Hier is onze lijst met apps voor CMDB-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
17 softwareopties
Device42 is een IT-infrastructuuroplossing voor het beheer van bedrijfsmiddelen, apparaten, IP-adressen, bekabeling, onderlinge afhankelijkheden, op rollen gebaseerde toegang, auditing en meer.
Meer informatie over Device42
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor
IT, faciliteitenbeheer en HR-helpdesks om de communicatie te ondersteunen
Meer informatie over TOPdesk
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer.
Meer informatie over Freshservice
HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en aanmaakdatu...
Meer informatie over HaloITSM
Beheer de inventaris van bedrijfsmiddelen en krijg volledig inzicht in de infrastructuur: apparaten, machines, contracten, licenties, enz. Koppel tickets aan de bijbehorende resource en controleer storingstijden. Houd relaties tussen resources bij en optimaliseer aankopen. Modulair en schaalbaar.
Meer informatie over Deepser
Garandeer softwarenaleving, verlaag hardware-uitvaltijd en wees altijd voorbereid op een audit met een eenvoudige IT-oplossing voor activabeheer.
Meer informatie over AssetSonar
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel...
Meer informatie over JIRA Service Management
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren.
Meer informatie over SolarWinds Service Desk
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te...
Meer informatie over ServiceNow
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer.
Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming.
Meer informatie over Vivantio
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen.
Meer informatie over Alloy Navigator
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken.
Meer informatie over ChangeGear
Eenvoudig te gebruiken CMDB-oplossing, ideaal voor het MKB. Het houdt alle hardware, software en de documentatie in de gaten. Het stel je in staat de volledige levenscyclus te beheren van IT, contracten, SLA's of verantwoordelijkheden van IT-personeel. Weet wanneer er wat is gekocht, wanneer de garantie verloopt of wanneer er een update is...
Meer informatie over Aptien
Canfigure biedt geïntegreerde of stand-alone CMDB, Asset Management, Change Management en Service Desk. Het zeer aanpasbare ontwerp betekent dat je de software zelf kunt configureren om aan elke zakelijke behoefte te voldoen. Het is zowel beschikbaar in de cloud als lokaal.
Meer informatie over Canfigure
Met het hybride platform voor toewijzing van toepassingsafhankelijkheden kun je interactieve, realtime kaarten van je IT-omgeving maken. Biedt gedetailleerde zichtbaarheid, realtime gegevens, snelle time-to-value en is eenvoudig en gebruiksvriendelijk.
Meer informatie over Faddom
Optimaliseer interne en externe samenwerking met Neoforce's uitgebreide cloudgebaseerde platform. Beheer IT-services met flexibel ITSM, volg en beheer bedrijfsmiddelen, bewaak contracten, versterk relaties met klanten, bied aanpasbare klantenportalen en documenteer best practices met toegankelijke Wiki-functionaliteit. Een complete oplossing voor...
Meer informatie over Neoforce
CloudAware is een cloudbeheerplatform dat is ontworpen om IT-teams van ondernemingen te helpen bij het implementeren en beheren van toepassingen op Amazon-, Azure- en Google Cloud-platforms. Belangrijke functies zijn onder meer gegevensverzameling, aangepaste velden, gefilterde weergaven, gegevensversleuteling, tagbeheer en analyse.
Meer informatie over CloudAware