Hier is onze lijst met apps voor IT-service software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

46 apps
Sorteren op
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Alles-in-één SaaS voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven die RMM, PSA en beheer op afstand combineren. De prijzen van Atera zijn gebaseerd op betalingen per gebruiker, met een onbeperkt aantal apparaten. Meer informatie over Atera
Auvik geeft je volledige zichtbaarheid en controle over netwerken.
Auvik is de meest efficiënte en winstgevende manier om de netwerkinfrastructuur te beheren. Meer informatie over Auvik
Waarschuwings- en oproepbeheer voor altijd beschikbare diensten
Waarschuwingen, meldingen en incidentbeheerservice voor ontwikkelaars en operationele teams (ontwikkeling en operationele activiteiten) zijn geïntegreerd met monitoringtools en pushmeldingen. Meer informatie over Opsgenie
Controle en beheer op afstand voor managed service providers
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer
Samanage stelt organisaties over de hele wereld in staat om hun werknemers een superieure service-ervaring te bieden. De Samanage-software voor IT-servicebeheer versnelt de efficiëntie en het overzicht van de gevraagde en geleverde diensten binnen een organisatie, waardoor het eenvoudig wordt om de procesverbetering en een hogere productiviteit... Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Cloudgebaseerde software voor de IT Helpdesk
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-verzoeken. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Win more jobs and grow your business with mHelpDesk!
Job Tracking & Invoicing Functionality Through Your Mobile Device Instant Access to Your Customer Info from any Device - Never Lose Track of Your Jobs or Devices Includes Tools for Quoting, Scheduling, Job tracking, Billing & Invoicing, Electronic Payments, QuickBooks integration, and a growing list of other great features! Let... Meer informatie over mHelpDesk
Software voor servermonitoring
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
Endpoint management for desktops, servers & mobile laptops
LogMeIn Central is an endpoint management solution which helps IT professionals to monitor, manage, and secure their organization's endpoint infrastructure including desktops, servers and laptops. Users can remotely deploy & automate routine IT tasks for any PC or Mac from anywhere, via any device. Meer informatie over LogMeIn Central
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over Jira Service Desk
A PSA Tool Designed To Run Your As-a-Service Business
ConnectWise Manage is a business management platform designed to run your technology solution business, connecting everything to allow for superior service delivery, know your business better, discover full-visibility billing, and handle handoffs without hiccups. Meer informatie over ConnectWise Manage
Beheersoftware voor IT-systemen
Kaseya VSA is jouw uitgebreide oplossing voor het leveren van IT-diensten op schaal, of het nu gaat om een interne IT-afdeling of een MSP. VSA biedt technici de absoluut beste ervaring met Kaseya Live Connect en ondersteunt producten in Patch, AV/AM, monitoring en meer. Meer informatie over Kaseya VSA
Flexible Software. Focused Service.
Vivantio is flexible, reliable, trusted service management software. From simple incident management to full-enterprise ITSM, Vivantio empowers you to deliver service excellence to your entire organization. Meer informatie over Vivantio
Automatiseringssoftware voor alle professionele servicebedrijven
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis! Meer informatie over Accelo
Machine data management and analytics
Splunk Enterprise is a cloud-based platform designed to assist businesses with big data management and analysis of machine data. Key features include data visualization, performance metrics, data collection, real-time search, indexing, KPI tracking, reporting, and monitoring. Meer informatie over Splunk Enterprise
IT Automation for Today’s IT World
Boost the effectiveness of your IT teams and simplify every aspect of your business with flexible remote monitoring and management from ConnectWise Automate. Meer informatie over ConnectWise Automate
Het gebruiksvriendelijke, uniforme platform voor eindpuntbeheer
NinjaRMM is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt tot op de minuut nauwkeurige inzichten in de prestaties van werkstations, laptops, servers, netwerkapparaten en virtuele machines en krachtige tools zoals bediening op afstand, patching, scripting en automatisering om het IT-management te verbeteren. Meer informatie over NinjaRMM
IT service desk software
InvGate Service Desk is web-based solution designed to streamline and optimize IT service delivery and support. InvGate features include gamification rewards and motivation, problem and change management, hardware and software tracking, knowledge base and self service portals, & more. Meer informatie over InvGate Service Desk
Business management automation
Tigerpaw One business management software provides everything you need to begin the automation process, increase collaboration, streamline project management, increase cash-flow, expand your sales pipeline through sales automation, minimize costs and improve customer service. Instead of using a variety of software solutions to track and manage... Meer informatie over Tigerpaw
Made-for-mobile field service management
FieldAware's mobile app and web-based software provide businesses with the power, intelligence and flexibility to build high-performance field service teams with the aim of improving revenue. Features include scheduling, dispatch, task management, invoicing, asset management, time tracking and more. Meer informatie over FieldAware
Cloud based solution to track & control IT services
ChangeGear Service Desk is a cloud-based ITSM platform that helps organizations to manage IT services, resolve requests, and facilitate ticket routing Meer informatie over ChangeGear Service Desk
QuickBooks add-on for handling service company management
The Service Program is a QuickBooks add-on for service providing companies such as pool servicing, lawn care, pest control, sanitation and more, delivering key features across service dispatch, routing, work order management, maintenance scheduling, GPS, mobile & customer services, via a web portal Meer informatie over The Service Program
Cloud-based platform for patch management
Automox is a cloud-based cyber hygiene and patch management solution that helps enterprises streamline endpoint protection and minimize cyber threats across all devices. The centralized platform provides users with an overview of devices requiring patch approvals, system updates, or troubleshooting. Meer informatie over Automox
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
Helpdesk en servicebeheer
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor IT, faciliteitenbeheer en HR-helpdesks om de communicatie te ondersteunen Meer informatie over TOPdesk
ITIL-gerichte servicedesk-software
NetHelpDesk biedt ITIL-gerichte servicedesk-software die op locatie of in de cloud kan worden geïnstalleerd. Meer informatie over NetHelpDesk
Service desk & IT service management
ServiceAide is a service desk & service management solution for customer support and IT operations that helps improve response times and service efficiency Meer informatie over Serviceaide
Easy, Professional Field Service and Work Order Software
BlueFolder is an equipment centric field service and work order management solution with work order software, scheduling, billing, customer portal, and asset tracking. Try it FREE (no credit card required) for 15 days! Meer informatie over BlueFolder
Transforming the way IT and cybersecurity are delivered.
