Hoe komen deze alternatieven overeen met Microsoft Project?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Microsoft Project als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Microsoft Project om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Microsoft Project?


Top 20 alternatieven

Asana

Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.

Overzicht

Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 13,49
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.3 Prijsmodellen bekijken

Google Docs

Online creëren en bewerken van documenten

Overzicht

Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen. Meer informatie over Google Docs
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.7

Lucidchart

Diagrammen op de juiste manier.

Overzicht

Lucidchart is een webgebaseerde diagram tool voor het tekenen van diagrammen, inclusief stroomdiagrammen, organigrammen, wireframes, UML, mindmaps en meer. Meer informatie over Lucidchart
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.3

Celoxis

Alles-in-één platform voor projectbeheer en samenwerking

Overzicht

De alles-in-één oplossing met bedrijfsbrede functies, aantrekkelijke dashboards, krachtige rapporten en veel aanpassingsmogelijkheden. Meer informatie over Celoxis
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 25,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.3 Prijsmodellen bekijken

Smartsheet

Online projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.5

Oracle Primavera Cloud

Enterprise Project Portfolio Management

Overzicht

Oracle Primavera is de krachtigste, meest robuuste en gebruiksvriendelijke oplossing voor het plannen, beheren en uitvoeren van projecten van elke omvang. Meer informatie over Oracle Primavera Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.1

Ecamm Live

Multi-channel oplossing voor livestreamen

Overzicht

Ecamm Live is een alles-in-één studio voor livestreamen en videoproductie. Maak snel en moeiteloos professionele livestream-uitzendingen of vooraf geproduceerde video's vanaf je Mac. Sluit camera's aan, voeg afbeeldingen toe, deel je scherm, nodig gasten uit die je wilt interviewen, gebruik een greenscreen... Met Ecamm Live kan het allemaal. Meer informatie over Ecamm Live
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.6

Teamwork

Projectmanagement voor teams

Overzicht

Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Meer informatie over Teamwork
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,50
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.3 Prijsmodellen bekijken

Easy Projects

Tools voor projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en ondernemingen waarmee marketing-, IT- en operationele teams hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten bekijken. Meer informatie over Easy Projects
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 36,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Microsoft 365

Pakket voor cloudgebaseerde samenwerking en het delen van bestanden

Overzicht

Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Airtable

Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken

Overzicht

Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.4

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,50
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2 Prijsmodellen bekijken

Google Workspace

Samenwerkingsappsuite voor teams

Overzicht

G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.5

Microsoft Teams

Op chat gebaseerde werkruimte in Office 365

Overzicht

Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4,20
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.3

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.5

Microsoft Planner

Werkmanagement en organisatie voor teams

Overzicht

Microsoft Planner is een oplossing voor taakplanning en samenwerking voor teams die kan worden geïntegreerd met andere Microsoft-producten, waaronder Outlook, OneDrive en OneNote. Meer informatie over Microsoft Planner
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Kanban Tool

Een echt visuele service voor projectmanagement.

Overzicht

Kanban Tool biedt online en lokaal geïnstalleerde Kanban-software voor bedrijven met naadloze urenregistratie. Volg projecten op borden met zwembanen. Krijg inzicht in de projectstatus en voorspel wanneer het werk klaar zal zijn met behulp van inzichtelijke analytics. Verbeter processen en verhoog de productiviteit tot wel 300%. Meer informatie over Kanban Tool
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.7

Odoo

Open source ERP- en CRM-softwarepakket

Overzicht

Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget. Meer informatie over Odoo
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.1 Prijsmodellen bekijken

Projectlibre

Projectmanagementoplossing

Overzicht

ProjectLibre is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen om non-profitorganisaties te helpen de volledige levenscyclus van het project te stroomlijnen, van het creëren van taken tot het ontvangen van meldingen bij voltooiing. Projectmanagers kunnen het platform gebruiken om budgetten af te handelen, werklasten te analyseren en de voortgang van... Meer informatie over Projectlibre
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.4
Snel overzicht van Microsoft Project
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 10,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
Meer info