Hier is onze lijst met apps voor VoIP-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

104 apps
Sorteren op
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
RingCentral Office - compleet zakelijk telefoonsysteem
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral Office
Omni-channel klantcommunicatie en -betrokkenheid
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip
Spraak- en videoconferenties met schermdeling
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Cisco Webex
Toonaangevende cloudgebaseerde software voor contactcenters.
Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit. Meer informatie over Talkdesk
Webconferentie-oplossing voor scholen en organisaties
Adobe Connect is een cloudgebaseerde oplossing voor webconferenties die is ontworpen om bedrijven, overheidsinstanties en onderwijsinstellingen te helpen vergaderingen en trainingssessies te organiseren. Functies omvatten aanpasbare branding, teamsamenwerking, betrokkenheidsanalyse, externe toegang, rapportage en het delen van documenten. Meer informatie over Adobe Connect
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Cloudgebaseerd communicatieplatform voor ondernemingen
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad Talk
Maak van de wereld je kantoor.
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het telefoonsysteem voor ondernemers. Met een gratis of lokaal nummer en functies zoals onbeperkte extensies, professionele groeten, voicemail via e-mail en een namenlijst helpt Grasshopper je kleine bedrijf professioneel te klinken en overal verbonden te blijven. Ga voor meer informatie naar de... Meer informatie over Grasshopper
Business Phone and IP telephony system
VoIP.ms is a cloud-based IP telephony system, which helps businesses streamline communication and manage incoming or outgoing calls using voicemail, caller ID, DID forwarding, encryption, call hunting and various other functionalities. Meer informatie over VoIP.ms
Biedt spraak en berichten aan jouw web- en mobiele toepassingen.
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
Gehoste telefooncentrale met CRM-integratie en mobiele apps
3CX is een op software gebaseerde PBX-oplossing met een in de cloud gehoste optie die gebruikers webconferenties, CRM-integratie, een chatfunctie en systeemeigen mobiele apps biedt Meer informatie over 3CX
Cloudgebaseerde zakelijke VoIP-telefoondienst
Vonage Business biedt een in de cloud gehost VoIP-telefoonsysteem voor bedrijven, met aanpasbare functies voor de verschillende behoeften van kleine en middelgrote bedrijven. Meer informatie over Vonage Business
Cloudgebaseerd telefoonsysteem en software en diensten voor contactcentra
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over ShoreTel
Zakelijke samenwerking eenvoudig gemaakt
Highfive is een alles-in-één hardware- en softwareoplossing voor video- en webconferenties die de zakelijke samenwerking vereenvoudigt. Meer informatie over Highfive
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondienst
8x8 helpt jou je klanten beter van dienst te zijn, slimmer te werken en overal en altijd zaken te doen. Van gehoste VoIP-telefoondiensten tot gehoste contactcentra tot unified communications, deze diensten zijn gebruiksvriendelijk, ongelooflijk geavanceerd en goedkoper dan traditionele oplossingen. Zeer populair. Ervaren. Betrouwbaar.... Meer informatie over 8x8 Virtual Office
Telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee je teams zinvolle gesprekken kunnen voeren. Stel je telefoonsysteem binnen enkele minuten in, integreer het op een slimme manier in je workflows en verrijk je gesprekken met inzichtelijke gegevens. Aircall is je telefoonsysteem opnieuw uitgevonden. Meer informatie over Aircall
Vereenvoudigen van de bedrijfscommunicatie
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Cloudgebaseerde callcenteroplossing voor het mkb
ChaseData biedt een cloudgebaseerde callcenteroplossing met functionaliteit voor zowel inkomende als uitgaande gesprekken en een mogelijkheid voor interactieve spraakrespons. Meer informatie over ChaseData
Sluit meer deals. Creëer meer omzet.
Close is een CRM voor de binnendienst die is ontworpen door verkopers voor verkopers. Close biedt veel functionaliteiten om de verkoopproductiviteit te verhogen, waaronder ingebouwd bellen, e-mail, sms-berichten, slim zoeken, API en integraties, bruikbare rapportage en meer. Meer informatie over Close
De snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren.
