Wrike

4,3 (2.788)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met Wrike?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Wrike als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Wrike om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Wrike?


Top 20 alternatieven

ActiveCollab

Krijg het echte werk gedaan!

Overzicht

ActiveCollab is uitgerust met precies de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk: werklastbeheer, urenregistratie, taakafhankelijkheden, facturering, samenwerkingsopties, integraties met derden. Meer informatie over ActiveCollab

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 11,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

OpenProject

Open source software voor projectmanagement en samenwerking

Overzicht

OpenProject is open source software voor projectsamenwerking die is ontworpen om bedrijven te helpen de volledige levenscyclus van projectmanagement af te handelen, van planning en het bijhouden van problemen tot budgettering en kostenrapportage. Supervisors kunnen taakkenmerken markeren op basis van de status, prioriteit of vervaldatum. Meer informatie over OpenProject

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.4

Workflow

Contentmarketing en campagneplanning

Overzicht

Contentools is een platform voor contentmarketing voor het creëren, samenwerken aan, publiceren en analyseren van inhoud voor marketingcampagnes. Contentools is ontworpen voor middelgrote en grote ondernemingen en stelt gebruikers in staat om campagnes te plannen, te distribueren en te meten vanaf één cloudgebaseerd platform. Meer informatie over Workflow

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 199,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.4

Workamajig

Project- en workflowbeheer voor de creatieve sector

Overzicht

Workamajig is software voor het beheer van samenwerkingsprojecten en -workflow voor interne creatieve/ontwerpteams en -bureaus in marketing, reclame en meer. Meer informatie over Workamajig

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,7 0.5

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2

GoTo Webinar

Doe-het-zelf webinars voor marketing, training en meer

Overzicht

GoToWebinar is een "doe-het-zelf" -platform voor het hosten van webinars met maximaal 3000 mensen. Typische gebruiksvoorbeelden zijn marketing, training en bedrijfscommunicatie. Krijg de functies, integraties en analyse die je nodig hebt om je doelgroep te boeien en persoonlijke contacten te leggen om je bedrijf een boost te geven. Meer informatie over GoTo Webinar

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 59,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

ADP Workforce Now

Cloudgebaseerd softwarepakket voor het beheer van menselijk kapitaal (HCM, human capital management)

Overzicht

ADP Workforce Now is cloudgebaseerde software voor het beheer van menselijk kapitaal, talenten en secundaire arbeidsvoorwaarden die is ontworpen voor middelgrote bedrijven met 50 - 5000 werknemers. Meer informatie over ADP Workforce Now

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2

WordPress

Platform voor het maken en publiceren van websites.

Overzicht

WordPress is een website- en blogcreatie- en publicatieplatform met hulpmiddelen voor esthetisch ontwerpen, het volgen van bezoekers, opslaan en uploaden van inhoud en meer. Meer informatie over WordPress

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.4

Salesforce Sales Cloud

Cloudgebaseerde CRM en verkoopautomatisering

Overzicht

Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies SalesforceIQ... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.2

Scoro

Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.

Overzicht

Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 28,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

Kantata

Projectmanagement, resourceplanning en PSA-software

Overzicht

Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het automatiseren van zakelijke best practices voor creatieve en professionele dienstverleners Meer informatie over Kantata

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.2

Procore

Projectmanagementsuite voor de bouw

Overzicht

Procore is constructiebeheersoftware dat bedrijven helpt de projectefficiëntie en aansprakelijkheid te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen. Meer informatie over Procore

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.1

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,53
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

Airtable

Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken

Overzicht

Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

Smartsheet

Online projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 12,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Teamwork.com

Projectmanagement voor teams

Overzicht

Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Meer informatie over Teamwork.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Confluence

Maak, organiseer en bespreek het werk met je team

Overzicht

Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,16
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.4

Snel overzicht van Wrike

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 10,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,2