Customer communication management software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Customer communication management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
92 softwareopties
LiveAgent is een webgebaseerde oplossing voor klantencommunicatie waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media.
Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten.
Meer informatie over LiveAgent
Zoho Desk is een webgebaseerde toepassing voor het beheer van de klantcommunicatie die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar en gemakkelijk te gebruiken.
Meer informatie over Zoho Desk
Met de oplossing kunnen zakelijke gebruikers 100% controle krijgen over klantcommunicatie.
Meer informatie over Perfect Doc Studio
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen.
Meer informatie over Pipedrive
Telegram Messenger is een cloudgebaseerd berichtenplatform voor mobiel en desktop dat wordt ondersteund door systeemeigen apps op de meest populaire besturingssystemen en apparaten, waarmee gebruikers of gebruikersgroepen verbinding kunnen maken en spraakoproepen kunnen uitvoeren, alsook berichten, multimedia en bestanden van alle soorten kunnen...
Meer informatie over Telegram
Zendesk is toonaangevende cloudgebaseerde helpdesksoftware die is ontworpen met ondersteuningsmedewerkers in gedachten. Al je klantinteracties zitten in één dynamische interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticketreacties en volledige klantgeschiedenis.
Meer informatie over Zendesk Suite
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren.
Meer informatie over Freshdesk
Infusionsoft van Keap is krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoop-automation om je bedrijf te laten groeien. Integreer met apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren.
Meer informatie over Keap
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams.
Meer informatie over Intercom
Bitrix24 biedt gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 12 miljoen bedrijven. Ontvang vandaag nog je gratis multichannel contactcenter en beheer op één plek al je e-mail, telefoongesprekken, livechat, boodschappers en klantverzoeken op sociale netwerken.
Meer informatie over Bitrix24
Userlike is je holistische platform voor webchat en mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor je klanten, serviceteam en managers.
Meer informatie over Userlike
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB.
Meer informatie over HoneyBook
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument.
Meer informatie over NICE CXone
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes.
Meer informatie over Weave
Bigin is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk CRM dat is ontworpen voor kleine bedrijven en startups. Bewaar en krijg toegang tot alle contactgegevens van je klanten, communiceer moeiteloos met hen via meerdere kanalen (inclusief e-mail, telefoon, WhatsApp, sociale media en online vergaderingen), volg alle interacties en meer.
Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium.
Meer informatie over Podium
Thryv is alles-in-één, cloudgebaseerde beheersoftware die speciaal is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert functionaliteiten zoals contactbeheer, CRM, sms-berichten en e-mailmarketing, online advertenties en reputatiebeheer, online boeken van afspraken, planning voor sociale media, betalingsverwerking en meer.
Meer informatie over Thryv
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface.
Meer informatie over Tidio
Beheer de klantcommunicatie met behulp van video-opnames, tagging van gesprekken en andere tools voor gespreksbeheer van Smartsupp. Smartsupp is de enige leverancier op de markt die video-opnames biedt, zodat bedrijven elke stap in het aankooptraject van elke bezoeker op hun website kunnen zien.
Meer informatie over Smartsupp
Broadly is een online tool voor review- en reputatiebeheer die kleine dienstverlenende bedrijven helpt hun online reputatie te verbeteren en nieuwe klanten aan te trekken.
Meer informatie over Broadly
ZoomInfo aangedreven door DiscoverOrg is een cloudgebaseerd platform voor het genereren van leads voor B2B-organisaties. Het gebruikt gegevens over de intentie van kopers om verkoop- en marketingteams te helpen bij het prioriteren van prospects. Er worden intentie-inzichten geboden voor online onderzoeksactiviteiten, organisatieveranderingen,...
Meer informatie over ZoomInfo Sales
Front is de toonaangevende software voor klantencommunicatie waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Probeer Front gratis uit.
Meer informatie over Front
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie.
Meer informatie over Genesys Cloud CX
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools.
Meer informatie over Help Scout
JustCall is software voor sms-enquêtes waarmee verkoop- en ondersteuningsteams in de sectoren gezondheidszorg, onderwijs, financiën, e-commerce en onroerend goed internationale oproepen kunnen beheren via lokale telefoonnummers. Belangrijke functies van het platform zijn oproepbeheer, bulk-sms-campagnes, afspraakplanning, automatisch kiezen, call...
Meer informatie over JustCall