open source platform voor teamsamenwerking en communicatie met live chat, video- en audioconferenties, het delen van bestanden, het vertalen van berichten en meer. Meer informatie over Rocket.Chat
Video making solution facilitating workplace communication
Loom is a video making solution designed to help businesses facilitate workplace communication through video or screen recording capabilities. It allows users to utilize the web interface to capture screens or record front-facing camera videos and share them via a link with stakeholders. Meer informatie over Loom
Open source werkplekberichten voor web, pc's en telefoons
Mattermost is een open source berichtensysteem voor op de werkplek voor web, pc's en telefoons dat onder andere 1-1- en groepsberichten, bestanden delen en meerdere talen ondersteunt. Meer informatie over Mattermost
Digitale werkplekoplossingen op maat gemaakt voor jouw bedrijf
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Gratis app voor sportteams, clubs, competities en verenigingen
Team App is een gratis sportcommunicatieplatform dat in meer dan 150 landen wordt gebruikt. Verbeter de communicatie, leg online registraties vast, beheer lidmaatschappen, neem betalingen aan, plan evenementen, toon resultaten en meer door je eigen gratis op maat gemaakte app te creëren. Meer informatie over Team App
Platform voor video-, audio- en webconferenties
Lifesize is een tool voor audio-, web- en videoconferenties die ondersteuning biedt voor chatfunctionaliteit, een geïntegreerde, op zoeken gebaseerde namenlijst, en opname en delen van videogesprekken. Meer informatie over Lifesize
Alles-in-één werkruimte voor projectmanagement.
Nifty is een alles-in-één tool voor projectmanagement die alle fasen van team- en projectplanning en -tracking consolideert. Stel je voor dat Asana, Slack en Trello in één onderling verbonden werkruimte zijn gecombineerd. Meer informatie over Nifty
Beveiligde instant messenger voor teams en bedrijven
Brosix is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven door middel van verschillende communicatiekanalen te helpen bij het beheren van bestandsoverdrachten, groeps- en privéchats, screenshots, het delen van schermen en meer. Gebruikers kunnen uitzendberichten verzenden naar leden in hun netwerk en meerdere chats weergeven in één... Meer informatie over Brosix
Platform voor intern sociaal bedrijfsnetwerk en communicatie
Een platform voor intern sociaal bedrijfsnetwerk en communicatie voor de werkplek. Meer informatie over talkspirit
Het meest veilige samenwerkingsplatform.
Wire is een beveiligde tool voor berichtenuitwisseling en samenwerking voor bedrijven met end-to-end versleuteling, groepschats, video- en spraakoproepen, delen van bestanden en schermen en meer. Meer informatie over Wire
Project communication platform for teams
Doddle is a cloud-based project management platform that helps businesses and teams to streamline collaboration and communication for projects. Doddle uses customizable workflow boards and built-in communication tools to help teams track and collaborate on projects. Meer informatie over Doddle
Software voor teamcommunicatie
Cliq is een oplossing van Zoho voor teamcommunicatie en samenwerking met team- en privékanalen, videovergaderingen, het delen van bestanden, doorzoekbare chatgeschiedenis en meer. Meer informatie over Zoho Cliq
Instant messaging voor gezondheidszorgsystemen van elke omvang.
Trillian is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven in de gezondheidszorg te helpen processen voor instant messaging te beheren om de interne communicatie te verbeteren. Met Trillian kunnen gebruikers groepschats beheren, gesorteerd op teams of afdeling, en informatie over de status van de patiënt, personeelswisselingen en meer... Meer informatie over Trillian
Freemium online software voor vergaderingen en samenwerking
Blizz van TeamViewer is online software voor vergaderingen en samenwerking via desktop en mobiel voor externe of wereldwijde teams, met schermdeling, opname van vergaderingen en meer. Meer informatie over Blizz
Simplify learning at work.
