Hier is onze lijst met apps voor Zakelijke telefoonsystemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

82 softwareopties

Zorg ervoor dat elk telefoongesprek telt en geef tijd terug aan je vertegenwoordigers met meer dan 70 CRM-, helpdesk- en software-integraties. Meer informatie over Aircall
Een nieuwe generatie VoIP voor je bedrijf, met virtuele telefoonnummers, cloud PBX en nog veel meer. Bespaar tot 90% op je telefoonrekening. Meer informatie over Zadarma
Een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem om slimmer te bellen, zodat je je kunt concentreren op het laten groeien van je bedrijf. Met CloudTalk kun je zonder gedoe je filialen, afdelingen en teamleden onderling verbinden. Meer informatie over CloudTalk
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd zakelijke telefooncentrale, callcenter en CRM in één. Het wordt vertrouwd door 5 miljoen bedrijven en is beschikbaar in de cloud en lokaal. Inkomend, uitgaand, sms, multilevel IVR, routering van gesprekken en meer. Meer informatie over Bitrix24
Een zakelijk telefoonsysteem dat is ontworpen om je klantenservice te versterken. Channels integreert met je favoriete platforms zoals Shopify en Pipedrive en verzamelt daarin opgeslagen gegevens. Wanneer je klanten vervolgens bellen, toont Channels je alle gegevens, zodat je meteen ter zake kunt komen. Meer informatie over Channels
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral MVP
3CX is een open platform, eenvoudig te installeren en te beheren zakelijk telefoonsysteem dat kan worden geïmplementeerd in de cloud of lokaal. Het werkt met populaire IP-telefoons en SIP-trunks. Met mobiele apps, webconferenties, livechat, Facebook-bedrijfsintegratie en meer. Meer informatie over 3CX
Deze callcenteroplossing is ontworpen zodat je optimaal medewerkers, wachtrijen, PBX-extensies en meer kunt beheren. Meer informatie over XCALLY
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Squaretalk
Freshcaller is een zakelijk telefoonsysteem voor bedrijven van elke omvang - van MKB tot ondernemingen. Met zijn cloudgebaseerde architectuur biedt Freshcaller functies zoals IVR en Smart Escalations, extensies voor medewerkers en aanpasbare rapportage van prestaties om zakelijke telefonische activiteiten op te zetten. Meer informatie over Freshdesk Contact Center
Global Call Forwarding biedt internationale gratis nummers, lokale telefoonnummers en spraakoplossingen voor ondernemingen uit de meeste landen over de hele wereld. Meer informatie over Global Call Forwarding
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het telefoonsysteem voor ondernemers. Met een gratis of lokaal nummer en functies zoals onbeperkte extensies, professionele groeten, voicemail via e-mail en een namenlijst helpt Grasshopper je kleine bedrijf professioneel te klinken en overal verbonden te blijven. Ga voor meer informatie naar de... Meer informatie over Grasshopper
VoIP.ms is a cloud-based IP telephony system, which helps businesses streamline communication and manage incoming or outgoing calls using voicemail, caller ID, DID forwarding, encryption, call hunting and various other functionalities. Meer informatie over VoIP.ms
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
8x8 X Series, the 8x8 eXperience Communications Platform, is an integrated contact center, chat, voice, video, and APIs solution designed to enable agile company-wide collaboration across enterprises. Meer informatie over 8x8 X Series
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Ringover is a 100% Cloud voice - video - chat - text and call center solution focused on team productivity and directly configurable by managers. The key: end-to-end technological control, a user-friendly interface, and support at each step. Meer informatie over Ringover
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
Ooma Office is een bekroonde en betaalbare zakelijke VoIP-oplossing voor bedrijven van elke omvang. Prijzen beginnen vanaf $ 19,95/gebruiker/maand, zonder contracten. Het platform biedt twee serviceplannen voor verschillende zakelijke behoeften. Meer informatie over Ooma Office
ChaseData biedt een cloudgebaseerde callcenteroplossing met functionaliteit voor zowel inkomende als uitgaande gesprekken en een mogelijkheid voor interactieve spraakrespons. Meer informatie over ChaseData CCaaS
Virtueel telefoonsysteem waarmee je callcenterfuncties aan je bedrijf kunt toevoegen, zoals telefoonnummers, gespreksopnames, CRM-integraties, sms, IVR en meer. Meer informatie over Toky
Intulse is een cloudgebaseerd VoIP-systeem dat is ontworpen om organisaties te helpen processen voor inkomende en uitgaande communicatie te stroomlijnen door telefoonoplossingen te bieden. Belangrijke functies zijn onder meer teamsamenwerking, wachtrijbeheer, vergadergesprekken, voicemail, nummeroverzetting en rapportage. Meer informatie over Intulse
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
JustCall is an SMS survey software designed to help sales and support teams in the healthcare, education, finance, eCommerce, and real estate sectors manage international calls via local phone numbers. Key features of the platform include call management, bulk SMS campaigns, appointment scheduling, auto dialer, call whispering, post-call surveys,... Meer informatie over JustCall
Voeg een tweede nummer toe aan je telefoon met alle tools die je nodig hebt om je kleine bedrijf te starten, te runnen en te laten groeien. Meer informatie over Sideline
ZIWO is cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop, marketing en klantenondersteuning voor echte of virtuele medewerkers. Functies zijn CRM-integratie, uitgaande nummerselectie, virtuele telefoon, oproepregistratie, oproepmaskering, mobiele app voor agenten en beheerders, samen met live monitoring van inkomende en uitgaande KPI's zoals IVR en... Meer informatie over ZIWO
