Hier is onze lijst met apps voor Customer satisfaction software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

184 softwareopties

Zonka Feedback is een platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen samenstellen, realtime rapporten kunnen genereren en onmiddellijke waarschuwingen kunnen ontvangen. Meer informatie over Zonka Feedback
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Meer informatie over SurveySparrow
Simplesat is een cloudgebaseerde oplossing voor klanttevredenheidsonderzoek waarmee gebruikers met één klik tevredenheidsonderzoeken kunnen opzetten en deze onder hun klanten kunnen verspreiden. Gebruikers kunnen klanttevredenheidsenquêtes insluiten in e-mailhandtekeningen of helpdesks en driemaandelijkse NPS-enquêtes (Net Promoter Score)... Meer informatie over Simplesat
SurveyMonkey Enterprise is een oplossing voor klanttevredenheid waarmee bedrijven in de IT, gezondheidszorg, het onderwijs en andere sectoren enquêteantwoorden kunnen verzamelen, beoordelen en delen met teams. Beheerders kunnen vertrouwelijke gegevens beveiligen in overeenstemming met de nalevingsnormen van de AVG en de CCPA (California Consumer... Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
Creëer en beheer feedbackenquêtes voor de Net Promoter Score per e-mail, sms, web of tijdens evenementen. Het duurt slechts enkele minuten om aan de slag te gaan en te beginnen met het verzamelen van bruikbare feedback die je kunt gebruiken om je klanten beter te begrijpen. Boordevol functies en met veel waar voor je geld. Meer informatie over SightMill
Meet de tevredenheid van je klanten met behulp van enquêtes op verschillende contactpunten. Meer informatie over Survicate
Sprinklr biedt een reeks producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social mediakanalen te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Sprinklr is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks toepassingen om merkconsistentie tussen... Meer informatie over Sprinklr
Refiner is enquêtebeheer dat bedrijven helpt feedback van klanten te verzamelen en te analyseren om de percentages van het klantenbehoud te verbeteren. Organisaties kunnen widgets en sjablonen gebruiken om aanpasbare enquêtes aan te maken en meerkeuzevragen, open vragen, beoordelingen en notities toe te voegen. Meer informatie over Refiner
Crowdtech is een cloudgebaseerd pakket voor marktonderzoek dat is ontworpen om organisaties te helpen klantinzichten te verzamelen door middel van enquêtes, peilingen, dagboekstudies, prikborden en chats. Belangrijkste kenmerken zijn community-instelling, externe toegang, e-mailsjablonen, vragenlijsten en het maken en uitvoeren van enquêtes. Meer informatie over Crowdtech
Feedback vanuit het hart van de contactpunten van je klant. Breng je gegevens in handen van mensen die meteen kunnen handelen. Als er iets niet klopt, wil je handelen. Dit platform heeft realtime e-mailmeldingen, plus integraties met Slack, dashboardtools, webhooks, API... Meer informatie over Customer Thermometer
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Meet klanttevredenheid met Hotjar Survey. Stel een NPS-enquête in op je website of stuur een e-mail naar je klanten om te ontdekken hoe waarschijnlijk het is dat ze je aanbevelen en hoe je de klantervaring kunt verbeteren. Meer informatie over Hotjar
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief klanttevredenheid, NPS (Net Promotor Score) en klantinspanningsscore. Meer informatie over Nicereply
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Meer informatie over Pipefy
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Startquestion is een webgebaseerde tool voor het maken van enquêtes, quizzen en formulieren waarmee je bestellingen of registraties kunt verzamelen, klanten kunt bestuderen, werknemers kunt evalueren en meer. Meer informatie over Startquestion
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Custify is een cloudgebaseerd platform voor succesverhalen van klanten, ontworpen om SaaS-bedrijven te helpen met het beheer van klantenbinding en churn rate in het terugkerende omzetmodel. Tot de belangrijkste functies behoren KPI-tracking, activiteitscreatie, taaktoewijzing, klantcommunicatie en doelgroepsegmentatie. Meer informatie over Custify
Froged is software voor klantenservice-betrokkenheid en -communicatie waarmee bedrijven klanttevredenheid, onboarding van klanten en langdurig klantsucces kunnen verbeteren. Meer informatie over Froged
Canny helpt productteams om gebruikersfeedback en functionaliteitsverzoeken te verzamelen en te organiseren om de behoeften van klanten beter te begrijpen en hun productstrategie te prioriteren. Meer informatie over Canny
Elevio biedt on-demand self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbank, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties en meer. Meer informatie over elevio
