Hier is onze lijst met apps voor Telemarketing software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

42 softwareopties

Lusha is software voor leadbeheer waarmee bedrijven contactgegevens van prospects vanuit verschillende websites kunnen ophalen, leadinformatie kunnen vastleggen, contact kunnen maken met klanten of kandidaten en de algemene conversiepercentages kunnen verbeteren. Marketeers kunnen aangepaste formulieren voor gegevensverzameling maken om de details... Meer informatie over Lusha
Bitrix24 is een gratis software-oplossing voor telemarketing, beschikbaar in de cloud en lokaal. Je kunt letterlijk binnen één minuut nadat je je Bitrix24-account hebt geregistreerd beginnen met bellen en verkopen. Meer informatie over Bitrix24
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Stop het verlies van omzet vanwege problemen met scherm delen. Probeer scherm delen zonder rompslomp, op maat gemaakt voor de verkoop. Kijkers doen mee via elke browser, desktop of mobiel. Meer informatie over CrankWheel
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Squaretalk
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor telemarketing en uitgaande oproepen. De cloudgebaseerde architectuur van Freshcaller biedt functies zoals gespreksmaskering en integraties met verschillende CRM-systemen om telemarketingteams te helpen. Het biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen en kan worden gebruikt met SIP-telefoons. Meer informatie over Freshdesk Contact Center
ICTBroadcast is een softwareoplossing voor automatisch kiezen die is ontworpen om kleine en middelgrote bedrijven en ITSP te helpen bij het aanbieden van gehoste telemarketing-/bulkcommunicatiediensten aan hun klanten met behulp van spraak-, sms-, e-mail- en faxtechnologieën. Meer informatie over ICTBroadcast
Branch is een mobielgerichte technologie die werknemers op uurloon helpt om financieel vooruit te komen. De toepassing stelt gebruikers in staat om te budgetteren, een salarisvoorschot op te nemen en meer inkomsten te genereren door beschikbare diensten op te nemen. Meer informatie over Branch
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
Verhoog de productiviteit en bereik meer potentiële klanten met de nummerselectiesoftware van ChaseData Corp voor callcenters, verkoop en telemarketingoplossingen. Meer informatie over ChaseData CCaaS
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer. Meer informatie over CallTools
Medewerkers verhogen de spreektijd tot 300% met een veelzijdige cloudgebaseerde cold calling-oplossing. De software is ontworpen om uitgaande oproepvolumes te verdrievoudigen en biedt alles wat je nodig hebt. Profiteer van de mogelijkheden van Voiptime Cloud-software die wordt vertrouwd door meer dan 1000 gebruikers. Meer informatie over Voiptime Cloud
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Meer informatie over Ytel
De cloudgebaseerde contactcentersoftware van Convoso biedt krachtige en gebruiksvriendelijke oplossingen om bedrijven te helpen hun verkooppijplijnen kosteneffectief met tot wel 150% te vergroten en een eersteklas klantervaring te bieden. De geavanceerde callcentertools zijn ontworpen om je agenten en klanten een plezierige ervaring en optimale... Meer informatie over Convoso
CallFire combineert sms-berichten, oproepregistratie, spraakuitzending en IVR met een cloudgebaseerd callcenter. Meer informatie over CallFire
Qubicles is a blockchain software company and the creators of decentralized tools and services for the contact center industry. Our solution includes on-demand staffing for remote workers and powerful cloud-based contact center software that includes all features needed to run centers of all sizes. Meer informatie over Qubicles
Sales Sling is a cloud-based dialer & lead management platform for sales teams which offers tools for converting leads into sales, managing sales pipelines, making outbound calls with the auto-dialer functionality, tracking and recording inbound & outbound calls, managing employee performance & more Meer informatie over Sales Sling
De producten zijn onder andere : cloudtelefoonsysteem, progressieve nummerselectie, CRM en leadbeheer, marketing automation en mobiele CRM. Meer informatie over Ricochet360
HoduCC is a contact center software designed to help businesses resolve clients’ issues and automate customer interactions through various communication channels including voice or video calls, emails, SMS, chats, and social media platforms. Meer informatie over HoduCC