Telnyx is een alles-in-één communicatieplatform dat spraak-, berichten- en IP-diensten levert voor toepassingen en communicatiebedrijven. Telnyx stelt gebruikers in staat om al hun behoeften op het gebied van spraak en berichten te integreren, beheren en analyseren met functies zoals elastische SIP-trunking, programmeerbare sms en meer. Meer informatie over Telnyx Suite
Phone.com is het toonaangevende cloudgebaseerde telefoonbedrijf dat zich richt op de behoeften van het MKB en ondernemers. Naast het aanbieden van verschillende oplossingen, levert Phone.com bekroonde, in de VS gevestigde klantenondersteuning aan meer dan 30.000 klanten in heel Amerika. Meer informatie over Phone.com
A not-so-traditional business phone system Spoke Phone has all the business phone system features of large on-premise or cloud PBX / VoIP platforms, but made simple for your employees to use on their mobile phones. Meer informatie over Spoke Phone
Asterisk is een open source kader dat helpt bij het bouwen van communicatietoepassingen en wordt gebruikt door kleine, middelgrote en grote bedrijven en overheden over de hele wereld. Meer informatie over Asterisk
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered. We support unlimited calling and provide bespoke cloud telephony solutions with powerful integrations—these are used by organizations of all sizes to simplify their customer service and team collaboration. Meer informatie over Acefone
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Line2 is een cloudgebaseerd communicatieplatform waarmee kleine bedrijven met klanten kunnen communiceren via oproepen en sms-berichten met behulp van een virtueel telefoonsysteem. Professionals kunnen het platform gebruiken om verschillende telefoonlijnen voor teamleden in te stellen, wat een snelle reactie voor klanten mogelijk maakt. Meer informatie over Line2 Pro
OpenPhone is a business phone system that helps small to large businesses set up secondary phone numbers to manage internal and external global calls or messages. It enables staff members to choose and manage multiple phone numbers based on locations, teams, and use cases. Meer informatie over OpenPhone
BroadVoice b-Hive is everything you need and anywhere you want to go! Untether your team from their desk phones and give them the power to provide deeper customer experiences and seize on opportunities more effectively. Meer informatie over BroadVoice Cloud PBX
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Meer informatie over Aloware
RingByName is a cloud-based communication software, which helps businesses track and manage customer calls across multiple locations. Features include a virtual receptionist, real-time activity tracking, call routing, three-way calling, single sign-on (SSO), and reporting. Meer informatie over RingByName
VoIPstudio is een VoIP-telefoondienst, ontworpen om flexibele communicatie binnen bedrijven mogelijk te maken, inclusief functies voor doorverbinden, vergaderen en hot desking. Meer informatie over VoIPstudio
UniTel Voice is a robust virtual business phone system for small businesses, medium-sized businesses, freelancers, and nonprofit organizations. It’s a powerful private branch exchange (PBX) that offers complete communication solutions to empower entrepreneurs to operate and grow businesses from anywhere. The platform enables businesses to look and... Meer informatie over UniTel Voice
Profiteer van onbeperkte lokale minuten voor je bedrijf vanaf $ 18,99/maand ***** VirtualPBX is een bekroonde aanbieder van zakelijke telefoonsystemen die alle soorten organisaties hoogwaardige capaciteiten biedt tegen slechts een fractie van de kosten. Meer informatie over VirtualPBX
Natterbox is an expert voice solution for Salesforce with native telephony integration that helps organizations personalize customer experience at scale, boost sales and service efficiency, and gain complete visibility into their operations. Meer informatie over Natterbox
MAXvoice is a cloud-based communication platform that lets businesses use voice calling and group chat to connect with customers, partners, vendors, support resources, and co-workers across multiple locations. Meer informatie over MAXvoice
All-cellular business phone solution offers professional call quality, conversation tracking, and CRM integration for iOS and Android devices Meer informatie over Truly
net2phone is a cloud-based PBX software that provides businesses with tools to manage and improve customer interactions across various channels. Supervisors can use the dashboard to track the extension numbers of team members, access details about their devices, and configure call routing flows according to requirements. Meer informatie over net2phone
Ubefone is made in France and is a cloud-based telephony software for small to large companies. The software offers an all in one cloud telephony application. Users are provided intuitive tools to access and set up calls and manage their online telephone system on their own without any prior knowledge necessary. Meer informatie over Ubefone
PanTerra heeft een revolutionair product gecreëerd genaamd Streams, die een eenvoudige interface biedt met één portal/toepassing voor al je zakelijke communicatiebehoeften. Werk met plezier in de wetenschap dat Streams je in staat stelt om op elk medium te communiceren dat je team nodig heeft. Meer informatie over PanTerra Networks
Kavkom réinvente la communication interne et externe de votre entreprise grâce à sa plateforme multi-fonctions interconnectant téléphonie d'entreprise, numéros de téléphone dans plus de 50 pays, visioconférence, CRM, campagnes d'appels, diffusions de messages vocaux, envois de SMS.. Notre produit m Meer informatie over Kavkom

Gerelateerde categorieën