Simplify learning at work. Create courses and manage live training events. Plus get 200+ courses included. Meer informatie over Travitor
Group Messaging + Task Management + Workflow Automation
Ryver helps organize all your team collaboration in one app. It includes Group Messaging (Chat + Topic-threaded Chat + File Sharing), Task Management, and Workflow Automation. Ryver is accessible from any device and affordable for teams of all sizes. Meer informatie over Ryver
Online meeting & video conferencing solution
Amazon Chime is an online meeting solution designed to streamline the process of organizing & conducting voice calls, video calls & conferences, and more Meer informatie over Amazon Chime
Team communication software for facilitating collaboration
Circuit is a virtual collaboration software designed to help small and medium-sized businesses organize projects, share documents, and communicate with team members. It offers face-to-face video meetings, screen sharing, mobile applications, and content labeling, plus an API for app integrations. Meer informatie over Circuit
Gmelius transformeert Gmail in een teamwerkruimte.
Gmelius is een cloudgebaseerde samenwerkingstool dat teams samenbrengt binnen het Gmail-platform. Door e-mail-inboxen te transformeren in een werkruimte voor teamsamenwerking, stelt Gmelius teams in staat projecten en klanten te beheren zonder hun inbox te verlaten. Meer informatie over Gmelius
Een flexibele messenger voor teamcommunicatie en het delen van bestanden.
Een messenger-app die kan worden geïntegreerd met e-mail. Het omvat het delen van bestanden, taken, prikborden en meer en werkt voor meerdere organisaties. Meer informatie over Fleep
Medewerkers-app en -portal voor externe teams
Blink is een complete app- en portaloplossing voor medewerkers waarmee mobiele teams communicatie kunnen stimuleren, de productiviteit verhogen en iedereen op de hoogte houden. Meer informatie over Blink
Softwareplatform voor sociaal intranet
Noodle is een sociaal intranet met een volledige reeks toepassingen waarmee je de communicatie en samenwerking binnen het bedrijf kunt verbeteren. Meer informatie over Noodle
Team communication and collaboration software
Chanty is a team communication and collaboration software that helps businesses establish communication via instant messaging and voice or video calls. Administrators can create messaging channels, add or delete members, archive conversations, and assign administrative roles to multiple users. Meer informatie over Chanty
Employee scheduling and communication tool
Crew is a cloud-based team management solution designed to connect employees, manage team goals, and drive real-time business results. Features include team communication, shift scheduling, employee recognition, document and task management, employee surveys, and enterprise management tools. Meer informatie over Crew
Cloud Based Intranet Solution
MyHub is a leading cloud-based intranet solution created for businesses in need of an easy-to-use, quick-to-deploy and highly engaging employee site. Fully customizable, scalable and secure, MyHub is packed with many essential business tools to help staff create, share and engage. Meer informatie over MyHub
Communication app for teams
Twist is a thread-based team communication app that gives modern teams a centralized place to have organized, on-topic, and easily accessible conversations. Meer informatie over Twist
Team communication platform for field agents and dispatchers
Zello is an integrated transportation dispatch solution that helps businesses in hospitality, manufacturing, construction, and other industries streamline communication between field agents and dispatchers. It enables enterprises to store received messages in a centralized database. Meer informatie over Zello
Collaboration support via chat, task sharing & video calls
Hibox is a single collaboration app that allows businesses to bring team members together with integrated internal chat, task management, and video conference calls that supports the workflows of business teams with private, online communications. Meer informatie over Hibox
Intranet software for organizations with distributed teams
Interact is an intranet software which helps organizations with distributed teams connect, communicate, & collaborate using calendars, forums, ideas, questions & voting, & more. Integrations with apps like Slack, Trello, Dropbox, & Google Drive serve to streamline the user-workflow. Meer informatie over Interact
Cloud-based work management platform
Runrun.it is a cloud-based work management platform that enables enterprises to manage tasks and projects, improve collaboration across teams, and analyze productivity metrics to measure performance. The solution is designed to provide teams with a single source of truth on their projects & tasks. Meer informatie over Runrun.it
Intranet software and collaboration solutions.
Axero provides easy-to-use intranet software that boosts productivity, unifies your people, and helps your company thrive. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. Meer informatie over Communifire by Axero
The All-in-one Business Process Communication solution
Secure private smartphone/desktop communication and other process automation tools for leading business teams: group chats, PTT, NFC, VoIP.. Meer informatie over Team on the Run
Simple. Smart. Real Time Collaboration.
