Hier is onze lijst met apps voor Customer satisfaction software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

105 apps
Sorteren op
Uniforme beheertool voor klantenservicegesprekken
Dimelo is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. Dimelo, een bedrijf van RingCentral, is een verenigd platform voor klantenserviceteams om alle digitale kanalen voor klantenservice en gesprekken, waaronder e-mail, sociale netwerken, chat en mobiel, te beheren via één enkel platform Meer informatie over Dimelo
Conversationele enquêtetool
SurveySparrow is een conversationele enquêtetool waarmee gebruikers op maat gemaakte enquêtes kunnen creëren, enquêtes via meerdere kanalen kunnen verspreiden, en reacties evalueren. Meer informatie over SurveySparrow
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over PureCloud
Verzamel, analyseer en beheer feedback op basis van Net Promoter Score® (NPS)
zenloop is een SaaS-platform op basis van Net Promotor Score (NPS) dat is gevestigd in Duitsland. Het platform verzamelt, analyseert en beheert NPS-feedback voor e-commerceteams in de groeifase. Meer informatie over zenloop
Beoordelingen en marketing van klantcontent
Yotpo helpt commerciële merken om tijdens het hele koperstraject klantbeoordelingen en foto's te benutten om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Webgebaseerde klantenondersteuning
SupportCenter Plus is een webgebaseerde CRM-toepassing en klantenondersteuningstool waarmee organisaties klanttickets, account- en contactgegevens, en meer kunnen beheren. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus
Mobielvriendelijk platform voor enquêtebeheer
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
Net Promoter Score (NPS)-enquêteplatform
SightMill is een cloudgebaseerde Net Promoter Score (NPS) enquête-oplossing die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
Customer experience and survey solution for SMBs
Pxida is a cloud-based customer experience solution which assists small to medium sized businesses with feedback analysis and survey creation. Its key features include analytics, trend analysis, multi-channel collection, response validation and customizable templates. Meer informatie over Pxida
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Platform voor reviewmarketing en -beheer, whitelabel voor bureaus en SEO's
Grade.us is de beste software voor reviewbeheer waarmee marketeers, bureaus, SEO's en ondernemingen uitstekende reviews kunnen krijgen op alle belangrijke reviewsites met behulp van drip-campagnes via e-mail en sms. Je kunt reviews volgen op een onbeperkt aantal sites en je beste reviews benadrukken op je website en sociale mediakanalen. Meer informatie over Grade.us
Enquêtesoftware en vragenlijsttool
MySurveyLab biedt professionele online enquêtesoftware voor bedrijven van elke omvang, instanties die niet tot de overheid behoren, en professionals. De online enquêtetool MySurveyLab vereenvoudigt het creëren van aangepaste enquêtes, automatiseert het verzamelen van antwoorden en biedt realtime rapportage en analytics. Meer informatie over MySurveyLab
Customer success solution for SaaS businesses
Custify is a cloud-based customer success platform designed to help SaaS businesses manage customer engagement and churn rate in the recurring revenue model. Key features include KPI tracking, activity creation, task assignment, client communications, and audience segmentation. Meer informatie over Custify
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Help je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Platform voor het creëren van online enquêtes, peilingen en quizzen
SoGoSurvey is cloudgebaseerde software voor het creëren van online enquêtes, peilingen, quizzen en formulieren, met hulpmiddelen voor aanpassing, distributie en rapportage. Meer informatie over SoGoSurvey
Maak gegevensverzameling een positieve ervaring met aangepaste formulieren.
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk wordt, of het nu gaat om formulieren, quizzen, enquêtes of iets geheel nieuws. Meer informatie over Typeform
Verkrijg inzichten en feedback via analyse van de website en mobiele apps.
Doordat Hotjar feedback en inzichten levert kunnen ontwikkelaars, UI-ontwerpers, analisten en digitale marketeers kansen voor verbetering van de site identificeren. Meer informatie over Hotjar
Online reputation management
BirdEye is a reputation management software which helps businesses collect, monitor & market customer reviews with social listening, real-time analytics, & more Meer informatie over BirdEye
Feedback belandt daardoor bij degenen die actie kunnen ondernemen.
