Hier is onze lijst met apps voor Text mining software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

21 apps
Sorteren op
Tekstdataminingsysteem voor het analyseren van ongestructureerde bedrijfsgegevens
Gavagai is een tool voor tekstanalyse die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen ongestructureerde gegevens te verzamelen en te analyseren met behulp van algoritmen voor machine learning en natuurlijke taalverwerking. Met het interactieve dashboard kunnen managers gegevens toevoegen aan bestaande projecten door CSV- of Excel-bestanden... Meer informatie over Gavagai
Samenwerkende tekstanalyse voor academici, bedrijven en overheid
DiscoverText is software voor tekstanalyse en datawetenschap die wordt gebruikt om grote hoeveelheden ongestructureerde vrije tekst, publieke reacties, enquêtereacties en andere tekstgegevens te evalueren via een semi-gestructureerde workflow voor het maken van aangepaste tekstclassificaties met machine learning en crowd source-codering. Meer informatie over DiscoverText
De experts in de scraping van webgegevens en automatisering
Webgegevens vastleggen, processen automatiseren en opschalen. Vertrouwd door duizenden bedrijven en meer dan 30% van de wereldwijde Fortune 500-bedrijven. Gratis telefonische ondersteuning. Meer informatie over Mozenda
Feedback analysis for customer experience
Keatext is a cloud-based text analytics platform for customer experience management, market research, employee engagement, and more, which analyzes customer comments and feedback, including survey responses, reviews, call center transcripts, and emails, to provide actionable insights Meer informatie over Keatext
AI-gestuurde analyse van klantfeedback
Thematic is een platform voor feedbackanalyse dat feedback over meerdere kanalen in één weergave samenbrengt, opkomende specifieke thema's en sentimenten ontdekt en visualisatie en rapportage biedt. Het helpt je je klanten beter te behouden, het contactcenter-volume te verminderen en kosten te besparen op rapportage. Meer informatie over Thematic
Labelingsysteem op basis van machine learning
PrediCX van Warwick Analytics is een geautomatiseerde tool voor voorspellende analyse voor tekst die machine learning gebruikt om op tekst gebaseerde gegevens te classificeren en labelen. Meer informatie over PrediCX
Digital experience platform & content management solution
Centralpoint by Oxcyon is a digital experience platform & content management solution for enterprises. The cloud-based tool allows users to control knowledge, data, documents, forms, emails, learning, compliance, & more whilst also providing features for managing employees, clients & partners. Meer informatie over Centralpoint
Web- en sociaal luisterinstrument voor merk- en marketingteams
PaloPro is een oplossing voor social listening die marketing-, merk- en communicatieteams helpt bij het in realtime volgen van nieuws, berichten, discussies en video's via internet en socialemediakanalen. Het is voornamelijk bedoeld om bedrijven te helpen merkspecifieke referenties te verzamelen en te analyseren. Meer informatie over Palo Pro
Get your team writing as one.
Qordoba is an AI writing assistant for businesses. What makes it powerful is the style guide platform behind it, which enables you to customize writing guidelines to your unique brand and helps everyone at your company write with the same style, terminology, and brand voice. Meer informatie over Qordoba
Enterprise customer research platform
Survey Analytics helps companies listen. Our interconnected and scalable suite of powerful tools allow you to collect 360 feedback both internally and externally. We also offer great developer tools such as an API and SDK for full integration to meet the needs of your custom environment. Meer informatie over Survey Analytics
Text analysis with machine learning
MonkeyLearn is a cloud-based text analytics solution that extracts data from emails, surveys, tweets, or any text and turns it into custom visualizations. The platform provides insights and workflow automations for support, product, customer experience (CX), and development teams. Meer informatie over MonkeyLearn
Feedback Text Categorizer
Surveytagger takes in customer comments in an Excel file and tags the comments with topic and sentiment. Results are presented in a dashboard with drill-down capability and Excel exports. Surveytagger works in ten languages: Danish, Dutch, English, Finnish, French, German, Italian, Norwegian, Spanish and Swedish. Meer informatie over Surveytagger
Data visualization and analysis solution for business
OpenText Magellan is a cloud-based machine learning & predictive analytics platform, which helps businesses analyze structured and unstructured data captured from multiple sources. Key features include data visualization, natural language processing, concept identification, and sentiment analysis. Meer informatie over OpenText Magellan
Customer feedback analysis & customer experience automation
Advize is a cloud-based customer feedback analysis & experience automation solution which allows users to combine voice of the customer (VoC) feedback from across the customer journey, identify themes & customer sentiments, & combine reach, loyalty & satisfaction scores to prioritize impact drivers Meer informatie over Advize
Gegevenszoek- en analyseplatform voor grote ondernemingen
Sinequa is een cloudgebaseerd en on-premises zoek- en analyseplatform dat is ontworpen om grote ondernemingen te helpen inzichten te verkrijgen uit gestructureerde of ongestructureerde gegevens met behulp van artificiële intelligentie (AI) en machine learning-technologie. Meer informatie over Sinequa
Customer Experience Management
Clarabridge is a customer experience management app that turns customer feedback into analytics. It uses a text analytics engine to translate customer interactions from multiple sources to generate actionable insights for business. It helps you garner important customer sentiment and intentions. Meer informatie over Clarabridge
Text analytics and sentiment analysis
Semantria is a text analytics and sentiment analysis app that interprets social media engagement and other customer interactions. The app pulls data from tweets and Facebook posts, as well as survey results, reviews and other business content to identify trends and provide deeper customer insight. Meer informatie over Semantria
Multi-channel platform voor klantrelatiebeheer
Akio.CX is een omnichannel tool voor klantrelaties, ontworpen om online gesprekken, telefoongesprekken, en gesprekken via e-mail en sociale media te vereenvoudigen tussen klanten en klantenserviceteams. Meer informatie over Akio Unified Interaction Center
OCR software that extracts data from electronic invoices
Intelligent OCR is an optical character recognition solution for business of all sizes that can scan documents and emails to capture relevant data from document formats such as PDF, XML, EDL, Microsoft Word, TIFF, JPEG, HTLM, and more. Meer informatie over EchoVera Intelligent OCR
Natural language processing software for the finance sector
Amenity Analytics is a natural language processing software designed to help businesses in the finance and insurance sector transform data into actionable insights. It offers a key drivers module, which enables administrators to identify emerging risks and analyze the company's health. Meer informatie over Amenity Analytics
Natural language processing tool for automotive businesses
Repustate is a natural language processing (NLP) software designed to help businesses in the pharmaceutical, automotive, government, and other sectors analyze customers’ sentiments across product reviews, podcasts, and videos. Administrators can utilize AI-enabled tools to automatically extract relevant information from unstructured data in... Meer informatie over Repustate