Convo is a collaboration tool built for organizations to centrally share, organize, and archive information across dispersed teams Meer informatie over Convo
Online workplace for distributed teams
Sococo is an online workplace designed to help teams stay connected while working remotely. It offers virtual offices to aid communication and collaboration, as well as virtual avatars so that team members have insight into the status of their colleagues. Meer informatie over Sococo
Secure internal communication app
Connect is a secure internal communication app which focuses on employee engagement, micro-learning and community building using features such as a newsfeed, instant messaging, quizzes, video coaching, analytics, and more. Native mobile apps allow teams to communicate and collaborate on-the-go. Meer informatie over Connect
Workflow automation & task management software
Pyrus combines request tracking, workflow automation, work-related communication, and document approvals in a single interface Meer informatie over Pyrus
AI-enabled collaboration & communication management solution
Orion helps businesses streamline processes related to voice communication, employee onboarding, task mapping, and more. The platform comes with automated notifications, which facilitate communication during emergencies and allow teams to send help alerts. Meer informatie over Orion Voice Platform
The All in One Digital Workplace, Intranet & Portal
GreenOrbit is an all in one digital workplace, intranet & portal. It features an Enterprise Social Network, Document Management, Forms, CMS & much more. Meer informatie over GreenOrbit
Employee engagement solutions for medium to large companies
Xoxoday Empuls is a cloud-based solution designed to help HR personnel automate processes related to team communication, continuous feedback, & employee rewards. It lets users share ideas, daily tasks, updates, & more with team members in order to facilitate collaboration across the organization. Meer informatie over Xoxoday Empuls
Oplossing voor vergaderingsbeheer voor managers en teamleiders.
SoapBox is een cloudgebaseerde vergaderoplossing die managers en teamleiders helpt bij het bepalen van de agenda en het maken van notities. Belangrijke functies omvatten commentaar, samenwerking, gegevensarchivering, voortgangstracking, doelinstelling, commentaar, vooraf gedefinieerde sjablonen en ideebeheer. Meer informatie over SoapBox
Email and collaboration management solution
Outpost helps businesses organize emails, collaborate on tasks, respond to customer queries, and track messages through a shared inbox. The internal notes functionality lets users view emails, add notes or comments, and securely share information with members. Meer informatie over Outpost
Web based project management solution to connect teams
Projecis is a web-based solution that enables project managers to organize information and share it with other stakeholders for better decision making Meer informatie over Projecis
The best hourly employee communications solution available!
Hourly employees or teams that don't sit behind one desk all day commonly are missed on important communications sent in an organization. Managers spend countless hours each month with seemingly endless follow up. OurPeople is your solution for quick, targeted, engaging team communications! Meer informatie over OurPeople
Je virtuele samenwerkingsomgeving
Conceptboard is een virtuele samenwerkingsomgeving die samenwerking tussen teams over verschillende locaties of tijdzones ondersteunt. Het platform biedt oneindige online whiteboards voor een breed scala aan gebruiksdoelen zoals productontwikkeling, brainstorming, projectmanagement en vergaderingen. Meer informatie over Conceptboard
Real-time messenger application for businesses of all sizes
Troop Messenger is a real-time messenger application which helps small to large businesses manage team collaboration and communication. It facilitates a secure instant messaging platform, allowing users to discuss projects, share ideas and connect with employees across their entire organization. Meer informatie over Troop Messenger
All-in-one team communication app
Fugu is an online chat app designed to empower and engage teams using real-time communication and collaboration. Businesses can bring teams together using 1-to-1 or group discussions and track attendance and leave with advanced facial recognition and geo-tracking. Meer informatie over Fugu
Team communication and workplace collaboration platform
ThirdSpace is a cloud-based team communication software that helps businesses improve employee collaboration by creating digital work spaces to interact and share posts, ideas, documents, or other media files with colleagues. With its mobile application, users can chat with team members. Meer informatie over ThirdSpace
Automatiseer je cursusevaluaties met software van Blue.