SurveyGizmo haalt gegevens uit dashboards en in handen van mensen die actie ondernemen. Via de systemen die ze elke dag gebruiken. Deze software biedt oplossingen waardoor IT tevreden is en flexibiliteit die gebruikers waarderen. Meer informatie over SurveyGizmo
Klanttevredenheidsonderzoek, Net Promotor Score en CES 2.0
Nicereply is software voor online klanttevredenheidsonderzoek voor het meten van klanttevredenheid (CSAT), Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES) per medewerker, team of het gehele bedrijf, waardoor al honderden teams de kwaliteit van hun klantenservice meten en verbeteren. Meer informatie over Nicereply
Simplifying Business Communication
Nextiva is transforming the way businesses communicate. Nextiva is a communications platform providing businesses with big-business phone features at a small-business price and it offers offers ease of use, manageability, scalability, reliability and enterprise-class functionality. Meer informatie over Nextiva
Cloudgebaseerde softwareoplossing voor bedrijfsenquêtes
Cloudgebaseerde softwareoplossing voor bedrijfsenquêtes. Gebruikers in meer dan 150 landen gebruiken CheckMarket om prachtige enquêtes uit te voeren, inzichten te verkrijgen en te handelen naar de resultaten. Meer informatie over CheckMarket
Gamified tool voor klantgerichtheid en het verzamelen van feedback
Feedier is een tool voor klantenonderzoek en het verzamelen van feedback die is ontworpen om klanten te betrekken en het proces van feedbacklevering te gamificeren door klanten te stimuleren en belonen voor hun tijd. Functies omvatten sjabloon en botcreatie, aanpasbare branding, campagnebeheer, rapporten en analyses, en meer. Meer informatie over Feedier
Cloud-based customer experience management platform
Swell CX is a cloud-based platform for small to large firms, which collects & manages customer experience feedback via net promoter scores, online reviews, & customer satisfaction surveys. The platform's one-click feedback system allows users to generate positive reviews from customers in real time. Meer informatie over Swell CX
Webformulieren: zo eenvoudig als 1-2-3!
123FormBuilder is de snelste manier om professionele formulieren voor internet en mobiel te creëren. De bewerkingsfunctie op basis van slepen en neerzetten maakt het eenvoudig om binnen enkele minuten met behulp van je browser aangepaste contactformulieren, enquêtes, registratieformulieren en bestelformulieren te creëren. Er zijn geen... Meer informatie over 123FormBuilder
Online review & reputation management for small businesses
Broadly is an online review & reputation management tool that helps small service-providing businesses improve their online reputation & attract new customers Meer informatie over Broadly
Communicator for businesses. live chat, messenger and email
Tidio Chat is a cloud-based live chat system which integrates messages from live chat widgets, emails, and Facebook messenger into a unified agent interface Meer informatie over Tidio
Review generation & reputation monitoring tool
GetMoreReviews is a cloud-based review generation and reputation management platform which is designed to encourage satisfied customers to leave 5-star reviews online through automated review requests, while enabling the recording of customer complaints without negative reviews being left online Meer informatie over GetMoreReviews
Review management, reputation software, feedback & webchat
Podium is an Interaction Management platform used for reputation management, review generation, messaging customers on any channel. Gather feedback, text customers, get reviews - all with Podium. Meer informatie over Podium
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Verzamel realtime feedback van klanten met behulp van het NPS-framework.
AskNicely is feedbacksoftware voor klanten om bedrijven te helpen hun klantervaring te verbeteren en de groei te versnellen aan de hand van het NPS-raamwerk (net promoter score, netto promotiescore). Meer informatie over AskNicely
Loyalty marketing and gift card management
Preferred Patron provide customer loyalty and gift card management programs to businesses of all sizes, across many diverse industries Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
In-person Surveys, Mobile Forms & Kiosks (Works Offline)
QuickTapSurvey is the only all-in-one survey platform that lets you capture data anywhere, even offline. Meer informatie over QuickTapSurvey
Reputation management with reviews, social & SEO tools
NiceJob is the easiest way to get more great reviews, referrals and sales. We help businesses get the reputation they deserve! We also help your website convert more leads and improve your SEO! Meer informatie over NiceJob
Support, Simplified.
