Hier is onze lijst met apps voor IT-service software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

54 apps
Sorteren op
Servicedesksoftware met self-service-ondersteuning via webportal
IncidentMonitor is een lokale of cloudgebaseerde oplossing voor de help- en servicedesk, die procesbeheer, ondersteuningstickets en self-service-webportals levert. Meer informatie over IncidentMonitor
Waarschuwings- en oproepbeheer voor altijd beschikbare diensten
Waarschuwingen, meldingen en incidentbeheerservice voor ontwikkelaars en operationele teams (ontwikkeling en operationele activiteiten) zijn geïntegreerd met monitoringtools en pushmeldingen. Meer informatie over Opsgenie
ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer.
VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR HelpDesk & Assets
Controle en beheer op afstand voor managed service providers
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Naadloze IT-dienstverlening met Wrike's werkbeheer. Gebruik formulieren en sjablonen op maat om verzoeken af te handelen, IT-onboarding te organiseren, voortgang bij te houden en werklasten te beheren Plan projecten met Gantt-grafieken en presenteer resultaten met ingebouwde rapportage. Meer informatie over Wrike
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Alles-in-één SaaS voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven die RMM, PSA en beheer op afstand combineren. De prijzen van Atera zijn gebaseerd op betalingen per gebruiker, met een onbeperkt aantal apparaten. Meer informatie over Atera
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Beheer en analyse van machinegegevens
Splunk Enterprise is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen met big data-beheer en analyse van machinegegevens. Belangrijke functies zijn onder meer datavisualisatie, prestatiestatistieken, gegevensverzameling, realtime zoeken, indexering, KPI-tracking, rapportage en monitoring. Meer informatie over Splunk Enterprise
ITSM solution for managing incidents & assets
HaloITSM is an IT service management solution that helps businesses streamline the entire incident lifecycle, from ticket creation to issue resolution. It enables professionals to update the status of incidents and view details including ticket ID, priority level, issue summary, and date created. Meer informatie over HaloITSM
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Win meer opdrachten en laat je bedrijf groeien met mHelpDesk.
Functionaliteit voor opdrachtvolging en -facturering via je mobiele apparaat Directe toegang tot je klantinformatie vanaf elk apparaat - verlies nooit je opdrachten of apparaten uit het oog Bevat tools voor offertes, planning, taakregistratie, facturering, elektronische betalingen, QuickBooks-integratie en een groeiende lijst met andere... Meer informatie over mHelpDesk
Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer
Samanage stelt organisaties over de hele wereld in staat om hun werknemers een superieure service-ervaring te bieden. De Samanage-software voor IT-servicebeheer versnelt de efficiëntie en het overzicht van de gevraagde en geleverde diensten binnen een organisatie, waardoor het eenvoudig wordt om de procesverbetering en een hogere productiviteit... Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Software voor servermonitoring
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
Eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops
LogMeIn Central is een oplossing voor eindpuntbeheer die IT-professionals helpt bij het controleren, beheren en beveiligen van de eindpuntinfrastructuur van hun organisatie, inclusief desktops, servers en laptops. Gebruikers kunnen vanaf overal en via elk apparaat routinematige IT-taken voor elke pc of Mac op afstand implementeren en automatiseren. Meer informatie over LogMeIn Central
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over Jira Service Desk
Een tool voor PSA (professional services automation) die is ontworpen om jouw bedrijf-als-een-dienst te runnen
ConnectWise Manage is een platform voor bedrijfsvoering dat is ontworpen om je bedrijf voor technologieoplossingen te runnen en alles met elkaar te verbinden. Hierdoor kun je een superieure dienstlevering bieden, je bedrijf beter kennen, volledig inzicht in facturering krijgen en projectoverdrachten zonder enige moeite afhandelen. Meer informatie over ConnectWise Manage
Flexibele software. Gerichte dienstverlening.
