Hier is onze lijst met apps voor Text mining software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

47 softwareopties

Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien. Meer informatie over Lumoa
VizRefra is een webgebaseerde tool voor textmining en -analyse die bedrijfsmanagers AI-tools biedt voor activiteiten op het gebied van tekstinformatie. Belangrijke kenmerken omvatten grafische gegevensweergave, samenvatting, tagging, tekstanalyse, onderwerpclusters, sentimentanalyse en voorspellende modellering. Meer informatie over VizRefra
DiscoverText ondersteunt geavanceerd zoeken, filteren van metagegevens, de-duplicatie, clustering, menselijke codering en de ontwikkeling van aangepaste classificaties voor machine learning. Meer informatie over DiscoverText
NVivo is software voor gegevensanalyse die bedrijven in het onderwijs, de gezondheidszorg, non-profitorganisaties, openbare en andere sectoren helpt bij het organiseren, opslaan of evalueren van kwalitatieve gegevens en het beheren van cloudgebaseerde samenwerking en geautomatiseerde transcriptieprocessen. Meer informatie over NVivo
Scrapinghub is een full-stack webcrapingplatformpakket voor zakelijke gebruikers van elke omvang die als een beheerde service of als ontwikkelaarstools gegevens dekt, met producten als op maat gemaakte gegevensextractie, Crawlera-proxybeheer en API, Splash headless browser en het online spiderbeheer van Scrapy Cloud. Meer informatie over Zyte
Webgegevens vastleggen, processen automatiseren en opschalen. Vertrouwd door duizenden bedrijven en meer dan 30% van de wereldwijde Fortune 500-bedrijven. Gratis telefonische ondersteuning. Meer informatie over Mozenda
VT Docs is a document analysis software for proposal and contract teams. It allows government contractors to optimize every step of their proposal and contract review process, without forcing behavior change. Meer informatie over VT Docs
Keatext is a CX analytics solution that provides AI-based predictive recommendations from your customer responses like reviews, open ended surveys, and contact center tickets to support data-driven decisions and be a more customer-centric organization. Meer informatie over Keatext
Thematic is een platform voor feedbackanalyse dat feedback over meerdere kanalen in één weergave samenbrengt, opkomende specifieke thema's en sentimenten ontdekt en visualisatie en rapportage biedt. Het helpt je je klanten beter te behouden, het contactcenter-volume te verminderen en kosten te besparen op rapportage. Meer informatie over Thematic
Cauliflower is een analysetool voor klantfeedback die AI gebruikt om bruikbare inzichten te bieden over klantfeedback voor CX- en productteams, marketeers en consultants. Meer informatie over Cauliflower
PrediCX van Warwick Analytics is een geautomatiseerde tool voor voorspellende analyse voor tekst die machine learning gebruikt om op tekst gebaseerde gegevens te classificeren en labelen. Meer informatie over PrediCX
Deep Talk transformeert tekstgesprekken met klanten in waardevolle gegevens om meer te verkopen, een betere klantervaring te hebben en producten te verbeteren met behulp van kunstmatige intelligentie. Meer informatie over Deep Talk
VT Writer is a Language Analysis Platform for teams across the enterprise. It improves the quality of mission critical business writing by analyzing and scoring content for readability. This solution is for all teams in large organizations to eliminate off-brand and non-compliant language. Meer informatie over VT Writer
Centralpoint van Oxcyon is een digitaal ervaringsplatform en oplossing voor inhoudbeheer voor ondernemingen. Met de cloudgebaseerde tool kunnen gebruikers kennis, gegevens, documenten, formulieren, e-mails, leren, naleving en meer beheren, terwijl ze ook functies bieden voor het beheren van werknemers, klanten en partners. Meer informatie over Centralpoint
PaloPro is een oplossing voor social listening die marketing-, merk- en communicatieteams helpt bij het in realtime volgen van nieuws, berichten, discussies en video's via internet en socialemediakanalen. Het is voornamelijk bedoeld om bedrijven te helpen merkspecifieke referenties te verzamelen en te analyseren. Meer informatie over Palo Pro
InMoment is a cloud-based CX software that helps midsize and large businesses collect and manage employee and customer feedback to improve brand experience. The application helps businesses in the automotive, healthcare, finance, IT retail, and utility sectors capture customer feedback from multiple channels in texts, voice and video formats and... Meer informatie over InMoment