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Meer informatie over Groove
Simple customer satisfaction surveys for SMBs
Simplesat is a cloud-based customer satisfaction survey solution which lets users setup one-click satisfaction surveys and distribute them to their customers. Users can embed CSAT surveys in email signatures or helpdesks, and send quarterly Net Promoter Score (NPS) surveys automatically via email. Meer informatie over Simplesat
Build better products with intelligent product feedback
UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback. Meer informatie over UserVoice
Review management for Google, Facebook and more
Reputology is the review management platform that helps multi-location businesses monitor reviews and improve the customer experience. Meer informatie over Reputology
NPS solution for flexible data collection & analysis
SurveyMonkey CX is an NPS solution that enables businesses to collect, understand, and act on their customer feedback. Trigger personalized surveys through multiple channels, identify improvement areas using advanced analytics, and close the loop with customers by triggering follow-up actions. Meer informatie over SurveyMonkey CX
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. xSellco centraliseert al je klantvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. Meer informatie over xSellco Helpdesk
Send better surveys. Collect better feedback.
GetFeedback is easy-to-use online survey software designed to improve response rates. Meer informatie over GetFeedback
Cloudgebaseerde en lokale enquête-software
Key Survey is een enquête-oplossing voor ondernemingen waarmee gebruikers met behulp van geavanceerde tools enquêtes kunnen ontwerpen, antwoorden kunnen verzamelen en gegevens kunnen analyseren. Meer informatie over Key Survey
Employee recognition & individual feedback management
Praiseworthy is a feedback management and employee recognition tool for customer facing teams with survey distribution, feedback collection, and reporting Meer informatie over Praiseworthy
Survey software for business consultants and leaders
Spark Chart is comprehensive survey software for business consultants and leaders to create and deploy any type of survey. Key features include customizable surveys and branding, ready-made templates, comprehensive deploy & track options, conditional logic and powerful reporting analytics & sharing. Meer informatie over Spark Chart
Client satisfaction solution
Centercode is a client satisfaction solution which helps businesses manage the entire product lifecycle by capturing feedback from prospects, customers & employees. The platform lets users measure product success through net promoter scores, KPI metrics, & more. Meer informatie over Centercode
CSAT survey for happier customers and employees
SmileBack is a customer satisfaction platform, built to be simple to use, whilst providing deep insights. After every service transaction, one click from a customer on one of three emojis unlocks a world of increased customer loyalty, boosted morale and higher retention. Meer informatie over SmileBack
Self-learning conversational AI for lead nurture on websites
With an Acobot live chat robot you can answer customer questions instantly, with a human touch and turn them into paying customers like never before. Acobot is fully automated. It works 24 hours a day, seven days a week, even when you go to the beach. Meer informatie over Acobot
Analyses voor klantensucces
Gainsight maakt gebruik van big data-analyse vanuit meerdere bronnen van klantinformatie om bruikbare inzichten te genereren voor het beheren van klantenbehoud, het verminderen van opzeggingen, het stimuleren van upsell en meer. Meer informatie over Gainsight
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand, self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbasis, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties, en meer. Meer informatie over elevio
Customer experience and satisfaction solution
Quality Driven Software is a cloud-based customer satisfaction platform that helps enterprises collect feedback from clients using custom surveys. It enables businesses to monitor critical issues, response rates, and score counts on a centralized platform. Meer informatie over Quality Driven Software
AI-powered customer engagement platform
Bold360 is the ultimate AI-powered engagement platform helping companies build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. Meer informatie over Bold360
De snelste manier om feedback van klanten te verzamelen
Alle tools die je nodig hebt om erachter te komen wat je klanten denken, wie ze zijn en waarom ze zich gedragen zoals ze doen. Op je website, via e-mail en in je mobiele toepassing. Meer informatie over Survicate
The pioneer and market leader in Experience Management
Medallia is the market leader in Experience Management - trusted by over a thousand of the world’s leading brands. According to the Forrester Consulting Total Economic Impact™ Study commissioned by Medallia, organizations using Medallia can achieve $35.6M in value and an ROI of 591% over 3 years. Meer informatie over Medallia
Multi-channel customer feedback collection with NPS scoring
Delighted is a cloud-based customer feedback collection system that uses single question surveys across multiple channels including email, SMS, web link and website integration to gather and analyse customer, employee, partner and vendor experience insights, while monitoring NPS scores in real time Meer informatie over Delighted
A customer support solution, unified to all channels.
