Hier is onze lijst met apps voor Customer satisfaction software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

147 apps
Sorteren op
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Eenvoudige klanttevredenheidsonderzoeken voor het MKB
Simplesat is een cloudgebaseerde oplossing voor klanttevredenheidsonderzoek waarmee gebruikers met één klik tevredenheidsonderzoeken kunnen opzetten en deze onder hun klanten kunnen verspreiden. Gebruikers kunnen klanttevredenheidsenquêtes insluiten in e-mailhandtekeningen of helpdesks en driemaandelijkse NPS-enquêtes (Net Promoter Score)... Meer informatie over Simplesat
Net Promoter Score (NPS)-enquêteplatform
Creëer en beheer feedbackenquêtes voor de Net Promoter Score per e-mail, sms, web of tijdens evenementen. Het duurt slechts enkele minuten om aan de slag te gaan en te beginnen met het verzamelen van bruikbare feedback die je kunt gebruiken om je klanten beter te begrijpen. Boordevol functies en met veel waar voor je geld. Meer informatie over SightMill
Oplossing voor marktonderzoek voor organisaties
Crowdtech is een cloudgebaseerd pakket voor marktonderzoek dat is ontworpen om organisaties te helpen klantinzichten te verzamelen door middel van enquêtes, peilingen, dagboekstudies, prikborden en chats. Belangrijkste kenmerken zijn community-instelling, externe toegang, e-mailsjablonen, vragenlijsten en het maken en uitvoeren van enquêtes. Meer informatie over Crowdtech
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Conversationele enquêtetool
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Meer informatie over SurveySparrow
360-graden feedbackoplossing voor HR-professionals
SurveyMonkey Enterprise is een oplossing voor klanttevredenheid waarmee bedrijven in de IT, gezondheidszorg, het onderwijs en andere sectoren enquêteantwoorden kunnen verzamelen, beoordelen en delen met teams. Beheerders kunnen vertrouwelijke gegevens beveiligen in overeenstemming met de nalevingsnormen van de AVG en de CCPA (California Consumer... Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbank, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties en meer. Meer informatie over elevio
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Verkrijg inzichten en feedback via analyse van de website en mobiele apps.
Meet klanttevredenheid met Hotjar Survey. Stel een NPS-enquête in op je website of stuur een e-mail naar je klanten om te ontdekken hoe waarschijnlijk het is dat ze je aanbevelen en hoe je de klantervaring kunt verbeteren. Meer informatie over Hotjar
Klanttevredenheidsonderzoek, Net Promotor Score en CES 2.0
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief klanttevredenheid, NPS (Net Promotor Score) en klantinspanningsscore. Meer informatie over Nicereply
Flexibele software. Gerichte dienstverlening.
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Maken van online enquêtes en verzamelen van feedback
Startquestion is een webgebaseerde tool voor het maken van enquêtes, quizzen en formulieren waarmee je bestellingen of registraties kunt verzamelen, klanten kunt bestuderen, werknemers kunt evalueren en meer. Meer informatie over Startquestion
Klantsucces-oplossing voor SaaS-bedrijven
Custify is een cloudgebaseerd platform voor succesverhalen van klanten, ontworpen om SaaS-bedrijven te helpen met het beheer van klantenbinding en churn rate in het terugkerende omzetmodel. Tot de belangrijkste functies behoren KPI-tracking, activiteitscreatie, taaktoewijzing, klantcommunicatie en doelgroepsegmentatie. Meer informatie over Custify
Beheer van klantfeedback en functionaliteitsverzoeken
Canny helpt productteams om gebruikersfeedback en functionaliteitsverzoeken te verzamelen en te organiseren om de behoeften van klanten beter te begrijpen en hun productstrategie te prioriteren. Meer informatie over Canny
Platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback
Zonka Feedback is een platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen samenstellen, realtime rapporten kunnen genereren en onmiddellijke waarschuwingen kunnen ontvangen. Meer informatie over Zonka Feedback
Cloudgebaseerde tool voor productbeheer voor digitale bedrijven
Harvestr is een alles-in-één platform voor het beheer van klantfeedback dat bedrijven helpt geweldige producten te ontwerpen. Belangrijke functies omvatten klantfeedbackaggregatie, feedback-inzichten, probleemprioritering en -tracking. Harvestr integreert met al je tools (Zendesk, Intercom, Salesforce, Slack). Meer informatie over Harvestr
Krachtige tool voor enquête- en feedbackbeheer
Tool voor klantfeedback voor bedrijven die bruikbare feedback van klanten nodig hebben om lacunes in de tevredenheid op te sporen en problemen op te lossen. Meer informatie over Qualaroo