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Cloudgebaseerde software voor de IT Helpdesk
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-verzoeken. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
IT-automatisering voor de hedendaagse IT-wereld
Vergroot de effectiviteit van je IT-teams en vereenvoudig elk aspect van je bedrijf met flexibele externe monitoring en beheer van ConnectWise Automate. Meer informatie over ConnectWise Automate
Het gebruiksvriendelijke, uniforme platform voor eindpuntbeheer
NinjaRMM is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt tot op de minuut nauwkeurige inzichten in de prestaties van werkstations, laptops, servers, netwerkapparaten en virtuele machines en krachtige tools zoals bediening op afstand, patching, scripting en automatisering om het IT-management te verbeteren. Meer informatie over NinjaRMM
BOSS Solutions a FrontRunner in Help Desk Software
BOSS Solutions Suite is an integrated ITIL Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both cloud and on-premise. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable solution, great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSS Solutions Suite
Directory-as-a-Service voor cloud-identiteitsbeheer
JumpCloud is een Directory-as-a-Service (DaaS)-platform dat helpt om de gebruikers van een organisatie veilig te beheren en te verbinden met hun systemen, toepassingen, bestanden en netwerken via een enkele set referenties, ongeacht welk platform, provider, protocol of locatie. Meer informatie over JumpCloud DaaS
Software voor de IT-servicedesk
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk
Helpdesk software for customer service management teams
OTRS is a helpdesk software designed to help businesses manage resources, workflows, internal communication processes, customers, service requests, and more on a centralized platform. Administrators can configure access permissions, enabling agents to view client data. Meer informatie over OTRS
Business management automation
Tigerpaw One business management software provides everything you need to begin the automation process, increase collaboration, streamline project management, increase cash-flow, expand your sales pipeline through sales automation, minimize costs and improve customer service. Instead of using a variety of software solutions to track and manage... Meer informatie over Tigerpaw
Made-for-mobile field service management
FieldAware's mobile app and web-based software provide businesses with the power, intelligence and flexibility to build high-performance field service teams with the aim of improving revenue. Features include scheduling, dispatch, task management, invoicing, asset management, time tracking and more. Meer informatie over FieldAware
Cloud based solution to track & control IT services
ChangeGear Service Desk is a cloud-based ITSM platform that helps organizations to manage IT services, resolve requests, and facilitate ticket routing Meer informatie over ChangeGear Service Desk
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
Cloudgebaseerd platform voor patchbeheer
Automox is een cloudgebaseerde oplossing voor cyberhygiëne en patchbeheer waarmee ondernemingen eindpuntbeveiliging kunnen stroomlijnen en cyberbedreigingen op alle apparaten kunnen minimaliseren. Het gecentraliseerde platform biedt gebruikers een overzicht van apparaten waarvoor patchgoedkeuringen, systeemupdates of probleemoplossing nodig zijn. Meer informatie over Automox
QuickBooks add-on for handling service company management
The Service Program is a QuickBooks add-on for service providing companies such as pool servicing, lawn care, pest control, sanitation and more, delivering key features across service dispatch, routing, work order management, maintenance scheduling, GPS, mobile & customer services, via a web portal Meer informatie over The Service Program
Helpdesk en servicebeheer
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor IT, faciliteitenbeheer en HR-helpdesks om de communicatie te ondersteunen Meer informatie over TOPdesk
Workflow automation software for service, IT & HR teams
Hornbill is a workflow automation software that helps IT, human resources, customer services, and security teams collaborate on projects, manage tasks, store data, and more. It allows team members to create, organize, and manage shared inboxes to facilitate internal and external communication. Meer informatie over Hornbill
Easy, Professional Field Service and Work Order Software
BlueFolder is an equipment centric field service and work order management solution with work order software, scheduling, billing, customer portal, and asset tracking. Try it FREE (no credit card required) for 15 days! Meer informatie over BlueFolder
Helpdesk- en ticketingoplossing voor bedrijven van elke omvang
SeamlessDesk is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van de klantenondersteuningsprocessen met een ticketingsysteem, ingebouwde inbox en een meldingssysteem, dat pushberichten verzendt om medewerkers te informeren over nieuwe ondersteuningstickets en reacties van... Meer informatie over SeamlessDesk
Service desk & IT service management
ServiceAide is a service desk & service management solution for customer support and IT operations that helps improve response times and service efficiency Meer informatie over Serviceaide
Geïntegreerd software platform voor meerdere bedrijfsprocessen.