Customer support platform that puts all agent-customer interactions in one single view. Driven by self-service and intuitive UI, agents focus is only on what’s actually needed: delivering spot-on answers and increase customer satisfaction. All channels working together, offering a unified solution. Meer informatie over Wix Answers
Live chat for customer support
ClickDesk is a live support solution for customer service teams which combines live chat, voice chat, help desk & a social toolbar for website customer communications. Support agents can answer queries, transfer tickets, respond to social media posts, & collaborate with one another using ClickDesk. Meer informatie over ClickDesk
Accelerate Revenues with Customer Engagement Management
Totango offers automated customer engagement management to drive conversions, boost retention and grow lifetime value. It enables you to close bigger deals faster by focusing on the right opportunities. It drive renewal rates up by ensuring customer success. It allows you to record events from your applications in real time and then analyze them.... Meer informatie over Totango
LMS for Customer and Partner Training
Skilljar’s learning management system (LMS) enables businesses to scale their customer and partner training programs. The solution accelerates customer onboarding and engagement by enabling multimedia course creation, an intuitive and mobile-responsive learning environment and CRM data integrations. Meer informatie over Skilljar
Feedback oplossing voor het meten en verbeteren van de candidate experience
Starred stelt recruitment teams in staat om hun Candidate Experience te meten door middel van actiegerichte feedback. Onze software integreert met je ATS en haalt op belangrijke momenten feedback op bij kandidaten en hiring managers. Toonaangevende bedrijven zoals Spotify, VodafoneZiggo, Toast, Coca-Cola, Virgin Atlantic, Glovo, Elastic en... Meer informatie over Starred
Don't Just Satisfy, DELIGHT
Cloudcherry is a Real-Time Customer Experience Analytics product to track & measure Customer Delight Meer informatie over CloudCherry
Feedback that works for you
The simplest & easiest way to get customer testimonials online. Testimonial Monkey will help you get bucket loads of customer reviews, increase consumer satisfaction and boost your conversion rates. All accounts come with a free 30 day trial so you can try it risk free today (no credit card required). Meer informatie over Testimonial Monkey
Customer feedback & feature request management
Canny helps product teams to collect and organize user feedback and feature requests to better understand customer needs, and prioritize their product roadmap Meer informatie over Canny
Realtime platform voor klantscores
Scoor je klanten in realtime en genereer taken, e-mails en automatische meldingen om je conversieratio te verhogen en opzeggingen te verminderen. Meer informatie over Salesmachine
Solutions for improving CX operational performance
For over 25 years Intouch Insight has helped customer-centric organizations improve their customer experience, strengthen brand reputation and improve business performance with their suite of customer experience management products and services. Meer informatie over Intouch Insight
Labelingsysteem op basis van machine learning
PrediCX van Warwick Analytics is een geautomatiseerde tool voor voorspellende analyse voor tekst die machine learning gebruikt om op tekst gebaseerde gegevens te classificeren en labelen. Meer informatie over PrediCX
1-click customer satisfaction survey - realtime feedback
Send simple, branded email customer satisfaction surveys for instant feedback. Send your own branded emails or use embed buttons to integrate with your system. Respond to individual email recipients and view the results. Get alerts when your customers are unhappy to act on straight away. Meer informatie over Customer Thermometer
Multi-channel survey & feedback platform
Zonka Feedback is a multi-channel survey & feedback platform which allows users to build survey forms, generate real-time reports, and receive instant alerts Meer informatie over Zonka Feedback
A simple solution for online reviews
ReviewSpreader helps small businesses gather customer reviews, enhance their online reputation, boost SEO rankings, and manage customer feedback with ease. Meer informatie over ReviewSpreader
Customer Engagement & Insights for Social Brands
CX Social from Clarabridge - formerly Engagor - is a customer engagement and insights platform for social brands and enterprises Meer informatie over Clarabridge CX Social
Kiosk solution for customer service feedback collection
ServiceGuru Kiosk is a cloud-based solution which helps businesses collect feedback from customers via automated kiosk devices across multiple locations, improving online reviews and customer service. It lets users rate employees based on their performance, ensuring workforce productivity. Meer informatie over ServiceGuru Kiosk
Alles-in-één-oplossing voor klantenservice
