Hier is onze lijst met apps voor Customer communication management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

160 softwareopties

LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Front is de toonaangevende software voor klantencommunicatie waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Bitrix24 biedt gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 5 miljoen bedrijven. Ontvang vandaag nog je gratis multichannel contactcenter en beheer op één plek al je e-mail, telefoongesprekken, livechat, boodschappers en klantverzoeken op sociale netwerken. Meer informatie over Bitrix24
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen. Meer informatie over Pipedrive
Zoho Desk is een webgebaseerde toepassing voor het beheer van de klantcommunicatie die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar en gemakkelijk te gebruiken. Meer informatie over Zoho Desk
OnePageCRM is een actiegerichte verkoop-CRM die kleine en middelgrote bedrijven helpt de controle over hun verkoop te houden. Richt je op wat er vervolgens moet worden gedaan, volg elke lead op, houd het team op één lijn en sluit meer deals, één verkoopactie tegelijk. Meer informatie over OnePageCRM
Missive is een teaminbox- en chattool waarmee teams kunnen samenwerken via e-mail, sms, WhatsApp, Twitter en andere communicatiekanalen. De inbox biedt een zakelijke samenwerkingservaring. Meer informatie over Missive
Automated Social Profile Import, data Aggregation and auto Update, ATS, CRM, AI powered ranking filtering, Process Automation, recruiting workflow, sales pipeline, automatic Outreach, mass Mailing, messaging templates, multiplatform communications. Meer informatie over Jobin.cloud
Richt producten op de juiste doelgroep door gerichte marketingcampagnes te maken en te analyseren met Maropost, een interactieve tool voor marketing- en campagnebeheer. Meer informatie over Maropost
Rooftop is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen om teams te helpen met e-mailbeheer, klantenondersteuning en taak-/projectbeheer. Gebruikers kunnen er inkomende en uitgaande berichten mee beheren, samenwerken aan e-mails en taken en de teamprestaties bijhouden. Meer informatie over Rooftop
CM.com is een cloudgebaseerd conversationeel handelsplatform waarmee bedrijven betalingsoplossingen voor winkels kunnen implementeren en contact kunnen leggen met klanten via verschillende spraak- en sms-kanalen. Functies omvatten berichtenlogboeken, e-mailcampagnes, klantsegmentatie en gegevensvalidatie. Meer informatie over CM.com
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen KPI's bewaken, meten, analyseren en visualiseren op een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over LiveCaller
WhatsApp is a customer communications management software that helps businesses of all sizes create product catalogs and respond to customers’ messages or queries in real-time. The software provides end-to-end encryption to secure chats, voice messages, images, audio/video calls, and more. Meer informatie over WhatsApp
Telegram Messenger is een cloudgebaseerd berichtenplatform voor mobiel en desktop dat wordt ondersteund door systeemeigen apps op de meest populaire besturingssystemen en apparaten, waarmee gebruikers of gebruikersgroepen verbinding kunnen maken en spraakoproepen kunnen uitvoeren, alsook berichten, multimedia en bestanden van alle soorten kunnen... Meer informatie over Telegram
Viber is a mobile messaging platform, which helps businesses communicate and run promotional campaigns via one-to-one chats, video calls or text notifications. Meer informatie over Viber
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Infusionsoft van Keap is krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoop-automation om je bedrijf te laten groeien. Integreer met apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren. Meer informatie over Keap
Userlike is je holistische platform voor webchat en mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor je klanten, serviceteam en managers. Meer informatie over Userlike
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium. Meer informatie over Podium
Thryv is alles-in-één, cloudgebaseerde beheersoftware die speciaal is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert functionaliteiten zoals contactbeheer, CRM, sms-berichten en e-mailmarketing, online advertenties en reputatiebeheer, online boeken van afspraken, planning voor sociale media, betalingsverwerking en meer. Meer informatie over Thryv
Sirena is a conversational marketing platform designed to help businesses in the eCommerce, retail, automotive, education, and other sectors manage customer communications across multiple channels using a shared inbox. Administrators can integrate the system with WhatsApp, Facebook Messenger, and Instagram to connect with prospects on a unified... Meer informatie over Sirena
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
ZoomInfo aangedreven door DiscoverOrg is een cloudgebaseerd platform voor het genereren van leads voor B2B-organisaties. Het gebruikt gegevens over de intentie van kopers om verkoop- en marketingteams te helpen bij het prioriteren van prospects. Er worden intentie-inzichten geboden voor online onderzoeksactiviteiten, organisatieveranderingen,... Meer informatie over ZoomInfo
Text Request is crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere. Meer informatie over Text Request
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools. Meer informatie over Help Scout
ReminderCall.com is een cloudgebaseerd systeem voor afspraakherinneringen dat is ontworpen om kleine tot grote medische praktijken te helpen geautomatiseerde herinneringen naar patiënten te sturen via oproepen, e-mails en sms-berichten vanuit het bestaande EPD, EMD en andere planningssoftware die het bedrijf al gebruikt. Meer informatie over ReminderCall.com