Tool voor enquêtebeheer voor het verzamelen en analyseren van feedback
Refiner is enquêtebeheer dat bedrijven helpt feedback van klanten te verzamelen en te analyseren om de percentages van het klantenbehoud te verbeteren. Organisaties kunnen widgets en sjablonen gebruiken om aanpasbare enquêtes aan te maken en meerkeuzevragen, open vragen, beoordelingen en notities toe te voegen. Meer informatie over Refiner
Uniforme analyse van de mening van de klant
Wonderflow is een eenvoudige op AI gebaseerde oplossing om de meningen van klanten te analyseren en inzicht te krijgen in scores en beoordelingen. Meer informatie over Wonderflow
Platform voor detailhandelaren voor ondersteuning, logistiek en orderbeheer
Commerce Studio is een platform voor ondersteuning, logistiek en orderbeheer dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het afhandelen van retourzendingen, ruilen, schade, betalingen, klantproblemen, voorraad en meer. Supervisors kunnen hun database aanpassen met objecten en integraties op basis van organisatorische vereisten. Meer informatie over Commerce Studio
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie vind je op de website van Surveymonkey. Meer informatie over SurveyMonkey
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Help je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Platform voor het beheer van klantbeoordelingen voor online bedrijven
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
Maak gegevensverzameling een positieve ervaring met aangepaste formulieren.
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk wordt, of het nu gaat om formulieren, quizzen, enquêtes of iets geheel nieuws. Meer informatie over Typeform
Beheer van beoordelingen, reputatiesoftware, feedback en webchat
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium. Meer informatie over Podium
Feedback belandt daardoor bij degenen die actie kunnen ondernemen.
SurveyGizmo haalt gegevens uit dashboards en in handen van mensen die actie ondernemen. Via de systemen die ze elke dag gebruiken. Deze software biedt oplossingen waardoor IT tevreden is en flexibiliteit die gebruikers waarderen. Meer informatie over Alchemer
Beoordelingen en marketing van klantcontent
Yotpo helpt commerciële merken om tijdens het hele koperstraject klantbeoordelingen en foto's te benutten om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
Lean workflow en business process management (BPM)
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Meer informatie over Pipefy
Platform voor reviewmarketing en -beheer, whitelabel voor bureaus en SEO's
Grade.us is de beste software voor reviewbeheer waarmee marketeers, bureaus, SEO's en ondernemingen uitstekende reviews kunnen krijgen op alle belangrijke reviewsites met behulp van drip-campagnes via e-mail en sms. Je kunt reviews volgen op een onbeperkt aantal sites en je beste reviews benadrukken op je website en sociale mediakanalen. Meer informatie over Grade.us
Platform voor het beheer van klantenervaringen
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Communicator voor bedrijven, live chat, messenger en e-mail
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Vereenvoudigen van de bedrijfscommunicatie
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Cloudgebaseerde softwareoplossing voor bedrijfsenquêtes
Cloudgebaseerde softwareoplossing voor bedrijfsenquêtes. Gebruikers in meer dan 150 landen gebruiken CheckMarket om prachtige enquêtes uit te voeren, inzichten te verkrijgen en te handelen naar de resultaten. Meer informatie over CheckMarket
Cloudgebaseerd platform voor het beheer van klantenervaringen
Swell CX is een cloudgebaseerd platform voor kleine tot grote bedrijven dat feedback van klantenervaringen verzamelt en beheert via net promoter scores, online beoordelingen en klanttevredenheidsonderzoeken. Met het feedbacksysteem met één klik van het platform kunnen gebruikers in realtime positieve beoordelingen van klanten genereren. Meer informatie over Swell
Tool voor het genereren van beoordelingen en reputatiebeheer
GetMoreReviews is een cloudgebaseerd platform voor het genereren van beoordelingen en reputatiebeheer dat is ontworpen om tevreden klanten aan te moedigen 5-sterrenbeoordelingen online achter te laten via geautomatiseerde beoordelingsverzoeken, terwijl klachten van klanten kunnen worden geregistreerd zonder dat negatieve beoordelingen online... Meer informatie over GetMoreReviews
Software voor het volgen van beoordelingen voor bedrijven met meerdere locaties
Software die bedrijven helpt bij het beheren en genereren van online beoordelingen, het betrekken van en reageren op feedback van klanten en ontdekken van belangrijke klantinzichten. Meer informatie over ReviewTrackers
Webformulieren: zo eenvoudig als 1-2-3!
