Hier is onze lijst met apps voor IT-service software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

67 softwareopties

Sorteren op
Creëer een naadloze IT-service met het werkmanagement van Wrike. Gebruik aangepaste formulieren en sjablonen om verzoeken af te handelen, IT-onboarding te organiseren, de voortgang bij te houden en werklasten te beheren. Plan projecten met Gantt-diagrammen en presenteer resultaten met ingebouwde rapportage. Meer informatie over Wrike
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor MSP's en IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: volledige RMM, PSA, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog... Meer informatie over Atera
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Met het Vivantio-platform kun je je concentreren op de tools die logisch zijn voor het unieke servicemodel van jouw organisatie: van incidenten, problemen en wijzigingsverzoeken tot serviceverzoeken, klantkennis en bedrijfsmiddelenbeheer. Het platform kan worden geschaald om te voldoen aan de complexe zakelijke behoeften van B2B IT-serviceteams. Meer informatie over Vivantio
NinjaRMM is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten en... Meer informatie over NinjaRMM
Splunk Enterprise is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen met big data-beheer en analyse van machinegegevens. Belangrijke functies zijn onder meer datavisualisatie, prestatiestatistieken, gegevensverzameling, realtime zoeken, indexering, KPI-tracking, rapportage en monitoring. Meer informatie over Splunk Enterprise
HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en... Meer informatie over HaloITSM
SolarWinds MSP Manager is een webgebaseerde helpdesk en factureringssoftware voor IT-servicebedrijven met native mobiele apps waardoor technici onderweg toegang hebben tot tickets. Meer informatie over MSP Manager
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Functionaliteit voor het bijhouden van opdrachten en facturering via je mobiele apparaat. Directe toegang tot je klantgegevens vanaf elk apparaat. Bevat tools voor offertes, planning, taakregistratie, facturering, elektronische betalingen, QuickBooks-integratie en een groeiende lijst met andere aantrekkelijke functies. Meer informatie over mHelpDesk
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
LogMeIn Central is een oplossing voor eindpuntbeheer die IT-professionals helpt bij het controleren, beheren en beveiligen van de eindpuntinfrastructuur van hun organisatie, inclusief desktops, servers en laptops. Gebruikers kunnen vanaf overal en via elk apparaat routinematige IT-taken voor elke pc of Mac op afstand implementeren en automatiseren. Meer informatie over LogMeIn Central
ConnectWise Manage is een platform voor bedrijfsvoering dat is ontworpen om je bedrijf voor technologieoplossingen te runnen en alles met elkaar te verbinden. Hierdoor kun je een superieure dienstlevering bieden, je bedrijf beter kennen, volledig inzicht in facturering krijgen en projectoverdrachten zonder enige moeite afhandelen. Meer informatie over ConnectWise Manage
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
BMC Helix ITSM is an IT asset management software that helps businesses manage incidents, create data visualizations, broker releases, and more from within a unified platform. It enables staff members to set up workflow automation to manage the creation, approval, and implementation of multiple change requests. Meer informatie over BMC Helix ITSM
Vergroot de effectiviteit van je IT-teams en vereenvoudig elk aspect van je bedrijf met flexibele externe monitoring en beheer van ConnectWise Automate. Meer informatie over ConnectWise Automate
BOSSDesk provides a fully integrated Help Desk Software and IT Asset Management solution for both cloud and on-premise. It has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSSDesk
Autotask is alles-in-één web-based software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun diensten kunnen verkopen, implementeren, leveren en factureren. Het helpt dubbele gegevensinvoer te voorkomen, talrijke functies te automatiseren en volledig inzicht te bieden in gepland of verschuldigd werk. Meer informatie over Autotask PSA
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk
OTRS is a helpdesk software designed to help businesses manage resources, workflows, internal communication processes, customers, service requests, and more on a centralized platform. Administrators can configure access permissions, enabling agents to view client data. Meer informatie over OTRS
De mobiele app en webgebaseerde software van FieldAware bieden bedrijven de kracht, intelligentie en flexibiliteit om krachtige buitendienstteams op te bouwen met als doel de omzet te verbeteren. Functies omvatten planning, dispatch, taakbeheer, facturering, activabeheer, urenregistratie en meer. Meer informatie over FieldAware
Automox is een cloudgebaseerde oplossing voor cyberhygiëne en patchbeheer waarmee ondernemingen eindpuntbeveiliging kunnen stroomlijnen en cyberbedreigingen op alle apparaten kunnen minimaliseren. Het gecentraliseerde platform biedt gebruikers een overzicht van apparaten waarvoor patchgoedkeuringen, systeemupdates of probleemoplossing nodig zijn. Meer informatie over Automox