Textline is a plug-and-play text messaging software designed to help businesses securely communicate with clients using various phone numbers. The Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA)-compliant platform enables healthcare providers to obtain, document, and store patient consent using built-in automation capabilities. Meer informatie over Textline
Communiceer in een oogwenk met klanten met oproepen via één klik, volledige e-mailsynchronisatie en socialemedia- en messenger-integraties van amoCRM. Gebouwd voor het MKB en ondernemers. Meer informatie over amoCRM
Broadly is een online tool voor review- en reputatiebeheer die kleine dienstverlenende bedrijven helpt hun online reputatie te verbeteren en nieuwe klanten aan te trekken. Meer informatie over Broadly
Zingle is een sms-oplossing die communicatie tussen bedrijven en hun klanten mogelijk maakt via sms, met multi-channel berichten, automatisering en meer. Meer informatie over Zingle
Rocket Referrals is a reputation management software designed to help businesses collect feedback to assess customers’ sentiments, automate client communications, and manage online reputation. Administrators can share net promoter score (NPS) surveys with customers and receive notifications regarding unsatisfied clients. Meer informatie over Rocket Referrals
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
CallingPost is a communication platform that helps organizations such as churches, schools, healthcare, and universities broadcast messages to individuals through phone calls, texts, and emails. Administrators can create contact groups to relay audio or text messages to multiple people at once. Meer informatie over CallingPost
BombBomb is een video-e-mailmarketingplatform dat is ontworpen om verkoopteams te helpen contact te leggen met prospects en klanten, evenals leads te converteren en verwijzingen te ontvangen door video's op te nemen, te versturen en bij te houden via e-mail, sms en sociale netwerken. Meer informatie over BombBomb
Een app voor klantcommunicatie die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook te integreren met Magento en BigCommerce). Centraliseer je helpdesk door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer. Verlaag de ondersteuningstijden met 43% met de uitstekend beoordeelde helpdesk op Shopify. Meer informatie over Gorgias
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
JustCall is software voor sms-enquêtes waarmee verkoop- en ondersteuningsteams in de sectoren gezondheidszorg, onderwijs, financiën, e-commerce en onroerend goed internationale oproepen kunnen beheren via lokale telefoonnummers. Belangrijke functies van het platform zijn oproepbeheer, bulk-sms-campagnes, afspraakplanning, automatisch kiezen, call... Meer informatie over JustCall
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt een oplossing voor klantrelatiebeheer die volledig aan te passen is. Met ons centraliseert u uw klantgegevens, leidt u uw medewerkers op en groeit uw bedrijf. Meer informatie over Efficy CRM
Kenect is a cloud-based reputation management software, which helps businesses engage with customers, generate online reviews, and capture payments through text messages. It enables employees to send text messages to customers via an inbox and route them to teams across various locations or departments. Meer informatie over Kenect
Mobile Text Alerts is een cloudgebaseerde oplossing voor sms-marketing die is ontworpen om online bedrijven, clubs en non-profitorganisaties te helpen bij het beheren van massale telefoonmeldingen en sms-marketingcampagnes. Met de mobiele toepassing kunnen gebruikers berichten verzenden en ontvangen, abonnees beheren en rapporten bekijken. Meer informatie over Mobile Text Alerts
FreeAgent CRM levert een volgende generatie werkervaring. Het cloudgebaseerde platform helpt teams de productiviteit te ontsluiten en de verkoop moeiteloos te laten groeien. Meer informatie over FreeAgent CRM
JivoChat is live chatsoftware die aanpasbare webgebaseerde en mobiele chatwidgets biedt met 20 taalopties en webgebaseerde, desktop- en mobiele apps voor medewerkers, inclusief realtime bezoekersmonitoring, geschiedenis van paginaweergaves, transcripties van e-mailchat, bestandsoverdrachten, standaardreacties, klantbeoordelingen, en nog veel meer. Meer informatie over JivoChat
#1 Inbound Video Call and Customer Engagement Platform for Revenue Teams. Meer informatie over 11Sight
De alles-in-één oplossing van Demandforce helpt bedrijven bij het automatiseren van frontoffice-taken en het stroomlijnen van de communicatie. Van geautomatiseerde afspraakherinneringen tot robuust reputatiebeheer, Demandforce combineert op unieke wijze alle functies en functionaliteiten die een bedrijf nodig heeft om te groeien, op één plek. Meer informatie over Demandforce
OneSignal is een platform voor klantenbinding dat ontwikkelaars en marketeers voorziet van mobiele push-, webpush-, e-mail- en in-app-berichten. OneSignal is ontworpen om de communicatie te ondersteunen en biedt tools zoals A/B-testen, analyse, personalisatie, segmentatie en meer. Meer informatie over OneSignal
Heymarket biedt zakelijke sms-berichten voor marketing-, verkoop-, ondersteunings- en operationele teams, met gedeelde inboxen, mobiele apps, berichtsjablonen en meer. Meer informatie over Heymarket
Chekkit is a text messaging platform designed to help businesses collect reviews, accept payments, communicate with customers via web chat, video calls, or other channels, and manage conversations on a unified platform. Supervisors can track competitors and Google search results. Meer informatie over Chekkit

Gerelateerde categorieën