Hier is onze lijst met apps voor Teamcommunicatie software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

123 softwareopties

monday.com is software voor samenwerking en communicatie waarmee teams meer samen kunnen doen. Werk moeiteloos samen met je team op één plek. Meer informatie over monday.com
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Asana is een teamcommunicatietool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
Bitrix24 is een gratis platform voor teamcommunicatie. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen teams. Chat, video, documenten, agenda's, taken, projectmanagement en meer. Meer informatie over Bitrix24
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Google Meet is een platform voor videoconferenties waarmee teams kunnen communiceren via berichten, spraak en video. Functies omvatten high-definition video- en audioconferenties voor maximaal 100 deelnemers, chatsynchronisatie met meerdere apparaten, opgeslagen chatgeschiedenis, realtime ondertiteling, vergaderopnamefunctie en meer. Meer informatie over Google Meet
GoToMeeting is een tool voor teamcommunicatie waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing. Meer informatie over GoTo Meeting
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Webex
Telegram Messenger is een cloudgebaseerd berichtenplatform voor mobiel en desktop dat wordt ondersteund door systeemeigen apps op de meest populaire besturingssystemen en apparaten, waarmee gebruikers of gebruikersgroepen verbinding kunnen maken en spraakoproepen kunnen uitvoeren, alsook berichten, multimedia en bestanden van alle soorten kunnen... Meer informatie over Telegram
Vaak vereisen opmerkingen een actie. Daarom heeft ClickUp toegewezen opmerkingen gecreëerd - maak direct actiepunten en wijs ze toe aan anderen of jezelf. Los opmerkingen eenvoudig op of wijs ze opnieuw toe, rechtstreeks in de opmerking zelf. Geen zoeken, geen verwarring, geen verloren opmerkingen meer. Meer informatie over ClickUp
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Verbeter de teamcommunicatie met vertrouwde software voor samenwerking op afstand van Wrike. Brainstorm en neem beslissingen in realtime, maak silo's overbodig met volledig zichtbare workloads en consolideer alle projectinformatie in één gedeelde werkruimte. Meer informatie over Wrike
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace from Meta
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Houd iedereen in je team op één lijn om het werk sneller gedaan te krijgen. Meer informatie over Miro
7shifts is een alles-in-één oplossing voor restaurants om personeel in te plannen, met hun team te communiceren, de arbeid te optimaliseren en meer, op één gemakkelijk te gebruiken platform. Ontwikkel een tevredener, efficiëntere werkplek met 7shifts. Begin vandaag nog gratis. Meer informatie over 7shifts
Gebruik When I Work om tijd en aanwezigheid te plannen, bij te houden en met werknemers te communiceren, allemaal op één plek. Maak snel en eenvoudig roosters en stuur ze met slechts één klik door naar het personeel. Bespaar tijd. Verbeter de verantwoording. Gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work
Houd iedereen op één lijn met gratis teamberichten. Communiceer met je team zonder cijfers of e-mails uit te wisselen. Meer informatie over Homebase
Yammer is een oplossing voor een intern sociaal bedrijfsnetwerk waarmee werknemers veilig kunnen samenwerken onafhankelijk van tijd en afstand. Yammer biedt één enkel, veilig platform waarop bedrijven informatie, bronnen en bedrijfstoepassingen kunnen delen Meer informatie over Yammer
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoTo Connect
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Meer informatie over Avaza
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Nifty is een alles-in-één tool voor projectmanagement die alle fasen van team- en projectplanning en -tracking consolideert. Stel je voor dat Asana, Slack en Trello in één onderling verbonden werkruimte zijn gecombineerd. Meer informatie over Nifty
Trainual helpt groeiende bedrijven om betere teams op te bouwen en sneller te schalen door één centrale app te bieden voor het documenteren van processen en SOP's, en vervolgens de onboarding en training te automatiseren. Leg elk proces, beleid en procedure vast op één plek en zet de beste praktijken om in standaardpraktijken. Meer informatie over Trainual
Loom is een oplossing voor het maken van video's die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het faciliteren van communicatie op de werkplek via video- of schermopnamemogelijkheden. Hiermee kunnen gebruikers de webinterface gebruiken om schermen vast te leggen of cameravideo's aan de voorkant op te nemen en deze via een link te delen met belanghebb... Meer informatie over Loom
Lucidspark is een webgebaseerde whiteboardtool waarmee teams kunnen samenwerken aan projecten en ideeën kunnen uitwisselen. Het samenwerkingsplatform biedt gebruikers een aanpasbare ruimte om ideeën te delen, plannen te maken, samen te werken aan projecten, taken te organiseren en ideeën te evalueren. Meer informatie over Lucidspark