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie
Oproepregistratie en analyse
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten. Meer informatie over CallRail
SIP-trunk wederverkoopplatform
SIPTRUNK biedt een serviceplatform waarmee bedrijven wederverkopers van SIP-trunking kunnen worden en terugkerende inkomsten kunnen genereren door SIP-trunking-services te verkopen. De oplossing is compatibel met verschillende IP PBX-platforms en gateways, waaronder Asterisk, FreePBX, Elastix, AudioCodes en Sangoma. Meer informatie over SIPTRUNK
Bedrijfsbreed cloudgebaseerd communicatieplatform
MessageBird lost je communicatie-uitdagingen op via API's voor sms-berichten, spraak en conversaties. Meer informatie over MessageBird
Coderings-API's voor het toevoegen van telefonie, sms en 911-belfunctie aan toepassingen
Bandwidth biedt een reeks API-producten voor bedrijven en ontwikkelaars die spraakoproepen, beveiligde sms-berichten met 2FA (2 Factor Authentication), mms of connectiviteit voor noodoproepen naar 9-1-1 willen toevoegen aan software en toepassingen, terwijl ze ook toegang hebben tot SIP-trunking, routering, adresverificatie en overdraagbaarheid... Meer informatie over Bandwidth
Zakelijk VoIP-telefoonsysteem voor organisaties van elke omvang
Intulse is een cloudgebaseerd VoIP-systeem dat is ontworpen om organisaties te helpen processen voor inkomende en uitgaande communicatie te stroomlijnen door telefoonoplossingen te bieden. Belangrijke functies zijn onder meer teamsamenwerking, wachtrijbeheer, vergadergesprekken, voicemail, nummeroverzetting en rapportage. Meer informatie over Intulse
VoIP business phone solution for SMBs
Ooma Office is a cloud-based business VoIP solution designed to helps small enterprises manage and transfer calls and voicemails from anywhere over mobile devices. The platform offers features including a virtual receptionist, call transfers, conferencing, extension dialing, hold music, and more. Meer informatie over Ooma Office
Virtueel telefoonsysteem voor zakelijke verkoop en klantenondersteuning
Toky is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat je helpt de communicatie met je klanten en je team te verbeteren. Start je zakelijke callcenter met virtuele telefoonnummers, sms, IVR, CRM-integraties en meer. Meer informatie over Toky
Alles-in-één oplossing met voorspellende nummerkiesfunctie en callcenter
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer. Meer informatie over CallTools
Alles-in-één CRM-softwareoplossing
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
VoIP communication and collaboration management solution
Bria is a cloud-based and on-premise VoIP solution that helps businesses manage communication & collaboration via messaging, file sharing, video conferencing & more. The white-label capabilities help organizations design a personalized softphone using custom logos, themes, colors, and configuration. Meer informatie over Bria
Virtueel telefoonsysteem voor kleine bedrijven
MightyCall is een virtueel telefoonsysteem dat is ontworpen om kleine bedrijven en ondernemers te helpen de ervaring van klanten efficiënt te beheren met een reeks functionaliteiten voor oproepen, klantenservice en teambeheer, waaronder visuele configuratie van de gespreksstroom, gespreksopname, prestatierapporten en meer. Meer informatie over MightyCall
Platformoverschrijdende VoIP-softphone-kiesfunctie voor SIP- en IAX-systemen
Zoiper is een platformoverschrijdende VoIP-softphone-kiesfunctie waarmee spraak- en video-oproepen plus instant message-berichten kunnen worden uitgevoerd via meerdere PBX-netwerken of favoriete SIP-providers, met smartphone-apps beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten. Meer informatie over Zoiper
All-in-one communications & collaboration tool
Intermedia Unite is a fully integrated, unified communication & collaboration platform for SMBs that combines a PBX phone system, video conferencing, chat, screen sharing and file management into a single cloud-based system designed to help simplify management and increase employee productivity Meer informatie over Intermedia Unite
