Hier is onze lijst met apps voor CMDB-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

11 apps
Sorteren op
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
BOSS Solutions a FrontRunner in Help Desk Software
BOSSDesk provides a fully integrated Service Desk/Help Desk solution with a CMDB for both Cloud and On-premise. It has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSSDesk
IT-service cloud-oplossingen voor ondernemingen
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow
Cloudgebaseerde oplossing om IT-diensten te volgen en te beheren
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear
Geautomatiseerde visualisatie- en beheertools voor de IT-infrastructuur
Device42 is een IT-infrastructuuroplossing voor het beheer van bedrijfsmiddelen, apparaten, IP-adressen, bekabeling, onderlinge afhankelijkheden, op rollen gebaseerde toegang, auditing en meer. Meer informatie over Device42
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
Modulaire ITSM- en ITAM-oplossing gebaseerd op ITIL-principes
Canfigure biedt geïntegreerde of stand-alone CMDB, Asset Management, Change Management en Service Desk. Het zeer aanpasbare ontwerp betekent dat je de software zelf kunt configureren om aan elke zakelijke behoefte te voldoen. Het is zowel beschikbaar in de cloud als lokaal. Meer informatie over Canfigure
Software voor IT-servicedesk, ticketsysteem en middelenbeheer
Deepser is cloudgebaseerde software voor een IT-servicedesk en -ticketsysteem, waarmee bedrijven vragen van klanten kunnen afhandelen en problemen kunnen oplossen door taken naar de relevante afdelingen te sturen. Functies zijn onder andere samenwerking, prioritering, zoeken zonder medewerker, licentiebeheer, urenregistratie en rapportage. Meer informatie over Deepser
Configuration management platform to handle IT assets
Universal Discovery and Universal CMDB is a configuration management platform, which helps organizations manage, monitor, and map hybrid IT assets across containers, multi-cloud, or on-premise environments using agent-based, agentless, or passive discovery modes. Meer informatie over UCMDB
Cloudbeheerplatform voor IT-teams van ondernemingen
CloudAware is een cloudbeheerplatform dat is ontworpen om IT-teams van ondernemingen te helpen bij het implementeren en beheren van toepassingen op Amazon-, Azure- en Google Cloud-platforms. Belangrijke functies zijn onder meer gegevensverzameling, aangepaste velden, gefilterde weergaven, gegevensversleuteling, tagbeheer en analyse. Meer informatie over CloudAware