Hier is onze lijst met apps voor Telemarketing software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

59 softwareopties

Adversus is een cloudgebaseerde dialer- en CRM (Customer Relationship Management)-oplossing die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten met betrekking tot klantcommunicatie, telemarketing, leadbeheer en meer. Het platform stelt gebruikers in staat om oproepwerkstromen te automatiseren met behulp... Meer informatie over Adversus
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Squaretalk
Dialfire is cloudgebaseerde software voor uitgaande callcenters, waarmee gebruikers hun browser kunnen veranderen in een compleet uitgaand callcenter met een voorvertoning en voorspellende kiesfunctie en hulpmiddelen voor het combineren van oproepen. Dialfire ondersteunt ook aangepaste formulieren, meerfasige campagnes met geautomatiseerde... Meer informatie over Dialfire
Bitrix24 is een gratis software-oplossing voor telemarketing, beschikbaar in de cloud en lokaal. Je kunt letterlijk binnen één minuut nadat je je Bitrix24-account hebt geregistreerd beginnen met bellen en verkopen. Meer informatie over Bitrix24
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Lusha is software voor leadbeheer waarmee bedrijven contactgegevens van prospects vanuit verschillende websites kunnen ophalen, leadinformatie kunnen vastleggen, contact kunnen maken met klanten of kandidaten en de algemene conversiepercentages kunnen verbeteren. Marketeers kunnen aangepaste formulieren voor gegevensverzameling maken om de details... Meer informatie over Lusha
CloudTalk is cloudgebaseerde callcentersoftware die is ontworpen voor je telemarketingbehoeften. Maak het je telemarketingsteam gemakkelijker met meer dan 70 geavanceerde functies en eenvoudig in te stellen integraties met je bestaande bedrijfssoftware. Het is een perfect telefoonsysteem voor schaalvergrotende bedrijven. Probeer de gratis... Meer informatie over CloudTalk
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
Verhoog de productiviteit en bereik meer potentiële klanten met de nummerselectiesoftware van ChaseData Corp voor callcenters, verkoop en telemarketingoplossingen. Meer informatie over ChaseData CCaaS
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
JustCall is software voor sms-enquêtes waarmee verkoop- en ondersteuningsteams in de sectoren gezondheidszorg, onderwijs, financiën, e-commerce en onroerend goed internationale oproepen kunnen beheren via lokale telefoonnummers. Belangrijke functies van het platform zijn oproepbeheer, bulk-sms-campagnes, afspraakplanning, automatisch kiezen, call... Meer informatie over JustCall
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer. Meer informatie over CallTools
Lifesize is een tool voor audio-, web- en videoconferenties die ondersteuning biedt voor chatfunctionaliteit, een geïntegreerde, op zoeken gebaseerde namenlijst, en opname en delen van videogesprekken. Meer informatie over Lifesize
Medewerkers verhogen de spreektijd tot 300% met een veelzijdige cloudgebaseerde cold calling-oplossing. De software is ontworpen om uitgaande oproepvolumes te verdrievoudigen en biedt alles wat je nodig hebt. Profiteer van de mogelijkheden van Voiptime Cloud-software die wordt vertrouwd door meer dan 1000 gebruikers. Meer informatie over Voiptime Cloud
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
Stop het verlies van omzet vanwege problemen met scherm delen. Probeer scherm delen zonder rompslomp, op maat gemaakt voor de verkoop. Kijkers doen mee via elke browser, desktop of mobiel. Meer informatie over CrankWheel
De cloudgebaseerde contactcentersoftware van Convoso biedt krachtige en gebruiksvriendelijke oplossingen om bedrijven te helpen hun verkooppijplijnen kosteneffectief met tot wel 150% te vergroten en een eersteklas klantervaring te bieden. De geavanceerde callcentertools zijn ontworpen om je agenten en klanten een plezierige ervaring en optimale... Meer informatie over Convoso
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
DialShree is a cloud-based software designed to help businesses manage customer interactions. It can be deployed on any web server or cloud platform and can be used to manage interactions across multiple channels. Meer informatie over Dialshree
HoduCC is a contact center software designed to help businesses resolve clients’ issues and automate customer interactions through various communication channels including voice or video calls, emails, SMS, chats, and social media platforms. Meer informatie over HoduCC
uContact is a beautiful contact center solution designed to make the life of the agents easier and more productive. Ideal for inbound, outbound & blended call centers. Key features: - True All in One - Omnichannel: Email, SMS, Web Chat, Facebook, Twitter. - IVR - Gamification - Recording - WFM Meer informatie over uContact
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor telemarketing en uitgaande oproepen. De cloudgebaseerde architectuur van Freshcaller biedt functies zoals gespreksmaskering en integraties met verschillende CRM-systemen om telemarketingteams te helpen. Het biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen en kan worden gebruikt met SIP-telefoons. Meer informatie over Freshdesk Contact Center
De producten zijn onder andere : cloudtelefoonsysteem, progressieve nummerselectie, CRM en leadbeheer, marketing automation en mobiele CRM. Meer informatie over Ricochet360
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Meer informatie over Aloware
CallFire combineert sms-berichten, oproepregistratie, spraakuitzending en IVR met een cloudgebaseerd callcenter. Meer informatie over CallFire