Oplossing voor voice over internet protocol (VoIP)
SIP.US is een cloudgebaseerde VoIP-oplossing waarmee bedrijven processen kunnen beheren voor het leveren van SIP-trunkdiensten aan analoge/digitale telefoonadapters en IP-PBX-systemen. Het werkt op de breedbandinternetverbinding van klanten en gebruikt een tier-1 netwerk om zakelijke telefoons in te stellen voor het doorverbinden van het... Meer informatie over SIP.US
Een cloudgebaseerde zakelijke telefoondienst
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
Oplossing voor communicatie- en samenwerkingsbeheer
Cisco Unified Communications Manager (voorheen CallManager) helpt bedrijven bij het verbinden en samenwerken met teams tussen afdelingen via interne protocol-telefonie, spraak- en videogesprekken, berichten en meer. Met de onboarding-functionaliteit via activeringscode kunnen gebruikers telefoonrecords maken zonder het MAC-adres van een telefoon. Meer informatie over Cisco Unified Communications Manager
Cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce
NewVoiceMedia is een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde software voor contactcenters en interne verkoop voor Salesforce Sales Cloud, Service Cloud and Desk.com. Meer informatie over Vonage Contact Center
Cloud Call Center Solutions
3CLogic is a leading cloud contact center platform providing advanced and scalable speech-enabled (IVR, ACD, CTI, Click to Call, Screen Pop, Speech Analytics, Reporting) offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics for global enterprises and customer service teams. Meer informatie over 3CLogic
2 Numbers. 1 Phone.
Add a 2nd number to your phone with all the tools you need to start, run, and grow your small business. Meer informatie over Sideline
All-in-one communications platform & API
Telnyx is an all-in-one communications platform which delivers voice, messaging & IP services for applications & communications companies. Telnyx enables users to integrate, manage & analyze all of their voice & messaging needs with features like elastic SIP trunking, programmable SMS, & more Meer informatie over Telnyx
Turn mobile phones into your business phone system / PBX.
Spoke turns mobile phones into your business phone system / PBX. You get all the usual PBX/phone system features and more, in a simple to use app on your mobile phone. Ideal for companies with 5 to 100 employees with mobile and remote workers. Keep your numbers, ditch the land lines, save big. Meer informatie over Spoke Phone
Cloud based IP phone with unified communication features
Evolve IP's cloud IP phone systems free your business from managing carriers, hardware and vendors by providing an enterprise quality hosted PBX. Meer informatie over Evolve IP Phone System
Communicate Better
Phone.com is the leading cloud-based phone company focused on the needs of SMB and entrepreneurs. In addition to offering a variety of solutions, Phone.com delivers award-winning U.S. based customer support to more than 30,000 customers across America. Meer informatie over Phone.com
Business Communication Simplified
SendHub a leading Out-Of-The-Box SMS messaging company makes business communication fast, simple and effective with VoIP and bulk messaging. Meer informatie over SendHub Messaging
All-in-one Cloud Phone System for SMBs
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Gehost zakelijk telefoonsysteem
Je krijgt een zakelijk telefoonsysteem met meer dan 40 ingebouwde functies die over de hele wereld werkt. Gratis en lokale telefoonnummers beschikbaar voor 115+ landen wereldwijd. Meer informatie over AVOXI
Geavanceerde, cloudgebaseerde CTI (Computer Telephony Integration)
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall
Inbound, outbound & blended cloud contact center
Cloudagent covers the needs of inbound, outbound and blended contact centers with ACD, IVR, CTI, dialer and more. Meer informatie over KOOKOO CloudAgent
Toon alle scherminhoud van je computer via internet in realtime aan meerdere mensen.