Tigerpaw One business management software provides everything you need to begin the automation process, increase collaboration, streamline project management, increase cash-flow, expand your sales pipeline through sales automation, minimize costs and improve customer service. Meer informatie over Tigerpaw Software
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
The Service Program is een QuickBooks add-on voor serviceverlenende bedrijven zoals zwembadonderhoud, gazononderhoud, ongediertebestrijding, sanitaire voorzieningen en meer, die belangrijke functies levert voor service dispatch, routering, werkorderbeheer, onderhoudsplanning, gps en mobiele en klantenservice via een webportal. Meer informatie over The Service Program
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
SeamlessDesk is een cloudgebaseerd softwarepakket voor servicedesks dat is ontworpen om de processen voor klantenondersteuning van organisaties van elke omvang te helpen stroomlijnen. Beantwoord tickets met Help Desk, beheer bedrijfsmiddelen met Asset Manager, publiceer aanpasbare artikelen met Knowledgebase en nog veel meer. Meer informatie over SeamlessDesk
Hornbill is software voor workflowautomatisering die IT-, HR-, klantenservice- en beveiligingsteams helpt samen te werken aan projecten, taken te beheren, gegevens op te slaan en meer. Het stelt teamleden in staat om gedeelde inboxen te creëren, organiseren en beheren om interne en externe communicatie te vereenvoudigen. Meer informatie over Hornbill
BlueFolder is een apparatuurgerichte oplossing voor het beheer van de buitendienst en werkorders met werkordersoftware, planning, facturering, een klantenportaal en het volgen van bedrijfsmiddelen. Probeer een gratis proefversie (geen creditcard nodig) van 15 dagen. Meer informatie over BlueFolder
ServiceAide is a service desk & service management solution for customer support and IT operations that helps improve response times and service efficiency Meer informatie over Intelligent Service Management
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes, documents, workplace emergencies, IT issues, inventory, communications, help desk, assets, projects, and more on a centralized platform. Meer informatie over EcholoN
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar in de cloud. Het omvat geïntegreerde urenregistratiesystemen en geautomatiseerde facturering. Meer informatie over HarmonyPSA
Kaseya BMS is een oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontworpen om IT-afdelingen en MSP's te helpen bij het moeiteloos beheren van projecten, inventaris, CRM, tijdregistratie, kosten, facturering en meer. Meer informatie over Kaseya BMS
NetSupport Manager is een oplossing voor toegangsbeheer op afstand die bedrijven helpt apparaten op afstand te beheren op meerdere platforms. Belangrijke functionaliteiten zijn tweerichtingscommunicatie, bediening op afstand, realtime monitoring, systeembeheer en ondersteuning voor meerdere platforms. Meer informatie over NetSupport Manager
For more information, please open the following success story: https://www.4me.com/customer-success-stories/kingdom-of-belgium-ict-shared-services/ Meer informatie over 4me
vScope is an IT asset management tool that automatically inventories and creates an overview of an organization’s IT information. With vScope IT departments can create powerful reports and analyzes which will ensure a stable and cost efficient delivery of IT. Meer informatie over vScope
Het SaaS IT-beheerportaal van RG System biedt MSP- en IT-professionals RMM (Remote Monitoring and Management), gegevensback-up en -herstel en aanvullende functies voor eindpuntbeveiliging. Meer informatie over RG System
Canfigure biedt geïntegreerde of stand-alone CMDB, Asset Management, Change Management en Service Desk. Het zeer aanpasbare ontwerp betekent dat je de software zelf kunt configureren om aan elke zakelijke behoefte te voldoen. Het is zowel beschikbaar in de cloud als lokaal. Meer informatie over Canfigure
Capacity is een oplossing voor AI en kennisbeheer die is ontworpen om organisaties te helpen bij het automatiseren van bedrijfsactiviteiten met betrekking tot klanthelpdesks, projectworkflows en gegevensopslag. Met de interface op basis van slepen en neerzetten kunnen gebruikers informatie organiseren met behulp van mappen, dialogen en aangepaste... Meer informatie over Capacity
Ant My ERP is a cloud-based solution that helps businesses manage administrative operations related to inventory, enterprise resource planning (ERP), finance, and more. Features include attendance tracking, asset management, contract drafting, collaboration, timesheets, payroll processing & more. Meer informatie over Ant My ERP
TeamHeadquarters is a unified service desk and project management solution, with tools for managing tickets, resources, assets, teams, timesheets, and more Meer informatie over TeamHeadquarters
