Hier is onze lijst met apps voor Ruimtebeheer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

51 softwareopties

Met meer dan 100 KPI's die het gebruik op de werkplek helpen te ontdekken, helpt Robin je de werkdag te ondersteunen met gegevens, niet met schattingen. Krijg realtime antwoorden op hoe de mensen, ruimtes en dingen in je kantoor samenwerken. Meer informatie over Robin
MyDesk oplossing voor ruimtebeheer voor middelgrote en grote bedrijven. De toepassing ondersteunt hot desking, ruimtebeheer, vergaderruimtes, kantinebeheer en parkeren. Het platform is ontworpen om het hybride kantoor van de toekomst te ondersteunen. Meer informatie over MyDesk
ParkOffice is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van het parkeerreserveringsproces op meerdere locaties. Werkgevers kunnen personeel en parkeerplaatsen voor gasten toewijzen met behulp van een algoritme op basis van informatie zoals werkschema's, anciënniteit, reistijden en gezondheid van de... Meer informatie over Wayleadr
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo
Het bezoekersregistratiesysteem van Envoy is een zeer eenvoudige manier om bezoekers aan te melden. Verzamel de contactgegevens van de gasten, neem foto's van hen en laat hen geheimhoudingsovereenkomsten ondertekenen. Meer informatie over Envoy
Ontdek het boeken van bureaus, een veilige, gemakkelijke manier om je werknemers weer op hun werkplek te verwelkomen. Geef medewerkers de mogelijkheid om binnen je vooraf gedefinieerde ruimtes te kiezen waar, wanneer en bij wie ze zitten. Meer informatie over Proxyclick
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren. Meer informatie over Skedda
Een SaaS-platform voor ruimtebeheer waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen creëren en het gebruik van kantoorruimte kunnen verbeteren. Meer informatie over WorkInSync
Clearooms is cloudgebaseerde software die gebruikers de controle geeft over zowel hot desking als kamerboekingen, allemaal binnen één systeem. Gebruikers kunnen direct de beschikbaarheid op verschillende plattegronden zien en meer informatie krijgen over bureauvoorzieningen, vergaderdetails, deelnemers en meer. Meer informatie over Clearooms
Inbegrepen in de alles-in-één diagramsoftware van SmartDraw: stroomdiagramsoftware, plattegrondmaker, organogramsoftware, CAD-software, software voor elektrisch ontwerp, ontwerpsoftware voor landschapsarchitectuur en nog veel meer. SmartDraw, met online en offline toegang, is een uitstekend alternatief voor Visio- en Lucidchart. Meer informatie over SmartDraw
FM:Systems biedt technologie voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen identificeren, plannen en leveren. Het geïntegreerde beheersysteem voor de werkplek verbetert het beheer van ruimtes, bezetting, renovaties, verhuizingen, onderhoud, bedrijfsmiddelen, slimme gebouwen en meer. Meer informatie over FMS:Workplace
MRI Software biedt vastgoedeigenaren en -bedrijven, vastgoedinvesteerders en -exploitanten een flexibel cloudgebaseerd platform voor het beheer van residentieel en commercieel vastgoed, boekhouding en financiële rapportage, levenscyclus van investeringen, faciliteitenbeheer, CRE-beheer, verkoop, verhuur en meer. Meer informatie over MRI Software
iOFFICE is een cloudgebaseerd geïntegreerd kantoorsysteem dat middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheer van bezoekers en faciliteiten. De belangrijkste functies zijn onder meer planning, het boeken van vergaderruimten, ID-scans, registratie, documentbeheer, gebruik van de ruimte en het volgen van de koeriersdienst. Meer informatie over iOFFICE
Ontdek de flexibele 3-in-1-boekingsoplossing voor bureaus, parkeerplaatsen en vergaderruimtes. Ideaal voor hybride werken en kantoorparkeerbeheer. Laat je werknemers de beschikbaarheid zien en een bureau, parkeerplaats en/of vergaderruimte boeken vanuit dezelfde mobiele app. Meer informatie over Ronspot