Blue is een software die jouw enquêtes, 360-graden feedbackbeoordelingen, cursusevaluaties en andere belangrijke institutionele feedbackinitiatieven volledig automatiseert. Meer informatie over Bluepulse
Software voor het beheer van samenwerkingstaken en projecten
Talk on Task is een cloudgebaseerde, collaboratieve toepassing voor taakbeheer waarmee gebruikers hun teams, projecten en taken kunnen beheren, met instant messaging, realtime taakstatusupdates, taaktoewijzing, zoeken naar taken, volgen van projectvooruitgang, werklogboeken, productiviteitsanalyses en meer. Meer informatie over Talk on Task
Cloud-based business process management (BPM) solution
Omnidek is a cloud-based business process management (BPM) software designed to help organizations of all sizes create corporate forms, intranet portals, and workflows on a unified platform. Meer informatie over Omnidek
Collaboration tool for SMEs and education institutes
Lark is a collaboration software that helps businesses establish communication through instant messaging and audio or video calling. It lets users create chat threads and view interaction history to streamline communication and provide context on specific topics. Meer informatie over Lark
HIPAA-compliant communication software
Halo is a HIPAA-compliant communication software that helps healthcare organizations collaborate on clinical tasks via instant messaging, VoIP calls and on-call scheduling. Administrators can build custom screens to display information such as a phone directory, staff list, call schedules & surveys. Meer informatie over Halo
Chat & inbox software for teams
Flowdock is a collaboration app that integrates chat and team inbox. Meer informatie over CA Flowdock
Communication management solution
Pronto is a communication management solution, which helps educational institutions & businesses collaborate and communicate via real-time text or video chats. It lets users modify, delete, or store various documents such as spreadsheets, images, videos & slideshows in a centralized repository. Meer informatie over Pronto
AI-driven project management and collaboration tool by SAP
Ruum is a collaborative, AI-driven project management solution for teams which provides project management, task tracking, and progress reporting. The platform is designed for sales, marketing, HR, supply chain, analytics, and professional services teams, and integrates with the SAP C/4HANA suite. Meer informatie over Ruum
Team communication software for driving employee engagement
Zinc (formerly Cotap) is a collaboration software designed to help businesses in hospitality, retail, and healthcare sectors, communicate with field technicians to provide customer service. Managers can send custom broadcast messages to field employees based on their location, team, role or skills. Meer informatie over Zinc
Samenwerking en projectmanagement voor ondernemingen
Cerri is een oplossing voor samenwerking van teams en IT-managers bij ondernemingsprojecten, waarmee gebruikers zich kunnen organiseren en taken, prioriteiten, deadlines, bestanden en meer delen. Meer informatie over Cerri
Cross-platform chat connector
Sameroom is a chat platform integration solution which allows users & teams to connect their conversations across multiple instant messaging & chat services Meer informatie over Sameroom
Task management for team collaboration
Collabor8 is a task management solution which helps teams manage their daily to-do list and track their progress from a single, central location with features like dashboards, notifications, project planning and scheduling, time tracking, communication, and more Meer informatie over Collabor8
App voor teamcommunicatie en samenwerking
Rivers IM is een app voor teamcommunicatie waarmee bedrijven van elke omvang de samenwerking en communicatie tussen teamleden kunnen stroomlijnen via groepsgesprekken. Belangrijkste functies omvatten het delen van documenten, gegevenssynchronisatie, realtime instant messaging en projectmanagement. Meer informatie over Rivers IM
Collaboration suite for small teams and large enterprises
Swit is a collaboration software suite designed to help software developers & businesses in the education sector track task progress, manage project timelines, and share files. Multiple filters and views enable sorting of tasks based on team, work category, task status, and timeline. Meer informatie over Swit
Team collaboration app
Communicate with teams whether at home or in the office with AnywhereWorks. Create a virtual office environment using availability indicators, messaging, and video conferencing tools. Meer informatie over AnywhereWorks
Events management software for conferences and webinars
Airmeet is an events management software, which helps organizations create, run, and manage online events, meetings, learning sessions, discussion forums, and more. Community managers can publish event details online, handle attendee registrations, and host virtual events via a centralized portal. Meer informatie over Airmeet
Digitale werkplek voor bedrijven en organisaties
Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams dagelijks op een efficiënte manier te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Virtual office for real-time collaboration
Walkabout Workplace is a digital space, similar to a virtual office, where team members around the world can collaborate and connect in an office setting. Designed for remote workers, the platform enables teams to host online meetings, voice conference calls, and group discussions. Meer informatie over Walkabout Workplace