Mikogo is een gebruiksvriendelijke gratis oplossing voor het delen van schermen die een snelle en veilige oplossing biedt voor webconferenties, online vergaderingen, ondersteuning op afstand, webinars, verkoopgesprekken, webpresentaties en meer. Met de snelle capaciteiten voor het delen van desktops stelt Mikogo de presentator in staat om hun... Meer informatie over Mikogo
Awarded Outbound Contact Center Software (24/7 U.S. Support)
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Meer informatie over Ytel Platform
VoIP-telefoonserviceprovider voor medewerkerscommunicatie
VoIPstudio is een VoIP-telefoondienst, ontworpen om flexibele communicatie binnen bedrijven mogelijk te maken, inclusief functies voor doorverbinden, vergaderen en hot desking. Meer informatie over VoIPstudio
Cloud-based communication platform for small businesses
Line2 is a cloud-based communication platform that enables small businesses to communicate with customers via calls and texts using a virtual phone system. Professionals can utilize the platform to set up different phone lines for team members, facilitating quick client response. Meer informatie over Line2
Vertrouwde VoIP voor elk kantoor, overal.
Profiteer van onbeperkte lokale minuten voor je bedrijf vanaf $ 18,99/maand ***** VirtualPBX is een bekroonde aanbieder van zakelijke telefoonsystemen die alle soorten organisaties hoogwaardige capaciteiten biedt tegen slechts een fractie van de kosten. Meer informatie over VirtualPBX
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
Freshcaller is een cloudgebaseerd callcenter en algemeen telefoonsysteem voor elk soort bedrijf, dat helpt bij het verbeteren van klantgerichtheid en samenwerking met interne teams. Meer informatie over Freshcaller
Live chat for customer support
ClickDesk is a live support solution for customer service teams which combines live chat, voice chat, help desk & a social toolbar for website customer communications. Support agents can answer queries, transfer tickets, respond to social media posts, & collaborate with one another using ClickDesk. Meer informatie over ClickDesk
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat in één interface chat, e-mail, berichten en oproepen combineert, met realtime monitoring, ingebouwde CRM en nog veel meer. Meer informatie over Dixa
The All-in-one Business Process Communication solution
Secure private smartphone/desktop communication and other process automation tools for leading business teams: group chats, PTT, NFC, VoIP.. Meer informatie over Team on the Run
Professional business calling and routing for mobile devices
All-cellular business phone solution offers professional call quality, conversation tracking, and CRM integration for iOS and Android devices Meer informatie over Truly
Business VoIP software and phone systems
Fonality is a business VoIP and unified communications solution with both pure cloud-hosted and hybrid options, and offers users native iOS and Android apps Meer informatie over Comm-unity
Cloud PBX solution for SMBs
BroadVoice Cloud PBX is a web based business telephone solution for small and medium enterprises Meer informatie over BroadVoice Cloud PBX
Converteer meer leads in minder tijd.
De cloudgebaseerde contactcentersoftware van Convoso biedt krachtige en gebruiksvriendelijke oplossingen om bedrijven te helpen hun verkooppijplijnen kosteneffectief met tot wel 150% te vergroten en een eersteklas klantervaring te bieden. De geavanceerde callcentertools zijn ontworpen om je agenten en klanten een plezierige ervaring en optimale... Meer informatie over Convoso
Call recording solution for businesses of all sizes
VSLogger by Versadial is a cloud-based call recording solution which helps companies record calls to improve employee coaching, compliance & liability protection. The platform can be integrated with business telephone systems and computers, and all call recordings can be accessed via a web browser. Meer informatie over VSLogger
App voor tweede telefoonnummer voor sms'en en bellen
Ring4 is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het genereren van een tweede telefoonlijn voor bellen en sms'en. Belangrijkste functies omvatten labels, oproepopname, nummerportering, lokaal/internationaal bellen, nummerherkenning en blokkering van spamoproepen. Meer informatie over Ring4
Communication tool that connects teams via voice calling
MAXvoice is a cloud-based communication platform that lets businesses use voice calling and group chat to connect with customers, partners, vendors, support resources, and co-workers across multiple locations. Meer informatie over MAXvoice
Sales engagement and call tracking platform
ringDNA is a cloud-based sales engagement platform designed to help Salesforce users manage leads, identify revenue-generating channels, and analyze performance. Features include lead prioritization, real-time recommendations, workflow automation, reporting, call monitoring, and transcription. Meer informatie over ringDNA