Concept3D is een cloudgebaseerde oplossing die organisaties op bedrijfsniveau helpt bij het creëren van 3D-kaarten en virtuele ervaringen om de betrokkenheid bij bezoekers en klanten te verbeteren. Functies zijn onder meer ruimteplanning, contentbeheer, bewegwijzering, virtuele betrokkenheid, 3D-weergave en gegevensvisualisatie. Meer informatie over Concept3D
YArooms is een cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van kamers voor bedrijven van elke omvang en alle sectoren. Het platform kan worden gebruikt om het gebruik van vergaderruimtes te beheren, online boekingen te ondersteunen, realtime beschikbaarheidsgegevens te bieden, aankomende vergaderingen te monitoren en inzicht te verkrijgen in het... Meer informatie over YAROOMS
Slim ruimtebeheer en monitoring van het gebruik. Social distancing, realtime indicator van overvolle ruimtes en binnenluchtkwaliteit. Realtime, time-lapse-functionaliteit, dashboards, optimalisatie, consultancy, gegevensexport, sensor- en gezondheidsregistratie. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell
IWD DISPLAY is cloudgebaseerde planogramsoftware die detailhandelaren helpt bij het plannen van de locatie en de indeling van producten in winkels om de koperservaring te verbeteren. De visuele merchandisingtool biedt 2D- en 3D-weergaven, waardoor winkels het ruimtegebruik kunnen maximaliseren en verkoopkansen kunnen ontdekken. Meer informatie over IWD Platform
ELIA houdt realtime bezettingsgegevens bij in je hele kantoor en geeft je een duidelijk beeld van hoe de ruimte wordt gebruikt. ELIA weet precies wie een bureau gebruikt zonder dat werknemers een handmatige actie moeten uitvoeren. De meest nauwkeurige gegevens op de markt om je te helpen beter geïnformeerde beslissingen te nemen. Meer informatie over elia
OfficeSpace Software is een cloudgebaseerde oplossing voor facilitair beheer die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het maken en toewijzen van werkruimten voor kritieke administratieve taken met behulp van een reeks functies, waaronder het boeken van bureaus, het volgen van middelen, plus verplaatsings-, ruimte- en verzoekbeheer en meer. Meer informatie over OfficeSpace
Space Designer 3D is een online toepassing waarmee architecten, vastgoedconsultants en ontwerpers plattegronden in 2D kunnen tekenen en in 3D kunnen visualiseren. Meer informatie over Space Designer 3D
Software voor taakbeheer zonder code voor gedistribueerde teams, met een mobiele app voor de frontlijn en rapportagedashboards voor het leiderschap. Je kunt werk toewijzen, een bewijs van voltooiing ontvangen en de uitvoering meten om de efficiëntie en effectiviteit te verbeteren, het risico te verminderen en het concurrentievoordeel te vergroten. Meer informatie over FORM MarketX
Gaia Workspace stroomlijnt je werkplekplanning en houdt de werkruimte veilig en efficiënt. Met de Gaia Workspace-screeningtool kun je de vragenlijst over je gezondheidsstatus beantwoorden voordat je het gebouw betreedt. Gaia-afspraken vereenvoudigen het boekingsproces en elimineren heen-en-weer e-mails. Meer informatie over Gaia Workspace
Zynq Workspace is een oplossing voor kantoorbeheer voor flexibele werkomgevingen. Kenmerken van de software omvatten het beheer van mensen en ruimte door het boeken van bureaus, gezondheids- en welzijnstools in een suite (doorlopen van eenvoudige snelle gezondheidscontroles, bepalen van afstandsregels, gebruik van contacttracering) en realtime... Meer informatie over Zynq Workspace
Een ideale tool om een hybride en permanent werkstation te beheren dat een alles-in-één-pakket biedt voor oplossingen voor ruimtebeheer. Meer informatie over Seating Allocation Solution