Bold360 is het ultieme AI-aangedreven platform voor betrokkenheid dat bedrijven helpt om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden, en tegelijkertijd betere ervaringen te bieden voor zowel klanten als de vertegenwoordigers die hen bedienen. Meer informatie over Genesys DX
Endorsal is a review management software designed to help businesses automatically collect and display customer testimonials on websites. It enables managers to generate custom reports, measure conversion rates, and enhance customer loyalty via a unified platform. Meer informatie over Endorsal
Tool voor klantfeedback voor bedrijven die bruikbare feedback van klanten nodig hebben om lacunes in de tevredenheid op te sporen en problemen op te lossen. Meer informatie over Qualaroo
AreTheyHappy is online software voor reputatiebeheer die is gemaakt voor restaurants en horecamerken die hun activiteiten, locaties en bewustzijn willen verbeteren. Dit platform brengt alle tools voor groei binnen handbereik. Eén intuïtief dashboard voor je marketing-, operationele en front-line teams. Meer informatie over AreTheyHappy
Wonderflow is een eenvoudige op AI gebaseerde oplossing om de meningen van klanten te analyseren en inzicht te krijgen in scores en beoordelingen. Meer informatie over Wonderflow
JustLikeAPI is een geavanceerde API-service voor het doorzoeken van gegevens waarmee bedrijven acties kunnen uitvoeren op technisch zeer gecompliceerde sites (d.w.z. sociale netwerken, beoordelingssites). Meer informatie over justLikeAPI
Videogebaseerd platform voor gebruikersonderzoek voor bedrijven en bureaus. Meer informatie over Sonar
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie vind je op de website van Surveymonkey. Meer informatie over SurveyMonkey
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Ondersteun je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk wordt, of het nu gaat om formulieren, quizzen, enquêtes of iets geheel nieuws. Meer informatie over Typeform
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium. Meer informatie over Podium
Yotpo, het toonaangevende marketingplatform voor e-commerce, helpt duizenden merken om de groei van direct-to-consumer te versnellen. De aanpak op één platform zorgt voor gegevensgestuurde oplossingen voor beoordelingen, loyaliteit, sms-marketing en meer, waardoor merken slimmere, beter converterende klantervaringen kunnen creëren. Meer informatie over Yotpo
Elke organisatie verzamelt feedback van klanten, maar weinig organisaties doen er daarna iets mee. Alchemer, voorheen SurveyGizmo, haalt de mening van de klant uit dashboards en geeft het aan jouw mensen. Alchemer is een oplossing die je helpt bij je transformatie naar een werkelijk klantgerichte organisatie. Meer informatie over Alchemer
Grade.us is de beste software voor reviewbeheer waarmee marketeers, bureaus, SEO's en ondernemingen uitstekende reviews kunnen krijgen op alle belangrijke reviewsites met behulp van drip-campagnes via e-mail en sms. Je kunt reviews volgen op een onbeperkt aantal sites en je beste reviews benadrukken op je website en sociale mediakanalen. Meer informatie over Grade.us
Swell CX is een cloudgebaseerd platform voor kleine tot grote bedrijven dat feedback van klantenervaringen verzamelt en beheert via net promoter scores, online beoordelingen en klanttevredenheidsonderzoeken. Met het feedbacksysteem met één klik van het platform kunnen gebruikers in realtime positieve beoordelingen van klanten genereren. Meer informatie over Swell
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Cloudgebaseerde softwareoplossing voor bedrijfsenquêtes. Gebruikers in meer dan 150 landen gebruiken CheckMarket om prachtige enquêtes uit te voeren, inzichten te verkrijgen en te handelen naar de resultaten. Meer informatie over CheckMarket
GetMoreReviews is een cloudgebaseerd platform voor het genereren van beoordelingen en reputatiebeheer dat is ontworpen om tevreden klanten aan te moedigen 5-sterrenbeoordelingen online achter te laten via geautomatiseerde beoordelingsverzoeken, terwijl klachten van klanten kunnen worden geregistreerd zonder dat negatieve beoordelingen online... Meer informatie over GetMoreReviews
Software die bedrijven helpt bij het beheren en genereren van online beoordelingen, het betrekken van en reageren op feedback van klanten en ontdekken van belangrijke klantinzichten. Meer informatie over ReviewTrackers
NiceJob is de eenvoudigste manier om meer goede reviews, verwijzingen en omzet te krijgen. Het platform helpt bedrijven de reputatie te krijgen die ze verdienen. Het helpt je website ook om meer leads te converteren en je SEO te verbeteren. Meer informatie over NiceJob
123FormBuilder is de snelste manier om professionele formulieren voor internet en mobiel te creëren. De bewerkingsfunctie op basis van slepen en neerzetten maakt het eenvoudig om binnen enkele minuten met behulp van je browser aangepaste contactformulieren, enquêtes, registratieformulieren en bestelformulieren te creëren. Er zijn geen coderingsvaar... Meer informatie over 123FormBuilder

Gerelateerde categorieën