Hier is onze lijst met apps voor VoIP-software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

156 softwareopties

CloudTalk is complete, cloudgebaseerde VOIP-software die met één druk op de knop kan worden gebruikt voor verkoop- en ondersteuningsteams van elke omvang. Meer informatie over CloudTalk
Zorg ervoor dat elk telefoongesprek telt en geef tijd terug aan je vertegenwoordigers met meer dan 70 CRM-, helpdesk- en software-integraties. Meer informatie over Aircall
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral MVP
De browsergebaseerde callcentersoftware van Talkdesk werkt naadloos via VoIP. Profiteer van geavanceerde functies zoals geautomatiseerde gespreksverdeling, op vaardigheden gebaseerde routering, IVR en meer. Meer informatie over Talkdesk
Bitrix24 is een gratis zakelijk VoIP-systeem dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source-versies beschikbaar. Meer informatie over Bitrix24
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Squaretalk
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Freshcaller is een modern VoIP-telefoonsysteem voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. De cloudgebaseerde architectuur van Freshcaller combineert functies zoals IVR, Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om ingaande en uitgaande VoIP-gesprekken op te zetten. Telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshdesk Contact Center
Global Call Forwarding biedt internationale gratis nummers, lokale telefoonnummers en spraakoplossingen voor ondernemingen uit de meeste landen over de hele wereld. Meer informatie over Global Call Forwarding
Met krachtige functies zoals teams en leden, interactieve spraakherkenning, wachtrijen, slimme spamdetectie en het instellen van vaste, dynamische en willekeurige ID-nummers, kun je elke gewenste routering voor de gespreksstroom opbouwen op basis van vaardigheden of tijd. Hierdoor kun je de efficiëntie van je teamleden verhogen. Meer informatie over TalkChief
Google Meet is een platform voor videoconferenties waarmee teams kunnen communiceren via berichten, spraak en video. Functies omvatten high-definition video- en audioconferenties voor maximaal 100 deelnemers, chatsynchronisatie met meerdere apparaten, opgeslagen chatgeschiedenis, realtime ondertiteling, vergaderopnamefunctie en meer. Meer informatie over Google Meet
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 250 deelnemers. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, schermen delen en chatten via een internetbrowser, mobiele of desktoptoepassing. Meer informatie over GoToMeeting
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Webex
join.me is een online conferentie- en vergaderhulpmiddel waarmee meerdere mensen vanuit meerdere locaties tegelijkertijd verbinding kunnen maken. Meer informatie over Join.Me
Adobe Connect is een cloudgebaseerde oplossing voor webconferenties die is ontworpen om bedrijven, overheidsinstanties en onderwijsinstellingen te helpen vergaderingen en trainingssessies te organiseren. Functies omvatten aanpasbare branding, teamsamenwerking, betrokkenheidsanalyse, externe toegang, rapportage en het delen van documenten. Meer informatie over Adobe Connect
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Zoho Meeting is een goede oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld om je online vergaderingen, videovergaderingen en webinars te beheren. Volledig browsergebaseerd en geen downloads vereist. Meer informatie over Zoho Meeting
BlueJeans is een vergaderplatform voor de moderne werkplek. BlueJeans is de eerste clouddienst die desktops, mobiele apparaten en kamersystemen in één videovergadering verbindt en maakt het gemakkelijk om snel deel te nemen aan vergaderingen, zodat mensen productief kunnen werken, waar en hoe ze maar willen. Meer informatie over BlueJeans
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
UberConference is software voor online vergaderingen en webconferenties, ontworpen voor bedrijven van elke omvang. Met het platform kunnen telefonische vergaderingen worden gepland, gecontroleerd en beheerd via een speciale webinterface, met tools zoals HD-video, scherm delen, aangepaste wachtmuziek en meer. Meer informatie over Dialpad Meetings
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het telefoonsysteem voor ondernemers. Met een gratis of lokaal nummer en functies zoals onbeperkte extensies, professionele groeten, voicemail via e-mail en een namenlijst helpt Grasshopper je kleine bedrijf professioneel te klinken en overal verbonden te blijven. Ga voor meer informatie naar de... Meer informatie over Grasshopper
VoIP.ms is a cloud-based IP telephony system, which helps businesses streamline communication and manage incoming or outgoing calls using voicemail, caller ID, DID forwarding, encryption, call hunting and various other functionalities. Meer informatie over VoIP.ms
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