Electric is an IT management software designed to help businesses monitor network security and manage applications, operating systems, databases, and more. It allows IT teams to automate provisioning and de-provisioning of devices, monitor network inventories, launch upgrades, and review policies. Meer informatie over Electric AI
IncidentMonitor is een lokale of cloudgebaseerde oplossing voor de help- en servicedesk, die procesbeheer, ondersteuningstickets en self-service-webportals levert. Meer informatie over IncidentMonitor
smartImager is a disk imaging solution which enables organizations of all sizes to automate processes related to the configuration, patching, administration, deployment, and migration of Windows operating systems across multiple workstations and environments. Meer informatie over smartImager
ITarian remote access & IT management solution that helps companies connect and communicate with clients & employees, facilitating remote file access, system monitoring, troubleshooting, and operations management. Users can create multiple groups & define roles to provide secure access to resources. Meer informatie over ITarian
The Boundless Automation Platform integrates a wide set of applications to help IT and Managed Service teams streamline and scale common IT processes and network operations across large Cisco Meraki infrastructures: Deployment and Provisioning, Configuration Changes, Compliance Audits, Monitoring. Meer informatie over Boundless Automation
Youzer is online software die bedrijven helpt om de IT-accounts en -middelen van hun werknemers te beheren. Meer informatie over YOUZER
ServiceWise is an online help desk software for IT service management and offers SLA management, configurable workflows, reporting and analytics features Meer informatie over ServiceWise
Continuum Command is een oplossing voor RMM (Remote Monitoring and Management) die is ontworpen om MSP's (Managed Services Providers) te helpen bij het beheren van de IT-infrastructuur van klanten. Het is ontworpen voor servers, desktops, netwerken en mobiel, en biedt tools om de gezondheid van servers en apparaten te bewaken en te beheren. Meer informatie over ConnectWise Command
Action1 RMM is a cloud-based Remote Monitoring & Management (RMM) solution created for MSPs and IT professionals to manage endpoints, comply with security standards, and support remote end-users. Meer informatie over Action1 RMM
Mission Control is a project management tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. Meer informatie over Mission Control
Red Hat Process Automation Manager is a cloud-based solution which assists businesses with managing employee rostering, task planning, vehicle routing, job management, scheduling, and more. It is primarily designed to help project managers with automating processes. Meer informatie over Red Hat Process Automation Manager
Milvus is een IT-beheerplatform dat alleen in het Portugees beschikbaar is. Het systeem bevat capaciteiten voor het beheer van IT-middelen, helpdesks, support-/probleemtickets, servicecatalogi, externe toegang, bestandsoverdracht, apparaatdetectie, IT-inventaris, activabewaking, klantdocumentatie en meer. Meer informatie over Milvus
Routezilla is an IT service management software designed to help businesses of all sizes schedule and manage location-based appointments. Administrators can view current location, requested services, and other details to confirm bookings. Meer informatie over Routezilla
VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
mspStack is a SaaS-based cloud services ordering, provisioning, and delivery platform for MSPs, telcos and healthcare, with white-labeled portal for customers Meer informatie over mspStack
AlertFind is een noodmeldings- en IT-waarschuwingssysteem in twee richtingen via meerdere kanalen dat organisaties helpt werknemers onmiddellijk te informeren en incidenten te beheren, variërend van natuurrampen tot systeemuitval. Het omvat het automatisch bijwerken van contactgegevens, geofencing, meertalige ondersteuning en meer. Meer informatie over AlertFind
A modern, secure, and fully-featured cloud RMM, Datto RMM helps manage the complexity & risks of supporting client endpoints. Intuitive and easy-to-use, Datto RMM helps MSPs keep their supported estate secure, patched, optimized, and running. Meer informatie over Datto RMM
Requuest is a SaaS service desk solution offering tools for ticketing, service catalog & knowledge base creation, SLA management, client self-service, and more Meer informatie over Requuest
Sunrise IT Service Management (ITSM) is designed to help businesses streamline IT operations, resource planning, and customer support functions. It enables IT support analysts to log, track, and resolve customer queries, automate common request processes, and gain visibility into work queues. Meer informatie over Sunrise ITSM
Easily integrated into your existing IT infrastructure, NetSupport ServiceDesk delivers the processes needed to help you effortlessly track, organize, manage and answer the toughest support challenges. Meer informatie over NetSupport ServiceDesk

Gerelateerde categorieën