Ultimo biedt beheersoplossingen voor facility, wagenpark, infra assets, veiligheid, onderhoud, IT-service en medische assets. De suite is bedoeld voor sectoren zoals productie, gezondheidszorg, logistiek, onderwijs, vrije tijd, overheid, energie en het milieu. Meer informatie over Ultimo
Oplossing voor bedrijfsmanagement voor IT-afdelingen en MSP's
Kaseya BMS is een oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontworpen om IT-afdelingen en MSP's te helpen bij het moeiteloos beheren van projecten, inventaris, CRM, tijdregistratie, kosten, facturering en meer. Meer informatie over Kaseya BMS
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Enterprise service management with SIAM support
4me allows all internal and external service providers of an enterprise to collaborate while 4me keeps track of the quality of service this is provided. Meer informatie over 4me
SaaS IT Management Platform for MSP and IT Pros.
RG System SaaS IT Management portal offers MSP and IT Pros RMM, Data Backup & Restore and Enpoint Security complementary features. Meer informatie over RG System
Modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles
Canfigure provides integrated or standalone CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The highly adaptable design means you can configure the software yourself to cater for any business requirement. Both on-premise and cloud deployment available. Meer informatie over Canfigure
Artificial Intelligence-based knowledge management solution
Capacity is an AI and knowledge management solution designed to help organizations automate operations related to customer help desks, project workflows, and data storage. With the drag-and-drop interface, users can organize information using folders, dialogues, and custom sharing rules. Meer informatie over Capacity
Help desk software for managing customer service processes
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes, documents, workplace emergencies, IT issues, inventory, communications, help desk, assets, projects, and more on a centralized platform. Meer informatie over EcholoN
Unified project management & help desk software
TeamHeadquarters is a unified service desk and project management solution, with tools for managing tickets, resources, assets, teams, timesheets, and more Meer informatie over TeamHeadquarters
Disk imaging solution for Windows deployment & migration
smartImager is a disk imaging solution which enables organizations of all sizes to automate processes related to the configuration, patching, administration, deployment, and migration of Windows operating systems across multiple workstations and environments. Meer informatie over smartImager
Beheer en controle van IT- en SaaS-accounts
Youzer is online software voor IT en SaaS-accountbeheer en -controle die bedrijven helpt om de relevante tools aan hun werknemers toe te wijzen en het gebruik van SaaS-toepassingen te beheren binnen hun IT-systeem. Extra functies omvatten anomaliedetectie, kostenanalyse en IT-beveiliging via het dashboard. Meer informatie over YOUZER
IT and remote access management solution
ITarian remote access & IT management solution that helps companies connect and communicate with clients & employees, facilitating remote file access, system monitoring, troubleshooting, and operations management. Users can create multiple groups & define roles to provide secure access to resources. Meer informatie over ITarian
CPQ automation tool for IT service providers
ScopeStack is a cloud-based sales automation tool designed to help IT service providers adjust and set up pricing and create statement of work (SOW) for clients. Features include project pipeline management, workflow approval, pricing calculator, team collaboration, audit history & version control. Meer informatie over ScopeStack
IT management system and help desk solution
Milvus is an IT management platform which is available only in Portuguese. The system includes capabilities for managing IT assets, help desks, support/issue tickets, service catalogs, remote access, file transfer, device discovery, IT inventory, asset monitoring, customer documentation, and more. Meer informatie over Milvus
Services ordering, provisioning & delivery platform for MSPs
mspStack is a SaaS-based cloud services ordering, provisioning, and delivery platform for MSPs, telcos and healthcare, with white-labeled portal for customers Meer informatie over mspStack
Remote monitoring and management solution for MSPs
Continuum Command is a remote monitoring and management (RMM) solution designed to help managed service providers (MSPs) manage any customer's IT infrastructure. Designed for servers, desktops, networks, and mobile, it offers tools to monitor and manage the health of servers and devices. Meer informatie over Continuum Command
Customizable IT support solution
Requuest is a SaaS service desk solution offering tools for ticketing, service catalog & knowledge base creation, SLA management, client self-service, and more Meer informatie over Requuest
Multi-channel emergency notification and IT alerting system
AlertFind is a multi-channel, 2-way emergency notification and IT alerting system that helps organizations notify employees immediately and manage incidents ranging from natural disasters to system outages. It includes automatic contact updating, geofencing, multi-language support, and more. Meer informatie over AlertFind
IT service management system to handle incidents & resources
Sunrise IT Service Management (ITSM) is designed to help businesses streamline IT operations, resource planning, and customer support functions. It enables IT support analysts to log, track, and resolve customer queries, automate common request processes, and gain visibility into work queues. Meer informatie over Sunrise ITSM