Hier is onze lijst met apps voor Customer communication management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

51 apps
Sorteren op
Uniforme beheertool voor klantenservicegesprekken
Dimelo is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. Dimelo, een bedrijf van RingCentral, is een verenigd platform voor klantenserviceteams om alle digitale kanalen voor klantenservice en gesprekken, waaronder e-mail, sociale netwerken, chat en mobiel, te beheren via één enkel platform Meer informatie over RingCentral Engage Digital
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
CRM en projectmanagement voor de Mac
Daylite is een CRM- en projectmanagement-app voor de Mac voor kleine bedrijven in onroerend goed, verkoop, juridische zaken, financiën, design en fotografiestudio's. Meer informatie over Daylite for Mac
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
BotXO is a powerful AI Chatbot builder
Our Platform is easy to use and not require any coding; our bots are multi-lingual and multi-channel. The BotXO Platform allows any company, in any industry, to effortlessly build and launch a smart AI chatbot to deliver exceptional customer experience. Meer informatie over BotXO
Een mobielgerichte communicatie-app voor medewerkers die geen desktop gebruiken
Beekeeper is een mobielgericht communicatieplatform dat wordt gebruikt om iedereen in een organisatie te bereiken en te verbinden en om de betrokkenheid te vergroten. Meer informatie over Beekeeper
Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en livechat-helpdesk voor Shopify-winkels, die tools biedt zoals e-mailintegratie, autoresponders, ticketbeheer, bijhouden van klantgeschiedenis, toewijzing van aanvragen en meer om te helpen met de klantenservice. Meer informatie over Gorgias
Samenwerkingsplatform voor het bevorderen van de teamcommunicatie
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Integreerbare, mobiele API voor cloudgebaseerde samenwerking
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxtra
On-demand oplossing voor digitale marketing en campagnebeheer
Richt producten op de juiste doelgroep door gerichte marketingcampagnes te maken en te analyseren met Maropost, een interactieve tool voor marketing- en campagnebeheer. Meer informatie over Maropost
Omni-channel klantcommunicatie en -betrokkenheid
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip
Tool voor klantenbinding voor omnichannelcommunicatie
Gnatta is software voor klantenbinding waarmee bedrijven van elke omvang hun klantcommunicatie op meerdere kanalen, zoals Instagram, Facebook, Twitter, e-mail en meer kunnen beheren op een gecentraliseerd platform. Beheerders kunnen gesprekken sorteren op datum of tijd. Meer informatie over Gnatta
Real-time customer communications management software
WhatsApp is a customer communications management software that helps businesses of all sizes create product catalogs and respond to customers’ messages or queries in real-time. The software provides end-to-end encryption to secure chats, voice messages, images, audio/video calls, and more. Meer informatie over WhatsApp
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Cloudgebaseerde berichten-app voor mobiel en desktop voor alle apparaten
Telegram Messenger is een cloudgebaseerd berichtenplatform voor mobiel en desktop dat wordt ondersteund door systeemeigen apps op de meest populaire besturingssystemen en apparaten, waarmee gebruikers of gebruikersgroepen verbinding kunnen maken en spraakoproepen kunnen uitvoeren, alsook berichten, multimedia en bestanden van alle soorten kunnen... Meer informatie over Telegram
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Help je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Beheer van beoordelingen, reputatiesoftware, feedback en webchat
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium. Meer informatie over Podium
Webgebaseerde helpdesk ontworpen voor een betere klantervaring
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools. Meer informatie over Help Scout
Cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Lead- en verkoopbeheer voor het MKB
amoCRM is een oplossing voor verkoop- en leadbeheer voor het MKB. Met een interactieve pijplijn kunnen gebruikers verkoopstromen van begin tot eind automatiseren, taken instellen en geactiveerde activiteiten zoals mailings en advertenties op sociale media aanpassen. Naadloze integraties zorgen ervoor dat gebruikers en hun gegevens altijd... Meer informatie over amoCRM
Systeem voor afspraakherinneringen voor de medische sector
ReminderCall.com is een cloudgebaseerd systeem voor afspraakherinneringen dat is ontworpen om kleine tot grote medische praktijken te helpen geautomatiseerde herinneringen naar patiënten te sturen via oproepen, e-mails en sms-berichten vanuit het bestaande EPD, EMD en andere planningssoftware die het bedrijf al gebruikt. Meer informatie over ReminderCall.com
