Hoe komen deze alternatieven overeen met Wrike?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Wrike als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Wrike om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Wrike?


Top 20 alternatieven

Zoho Desk

# 1 Alternatief

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 14,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.5 Prijsmodellen bekijken

BIM POS

POS en ERP-oplossing voor de horeca en detailhandel

Overzicht

BIM POS is een verkooppuntoplossing waarmee middelgrote tot grote bedrijven in de detailhandel en horeca al hun bedrijfsgebieden kunnen beheren, van orderverwerking, het volgen van leveringen, keukenbeheer, voorraad en inkoop, productie, meerdere vestigingen en meerdere concepten, boekhouding en meer. Meer informatie over BIM POS
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 0.9

Basecamp

Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie

Overzicht

Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 11,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

Confluence

Maak, organiseer en bespreek het werk met je team

Overzicht

Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 55,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3 Prijsmodellen bekijken

Redbooth

Platform voor taak- en projectbeheer

Overzicht

Redbooth is een taak- en projectbeheerplatform dat één plek biedt voor teamsamenwerking: taken, discussies en het delen van bestanden. Redbooth is eenvoudig en flexibel in het gebruik, waardoor projectteams en afdelingen bij duizenden bedrijven hun werk kunnen doen. Meer informatie over Redbooth
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Microsoft SharePoint

Platform voor samenwerking en contentbeheer

Overzicht

SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over Microsoft SharePoint
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

Dynamics 365

ERP- en CRM-toepassingen van Microsoft

Overzicht

Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools. Meer informatie over Dynamics 365
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 50,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.1

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,50
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3 Prijsmodellen bekijken

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.6

Balsamiq

Tool voor mockups en snelle wireframing

Overzicht

Met Balsamiq Mockups kunnen softwareontwerpers en -ontwikkelaars geweldige software creëren doordat ze hun ideeën gemakkelijk kunnen schetsen en vervolgens snel kunnen samenwerken en eroverheen kunnen itereren. Mockups bieden dezelfde snelheid en ruwheid als schetsen met een potlood, maar met het voordeel van het digitale medium: het vergroten... Meer informatie over Balsamiq
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Adobe Workfront

Software voor bedrijfsbeheer

Overzicht

Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten kunnen plannen, uitvoeren en leveren. Meer informatie over Adobe Workfront
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.1

Workamajig

Project- en workflowbeheer voor de creatieve sector

Overzicht

Workamajig is software voor het beheer van samenwerkingsprojecten en -workflow voor interne creatieve/ontwerpteams en -bureaus in marketing, reclame en meer. Meer informatie over Workamajig
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 50,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,6 0.4

Workflow

Contentmarketing en campagneplanning

Overzicht

Contentools is een platform voor contentmarketing voor het creëren, samenwerken aan, publiceren en analyseren van inhoud voor marketingcampagnes. Contentools is ontworpen voor middelgrote en grote ondernemingen en stelt gebruikers in staat om campagnes te plannen, te distribueren en te meten vanaf één cloudgebaseerd platform. Meer informatie over Workflow
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 199,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.6

OpenProject

Open source software voor projectmanagement en samenwerking

Overzicht

OpenProject is open source software voor projectsamenwerking die is ontworpen om bedrijven te helpen de volledige levenscyclus van projectmanagement af te handelen, van planning en het bijhouden van problemen tot budgettering en kostenrapportage. Supervisors kunnen taakkenmerken markeren op basis van de status, prioriteit of vervaldatum. Meer informatie over OpenProject
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Easy Projects

Tools voor projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en ondernemingen waarmee marketing-, IT- en operationele teams hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten bekijken. Meer informatie over Easy Projects
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 36,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3 Prijsmodellen bekijken

ActiveCollab

Krijg het echte werk gedaan!

Overzicht

ActiveCollab is uitgerust met precies de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk: werklastbeheer, urenregistratie, taakafhankelijkheden, facturering, samenwerkingsopties, integraties met derden. Meer informatie over ActiveCollab
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 11,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.5 Prijsmodellen bekijken

Asana

Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.

Overzicht

Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 13,49
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.4 Prijsmodellen bekijken

Smartsheet

Online projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Scoro

Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.

Overzicht

Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 26,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.4 Prijsmodellen bekijken

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3 Prijsmodellen bekijken
Snel overzicht van Wrike
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 9,80

Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
Bezoek website Prijsmodellen