123FormBuilder is de snelste manier om professionele formulieren voor internet en mobiel te creëren. De bewerkingsfunctie op basis van slepen en neerzetten maakt het eenvoudig om binnen enkele minuten met behulp van je browser aangepaste contactformulieren, enquêtes, registratieformulieren en bestelformulieren te creëren. Er zijn geen... Meer informatie over 123FormBuilder
Gamified tool voor klantgerichtheid en het verzamelen van feedback
Feedier is een tool voor klantenonderzoek en het verzamelen van feedback die is ontworpen om klanten te betrekken en het proces van feedbacklevering te gamificeren door klanten te stimuleren en belonen voor hun tijd. Functies omvatten sjabloon en botcreatie, aanpasbare branding, campagnebeheer, rapporten en analyses, en meer. Meer informatie over Feedier
Online review- en reputatiebeheer voor kleine bedrijven
Broadly is een online tool voor review- en reputatiebeheer die kleine dienstverlenende bedrijven helpt hun online reputatie te verbeteren en nieuwe klanten aan te trekken. Meer informatie over Broadly
Reputatiebeheer met tools voor reviews, sociale media en SEO
NiceJob is de eenvoudigste manier om meer goede reviews, verwijzingen en omzet te krijgen. Het platform helpt bedrijven de reputatie te krijgen die ze verdienen. Het helpt je website ook om meer leads te converteren en je SEO te verbeteren. Meer informatie over NiceJob
Online survey & questionnaire tool
SmartSurvey is a cloud-based survey & questionnaire management tool which allows users to create, distribute, manage, and analyze responses for unlimited surveys. Meer informatie over SmartSurvey
Beheer van loyaliteitsmarketing en cadeaubonnen
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
Klanttevredenheidsplatform voor thuiszorgbureaus
Home Care Pulse is een platform voor klanttevredenheid waarmee eigenaren van bureaus, marketeers, zorgverleners en bedrijfsleiders de ervaring van klanten en zorgverleners kunnen volgen met behulp van enquêtes en feedback. Belangrijke functies zijn benchmarking, rapportage, eenmalige aanmelding en contactbeheer. Meer informatie over Home Care Pulse
Quality Assurance Software for customer service teams.
With Playvox, you will centralize & automate your entire QA process. This ensures quality performance is always being monitored, measured, trained, recognized & rewarded. Playvox helps customer service teams focus on what's most important by optimizing daily tasks, thereby boosting work satisfaction Meer informatie over Playvox
Bouw betere producten met behulp van intelligente productfeedback
UserVoice verzamelt en organiseert feedback uit meerdere bronnen om een duidelijke, bruikbare weergave van gebruikersfeedback te bieden. Meer informatie over UserVoice
Alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie voor website-eigenaren
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls. Meer informatie over Lucky Orange
Support, Simplified.
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Meer informatie over Groove
Oplossing voor klanttevredenheid
Centercode is een oplossing voor klanttevredenheid die bedrijven helpt bij het beheren van de volledige productlevenscyclus door feedback van prospects, klanten en medewerkers te documenteren. Met behulp van het platform kunnen gebruikers het productsucces meten aan de hand van netto promotorscores, KPI-statistieken en meer. Meer informatie over Centercode
NPS-oplossing voor flexibele verzameling en analyse van gegevens
SurveyMonkey CX is een NPS-oplossing waarmee bedrijven hun feedback van klanten kunnen verzamelen, begrijpen en ernaar kunnen handelen. Activeer gepersonaliseerde enquêtes via meerdere kanalen, identificeer verbeterpunten met behulp van geavanceerde analyses en sluit de cirkel met klanten door vervolgacties te activeren. Meer informatie over SurveyMonkey CX
Enquêtesoftware en vragenlijsttool
SurveyLab biedt professionele online enquêtesoftware voor bedrijven van elke omvang, instanties die niet tot de overheid behoren en professionals. De online enquêtetool SurveyLab vereenvoudigt het creëren van aangepaste enquêtes, automatiseert het verzamelen van antwoorden en biedt realtime rapportage en analytics. Meer informatie over SurveyLab
Visueel omnichannel platform voor klantenbinding:
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE
Stuur betere enquêtes. Verzamel betere feedback.