Platform voor klantinteractie- en ondersteuning met CRM-integratie
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Voice, text, and email message broadcasting software
CallingPost is a communication platform that helps organizations such as churches, schools, healthcare, and universities broadcast messages to individuals through phone calls, texts, and emails. Administrators can create contact groups to relay audio or text messages to multiple people at once. Meer informatie over CallingPost
Video-e-mailmarketingplatform voor verkoopteams
BombBomb is een video-e-mailmarketingplatform dat is ontworpen om verkoopteams te helpen contact te leggen met prospects en klanten, evenals leads te converteren en verwijzingen te ontvangen door video's op te nemen, te versturen en bij te houden via e-mail, sms en sociale netwerken. Meer informatie over BombBomb
Beheer van loyaliteitsmarketing en cadeaubonnen
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
Apps voor livechat met medewerkers voor iOS en Android
JivoChat is live chatsoftware die aanpasbare webgebaseerde en mobiele chatwidgets biedt met 20 taalopties en webgebaseerde, desktop- en mobiele apps voor medewerkers, inclusief realtime bezoekersmonitoring, geschiedenis van paginaweergaves, transcripties van e-mailchat, bestandsoverdrachten, standaardreacties, klantbeoordelingen, en nog veel meer. Meer informatie over JivoChat
CRM + Work Management | Work's better
FreeAgent is a complete CRM platform with robust work management. We help teams get everything in one place, work more collaboratively to get more done, and track and improve performance. FreeAgent empowers leaders to optimize sales, marketing, customer success, project management and more. Meer informatie over FreeAgent CRM
An all-in-one Solution from Demandforce
Demandforce helps businesses automate front office tasks and streamline communications with an all-in-one solution. From automated appointment reminders to robust reputation management, only Demandforce uniquely combines all the features and functionality a business needs to grow, in one place. Meer informatie over Demandforce
Business text messaging for teams
Heymarket provides business text messaging for marketing, sales, support & operations teams, with shared inboxes, mobile apps, message templates, and more Meer informatie over Heymarket
Business messaging solution - SMS, FB Messenger, Kik, & Chat
Quiq business messaging connects companies with their customers on the channels they are already using, SMS/Text, Facebook Messenger, Kik, and Chat Meer informatie over Quiq Messaging
Smith.ai Live Chat & AI Chatbot is the superior 24/7 service
Smith.ai Live Chat with AI Chatbot is the fast & friendly way to capture, screen & convert website leads 24/7. Meer informatie over Smith.ai Chat
Enterprise-Grade SMS Text Messaging Platform with SMS API
TrueDialog is an enterprise-grade SMS texting solution built for big business, made easy for small business. Mass Texting & 2-Way dialog at scale. Extensive features at half the price of competitors. SMS integrations with Salesforce, MS Dynamics, Oracle, Marketo, Hubspot, others. Robust SMS API. Meer informatie over TrueDialog
Kennisbeheerplatform voor de klantenservice
Knowledge Center van Unymira is een kennisbeheerplatform dat is ontworpen om de interne kennis van een bedrijf in één toegankelijke database te centraliseren. Het biedt ondersteuning voor AI-aangedreven zoeken, chat tussen medewerkers, e-learning, beheer van sociale media, feedbackbeheer en meer. Meer informatie over Knowledge Center
Begeleide formulieren, Doc-Gen, workflow, integraties | Volgende generatie CCM
Intelledox is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van processen voor klantenservice, onboarding en acquisitie. Met de aangepaste formulierbouwer kunnen gebruikers informatie verzamelen voor leningaanvragen, claims en andere documenten, waardoor de cross-channel-interactie binnen pijpleidingen... Meer informatie over Intelledox
Customer Communication Platform to increase your CSAT
The Messenger Communication Platform is a web-based customer communications solution for businesses of all sizes that allows customer service teams to interact with their customers through integrated chat systems such as Facebook Messenger, WhatsApp, Apple Business Chat, Viber, and Telegram Meer informatie over Messenger Communication Platform
Chat management tool for contact centers & travel agencies
nixi1 is a chat management software designed to help contact centers, travel agencies, and small businesses handle customer interactions from various channels including WhatsApp, SMS, Telegram, and Facebook Messenger on a centralized platform. Meer informatie over nixi1
Get your team writing as one.
