Servicedesk software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Servicedesk software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
57 softwareopties
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel...
Meer informatie over JIRA Service Management
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer.
Meer informatie over Freshservice
NinjaOne (voorheen NinjaRMM) is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt tot op de minuut nauwkeurige inzichten in de prestaties van werkstations, laptops, servers, netwerkapparaten en virtuele machines en krachtige tools zoals bediening op afstand, patching, scripting en automatisering om het...
Meer informatie over NinjaOne
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten.
Meer informatie over Zoho Desk
Geweldige klantenservice begint met betere klantendesksoftware.
Meer informatie over LiveAgent
PinkVERIFY-gecertificeerde, ITIL-/ITSM-conforme software voor Service Desks, incidenten, bedrijfsmiddelen, problemen, wijzigingen, vrijgaves, contracten, leveranciers, servicecatalogi en meer.
Meer informatie over Vision Helpdesk
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat.
Meer informatie over Issuetrak
Device42 is een IT-infrastructuuroplossing voor het beheer van bedrijfsmiddelen, apparaten, IP-adressen, bekabeling, onderlinge afhankelijkheden, op rollen gebaseerde toegang, auditing en meer.
Meer informatie over Device42
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor MSP's en IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: Volledige RMM, helpdesk en ticketing, externe toegang, patchbeheer en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag...
Meer informatie over Atera
Bitrix24 is een gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 12 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies.
Meer informatie over Bitrix24
HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en aanmaakdatu...
Meer informatie over HaloITSM
TOPdesk is een platform voor servicebeheer voor drukke IT-serviceteams die dingen gedaan willen krijgen. TOPdesk zit boordevol functies en sjablonen voor processen zoals incidentbeheer, activabeheer en verandermanagement, en is klaar voor gebruik en snel te personaliseren. Het interne personeel van het platform staat klaar om je te helpen.
Meer informatie over TOPdesk
Zendesk is toonaangevende cloudgebaseerde helpdesksoftware die is ontworpen met ondersteuningsmedewerkers in gedachten. Al je klantinteracties zitten in één dynamische interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticketreacties en volledige klantgeschiedenis.
Meer informatie over Zendesk Suite
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren.
Meer informatie over Freshdesk
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom.
Meer informatie over TeamSupport
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren.
Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn.
Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk
SysAid is een meerlagige IT- en ESM-oplossing met ingebouwde ITAM en geavanceerde automatisering en orkestratie. Het is ontworpen om digitale transformatie te ondersteunen, zodat je de productiviteit kunt verhogen, de ervaring voor eindgebruikers en medewerkers kunt verbeteren en waarde en zakelijke impact kunt creëren, nu en tijdens je groei.
Meer informatie over SysAid
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen.
Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Tempo Timesheets is software voor urenregistratie in Jira waarmee teams de tijd online kunnen bijhouden en betrouwbare gegevens kunnen verzamelen voor rapportage, facturering, boekhouding en meer. De Tempo Cloud-app biedt gebruikers de flexibiliteit om onderweg de tijd bij te houden via hun iOS- en Android-smartphone of -tablet.
Meer informatie over Tempo Timesheets
Met het Vivantio-platform kun je je concentreren op de tools die logisch zijn voor het unieke servicemodel van jouw organisatie: van incidenten, problemen en wijzigingsverzoeken tot serviceverzoeken, klantkennis en bedrijfsmiddelenbeheer. Het platform kan worden geschaald om te voldoen aan de complexe zakelijke behoeften van B2B IT-serviceteams.
Meer informatie over Vivantio
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer.
Meer informatie over HubSpot Service Hub
Autotask is alles-in-één web-based software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun diensten kunnen verkopen, implementeren, leveren en factureren. Het helpt dubbele gegevensinvoer te voorkomen, talrijke functies te automatiseren en volledig inzicht te bieden in gepland of verschuldigd werk.
Meer informatie over Autotask PSA
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer.
Meer informatie over InvGate Service Desk
OTRS is helpdesksoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van resources, workflows, interne communicatieprocessen, klanten, serviceverzoeken en meer op een gecentraliseerd platform. Beheerders kunnen toegangsrechten configureren, waardoor medewerkers klantgegevens kunnen bekijken.
Meer informatie over OTRS