Adversus is een cloudgebaseerde dialer- en CRM (Customer Relationship Management)-oplossing die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten met betrekking tot klantcommunicatie, telemarketing, leadbeheer en meer. Het platform stelt gebruikers in staat om oproepwerkstromen te automatiseren met behulp... Meer informatie over Adversus
CallShaper is callcentersoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het monitoren van inkomende en uitgaande oproepen, het volgen van de prestaties van medewerkers en het beheren van leads, telemarketing en verkoopprocessen. Meer informatie over CallShaper
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
Het Vocalcom cloudgebaseerde contactcenter heeft de manier veranderd waarop bedrijven met hun klanten omgaan, door technologie van wereldklasse toegankelijk te maken voor elk bedrijf. De contactcentersoftware geeft bedrijven van elke omvang een nieuwe kijk op klantrelaties, waardoor medewerkers gepersonaliseerde service kunnen verlenen. Meer informatie over Vocalcom
Gives organizations the tools, choice and control at scale to expand inbound and outbound capabilities with seamless omnichannel interactions, while maintaining full control, privacy and compliance. Meer informatie over Alvaria CX Suite
contactSPACE is een softwareoplossing voor cloudcontactcenters die tools biedt voor multi-channel communicatie, het maken van campagnes, prestatiemonitoring en meer. Meer informatie over contactSPACE
BigProfiles is a cloud-based teleselling predictive platform designed to help BPOs, telecommunication, financial, and utility companies forecast customer’s buying propensity and measure sales performance. Meer informatie over BigProfiles
The Gryphon ONE platform provides users with sales analytics, real-time visibility, and automation to help sales teams close business. Meer informatie over Gryphon ONE
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
AuguTech is a predictive dialer solution that helps improve marketing campaign effectiveness via an automated dialing process, voice messaging and CRM Meer informatie over AuguTech
NeoDove is a Telecalling CRM and Sales Engagement Platform that helps businesses increase sales by optimizing their inbound and outbound calling, and lead management processes. Meer informatie over NeoDove
Focus Contact Center is een cloudgebaseerde callcenteroplossing die integratie met telefoon, chat, e-mail en sms biedt, evenals gespreksopname en live monitoring. Meer informatie over Focus Contact Center
CallSquad is cloudgebaseerde, uitgaande telefooncampagnesoftware voor teams die bedrijven de tools biedt om telefooncampagnes te plannen, uit te voeren en bij te houden voor doeleinden zoals verkoopontwikkeling, werving, leadkwalificatie, uitnodigingen voor evenementen, toestemming voor opt-in-marketing en meer. Meer informatie over Callsquad
CenterWare Suite is a contact center software that helps businesses in finance, healthcare, and other industries manage call routing, scripting, and reporting. The predictive dialer functionality automatically makes outbound calls and differentiates between human voices and answering machines. Meer informatie over CenterWare Suite
Met OTO kunnen bedrijven een gerichter verkoopplan hebben met zeer diepgaande inzichten vanuit spraak en intonatie. Meer informatie over OTO
PhoneTools integrates your cell phone with your online Salesforce org enabling you to easily make calls and send SMS messages to Leads, Accounts & Contacts from within Salesforce. Simply select the PhoneTools button next to the field via your PC / tablet. Meer informatie over PhoneTools
CallVU is a call center software designed to help businesses in industries including finance, insurance, telecommunications, and more engage with clients via digital sessions to resolve issues, automate data collection processes using digital forms, and more. Meer informatie over CallVU
Cloud Contact Center by masvoz is a customer service platform that helps businesses manage interactions across various communication channels such as SMS, phone, web, WhatsApp, and Webchat. Meer informatie over Cloud Contact Center
Selmo is cloudgebaseerde SaaS-software voor callcenters die past bij de tools voor automatisering van uitgaande oproepen, klantenbeheer en personeelstraining. Geweldig voor externe teams. Meer informatie over Selmo

Gerelateerde categorieën