GetFeedback is gebruiksvriendelijke online enquêtesoftware die is ontworpen om de responspercentages te verbeteren. Meer informatie over GetFeedback
Cloudgebaseerde en lokale enquête-software
Key Survey is een enquête-oplossing voor ondernemingen waarmee gebruikers met behulp van geavanceerde tools enquêtes kunnen ontwerpen, antwoorden kunnen verzamelen en gegevens kunnen analyseren. Meer informatie over Key Survey
Enquêtesoftware voor zakelijke consultants en leiders
Spark Chart is uitgebreide software voor enquêtes waarmee bedrijfsconsultants en -leiders elk type enquête kunnen creëren en implementeren. Belangrijke functies zijn onder meer aanpasbare enquêtes en branding, kant-en-klare sjablonen, uitgebreide opties voor implementatie en volgen, voorwaardelijke logica en krachtige rapportage en het delen van... Meer informatie over Spark Chart
Analyses voor klantensucces
Gainsight CS is een cloudgebaseerd platform voor klantensucces dat organisaties helpt bij het stroomlijnen van de onboarding, retentie, ondersteuning en meer van klanten door het klantentraject te analyseren voor meerdere kanalen. Gebruikers kunnen de training en implementatie van nieuwe activiteiten beheren via videotutorials en rondleidingen. Meer informatie over Gainsight CS
De feedbackspecialisten
SmileBack is het enige feedbacksysteem voor klanten dat speciaal is ontworpen voor MSP's en helpdesks en dat exclusief is gericht op klanttevredenheid. Met de CSAT, NPS en rapportagetools kun je je bedrijf laten groeien door feedback overvloedig en bruikbaar te maken. Meer informatie over SmileBack
Alles-in-één pakket voor klantenondersteuning en feedback
Organiseer online documentatie en klanten-self-service en bied klantenondersteuning met de klantfeedbacksoftware en het helpdesksysteem van UseResponse. Meer informatie over UseResponse
Zelflerende conversationele AI voor het ontwikkelen van leads op websites
Met een Acobot livechat-robot kun je klantvragen direct beantwoorden op een menselijke manier en klanten als nooit tevoren converteren naar betalende klanten. Acobot is volledig geautomatiseerd. Het werkt 24 uur per dag, zeven dagen per week, zelfs wanneer je naar het strand gaat. Meer informatie over Acobot
Verzamelen van multichannel feedback van klanten met NPS-scores
Delighted is een cloudgebaseerd systeem voor het verzamelen van feedback van klanten dat enquêtes met één vraag gebruikt via meerdere kanalen, waaronder e-mail, sms, weblink en website-integratie om inzichten over de ervaring van klanten, werknemers, partners en leveranciers te verzamelen en te analyseren, terwijl NPS-scores in realtime worden... Meer informatie over Delighted
Software voor klantenbinding voor feedback en online beoordelingen
Listen360 is software voor klantenbinding die bedrijven van elke omvang helpt bij het verzamelen en beheren van klantfeedback, online beoordelingen en getuigenissen. Het stelt managers in staat om de opvattingen van klanten te volgen, feedback vast te leggen, vervolgstappen te ondernemen voor gesloten lussen, beoordelingen te plaatsen en inzicht... Meer informatie over Listen360
Verzamel, analyseer en beheer feedback op basis van Net Promoter Score® (NPS)
zenloop is een SaaS-platform op basis van Net Promotor Score (NPS) dat is gevestigd in Duitsland. Het platform verzamelt, analyseert en beheert NPS-feedback voor e-commerceteams in de groeifase. Meer informatie over zenloop
Oplossing voor klantervaring en klanttevredenheid
Quality Driven Software is een cloudgebaseerd klanttevredenheidsplatform dat ondernemingen helpt feedback van klanten te verzamelen met behulp van aangepaste enquêtes. Hiermee kunnen bedrijven kritieke problemen, responspercentages en aantal scores volgen op een gecentraliseerd platform. Meer informatie over Quality Driven Software
AI-powered customer engagement platform
Bold360 is the ultimate AI-powered engagement platform helping companies build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. Meer informatie over Bold360
De snelste manier om feedback van klanten te verzamelen
Alle tools die je nodig hebt om erachter te komen wat je klanten denken, wie ze zijn en waarom ze zich gedragen zoals ze doen. Op je website, via e-mail en in je mobiele toepassing. Meer informatie over Survicate
De pionier en marktleider in het beheer van ervaringen
Medallia is de marktleider in het beheer van ervaringen waarop meer dan duizend internationaal toonaangevende merken vertrouwen. Volgens het Total Economic Impact™-onderzoek van Forrester Consulting in opdracht van Medallia, kunnen organisaties die Medallia gebruiken binnen 3 jaar $ 35,6 miljoen aan waarde en een rendement van 591% realiseren. Meer informatie over Medallia Experience Cloud