Wisp van Gensler is een uitstekende en uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor ruimtebeheer die is ontworpen om kantoorwerkruimtes te beheren. Deze full-service software zit boordevol belangrijke functies zoals rapportage, het bijhouden van de huurovereenkomst, een interface op basis van slepen en neerzetten, het bijhouden van personeel,... Meer informatie over Wisp
Elk jaar tekenen en beheren klanten in Quant de plattegronden van duizenden winkels en publiceren ze honderdduizenden planogrammen. Meer informatie over Quant
Yoffix is een cloudgebaseerde tool voor het boeken van bureaus voor hybride teams die helpt bij het optimaliseren van kantoorgebruik, maar ook om teams samen te brengen en de productiviteit te verbeteren. Meer informatie over yoffix
POC System is een cloudgebaseerde facilitaire oplossing die middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheren van commercieel onroerend goed en toewijzing van zitplaatsen. Het platform biedt een realtime overzicht van de ruimtebeschikbaarheid en werkgebieden, waardoor managers zitplaatsplanningen kunnen ontwerpen en het gebruik kunnen... Meer informatie over POC System
Je krijgt een interactieve kaart van je ruimtes op het web en op mobiele apparaten, zodat je gebruikers moeiteloos in realtime informatie kunnen vinden over de bezetting van werkplekken en beschikbare voorzieningen. Gebruikers kunnen kiezen en reserveren waar ze willen vergaderen en samenwerken. Meer informatie over Witco
Meetio ontwikkelt slimme, eenvoudige en betrouwbare oplossingen voor de moderne werkplek en biedt toonaangevende oplossingen voor het beheer van vergaderruimten, wayfinding, mobiele planning, hot desking en werkplekanalyse - allemaal ontworpen om je werkplek net zo slim te maken als de mensen die er deel van uitmaken. Meer informatie over Meetio
Room Display 6 is een tool voor het plannen van vergaderingen waarmee teamleden beschikbare ruimtes op specifieke datums en tijden kunnen boeken en verschillende details kunnen toevoegen, zoals vergadertitel, geschatte vergadertijd en meer. Beheerders kunnen het platform in meerdere talen configureren en bedrijfslogo's en kleuren toevoegen. Meer informatie over Room Display 6
Overal productiviteit - verenig je mensen, gebouwen en processen met software die is afgestemd op jouw unieke bedrijfsactiviteiten op meerdere locaties. Meer informatie over Common Areas
QuickFMS is een cloudgebaseerde facilitaire oplossing die kleine tot grote bedrijven helpt bij het beheren van werkplekinfrastructuur en fysieke activa. Belangrijke functies zijn onder meer huurberekening, lay-outplanning, workflowautomatisering, e-mail-/sms-herinneringen en rapportage. Meer informatie over QuickFMS
Intelligente, configureerbare en flexibele planningstool die gegevens over boekingen en ruimtegebruik combineert voor eenvoudiger ruimtebeheer en -configuratie. Meer informatie over Smartway2
Sharvy is een digitale oplossing die het beheer van werkstations en het delen van bureaus in een bedrijf vereenvoudigt en optimaliseert. Doel: Het flexkantoor organiseren en het voor werknemers gemakkelijker maken om op locatie te komen werken door hen in staat te stellen een werkplek te reserveren die is aangepast aan hun behoeften. De... Meer informatie over Sharvy
FLYDESK is een boekingssysteem voor vergaderruimten dat hybride werk voor flexibele teams en gedeelde kantoren mogelijk maakt via mobiele toepassingen. FLYDESK integreert ook een groot netwerk van coworking-ruimtes om een bureau of vergaderruimte op verzoek en wereldwijd te boeken. Meer informatie over FLYDESK
SpaceRunner is een webgebaseerde oplossing voor planning en beheer die apparatuur, bedrijfsmiddelen en andere gegevens kan visualiseren op elke virtuele afbeelding, kaart of plattegrond. Je kunt informatie over bedrijfsmiddelen in die ruimten volgen en koppelen, zoals informatie over garanties, uitgevoerd onderhoud, onderdeel- en serienummers. Meer informatie over Xyicon