MonkeyLearn is a cloud-based text analytics solution that extracts data from emails, surveys, tweets, or any text and turns it into custom visualizations. The platform provides insights and workflow automations for support, product, customer experience (CX), and development teams. Meer informatie over MonkeyLearn
IBM Watson Natural Language Understanding is a natural language processing solution, which provides features such as customized insights, metadata extraction, text analytics, data categorization, high-level concept identification, and sentiment analysis. Meer informatie over IBM Watson Natural Language Understanding
SimpleX is an easy-to-use console that brings cutting edge semantic AI to no-code users to handle text data better and faster. Import, analyze & search text data 10 x faster with a tool that truly understands language. Share insights with the team and clients thanks to powerful dataviz module Meer informatie over SimpleX
Writer (formerly Qordoba) is an AI writing assistant for businesses. What makes it powerful is the style guide platform behind it, which enables you to customize writing guidelines to your unique brand and helps everyone at your company write with the same style, terminology, and brand voice. Meer informatie over Writer
Textdatamining is het proces van het extraheren van informatie uit tekst. Een aantal termen wordt veel gebruikt in de sector, zoals textdatamining en information mining. De analyseprocessen zijn gebaseerd op technieken van natuurlijke taalverwerking, computerlinguïstiek en gegevenswetenschap. Meer informatie over Gavagai
Survey Analytics helps companies listen. Our interconnected and scalable suite of powerful tools allow you to collect 360 feedback both internally and externally. We also offer great developer tools such as an API and SDK for full integration to meet the needs of your custom environment. Meer informatie over Survey Analytics
Surveytagger takes in customer comments in an Excel file and tags the comments with topic and sentiment. Results are presented in a dashboard with drill-down capability and Excel exports. Surveytagger works in ten languages: Danish, Dutch, English, Finnish, French, German, Italian, Norwegian, Spanish and Swedish. Meer informatie over Surveytagger
OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand unstructured data from disparate sources. The data provides insights on metadata such as sentiment and emotion for better decision-making while freeing up resources and time. Meer informatie over OpenText Magellan
Advize is a cloud-based customer feedback analysis & experience automation solution which allows users to combine voice of the customer (VoC) feedback from across the customer journey, identify themes & customer sentiments, & combine reach, loyalty & satisfaction scores to prioritize impact drivers Meer informatie over Advize
Intelligent OCR is an optical character recognition solution for business of all sizes that can scan documents and emails to capture relevant data from document formats such as PDF, XML, EDL, Microsoft Word, TIFF, JPEG, HTLM, and more. Meer informatie over EchoVera Intelligent OCR
Sinequa is een cloudgebaseerd en on-premises zoek- en analyseplatform dat is ontworpen om grote ondernemingen te helpen inzichten te verkrijgen uit gestructureerde of ongestructureerde gegevens met behulp van artificiële intelligentie (AI) en machine learning-technologie. Meer informatie over Sinequa
Accern is een codevrij platform voor gegevenswetenschap waarmee gegevensteams moeiteloos out-of-box NLP-modellen kunnen gebruiken om inzichten te extraheren, sentiment te analyseren en voorspellingen te doen op basis van meerdere, ongestructureerde gegevensbronnen. Bespaar tijd en geld met NLP-modellen die speciaal voor financiën zijn getraind. Meer informatie over Accern
Repustate is a natural language processing (NLP) software designed to help businesses in the pharmaceutical, automotive, government, and other sectors analyze customers’ sentiments across product reviews, podcasts, and videos. Administrators can utilize AI-enabled tools to automatically extract relevant information from unstructured data in... Meer informatie over Repustate
Maple manages mathematical needs and allows calculations to be treated like like the valuable assets they are. Meer informatie over Maple
Retrieve & Relate is a self-service multi-omics analytics platform where you can search, compare & analyze your sequences. Meer informatie over Retrieve & Relate