Net Promoter Score & customer feedback collection
Retently is a tool for measuring and improving customer satisfaction and loyalty through Net Promoter Score surveys and feedback collection. With Retently businesses can collect customer feedback and analyze results through advanced analytics and reports in order to take corrective action. Meer informatie over Retently
Accelerate Revenues with Customer Engagement Management
Totango offers automated customer engagement management to drive conversions, boost retention and grow lifetime value. It enables you to close bigger deals faster by focusing on the right opportunities. It drive renewal rates up by ensuring customer success. It allows you to record events from your applications in real time and then analyze them.... Meer informatie over Totango
Quality assurance solution for customer service and sales
EvaluAgent is a cloud-based quality assurance solution for customer service and sales teams. It offers robust workflows for performance management. The platform unifies customer conversations, surveys, and agent performance data. EvaluAgent provides automated scoring for calls, emails, and chat. Meer informatie over EvaluAgent
Live chat for customer support
ClickDesk is a live support solution for customer service teams which combines live chat, voice chat, help desk & a social toolbar for website customer communications. Support agents can answer queries, transfer tickets, respond to social media posts, & collaborate with one another using ClickDesk. Meer informatie over ClickDesk
Feedback analysis for customer experience
Keatext is a cloud-based text analytics platform for customer experience management, market research, employee engagement, and more, which analyzes customer comments and feedback, including survey responses, reviews, call center transcripts, and emails, to provide actionable insights Meer informatie over Keatext
LMS voor klant- en partnertraining
Met het LMS van Skilljar kunnen bedrijven hun trainingsprogramma's voor klanten en partners schalen. De oplossing versnelt de onboarding en betrokkenheid van klanten door de creatie van multimediacursussen, een intuïtieve en mobielgevoelige leeromgeving en CRM-gegevensintegraties mogelijk te maken. Meer informatie over Skilljar
AI-gestuurde analyse van klantfeedback
Thematic is een platform voor feedbackanalyse dat feedback over meerdere kanalen in één weergave samenbrengt, opkomende specifieke thema's en sentimenten ontdekt en visualisatie en rapportage biedt. Het helpt je je klanten beter te behouden, het contactcenter-volume te verminderen en kosten te besparen op rapportage. Meer informatie over Thematic
1-click customer satisfaction survey - realtime feedback
Feedback from the heart of your customer touchpoints. Get your data into the hands of people who can act right away. If something’s not right, you want to act. We’ve got real time email alerts, plus integrations with Slack, dashboarding tools, webhooks, API… Meer informatie over Customer Thermometer
Webgebaseerde klantenondersteuning
SupportCenter Plus is een webgebaseerde CRM-toepassing en klantenondersteuningstool waarmee organisaties klanttickets, account- en contactgegevens, en meer kunnen beheren. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus
Customer experience management platform for B2B companies
CustomerGauge is a Software-as-a-Service (SaaS) platform that uses Net Promoter® to measure and report on customer feedback in real time. Because CustomerGauge already has all the pieces in place, a program can be up and running much faster than comparable in-house programs. Meer informatie over CustomerGauge
Realtime platform voor klantscores
Scoor je klanten in realtime en genereer taken, e-mails en automatische meldingen om je conversieratio te verhogen en opzeggingen te verminderen. Meer informatie over Salesmachine
Op kunstmatige intelligentie gebaseerde oplossing voor kennisbeheer
Capacity is een oplossing voor AI en kennisbeheer die is ontworpen om organisaties te helpen bij het automatiseren van bedrijfsactiviteiten met betrekking tot klanthelpdesks, projectworkflows en gegevensopslag. Met de interface op basis van slepen en neerzetten kunnen gebruikers informatie organiseren met behulp van mappen, dialogen en aangepaste... Meer informatie over Capacity
Close the loop on every customer interaction.
