Hier is onze lijst met apps voor EMS-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

7 apps
Sorteren op
Tracking van vervaldatum en verlenging van het document
Expiration Reminder helpt organisaties conform te blijven en houdt automatisch de vervaldatums bij voor certificering van medewerkers, contracten, licenties, verzekeringen en meer. Meer informatie over Expiration Reminder
Powerful Workforce Management for EMS, Fire and Police
Easy-to-use online software. Highly powerful & modular including: Scheduling, Timekeeping, Certification Tracking, E-Mail/Text Messaging, Online Forms, Equipment Tracking, Training Class Tracking, Online Documents & more. Built specifically for EMS, Fire and Police. Meer informatie over eSchedule
Modular software for fire department management
The Fire Package by Emergency Reporting is a modular software for fire department management that allows users to track, manage, and analyze what's happening within the fire station. The solution has 16 modules for daily operations including NFIRS reporting, occupancy, shifts, training & more. Meer informatie over Emergency Reporting
Oplossing voor het leveren en volgen van trainingen voor brandweerkorpsen
Rescue Hub is een geïntegreerde trainingsoplossing die is ontworpen om brandweerkorpsen te helpen alle trainingsvereisten op een uniform platform te beheren. Beheerders kunnen het platform gebruiken om aangepaste trainingsprogramma's voor de brandweer te maken, sessies of taken voor officieren in te plannen en de voortgang te volgen op het gebied... Meer informatie over Rescue Hub
Workforce management software for police & fire departments
VCS is a workforce management platform, which helps municipalities, law enforcement agencies, and police or fire departments create and schedule work requests for employees. Features include reminders, time clock, real-time updates, employee availability tracking, and reporting. Meer informatie over VCS
Online employee scheduling & workforce management software
Employee scheduling and workforce management software for various industries including EMS, fire/rescue, law enforcement, communications, and healthcare Meer informatie over Aladtec
Non-emergency medical transportation operations management
TripSpark NEMT is a cloud-based non-emergency medical transportation (NEMT) solution for NEMT providers, brokers, and healthcare organizations which offers scheduling tools, notifications, driver mobile apps, and more Meer informatie over TripSpark NEMT