Kapiche is a feedback analytics platform that analyses customer feedback data, empowering users to improve decision-making and positively impact their company’s bottom line. Combine multiple data sources and analyze 1,000s of customer feedback responses in minutes, with no set up. Meer informatie over Kapiche
Semantria is a text analytics and sentiment analysis app that interprets social media engagement and other customer interactions. The app pulls data from tweets and Facebook posts, as well as survey results, reviews and other business content to identify trends and provide deeper customer insight. Meer informatie over Semantria
Akio.CX is een omnichannel tool voor klantrelaties, ontworpen om online gesprekken, telefoongesprekken, en gesprekken via e-mail en sociale media te vereenvoudigen tussen klanten en klantenserviceteams. Meer informatie over Akio.CX
Amenity Analytics is a natural language processing software designed to help businesses in the finance and insurance sector transform data into actionable insights. It offers a key drivers module, which enables administrators to identify emerging risks and analyze the company's health. Meer informatie over Amenity Analytics
Eigen is a natural language processing (NLP) software designed to help businesses in the finance industry analyze interactions between devices and human language and process large amounts of natural language data in real-time. It enables organizations to automatically extract critical information from business documents, predict operational risks,... Meer informatie over Eigen
Hoogwaardige, productieklare NLP API voor NER, sentimentanalyse, classificatie, samenvatting, vragen beantwoorden, vertaling, taaldetectie, tokenisatie en POS-tagging. Het is gebaseerd op spaCy- en HuggingFace-transformatoren en alle modellen kunnen gratis worden gebruikt. Meer informatie over NLP Cloud
iFinder is an enterprise search application tool that helps businesses process information quickly and utilize received insights to facilitate decision-making processes. Professionals can search for important information and documents and intelligently enhance this data using AI methods. Meer informatie over iFinder
MeaningCloud is a text analytics software designed to help businesses across publishing, banking, insurance, healthcare, and pharmaceutical industries gain data insights into unstructured information sources. It enables employees to extract data from various document types. Meer informatie over MeaningCloud
Luminoso is a cloud-based text analytics software designed to help businesses of all sizes upload, analyze, and visualize structured and unstructured customer insights data using artificial intelligence (AI) and natural language understanding technology. The platform includes multilingual capabilities, enabling organizations to process data in... Meer informatie over Luminoso
Maple Flow combines a simple, freeform interface and a math engine. Meer informatie over Maple Flow
Get ultimate Text Analysis Solution-related sentiment, detect emotion from text easily, and more. This helps analyze what consumers are thinking by reading their emotions and underlying intent. Meer informatie over Textrics
Qemotion is a cloud-based semantic and emotional analysis solution designed to help businesses evaluate the opinions of employees and customers via a unifed portal. The platform includes artificial intelligence technology, which lets organizations identify customer issues, track ratings and reviews, and take appropriate measures to ensure an... Meer informatie over Qemotion
Verint Text Analytics is an innovative software solution that allows users to gain enhanced insight into their customer experience across web chat, social, email, call notes and more. Meer informatie over Verint Text Analytics
An automated no-code AI platform that enables end-to-end data science and AI for the organization and provides value across different departments Meer informatie over FutureAnalytica
Patent Monitor is a SaaS solution for classifying and filtering large numbers of patents. By using a unique combination of NLP and Machine Learning, Patent Monitor can reduce manual workloads by around 80% and can reproduce your expert's classification behavior. Meer informatie over Patent Monitor
The NovaceneAI Platform provides a web-based interface as well as a flexible API. Algorithms can be applied to the data via the UI or programmatically, enabling business users apply AI with ease, and allows engineers to add inference capabilities quickly into ETL pipelines. Meer informatie over NovaceneAI Platform

Gerelateerde categorieën