Hier is onze lijst met apps voor Spreadsheet software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

21 softwareopties

Spreadsheet Server is een oplossing voor financiële en operationele rapportage die verbinding maakt met meer dan 130 ERP/boekhoudsystemen om live gegevens in Microsoft Excel-spreadsheets in te voeren. Meer informatie over Spreadsheet Server
Workscope is spreadsheetsoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het maken en bewerken van spreadsheets en het beheren van activiteiten van EUC (End-User Computing) via een uniform platform. De toepassing stelt werknemers in staat om contextuele analyse uit te voeren en kansen te herkennen om bedrijfsprocessen te verbeteren. Meer informatie over Workscope
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Intellimas is een zeer configureerbare oplossing op ondernemingsniveau met spreadsheetfuncties. Hierdoor kun je verschillende webtoepassingen bouwen zodat je geen spreadsheets meer nodig hebt. De kracht ervan is dat het gegevens uit je andere systemen ophaalt, ze met Intellimas-velden verbindt, en beide gegevensreeksen aan elkaar gekoppeld houdt. Meer informatie over Intellimas
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor meer inzicht en meer manieren om je gegevens te delen. Meer informatie over Microsoft Excel
Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365
Google Spreadsheets is een cloudgebaseerd spreadsheetplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen samen te werken met klanten en partners om gegevens op spreadsheets te maken en te bewerken. Meer informatie over Google Sheets
Numbers is a spreadsheet application designed to help teams create tables, charts, bars, columns, diagrams, and illustrations to visualize data via web browsers or using devices including Mac, iPad, and iPhone. Managers can create an audio representation of data charts using VoiceOver in iOS. Meer informatie over Numbers
WPS Office is a file sharing and productivity suite designed to help businesses of all sizes create, edit, and share presentations, documents, and spreadsheets with clients or team members. Meer informatie over WPS Office
Stackby is a collaborative workspace that brings ease of use of spreadsheets, functionality of databases and access to popular services via no-code API connectors - to create, organize and automate anything. Meer informatie over Stackby
Zoho Sheet is that spreadsheet application that provides you with the space for organizing data, discussing reports with your team, and analyzing data, wherever you are. Zoho Sheet also provides native apps for both iOS and Android, thus, not tethering users to their laptops. Meer informatie over Zoho Sheet
Quixy is a cloud-based No Code platform that empowers business users with no coding skills to automate workflows and build unlimited enterprise-grade applications, using simple drag and drop design, ten times faster consequently enhancing organization-wide efficiency, transparency, and productivity. Meer informatie over Quixy
Hancom Office (previously ThinkFree Office) is a suite of office productivity tools designed for teams working in digital environments. It is compatible with all operating systems, devices, and browsers. Using Hancom Office, teams can create, edit, and share word documents, spreadsheets, and graphic presentations. Meer informatie over Hancom Office
Blockpad gives engineers the tools they need to easily create clear, reviewable calculation documents that update like a spreadsheet when the numbers change. Meer informatie over Blockpad
Banana Accounting is a cloud-based accounting software for small companies, private individual, associates and auxiliary accounting management. Meer informatie over Banana Accounting
From document management to workflow automation, HighQ has the tools you need to strengthen and streamline the way you work. Meer informatie over HighQ
Easy Ribbon Builder is a Windows-based application, which allows businesses to create and customize the Excel ribbon tab. It assists with the creation of various buttons such as split, drop-down, and simple, links macros, and offers multiple icon selections. Meer informatie over Easy Ribbon Builder
Creëer workflows vanuit je spreadsheet. Koop geen software voor elk ander proces en gebruik de technologie die je al kent. Automatiseer je financiën, verkoop, marketing, HR, activiteiten en andere processen met spreadsheets en Sheetgo. Meer informatie over Sheetgo
Conversionomics is a powerful data aggregation and automation technology tool that can improve your data aggregation, automation, and visualization processes. Meer informatie over Conversionomics
Rows is the spreadsheet where teams work faster. It combines a spreadsheet, built-in integrations and a new sharing experience. Meer informatie over Rows

Gerelateerde categorieën