LiaCX is a CX (customer experience) intelligence platform that helps you listen, interpret, and act on customer & operational data. Drive change, increase efficiency, improve business outcomes. Meer informatie over LiaCX
Labelingsysteem op basis van machine learning
PrediCX van Warwick Analytics is een geautomatiseerde tool voor voorspellende analyse voor tekst die machine learning gebruikt om op tekst gebaseerde gegevens te classificeren en labelen. Meer informatie over PrediCX
All-in-one market research & consumer insight platform
Q One is an all-in-one market research and consumer insight platform for multi-channel, multi-currency, and multilingual market research. The cloud-based platform offers a range of tools for research professionals that help increase panel engagement and identify opportunities in the marketplace. Meer informatie over Q One
Social community management om merkconversaties aan te sturen
Lithium Communities is een online platform voor het cultiveren van betekenisvolle klantengemeenschappen door een bedrijfswebsite te veranderen in een sociale netwerkbestemming. Meer informatie over Khoros Communities
Healthcare reputation & review management software
RepuGen is a cloud-based healthcare reputation management software which monitors patient satisfaction, automates feedback collection, tracks trends, and more Meer informatie over RepuGen
Customer Engagement & Insights for Social Brands
CX Social from Clarabridge - formerly Engagor - is a customer engagement and insights platform for social brands and enterprises Meer informatie over CX Social
Uitgebreid product- en klantensuccesplatform
SmartKarrot is een geïntegreerd product- en klantensuccesplatform dat bedrijven helpt bij het beheer van klantervaringen en gedragsanalyses. Belangrijke functies zijn onder andere monitoring van de accountstatus, gedetailleerde segmentatie, feedbackverzameling en meldingen. Meer informatie over SmartKarrot
Conversational AI platform for eCommerce & retailers
Heyday is a conversational AI platform designed to help retailers and eCommerce businesses capture leads and enhance engagement with buyers. Key features include customizable branding, multi-channel communication, wait time management, prioritization, push notifications, and canned responses. Meer informatie over Heyday
Cloud-based messaging and conversational AI platform
Pypestream is a conversational AI platform designed to help businesses improve customer engagement using a patented messaging carrier. It enables customer service teams to connect multiple applications via APIs and facilitate transactional, proactive, or reactive workflows. Meer informatie over Pypestream
Alles-in-één-oplossing voor klantenservice
Helprace is een alles-in-één klantenserviceoplossing waarmee bedrijven van elke omvang klantenondersteuning kunnen beheren door een helpdesk-ticketingsysteem, kennisbank en feedbackcommunity aan te bieden in één applicatie. Meer informatie over Helprace
Kiosk solution for customer service feedback collection
ServiceGuru Kiosk is a cloud-based solution which helps businesses collect feedback from customers via automated kiosk devices across multiple locations, improving online reviews and customer service. It lets users rate employees based on their performance, ensuring workforce productivity. Meer informatie over ServiceGuru Kiosk
Track customer satisfaction to know their contentment level.
We provide companies with a tool to track customer satisfaction and see what customers really think about their service. Client Heartbeat uses personalized surveys to gather customer feedback, then pops it into an intuitive dashboard so you can measure changes customer satisfaction levels. The tool uses industry benchmarking data and past customer... Meer informatie over Client Heartbeat
App store optimization and review management solution
AppFollow is a cloud-based mobile analytics solution which assists businesses of all sizes with review management and competitor analysis. Its key features include channel attribution, revenue tracking, social sharing, sentiment analysis, keyword tracking, task assignment and conversion tracking. Meer informatie over AppFollow
Video capturing platform for collecting customer testimonial
VideoPeel is a cloud-based video capturing platform designed to help businesses across industries such as eCommerce, education, and healthcare collect video testimonials and messages from customers and share them across advertising channels. Meer informatie over VideoPeel
Survey & Feedback Software to Collect Customer Insights
ProProfs Survey Maker is a powerful survey tool which is used by educators, instructors, online marketers, and organizations to gather valuable customer feedback, market data, and much more. Create surveys easily, customize it based on your requirements or choose free our in built templates. Meer informatie over ProProfs Survey Maker