Qordoba is an AI writing assistant for businesses. What makes it powerful is the style guide platform behind it, which enables you to customize writing guidelines to your unique brand and helps everyone at your company write with the same style, terminology, and brand voice. Meer informatie over Qordoba
Artificial Intelligence (AI)-based conversational platform
Atom help businesses streamline communication with clients using AI technology. organizations can view, organize, and respond to client messages related to shopping or customer service across a variety of applications like Telegram, WhatsApp, Instagram, Messenger, and more on a centralized portal. Meer informatie over Atom
Voice AI solutions for enterprises
Vozy is voice AI platform that transforms the way companies interact with customers through voice assistants and conversational AI. Meer informatie over Vozy
Integrated suite of transportation management solutions
IT Curves is an integrated software suite that helps transport service providers manage dispatching, fleet tracking, billing, and call center operations. Customers can view scheduled trips and fare estimates, access ETAs, send instructions to drivers, leave tips, and select preferred vehicle type. Meer informatie over IT Curves
Software voor sociale klantenservice
Brand Embassy is het best gewaardeerde cloudgebaseerde klantenserviceplatform met meer dan 30 geïntegreerde socialemediakanalen, instant messaging, livechat, e-mail en een door AI aangestuurde chatbotservice op schaal. Dit platform is een implementatiepartner voor populaire kanalen zoals WhatsApp of Apple Business Chat. Meer informatie over Brand Embassy
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform.
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat medewerkers helpt om via één interface klantcommunicatie te volgen die via meerdere kanalen plaatsvindt. Meer informatie over Gladly
Communications platform as a service (CPaaS)
Comapi is a cloud-based omnichannel communications solution which allows users to send, receive, and reply to emails, text messages, web chats, Twitter and Facebook messages, in-app messages, and more. Meer informatie over Comapi
Multi-channel platform voor klantrelatiebeheer
Akio.CX is een omnichannel tool voor klantrelaties, ontworpen om online gesprekken, telefoongesprekken, en gesprekken via e-mail en sociale media te vereenvoudigen tussen klanten en klantenserviceteams. Meer informatie over Akio
Communication platform for sales & helpdesk teams
Samespace is a platform that simplifies communication for customer-facing teams like sales, support, and contact centers. Businesses can seamlessly engage with customers using voice or chat, monitor conversations as they happen and manage teams at scale. Meer informatie over Samespace
Oplossing voor betalingsverwerking en communicatiebetrokkenheid
Everyware is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven en consumenten te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot tweerichtingsberichten, afsprakenplanning, betalingsherinneringen en meer om klantenbinding te stimuleren en communicatie te vereenvoudigen. Meer informatie over Everyware
Campaign planning and lead acquisition solution
SPREAD is a cloud-based social media marketing solution designed to help businesses create loyalty programs and acquire customers across multiple channels. Key features include reward programs, discount code distribution, campaign scheduling, analytics, ROI tracking, and audience segmentation. Meer informatie over SPREAD
Customer communications and document management software
Ecrion is a customer communications management software designed to help businesses connect with customers via email, SMS, and other communication channels. It enables employees to create documents such as sales quotes, invoices, collection letters, contracts, and product announcements in real-time. Meer informatie over Ecrion