Accordant is software voor het beheer van de werkruimte waarmee gebruikers verplaatsingen kunnen plannen, bezettingsgraad bijhouden, leases volgen, het gebruik onderzoeken en meer, allemaal met één webgebaseerde tool. Accordant is een must-have tool zowel voor bedrijven met een paar honderd bureaus als voor grote multinationale ondernemingen. Meer informatie over Accordant
De complete web-based oplossing voor elke vorm van online boeken en al het beheer erachter. Maak vandaag nog uw eigen boekingspagina en ervaar het intuïtieve beheer van uw middelen. Elimineer no-shows, dubbele boekingen en e-mail ping-pong, en bespaar zo kostbare tijd en personeel. Gebruik uw middelen efficiënt. Meer informatie over anny
Zapfloor is een oplossing voor werkruimtebeheer voor kantoormanagers, bedrijfsvastgoedafdelingen en bureaus voor werkruimte-ontwerp. De cloudgebaseerde software automatiseert processen zoals implementatie, leasing en prognoses, terwijl het sluitingen vermindert, nieuwe huurders vindt en leegstandsperioden vermijdt. Meer informatie over Zapfloor
AgilQuest is een boekingssysteem voor werkplekken en vergaderruimtes dat organisaties een centraal platform biedt om vergaderruimtes te vinden en te reserveren. Gebruikers kunnen de beschikbaarheid en locatie van ruimtes en de kenmerken van vergaderruimtes controleren via een mobiele app, desktop of een digitale display-oplossing. Meer informatie over AgilQuest
Geïntegreerde softwareoplossing voor hybride kantoren: boeken van werkplekken, hybride planning, kantoorbeheer en analyse. Met de hybride werkplekoplossing van deskbird kunnen werknemers bureaus boeken en werkplekmanagers de controle over het kantoor behouden. Meer informatie over deskbird
Cobot is software voor coworking en flexibel kantoorbeheer die taken automatiseert en je gemeenschap met elkaar verbindt, waardoor je meer tijd hebt voor je collega's. Meer informatie over Cobot
Zorg voor een snelle, betaalbare transformatie van werkruimtes met Space Connect. Voor een vast laag maandelijks bedrag van slechts £ 495 en geen minimaal contract geeft Space Connect je een volledig geïntegreerde feature set, met bezoekers-, vergaderings- en deskbeheer, plus mobiel en analytics. Eenvoudig zelf in te stellen, of het kan voor je... Meer informatie over Space Connect
Tango is software voor het beheer van de levenscyclus van winkels waarmee bedrijven leases, projecten, verkoopprognoses, activa en meer kunnen beheren. Met de module voor faciliteitenonderhoud kunnen medewerkers budgetten beheren, werkorders volgen, leveranciers beheren, terugkerende onderhoudstaken instellen en facturen aanmaken. Meer informatie over Tango
myPrequest is een Nederlandstalige tool voor faciliteiten- en ruimtebeheer waarmee bedrijven in verschillende bedrijfstakken faciliteiten zoals vergaderruimten, parkeerplaatsen, resources, catering en meer kunnen beheren en boeken. Het platform maakt procesautomatisering mogelijk om tijd te besparen en de efficiëntie te vergroten. Meer informatie over myPrequest
Facile is een app waarmee bedrijven kantoorpanden een nieuw doel kunnen geven, onvoldoende gebruikte ruimte kunnen optimaliseren, de bezettingsgraad kunnen verhogen, slimme gebouwen kunnen beheren en hun hybride teams veilige werkomstandigheden kunnen bieden door kamers en werkstations op afstand toe te wijzen, met geplande opties voor toegang en... Meer informatie over Facile
Mapic is een online platform dat met behulp van het IoT helpt kantoorruimtes, gebouwen en faciliteiten efficiënter te benutten. Gebruikers kunnen op een mobiele app onder andere direct zien welke werkplekken vrij zijn, en facility managers krijgen beter inzicht in het gebruik van het gebouw. Meer informatie over Mapiq

Gerelateerde categorieën