Helprace is een alles-in-één klantenserviceoplossing waarmee bedrijven van elke omvang klantenondersteuning kunnen beheren door een helpdesk-ticketingsysteem, kennisbank en feedbackcommunity aan te bieden in één applicatie. Meer informatie over Helprace
Healthcare reputation & review management software
RepuGen is a cloud-based healthcare reputation management software which monitors patient satisfaction, automates feedback collection, tracks trends, and more Meer informatie over RepuGen
App store optimization and review management solution
AppFollow is a cloud-based mobile analytics solution which assists businesses of all sizes with review management and competitor analysis. Its key features include channel attribution, revenue tracking, social sharing, sentiment analysis, keyword tracking, task assignment and conversion tracking. Meer informatie over AppFollow
Track customer satisfaction to find out what your customers really think about your service, and find out who your unhappy customers are.
We provide companies with a tool to track customer satisfaction and see what customers really think about their service. Client Heartbeat uses personalized surveys to gather customer feedback, then pops it into an intuitive dashboard so you can measure changes customer satisfaction levels. The tool uses industry benchmarking data and past customer... Meer informatie over Client Heartbeat
Net Promoter Score & customer experience management software
Promoter.io’s Net Promoter System is a cloud-based Net Promoter Score (NPS) software which allows businesses to capture customer feedback & assess the loyalty of customer relationships, with the aim of driving growth & reducing customer churn. Promoter offers a guided best-practice approach to NPS. Meer informatie over Promoter.io
Drive Customer Engagement
Get Satisfaction is cloud collaboration software that helps you to: - Build online communities - Increase revenue from existing customers - Improve customer satisfaction and customer engagement - Capture ideas on how to build better products faster - Reduce support costs Love your customers! Build online communities that allow productive... Meer informatie over Get Satisfaction
Customer Success Software
Kilterly is a customer success software which helps businesses of all sizes manage & maintain customer engagement & loyalty with centralized data insight & automated communication tools such as onboarding & retention campaigns, surveys, and scoring alerts. Meer informatie over Kilterly
Customer experience management for retail & service chains
ServiceDock helps multi-unit businesses like retail chains & restaurant groups monitor and improve the customer experience in their stores. Capture more feedback via our messaging-based surveys, get insights instantly in our live dashboard and retain more customers by following up in real-time. Meer informatie over ServiceDock
Turn customer feedback into business opportunities
MyFeelBack helps companies capture the customer insights they need to make data-driven decisions and improve their businesses. Meer informatie over MyFeelBack
Send Net Promoter Score (NPS) surveys to customers
Promoter Ninja for NPS is a feedback collection and management tool which allows users to create and deploy Net Promoter Score surveys to customers via email Meer informatie over Promoter Ninja
Multi-channel Net Promoter Score (NPS) survey software
Antlere is an online Net Promoter Score (NPS) survey software that gathers & decodes NPS feedback from multiple platforms to measure & improve customer loyalty Meer informatie over Antlere
Organize documents & information according to IS0 9001
QUALITYWEB 360 is a modular, all in one document process management tool that helps companies organize all information and documentation, and ensure compliance with ISO 9001 and the like. The solution is comprised of 15 modules to help users optimize processes and administer them electronically. Meer informatie over QUALITYWEB 360
Feedback capture and analysis solution
Vocally by Docsie is a feedback management solution, which helps organizations manage user feedback collection for software or online content portals. The platform captures user engagement videos, allowing managers to analyze customer behavior & gain visibility into improvement opportunities. Meer informatie over Vocally
Self-service customer success & knowledge base platform
MindTouch is a scalable, self-service customer support platform & knowledge base. MindTouch helps companies understand and connect with their buyers & customers Meer informatie over MindTouch
Enterprise Feedback Management System
Feedbackstr empowers companies to simply and directly ask their customers through easy and quick surveys from a phone, tablet, or computer about their products and services to measure and manage customer satisfaction and customer experience Meer informatie over Feedbackstr
Net Promoter Score® to measure, act, monetize and grow your customer base.