3CX is een open-platform VoIP-telefoonsysteem met software dat werkt met populaire IP-telefoons en SIP-trunks, zowel lokaal als in de cloud. 3CX is eenvoudig, betaalbaar en flexibel en maakt de kosten en het beheer van verouderde, traditionele telefoonsystemen of de beperkingen van gedeelde cloudgebaseerde PBX's overbodig. Meer informatie over 3CX
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
Vonage Business biedt een in de cloud gehost VoIP-telefoonsysteem voor bedrijven, met aanpasbare functies voor de verschillende behoeften van kleine en middelgrote bedrijven. Meer informatie over Vonage Business Communications
8x8 X Series, the 8x8 eXperience Communications Platform, is an integrated contact center, chat, voice, video, and APIs solution designed to enable agile company-wide collaboration across enterprises. Meer informatie over 8x8 X Series
Google Voice is a phone system and call management software that integrates with your Gmail account and allows you to send voicemails to landlines, mobile and electronic numbers at a click. Google Voice is low cost and converts SMS to email as well as call logging and call screening. Meer informatie over Google Voice
Google Hangouts is a cross-platform messaging platform that allows users to collaborate and communicate in real-time via video conferencing and instant group messaging. Meer informatie over Google Hangouts
Highfive is een alles-in-één hardware- en softwareoplossing voor video- en webconferenties die de zakelijke samenwerking vereenvoudigt. Meer informatie over Highfive
FreeConferenceCall.com biedt HD-audioconferenties en online vergaderingen voor teamsamenwerking binnen bedrijven. Meer informatie over FreeConferenceCall.com
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Ringover allows you to make unlimited VoIP calls to over 110 destinations worldwide - no matter your plan - offering you precise, transparent rates for all other global destinations. Meer informatie over Ringover
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten. Meer informatie over CallRail
Close is een CRM voor verkoopbetrokkenheid waarmee het MKB meer leads kan omzetten naar inkomsten. Krijg geavanceerde VoIP-belfuncties zoals de snelkiesfunctie en voorspellende nummerselectie. Dankzij lokale telefoonnummers kun je je belvolume van overal ter wereld verhogen. Meer informatie over Close
Ooma Office is een bekroonde en betaalbare zakelijke VoIP-oplossing voor bedrijven van elke omvang. Prijzen beginnen vanaf $ 19,95/gebruiker/maand, zonder contracten. Het platform biedt twee serviceplannen voor verschillende zakelijke behoeften. Meer informatie over Ooma Office
Verhoog de productiviteit en bereik meer potentiële klanten met de nummerselectiesoftware van ChaseData Corp voor callcenters, verkoop en telemarketingoplossingen. Meer informatie over ChaseData CCaaS
Bouw snelle, betrouwbare en veilige spraaktoepassingen voor je bedrijf met de krachtige VoIP-infrastructuur van MessageBird. Meer informatie over MessageBird
SIPTRUNK is een dienstenplatform voor bedrijven die een SIP-trunking-praktijk willen opbouwen met een terugkerende inkomstenstroom via de verkoop van SIP-diensten. Meer informatie over SIPTRUNK.com
Bandwidth biedt een reeks API-producten voor bedrijven en ontwikkelaars die spraakoproepen, beveiligde sms-berichten met 2FA (2 Factor Authentication), mms of connectiviteit voor noodoproepen naar 9-1-1 willen toevoegen aan software en toepassingen, terwijl ze ook toegang hebben tot SIP-trunking, routering, adresverificatie en overdraagbaarheid... Meer informatie over Bandwidth
Toky is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat je helpt de communicatie met je klanten en je team te verbeteren. Start je zakelijke callcenter met virtuele telefoonnummers, sms, IVR, CRM-integraties en meer. Meer informatie over Toky
Intulse is een cloudgebaseerd VoIP-systeem dat is ontworpen om organisaties te helpen processen voor inkomende en uitgaande communicatie te stroomlijnen door telefoonoplossingen te bieden. Belangrijke functies zijn onder meer teamsamenwerking, wachtrijbeheer, vergadergesprekken, voicemail, nummeroverzetting en rapportage. Meer informatie over Intulse
MightyCall is een effectieve optie voor zakelijke VoIP. MightyCall is de oplossing als je bedrijf moderne tools nodig heeft om de communicatie met je klanten te stroomlijnen, maar je geen enorme uitgaven wilt doen. Meer informatie over MightyCall
Bria is a cloud-based and on-premise VoIP solution that helps businesses manage communication & collaboration via messaging, file sharing, video conferencing & more. The white-label capabilities help organizations design a personalized softphone using custom logos, themes, colors, and configuration. Meer informatie over Bria
Zoiper is een platformoverschrijdende VoIP-softphone-kiesfunctie waarmee spraak- en video-oproepen plus instant message-berichten kunnen worden uitgevoerd via meerdere PBX-netwerken of favoriete SIP-providers, met smartphone-apps beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten. Meer informatie over Zoiper

Gerelateerde categorieën