Hier is onze lijst met apps voor CMDB-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

9 apps
Sorteren op
Geautomatiseerde visualisatie- en beheertools voor de IT-infrastructuur
Device42 is een IT-infrastructuuroplossing voor het beheer van bedrijfsmiddelen, apparaten, IP-adressen, bekabeling, onderlinge afhankelijkheden, op rollen gebaseerde toegang, auditing en meer. Meer informatie over Device42
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer
Samanage stelt organisaties over de hele wereld in staat om hun werknemers een superieure service-ervaring te bieden. De Samanage-software voor IT-servicebeheer versnelt de efficiëntie en het overzicht van de gevraagde en geleverde diensten binnen een organisatie, waardoor het eenvoudig wordt om de procesverbetering en een hogere productiviteit... Meer informatie over SolarWinds Service Desk
BOSS Solutions a FrontRunner in Help Desk Software
BOSS Solutions Suite is an integrated ITIL Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both cloud and on-premise. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable solution, great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSS Solutions Suite
IT-service cloud-oplossingen voor ondernemingen
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow
Cloud based solution to track & control IT services
ChangeGear Service Desk is a cloud-based ITSM platform that helps organizations to manage IT services, resolve requests, and facilitate ticket routing Meer informatie over ChangeGear Service Desk
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
Modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles
Canfigure provides integrated or standalone CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The highly adaptable design means you can configure the software yourself to cater for any business requirement. Both on-premise and cloud deployment available. Meer informatie over Canfigure
Cloudbeheerplatform voor IT-teams van ondernemingen
CloudAware is een cloudbeheerplatform dat is ontworpen om IT-teams van ondernemingen te helpen bij het implementeren en beheren van toepassingen op Amazon-, Azure- en Google Cloud-platforms. Belangrijke functies zijn onder meer gegevensverzameling, aangepaste velden, gefilterde weergaven, gegevensversleuteling, tagbeheer en analyse. Meer informatie over CloudAware