Continuum is transforming the way IT and cybersecurity are delivered to small businesses. We believe technology should empower business growth, not bottleneck it—and we’re 100% committed to helping MSPs and their customers take on whatever lies ahead. Meer informatie over Continuum
Manage Sofware Projects in One Place
Planio is an issue tracker and agile project management tool based on open-source Redmine. You'll be able to manage projects using agile methodologies such as scrum, host git/svn repos and manage documentation all in one place. Meer informatie over Planio
Geïntegreerd software platform voor meerdere bedrijfsprocessen.
Ultimo biedt beheersoplossingen voor facility, wagenpark, infra assets, veiligheid, onderhoud, IT-service en medische assets. De suite is bedoeld voor sectoren zoals productie, gezondheidszorg, logistiek, onderwijs, vrije tijd, overheid, energie en het milieu. Meer informatie over Ultimo
Oplossing voor bedrijfsmanagement voor IT-afdelingen en MSP's
Kaseya BMS is een oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontworpen om IT-afdelingen en MSP's te helpen bij het moeiteloos beheren van projecten, inventaris, CRM, tijdregistratie, kosten, facturering en meer. Meer informatie over Kaseya BMS
Enterprise service management with SIAM support
4me allows all internal and external service providers of an enterprise to collaborate while 4me keeps track of the quality of service this is provided. Meer informatie over 4me
Modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles
Canfigure provides integrated or standalone CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The highly adaptable design means you can configure the software yourself to cater for any business requirement. Both on-premise and cloud deployment available. Meer informatie over Canfigure
Unified project management & help desk software
TeamHeadquarters is a unified service desk and project management solution, with tools for managing tickets, resources, assets, teams, timesheets, and more Meer informatie over TeamHeadquarters
Servicedesksoftware met self-service-ondersteuning via webportal
IncidentMonitor is een lokale of cloudgebaseerde oplossing voor de help- en servicedesk, die procesbeheer, ondersteuningstickets en self-service-webportals levert. Meer informatie over IncidentMonitor
Disk imaging solution for Windows deployment & migration
smartImager is a disk imaging solution which enables organizations of all sizes to automate processes related to the configuration, patching, administration, deployment, and migration of Windows operating systems across multiple workstations and environments. Meer informatie over smartImager
Beheer en controle van IT- en SaaS-accounts
Youzer is online software voor IT en SaaS-accountbeheer en -controle die bedrijven helpt om de relevante tools aan hun werknemers toe te wijzen en het gebruik van SaaS-toepassingen te beheren binnen hun IT-systeem. Extra functies omvatten anomaliedetectie, kostenanalyse en IT-beveiliging via het dashboard. Meer informatie over YOUZER
Services ordering, provisioning & delivery platform for MSPs
mspStack is a SaaS-based cloud services ordering, provisioning, and delivery platform for MSPs, telcos and healthcare, with white-labeled portal for customers Meer informatie over mspStack
Customizable IT support solution
Requuest is a SaaS service desk solution offering tools for ticketing, service catalog & knowledge base creation, SLA management, client self-service, and more Meer informatie over Requuest
ITIL Certified IT Service and Asset Management Solution
VIZOR is an ITIL Certified IT Service and Asset Management Solution. Features include automatic ticket assignment, license management, knowledgebase, email integration, SLA support, self-service portal, network discovery, integrations with SCCM and LANSweeper. On-premise or Cloud. Try for Free. Meer informatie over VIZOR HelpDesk & Assets
Multi-channel alerting & emergency notification system
AlertFind is a multi-channel IT alerting and emergency notification system designed to help business community professionals notify employees and run incident management during any emergency with features such as multi-channel delivery, real-time updates, geofencing, multi-language support, and more Meer informatie over AlertFind