CustomerGauge is a Software-as-a-Service (SaaS) platform that uses Net Promoter® to measure and report on customer feedback in real time. Because CustomerGauge already has all the pieces in place – end-to-end and fully integrated – a program can be up and running much faster than comparable in-house programs. It sends over 5 million emails on... Meer informatie over CustomerGauge
In-app feedback platform for collecting NPS data
SatisMeter is an in-app feedback solution that collects NPS data based on distinc usage patterns from web and mobile apps, as well as email Meer informatie over SatisMeter
Anonymous Employee Feedback Tool
Incogneato is a customer satisfaction tool with anonymous and unlimited feedback collection, real-time anonymous chat, and customizable feedback box creation Meer informatie over Incogneato
Beheer van de klantervaring met gegevensverzameling en rapporten
MaritzCX biedt een platform voor beheer van de klantervaring met enquêtes, casusmanagement, dashboards, rapportage en tekstanalyse - met diensten voor marktonderzoek. Meer informatie over MaritzCX
All-in-one customer feedback management platform
WizVille is a cloud-based, all-in-one customer feedback collection and management platform which enables the measurement of customer satisfaction throughout the customer journey, with customized surveys, real-time dashboards, automated trend analysis, action planning, email and PDF reports, and more Meer informatie over WizVille
Professional reviews management with full Google integration
Preferrd is a reviews management platform providing cloud-based reviews management software for professional services. With full Google review integration companies use Preferrd to build trust and increase sales by collecting, managing and showcasing reviews. Meer informatie over Preferrd
Oplossing voor marktonderzoek voor organisaties
Crowdtech is een cloudgebaseerd pakket voor marktonderzoek dat is ontworpen om organisaties te helpen klantinzichten te verzamelen door middel van enquêtes, peilingen, dagboekstudies, prikborden en chats. Belangrijkste kenmerken zijn community-instelling, externe toegang, e-mailsjablonen, vragenlijsten en het maken en uitvoeren van enquêtes. Meer informatie over Crowdtech
A global leader in Voice of the Customer (VoC) solutions
iPerceptions is a leading digital customer research company that extends the value of Voice of the Customer beyond measuring the past, to recognizing visitors’ intentions in real-time for personalized experiences. With over 100M voice of customer datapoints collected every year across 1,200 brands and in 35 languages in over 80 countries,... Meer informatie over iperceptions
Cloud-based customer engagement application
SimpleFeedback is a SaaS feedback management system that provides a service for websites, WordPress blogs, and iOS (iPhone) apps to collect customer feedback. It provides the code to add a customizable feedback button or feedback widget and feedback form to your site, blog, or app. With SimpleFeedback you can receive suggestions, bug reports,... Meer informatie over SimpleFeedback
Forum-based customer feedback collection & prioritization
The IdeaWall is a customer feedback management product which enables businesses to capture, manage, and prioritize customers' inputs via community discussions and votes Meer informatie over The IdeaWall
Marketing metric tools for optimizing eCommerce experiences
FoxMetrics is an eCommerce marketing product suite spanning shopping cart recovery, customer personalization, surveying and analytics for boosting conversions Meer informatie over FoxMetrics
Online survey & feedback management platform
UserReport is an online survey & feedback management platform with which enterprises can collect visitor data & gather ideas for website improvements easily Meer informatie over UserReport
Multi-channel customer relations management platform
Akio.CX is an omnichannel customer relations tool, designed to facilitate web, telephone, email & social media conversations between customers & customer service teams. Meer informatie over Akio