Hoe komen deze alternatieven overeen met Wrike?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Wrike als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Wrike om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Wrike?


Top 20 alternatieven

Workflow

Contentmarketing en campagneplanning

Overzicht

Contentools is een platform voor contentmarketing voor het creëren, samenwerken aan, publiceren en analyseren van inhoud voor marketingcampagnes. Contentools is ontworpen voor middelgrote en grote ondernemingen en stelt gebruikers in staat om campagnes te plannen, te distribueren en te meten vanaf één cloudgebaseerd platform. Meer informatie over Workflow
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 199,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.5

Workamajig

Project- en workflowbeheer voor de creatieve sector

Overzicht

Workamajig is software voor het beheer van samenwerkingsprojecten en -workflow voor interne creatieve/ontwerpteams en -bureaus in marketing, reclame en meer. Meer informatie over Workamajig
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 50,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,6 0.5

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.5

Scoro

Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.

Overzicht

Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 26,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Airtable

Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken

Overzicht

Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.4

Asana

Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.

Overzicht

Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 13,49
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.3 Prijsmodellen bekijken

OpenProject

Open source software voor projectmanagement en samenwerking

Overzicht

OpenProject is open source software voor projectsamenwerking die is ontworpen om bedrijven te helpen de volledige levenscyclus van projectmanagement af te handelen, van planning en het bijhouden van problemen tot budgettering en kostenrapportage. Supervisors kunnen taakkenmerken markeren op basis van de status, prioriteit of vervaldatum. Meer informatie over OpenProject
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.4

Smartsheet

Online projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Adobe Workfront

Software voor bedrijfsbeheer

Overzicht

Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten kunnen plannen, uitvoeren en leveren. Meer informatie over Adobe Workfront
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1

TeamGantt

Online Gantt-chart software voor teams

Overzicht

TeamGantt combineert Gantt-charts met urenregistratie, taakniveaucommunicatie en het delen van bestanden voor projectmanagement en projectplanning voor teams. Meer informatie over TeamGantt
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 24,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.3

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 14,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.4 Prijsmodellen bekijken

Ganttic

Planning en beheer van middelen. Planning van meerdere projecten.

Overzicht

Ganttic is een hulpmiddel voor middelen- en projectportfolioplanning dat een gratis versie biedt voor maximaal 10 middelen die worden gebruikt. Als online Gantt-diagramsoftware geeft Ganttic je een zo goed mogelijk overzicht van je plannen die toegankelijk is op al je apparaten. Meer informatie over Ganttic
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 25,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2 Prijsmodellen bekijken

Basecamp

Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie

Overzicht

Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,50
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2 Prijsmodellen bekijken

Procore

Projectmanagementsuite voor de bouw

Overzicht

Procore is constructiebeheersoftware dat bedrijven helpt de projectefficiëntie en aansprakelijkheid te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen. Meer informatie over Procore
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1

Kantata

Projectmanagement, resourceplanning en PSA-software

Overzicht

Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het automatiseren van zakelijke best practices voor creatieve en professionele dienstverleners Meer informatie over Kantata
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 59,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.1

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2 Prijsmodellen bekijken

ActiveCollab

Krijg het echte werk gedaan!

Overzicht

ActiveCollab is uitgerust met precies de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk: werklastbeheer, urenregistratie, taakafhankelijkheden, facturering, samenwerkingsopties, integraties met derden. Meer informatie over ActiveCollab
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 11,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.4

Microsoft Project

Projectmanagement en samenwerkingssoftware

Overzicht

Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers. Meer informatie over Microsoft Project
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.5
Snel overzicht van Wrike
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 9,80

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
Meer info