Hier is onze lijst met apps voor CMDB-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

29 softwareopties

Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Device42 is een IT-infrastructuuroplossing voor het beheer van bedrijfsmiddelen, apparaten, IP-adressen, bekabeling, onderlinge afhankelijkheden, op rollen gebaseerde toegang, auditing en meer. Meer informatie over Device42
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor IT, faciliteitenbeheer en HR-helpdesks om de communicatie te ondersteunen Meer informatie over TOPdesk
HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en aanmaakdatu... Meer informatie over HaloITSM
Beheer de inventaris van bedrijfsmiddelen en krijg volledig inzicht in de infrastructuur: apparaten, machines, contracten, licenties, enz. Koppel tickets aan de bijbehorende resource en controleer storingstijden. Houd relaties tussen resources bij en optimaliseer aankopen. Modulair en schaalbaar. Meer informatie over Deepser
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow
BOSSDesk provides a fully integrated Service Desk/Help Desk solution with a CMDB for both Cloud and On-premise. It has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSSDesk
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear
Motadata ServiceOps is an ITSM platform that can streamline business processes and provide complete enterprise service management. Meer informatie over Motadata ServiceOps
Eenvoudig te gebruiken CMDB-oplossing, ideaal voor het MKB. Het houdt alle hardware, software en de documentatie in de gaten. Het stel je in staat de volledige levenscyclus te beheren van IT, contracten, SLA's of verantwoordelijkheden van IT-personeel. Weet wanneer er wat is gekocht, wanneer de garantie verloopt of wanneer er een update is... Meer informatie over Aptien
SummitAI transforms the way enterprises work by offering consumer-grade, responsive digital workflows empowering employees with an anytime, anywhere service experience. Meer informatie over SummitAI
Qualys Cloud Platform is designed to help businesses automate the security and monitoring of web applications and gain visibility into the utilization of IT assets. It enables IT professionals to detect threats related to unauthorized access across networks and conduct audits and IP scans. Meer informatie over Qualys Cloud Platform
AWS Config is a configuration and vulnerability management software that helps businesses manage continuous audits, operational troubleshooting, compliance monitoring, and more from within a unified platform. It allows staff members to automatically send updates of all configuration changes including resource updation, creation, and deletion. Meer informatie over AWS Config
Virima is a SaaS platform for businesses to manage IT operations and report potential challenges. It provides IT insights for decision-making through automated infrastructure discoveries and service mapping. The platform is designed to help companies simplify IT operations and systems management. Meer informatie over Virima
vScope is an IT asset management tool that automatically inventories and creates an overview of an organization’s IT information. With vScope IT departments can create powerful reports and analyzes which will ensure a stable and cost efficient delivery of IT. Meer informatie over vScope
Canfigure biedt geïntegreerde of stand-alone CMDB, Asset Management, Change Management en Service Desk. Het zeer aanpasbare ontwerp betekent dat je de software zelf kunt configureren om aan elke zakelijke behoefte te voldoen. Het is zowel beschikbaar in de cloud als lokaal. Meer informatie over Canfigure
Complete data is the basis for managing IT assets, optimizing costs and minimizing risks. TThe integration of different data sources and the preparation of concise dashboards and reports serve as a decision-making base and enable you to effectively manage data with the highest data quality. Meer informatie over RayVentory
Met het hybride platform voor toewijzing van toepassingsafhankelijkheden kun je interactieve, realtime kaarten van je IT-omgeving maken. Biedt gedetailleerde zichtbaarheid, realtime gegevens, snelle time-to-value en is eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Faddom
Ticket Management Keep track of your tasks and those of your teams. Ticket Quickly and easily capture information about your customer requests. Knowledgebase Access shared knowledge Meer informatie over Tesseron ASM
CMS is an online configuration management tool that lets your operators audit, monitor and configure the Genesys infrastructure. It gives a clear picture of the entire change management process lifecycle. CMS helps track and manage an object change throughout its whole life cycle. Meer informatie over Pointel Configuration Management Solution
Discover and centralize everything you need to know about physical, virtual, and cloud assets in a single platform, laying the groundwork for building a CMDB and a normalized catalog. Meer informatie over InvGate Insight
CloudAware is een cloudbeheerplatform dat is ontworpen om IT-teams van ondernemingen te helpen bij het implementeren en beheren van toepassingen op Amazon-, Azure- en Google Cloud-platforms. Belangrijke functies zijn onder meer gegevensverzameling, aangepaste velden, gefilterde weergaven, gegevensversleuteling, tagbeheer en analyse. Meer informatie over CloudAware
Universal Discovery and Universal CMDB is a configuration management platform, which helps organizations manage, monitor, and map hybrid IT assets across containers, multi-cloud, or on-premise environments using agent-based, agentless, or passive discovery modes. Meer informatie over UCMDB
SAFIRANXT is a telecom management platform that integrates with different MDM/EMM providers and ERP systems. The platform can perform audits, contest accounts, follow up on contracts, manage inventory, and automate centralized cost assessments. Meer informatie over SAFIRANXT
With Resolve Actions Express SaaS edition and Automation Accelerator packs, you can rapidly deploy IT automation across IT teams and develop automated workflows for your domain-specific use cases. Meer informatie over Resolve
Versio.io continuously and automatically detects and documents changes in businesses and IT landscapes. Data from third-party applications that companies use to run business processes, monitor the IT landscape and control IT service management can be seamlessly integrated. Meer informatie over Versio.io

Gerelateerde categorieën