Cloud-based VoIP communications platform for business users
Versature is a SaaS-based communications provider offering VoIP and analytics solutions to Canadian businesses, with scalable telephony packages providing call queues, unlimited international calling to 30+ countries, free Polycom phones, plus features including data insights and app integrations Meer informatie over Versature
Business phone system for streamlining customer service
Yodel is a cloud-based business phone system designed to help teams manage inbound and outbound calls via Slack using existing phone numbers. It lets customer service representatives view which members are on active calls, and join conference calls to facilitate communication across organizations. Meer informatie over Yodel
Cloud-based VoIP business telephone systems
NFON provide cloud-based VoIP business telephone systems with computer telephony integration, click-2-dial, fixed mobile convergence, skill based routing & more Meer informatie over NFON
Communicatiemanagementsysteem voor bellen, sms, mms en fax
Flowroute is ontworpen om bedrijven te helpen bij het creëren, implementeren en beheren van een verenigd systeem voor spraak-, sms-, mms- en faxgebaseerde communicatie. Het platform wordt geleverd met een SIP-trunking-module waarmee bedrijven meerdere spraakoproepen kunnen afhandelen met lokale en gratis nummers. Meer informatie over Flowroute
Business VoIP platform for all team & customer conversations
Vonix Flex is a cloud-based communication platform that enables businesses to interact with clients via message, calls, and social media channels. With the shared inboxes, supervisors can assign multiple team members to a single message group, facilitating collaborative handling of customer queries. Meer informatie over Vonix Flex
Cloud based business telephony system
CircleLoop is a cloud-based,self-serviced business telephony software system with native desktop, and mobile apps, boasting features including UK and international number support, personalized voicemail, call transfer, call recording, SMS integration, smart notifications, contact management and more Meer informatie over CircleLoop
Cloud-based softphone and voicemail platform
OnSIP is a softphone and private branch exchange (PBX) solution that helps businesses to manage call recording, transfers, monitoring, reporting and more. It allows companies to utilize the desktop or mobile applications to conduct HD video or voice conferences as well as manage voicemails. Meer informatie over OnSIP
VoIP-based communication management solution
ClarityTel is a voice over internet protocol (VoIP) solution that helps businesses manage communication with external and internal stakeholders via online phone, virtual fax & SIP trunking. The voicemail functionality lets users receive email notifications for incoming voicemail & fax messages. Meer informatie over ClarityTel
Intelligent sales call handling with native CRM integration
Ringio promises improved caller productivity with logging, lead generation, call routing and reporting features crucial to improving sales and customer support Meer informatie over Ringio
Free Your Voice
Phonebooth is one of the leading voip providers, providing phone systems and phone service for small businesses. We own our network just like a traditional phone company. This matters if you care about price, reliability and call quality. Meer informatie over Phonebooth
Call Center Predictive Dialer | Hosted Predictive Dialer
Voicent's easy-to-use Agent Dialer predictive dialer software dramatically increases productivity and improves campaign bottom-line by automatically dialing, skipping busy, no-answer and disconnected lines, optionally leaving a voice message on answering machines and--most importantly--never involving you or your agent on a call until a live... Meer informatie over Voicent Predictive Dialer
Cloud communication platform
thinQ is a cloud communication platform designed to help contact centers, telcos and enterprises control all aspects of their inbound & outbound communications with local voice, toll-free voice, call routing, voice API integrations, database solutions, messaging technology, and more Meer informatie over thinQ
Contactcenter voor grote verkoopvolumes en klantenservice
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
HIPAA-compliant communication software
Halo is a HIPAA-compliant communication software that helps healthcare organizations collaborate on clinical tasks via instant messaging, VoIP calls and on-call scheduling. Administrators can build custom screens to display information such as a phone directory, staff list, call schedules & surveys. Meer informatie over Halo