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Meer informatie over Ytel
Qubicles is a blockchain software company and the creators of decentralized tools and services for the contact center industry. Our solution includes on-demand staffing for remote workers and powerful cloud-based contact center software that includes all features needed to run centers of all sizes. Meer informatie over Qubicles
Sales Sling is a cloud-based dialer & lead management platform for sales teams which offers tools for converting leads into sales, managing sales pipelines, making outbound calls with the auto-dialer functionality, tracking and recording inbound & outbound calls, managing employee performance & more Meer informatie over Sales Sling
Gives organizations the tools, choice and control at scale to expand inbound and outbound capabilities with seamless omnichannel interactions, while maintaining full control, privacy and compliance. Meer informatie over Alvaria CX Suite
Ringio promises improved caller productivity with logging, lead generation, call routing and reporting features crucial to improving sales and customer support Meer informatie over Ring.io
CallShaper is callcentersoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het monitoren van inkomende en uitgaande oproepen, het volgen van de prestaties van medewerkers en het beheren van leads, telemarketing en verkoopprocessen. Meer informatie over CallShaper
Vocalcom Hermes360 is een omnichannel contactcenteroplossing die medewerkers de slimme functies biedt die ze nodig hebben om klanten op alle kanalen relevante reacties te geven. Meer informatie over Vocalcom Hermes360
contactSPACE is een softwareoplossing voor cloudcontactcenters die tools biedt voor multi-channel communicatie, het maken van campagnes, prestatiemonitoring en meer. Meer informatie over contactSPACE
BigProfiles is a cloud-based teleselling predictive platform designed to help BPOs, telecommunication, financial, and utility companies forecast customer’s buying propensity and measure sales performance. Meer informatie over BigProfiles
The Gryphon ONE platform provides users with sales analytics, real-time visibility, and automation to help sales teams close business. Meer informatie over Gryphon ONE
Enable remote working for a business' contact centre with ipSCAPE. Feature-rich with multichannel capabilities including Voice, Email, Web Chat and SMS. Hosted on Microsoft Azure for unparalleled security, capacity and performance. ipSCAPE integrations with BI tools and CRMS including Salesforce, Dynamics. Meer informatie over IPscape
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
inConcert Contact Center allows businesses to reach their customers through any channel, including voice and video calls, email, live chat, SMS/text messaging, social networks, WhatsApp, and more. The software aims to provide an outstanding experience and transform every customer interaction. Meer informatie over inConcert Omnichannel Contact Center
Our aim is focused on maintaining mutually beneficial relationships with clients. By utilizing our in-depth expertise, we provide what is necessary to optimize call center operations. We develop customized dialing solutions to reach specified operational goals. Meer informatie over AuguTech
ICTBroadcast is een softwareoplossing voor automatisch kiezen die is ontworpen om kleine en middelgrote bedrijven en ITSP te helpen bij het aanbieden van gehoste telemarketing-/bulkcommunicatiediensten aan hun klanten met behulp van spraak-, sms-, e-mail- en faxtechnologieën. Meer informatie over ICTBroadcast
NeoDove is a Telecalling CRM and Sales Engagement Platform that helps businesses increase sales by optimizing their inbound and outbound calling, and lead management processes. Meer informatie over NeoDove
Focus Contact Center is een cloudgebaseerde callcenteroplossing die integratie met telefoon, chat, e-mail en sms biedt, evenals gespreksopname en live monitoring. Meer informatie over Focus Contact Center
CallSquad is cloudgebaseerde, uitgaande telefooncampagnesoftware voor teams die bedrijven de tools biedt om telefooncampagnes te plannen, uit te voeren en bij te houden voor doeleinden zoals verkoopontwikkeling, werving, leadkwalificatie, uitnodigingen voor evenementen, toestemming voor opt-in-marketing en meer. Meer informatie over Callsquad
FIVE CRM provides businesses with tailored software solutions targeted at transforming sales & marketing and boosting the bottom line. FIVE CRM puts you in control through an array of products, whether you’re looking to take advantage of email marketing or drive sales through calling – we’ve got it covered. Meer informatie over FIVE
TeleCRM is a tele-calling, sales CRM and automation app, with automatic lead capture/ assignment, Autodialer, smart automated followups, detailed employee tracking and call recording in a single dashboard. Meer informatie over TeleCRM
CenterWare Suite is a contact center software that helps businesses in finance, healthcare, and other industries manage call routing, scripting, and reporting. The predictive dialer functionality automatically makes outbound calls and differentiates between human voices and answering machines. Meer informatie over CenterWare Suite
Met OTO kunnen bedrijven een gerichter verkoopplan hebben met zeer diepgaande inzichten vanuit spraak en intonatie. Meer informatie over OTO
Vocalcom Salesforce Edition is a cloud-based contact center software offering a user-friendly CRM solution that allows users to connect with customers more easily and effectively. Meer informatie over Vocalcom Salesforce Edition

Gerelateerde categorieën