Hier is onze lijst met apps voor Ruimtebeheer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

127 softwareopties

Je krijgt een interactieve kaart van je ruimtes op het web en op mobiele apparaten, zodat je gebruikers moeiteloos in realtime informatie kunnen vinden over de bezetting van werkplekken en beschikbare voorzieningen. Gebruikers kunnen kiezen en reserveren waar ze willen vergaderen en samenwerken. Meer informatie over Witco
Met meer dan 100 KPI's die het gebruik op de werkplek helpen te ontdekken, helpt Robin je de werkdag te ondersteunen met gegevens, niet met schattingen. Krijg realtime antwoorden op hoe de mensen, ruimtes en dingen in je kantoor samenwerken. Meer informatie over Robin
Slim ruimtebeheer en monitoring van het gebruik. Social distancing, realtime indicator van overvolle ruimtes en binnenluchtkwaliteit. Realtime, time-lapse-functionaliteit, dashboards, optimalisatie, consultancy, gegevensexport, sensor- en gezondheidsregistratie. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell
Clearooms is cloudgebaseerde software die gebruikers de controle geeft over zowel hot desking als kamerboekingen, allemaal binnen één systeem. Gebruikers kunnen direct de beschikbaarheid op verschillende plattegronden zien en meer informatie krijgen over bureauvoorzieningen, vergaderdetails, deelnemers en meer. Meer informatie over Clearooms
POC System is een cloudgebaseerde facilitaire oplossing die middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheren van commercieel onroerend goed en toewijzing van zitplaatsen. Het platform biedt een realtime overzicht van de ruimtebeschikbaarheid en werkgebieden, waardoor managers zitplaatsplanningen kunnen ontwerpen en het gebruik kunnen... Meer informatie over POC System
MyDesk oplossing voor ruimtebeheer voor middelgrote en grote bedrijven. De toepassing ondersteunt hot desking, ruimtebeheer, vergaderruimtes, kantinebeheer en parkeren. Het platform is ontworpen om het hybride kantoor van de toekomst te ondersteunen. Meer informatie over MyDesk
SpaceRunner is een webgebaseerde oplossing voor planning en beheer die apparatuur, bedrijfsmiddelen en andere gegevens kan visualiseren op elke virtuele afbeelding, kaart of plattegrond. Je kunt informatie over bedrijfsmiddelen in die ruimten volgen en koppelen, zoals informatie over garanties, uitgevoerd onderhoud, onderdeel- en serienummers. Meer informatie over Xyicon
Elk jaar tekenen en beheren klanten in Quant de plattegronden van duizenden winkels en publiceren ze honderdduizenden planogrammen. Meer informatie over Quant
Een SaaS-platform voor ruimtebeheer waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen creëren en het gebruik van kantoorruimte kunnen verbeteren. Meer informatie over WorkInSync
ParkOffice is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van het parkeerreserveringsproces op meerdere locaties. Werkgevers kunnen personeel en parkeerplaatsen voor gasten toewijzen met behulp van een algoritme op basis van informatie zoals werkschema's, anciënniteit, reistijden en gezondheid van de... Meer informatie over Wayleadr
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo
Zynq Workspace is een oplossing voor kantoorbeheer voor flexibele werkomgevingen. Kenmerken van de software omvatten het beheer van mensen en ruimte door het boeken van bureaus, gezondheids- en welzijnstools in een suite (doorlopen van eenvoudige snelle gezondheidscontroles, bepalen van afstandsregels, gebruik van contacttracering) en realtime... Meer informatie over Zynq Workspace
Ontdek het ultieme kantoorboekingssysteem met realtime beschikbaarheid, interactieve kaart, eenmalige aanmelding, regels voor sociale afstand, dagelijkse boekingslimiet, vraagbeheer, onmiddellijke bevestiging en nog veel meer. Laat je personeel de beschikbaarheid bekijken en rechtstreeks vanaf hun telefoon boekingen maken. Meer informatie over Ronspot
Accordant is software voor het beheer van de werkruimte waarmee gebruikers verplaatsingen kunnen plannen, bezettingsgraad bijhouden, leases volgen, het gebruik onderzoeken en meer, allemaal met één webgebaseerde tool. Accordant is een must-have tool zowel voor bedrijven met een paar honderd bureaus als voor grote multinationale ondernemingen. Meer informatie over Accordant
Zapfloor is een oplossing voor werkruimtebeheer voor kantoormanagers, bedrijfsvastgoedafdelingen en bureaus voor werkruimte-ontwerp. De cloudgebaseerde software automatiseert processen zoals implementatie, leasing en prognoses, terwijl het sluitingen vermindert, nieuwe huurders vindt en leegstandsperioden vermijdt. Meer informatie over Zapfloor