Global Phone System 100% native in Salesforce CRM
Natterbox is a cloud based business telephony and voice service software for small and medium sized organizations and can be integrated with Salesforce CRM Meer informatie over Natterbox
Cloud-based customer interaction management software
Telesero is a cloud-based customer interaction management system that helps businesses manage contact database, priority call routing (PCR), agent scripting, and more. The automated call distribution (ACD) system enables administrators to automatically distribute incoming calls to available agents. Meer informatie over Telesero
Next Generation Customer Interaction Platform
Vivocha is Next Generation Customer Interaction Platform that enables businesses to seamlessly communicate with prospects and customers right on the website, Mobile App, or messaging platform using any combination of Video, Voice, Chat, and collaboration tools. Meer informatie over Vivocha
Cloud hosted PBX solution
RingSky is a cloud hosted PBX solution offering voicemail to email, call forwarding, auto attendants, remote transfer, call monitoring, click to call, and more Meer informatie over RingSky
Unified communications & hosted VoIP from any device
MegaPath One is a unified communications platform that helps teams improve productivity and mobility by combining voice & video calling, conferencing, instant messaging, & SMS texting in a single solution that works on any device. Connect with Outlook, Skype, and third party CRM & help desk systems. Meer informatie over MegaPath One
Business VoIP service
SureTel is a cloud-based telephony solution, which helps businesses manage communication across teams & clients through Google integrations, call history, route timing, custom caller ID & more. It lets users record calls to store customer interactions in a unified database for future reference. Meer informatie over SureTel
Managed softphones for VoIP Providers
SessionCloud offers cloud-hosted management and provisioning of softphones for VoIP operators with generic, white label, and multi-brand packages available Meer informatie over SessionCloud
Internet telephony service provider for businesses in the UK
SureVoIP is an internet telephony service provider supplying VoIP products and services for businesses in the UK Meer informatie over SureVoIP
Platform voor interne communicatie en samenwerking
Citadel Team is een cloudgebaseerde interne communicatieoplossing die bedrijven van elke omvang helpt de teamsamenwerking te verbeteren via chat, spraakoproepen en videoconferenties. Hiermee kunnen managers toegangsrechten verlenen aan specifieke gebruikers, groepen aanmaken en documenten delen met collega's. Meer informatie over Citadel Team
Telephony software for PC
This is a free piece of software that turns your PC into a second telephone line (for free) and allows you to make Free / Low Cost calls to any landline / mobile anywhere in the World using the Tpad VoIP Network and your broadband connection. Meer informatie over VoIP / SIP PC Softphone
B to B VoIP Solutions, Call Center Software
SolusOne is a Canadian owned and operated company. We specialize in B to B VoIP Solutions, Call Center Solutions, and Software. We can provide you with all the Products and Services you will need to manage Calls, Agents, Customer Relations, and Reporting. Meer informatie over SolusOne
Cloud-hosted, commercially-supported version of FreePBX
FreePBX Hosting is a commercially developed and supported cloud-hosted version of FreePBX, which includes additional commercial modules and feature add-ons Meer informatie over FreePBX Hosting
Multi-channel communications and telephony platform
Huawei eSpace Contact Center is a multi-channel communications platform with carrier-grade telephony and IP-based call processing for large businesses Meer informatie over eSpace Contact Center
Cloud communication & collaboration solution
Momentum Telecom is a leading service provider of cloud communications and collaboration solutions. It helps deliver integrated voice, video, and data solution that’s mobile, flexible and future proof, enabling employees to communicate freely with customers and partners in real-time. Meer informatie over Momentum
VoIP business telephone system for SMB's
sipgate team provides a complete business VoIP telephone system for Germany and the UK with telephony, fax, SMS, voicemail and invoicing features Meer informatie over sipgate team
German-language business telephony software from the cloud
Placetel is a business telephony software from the cloud. Placetel combines classic telephone system functions such as brokering, forwarding, fax, etc. with video conferences in HD, file and screen sharing, call control, instant messaging, call center functions and unified communication. Meer informatie over Placetel