3CX is eenvoudig, betaalbaar en flexibel en heeft ingebouwde functies voor teamcommunicatie, allemaal inbegrepen in één gebruiksvriendelijk platform - je hoeft geen add-ons of extra's aan te schaffen. Zowel voor werken op kantoor als op afstand. Geïntegreerde videovergaderingen, livechat, mobiele apps, Facebook-integratie en sms-berichten. Meer informatie over 3CX
Flock is een collaboratieve berichten-app voor teams waarmee gebruikers projecten kunnen bespreken en op een effectieve en efficiënte manier informatie en ideeën kunnen vinden en delen. Meer informatie over Flock
Communiceer, organiseer en krijg het werk gedaan op één plek dankzij Podio. Een tool die je team graag zal gebruiken en die je volledig kunt aanpassen op hoe jij je projecten het meest efficiënt uitvoert. Meer informatie over Podio
Jolt is een operationeel platform voor elk bedrijf en omvat personeelsbeheer en naleving van de voedselveiligheid. De software helpt bedrijven de arbeidskosten te verlagen en de verantwoordelijkheid, productiviteit en efficiëntie van het personeel te verbeteren. Meer informatie over Jolt
Blijf op de hoogte van projecten en deadlines met ProWorkflow - een samenwerkingsoplossing voor de taken van je team, urenregistratie en facturering. Ondersteunt bedrijven van elke omvang met vriendelijke en deskundige service en toptechnologie. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Front is de software voor teamcommunicatie waarmee teams moeiteloos informatie kunnen delen, samenwerken en sneller op klanten kunnen reageren. Front helpt je bij het beheren van teamadressen zoals [email protected] of [email protected] met meer transparantie en verantwoording. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Alles wat je nodig hebt om beter samen te werken: live groepschat, één-op-één mensgerichte chat, adressenlijst voor werkcontacten, onmiddellijke updates met of zonder opmerkingen en vind-ik-leuks, feedbackenquêtes voor werknemers, ideeënbus, live peilingen, het delen van video's, gifs, documenten, afbeeldingen en meer. Meer informatie over Connecteam
Project.co is een platform voor projectmanagement voor teamsamenwerking en communicatie. Gebruikers kunnen meerdere projecten tegelijk creëren en eraan werken, facturen genereren, bestanden delen, takenlijsten en tijdlijnen maken, rolgebaseerde machtigingen toewijzen, planningen en Kanbanborden maken en meer. Meer informatie over Project.co
FunctionFox is online software voor projectmanagement en urenregistratie die is ontworpen voor creatieve bedrijven. Controleer meerdere taken, wijs taken toe, beheer externe medewerkers en houd projecten op schema en binnen het budget. De gratis demo maakt het gemakkelijk om te zien hoe FunctionFox je workflow stroomlijnt. Probeer het vandaag nog. Meer informatie over FunctionFox
Krijg dingen sneller voor elkaar door je teams in staat te stellen om snel te chatten en samen te werken in één communicatieplatform. Laat je team dingen sneller voor elkaar krijgen, ongeacht hun locatie. Rocket.Chat is een remote-first platform dat discussies centraliseert en de efficiëntie en productiviteit van het team verhoogt. Meer informatie over Rocket.Chat
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
eM Client is een complete e-mailclient met een moderne en eenvoudig te gebruiken interface. eM Client biedt agenda, taken, contacten en chat. Meer informatie over eM Client
Productboard is een klantgestuurd productbeheersysteem waarmee teams sneller de juiste producten op de markt kunnen brengen. Meer informatie over Productboard
Opsgenie centraliseert waarschuwingen van je monitoring-, ticketing- en ITSM-tools en stuurt ze vervolgens op basis van bron, inhoud en tijd naar de mensen die bereikbaar zijn en klaar zijn om actie te ondernemen. Opsgenie biedt teams alle informatie die nodig is om tijdens een incident samen te werken en problemen op te lossen. Meer informatie over OpsGenie
Mattermost is een open source berichtensysteem voor op de werkplek voor web, pc's en telefoons dat onder andere 1-1- en groepsberichten, bestanden delen en meerdere talen ondersteunt. Meer informatie over Mattermost
Software voor teamcommunicatie waarmee je team via kanalen kan samenwerken, alle discussies in threads kan volgen of teamgenoten afzonderlijk een bericht kan sturen. Met een onbeperkte berichtengeschiedenis is elk gesprek of een gedeeld bestand altijd toegankelijk. Meer informatie over Pumble
Sling is plannings- en communicatiesoftware met functies voor personeelsplanning, teamberichten, urenregistratie, taakbeheer en rapportage, waarmee zowel managers als werknemers alle aspecten van hun werk op één platform kunnen organiseren. Meer informatie over Sling
Workvivo is een communicatieplatform voor medewerkers dat is ontworpen om verspreide teams samen te brengen. De oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en een app voor werknemers, allemaal gecombineerd in één vertrouwde digitale ervaring die werknemers zeer waarderen. Meer informatie over Workvivo
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi

Gerelateerde categorieën