Leafio Shelf Efficiency is an advanced retail shelf space management platform. Improve margin, sales and customer satisfaction by planogram optimization, floor planning and task execution in stores. Seamlessly orchestrate and control complex layout management with minimal effort. Meer informatie over Leafio Planogram Optimization
Facile is een app waarmee bedrijven kantoorpanden een nieuw doel kunnen geven, onvoldoende gebruikte ruimte kunnen optimaliseren, de bezettingsgraad kunnen verhogen, slimme gebouwen kunnen beheren en hun hybride teams veilige werkomstandigheden kunnen bieden door kamers en werkstations op afstand toe te wijzen, met geplande opties voor toegang en... Meer informatie over Facile
Het bezoekersregistratiesysteem van Envoy is een zeer eenvoudige manier om bezoekers aan te melden. Verzamel de contactgegevens van de gasten, neem foto's van hen en laat hen geheimhoudingsovereenkomsten ondertekenen. Meer informatie over Envoy
Ontdek het boeken van bureaus, een veilige, gemakkelijke manier om je werknemers weer op hun werkplek te verwelkomen. Geef medewerkers de mogelijkheid om binnen je vooraf gedefinieerde ruimtes te kiezen waar, wanneer en bij wie ze zitten. Meer informatie over Proxyclick
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren. Meer informatie over Skedda
Inbegrepen in de alles-in-één diagramsoftware van SmartDraw: stroomdiagramsoftware, plattegrondmaker, organogramsoftware, CAD-software, software voor elektrisch ontwerp, ontwerpsoftware voor landschapsarchitectuur en nog veel meer. SmartDraw, met online en offline toegang, is een uitstekend alternatief voor Visio- en Lucidchart. Meer informatie over SmartDraw
MRI Software biedt vastgoedeigenaren en -bedrijven, vastgoedinvesteerders en -exploitanten een flexibel cloudgebaseerd platform voor het beheer van residentieel en commercieel vastgoed, boekhouding en financiële rapportage, levenscyclus van investeringen, faciliteitenbeheer, CRE-beheer, verkoop, verhuur en meer. Meer informatie over MRI Software
FM:Systems biedt technologie voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen identificeren, plannen en leveren. Het geïntegreerde beheersysteem voor de werkplek verbetert het beheer van ruimtes, bezetting, renovaties, verhuizingen, onderhoud, bedrijfsmiddelen, slimme gebouwen en meer. Meer informatie over FMS:Workplace
Eden provides the all-in-one platform for HR, Workplace, and People Operations professionals to make workflows easier across their organization. Meer informatie over Eden Workplace
Othership is a flexible working platform that gives the freedom to work how and where users want, whether remote, hybrid or in the office. Meer informatie over Othership
iOFFICE is een cloudgebaseerd geïntegreerd kantoorsysteem dat middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het beheer van bezoekers en faciliteiten. De belangrijkste functies zijn onder meer planning, het boeken van vergaderruimten, ID-scans, registratie, documentbeheer, gebruik van de ruimte en het volgen van de koeriersdienst. Meer informatie over iOFFICE
Software for management and maintenance of assets, spaces and infrastructures with a wide variety of modules to control them in a comprehensive way, turning the assets life cycle into an area with a measurable return and impact on the company's income statement. Meer informatie over Rosmiman
Concept3D is een cloudgebaseerde oplossing die organisaties op bedrijfsniveau helpt bij het creëren van 3D-kaarten en virtuele ervaringen om de betrokkenheid bij bezoekers en klanten te verbeteren. Functies zijn onder meer ruimteplanning, contentbeheer, bewegwijzering, virtuele betrokkenheid, 3D-weergave en gegevensvisualisatie. Meer informatie over Concept3D
OfficeRnD Flex helps shared space operators, property managers, and landlords improve operational efficiency and deliver a tech-enabled and modern experience to customers. Meer informatie over OfficeRnD Flex
Building Engines, a JLL company, improves net operating income across the world’s most successful CRE portfolios. Our customers increase revenue, deliver the best tenant experience, and reduce operating costs with Prism – the industry’s most innovative and powerful building operations platform. Meer informatie over Prism
OfficeSpace Software is een cloudgebaseerde oplossing voor facilitair beheer die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het maken en toewijzen van werkruimten voor kritieke administratieve taken met behulp van een reeks functies, waaronder het boeken van bureaus, het volgen van middelen, plus verplaatsings-, ruimte- en verzoekbeheer en meer. Meer informatie over OfficeSpace
IWD DISPLAY is cloudgebaseerde planogramsoftware die detailhandelaren helpt bij het plannen van de locatie en de indeling van producten in winkels om de koperservaring te verbeteren. De visuele merchandisingtool biedt 2D- en 3D-weergaven, waardoor winkels het ruimtegebruik kunnen maximaliseren en verkoopkansen kunnen ontdekken. Meer informatie over IWD DISPLAY
Space Designer 3D is een online toepassing waarmee architecten, vastgoedconsultants en ontwerpers plattegronden in 2D kunnen tekenen en in 3D kunnen visualiseren. Meer informatie over Space Designer 3D
Café is a mobile and web app to see who will be in the office, how many seats are available and who's working from another location. Meer informatie over Café
Software voor taakbeheer zonder code voor gedistribueerde teams, met een mobiele app voor de frontlijn en rapportagedashboards voor het leiderschap. Je kunt werk toewijzen, een bewijs van voltooiing ontvangen en de uitvoering meten om de efficiëntie en effectiviteit te verbeteren, het risico te verminderen en het concurrentievoordeel te vergroten. Meer informatie over FORM MarketX
Schedule meetings and events, maximizing the utilization of rooms and other resources, across any distance Meer informatie over EMS
Axxerion is een oplossing voor onderhouds- en vastgoedbeheer voor bedrijven die in één geïntegreerd platform een CMMS, IWMS (Integrated Workplace Management System) en CLM (Contract Lifecycle Management)-systeem biedt. Meer informatie over Spacewell Workplace
The hybrid working platform that coordinates your people, projects, and spaces. Meer informatie over Kadence
UMA Provides Meeting Room, Desk Booking, Locker Booking, Space Management & Hardware Monitoring all from our UMA Vision SaaS Platform. We integrate with meeting room hardware & leverage data from these devices. Our latest additions Integrations are with Cisco and Jabra Cameras bring people count. Meer informatie over UMA Vision
Cities, counties, states, utilities, educational institutions, and parks tap into Cartegraph's asset management, work order management, and space management software to better manage their assets, track maintenance work orders, optimize facility space, and spend smarter. Meer informatie over Cartegraph
Maptician is a cloud-based space management application that provides a hybrid workplace management platform, which allows organizations to track employees' day-to-day location in real-time, compare expected and actual space utilization, and allocate space based on seating and room use by employees. Meer informatie over Maptician
Roomzilla is a meeting room reservation system which integrates with calendar systems like Google, Outlook, Office 365 & Exchange to help users schedule & manage their office space, including conference rooms & office equipment. Roomzilla supports API integration, reports, an approval queue, & more. Meer informatie over Roomzilla
Appspace is a workplace platform designed to help businesses keep employees engaged and connected. Created for the modern workplace, the platform provides features such as digital signage, space reservation, visitor management, and more. Meer informatie over Appspace
Gaia Workspace stroomlijnt je werkplekplanning en houdt de werkruimte veilig en efficiënt. Met de Gaia Workspace-screeningtool kun je de vragenlijst over je gezondheidsstatus beantwoorden voordat je het gebouw betreedt. Gaia-afspraken vereenvoudigen het boekingsproces en elimineren heen-en-weer e-mails. Meer informatie over Gaia Workspace
Real-time & user-friendly scheduling for office spaces. Set user access rules & allow users to book from the web, mobile device, booking kiosks, or live maps/floorplans. Auto-cancel late or no-show reservations & integrate with Outlook or Google calendars. Access insightful data with our reports. Meer informatie over QReserve
FAMA offers technological solutions for the Integral Management of Assets and Infrastructures, Facility Management and Services. Meer informatie over FAMA
FacilityQuest is a cloud-based space planning and management solution that helps small to medium-sized organizations manage their real estate. The intuitive dashboard and robust reporting features allow supervisors to track their spaces, people, and assets efficiently. Meer informatie over FacilityQuest
Wisp van Gensler is een uitstekende en uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor ruimtebeheer die is ontworpen om kantoorwerkruimtes te beheren. Deze full-service software zit boordevol belangrijke functies zoals rapportage, het bijhouden van de huurovereenkomst, een interface op basis van slepen en neerzetten, het bijhouden van personeel,... Meer informatie over Wisp
Meetio ontwikkelt slimme, eenvoudige en betrouwbare oplossingen voor de moderne werkplek en biedt toonaangevende oplossingen voor het beheer van vergaderruimten, wayfinding, mobiele planning, hot desking en werkplekanalyse - allemaal ontworpen om je werkplek net zo slim te maken als de mensen die er deel van uitmaken. Meer informatie over Meetio

Gerelateerde categorieën