Hoe komen deze alternatieven overeen met Jira?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Jira als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Jira om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Jira?


Top 20 alternatieven

Rally

Agile ontwikkeling op ondernemingsniveau

Overzicht

Rally is een agile ontwikkelingsplatform op ondernemingsniveau dat fungeert als een gecentraliseerde hub voor teams om gezamenlijk ontwikkelingswerk te plannen, prioriteren en volgen. Rally kan taken organiseren in borden, lijsten of tijdlijnweergaven om teams te helpen bij het visualiseren van het dagelijkse doelwerk ten opzichte van organisatoris... Meer informatie over Rally

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4 0.3

Slack

Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen

Overzicht

Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 8,75
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Microsoft Azure

Openbaar platform voor cloud computing

Overzicht

Het Microsoft Azure-platform stelt bedrijven in staat om cruciale toepassingen met een hogere prestatie-prijsverhouding te gebruiken door ze op de datacenters van de serviceplatforms op een pay-as-you-go-basis te zetten. Meer informatie over Microsoft Azure

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 31,39
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Airtable

Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken

Overzicht

Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Freshdesk

Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing

Overzicht

Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Pivotal Tracker

Flexibele projectmanagementtool voor ontwikkelaars

Overzicht

Pivotal Tracker is bekroonde, eenvoudig te gebruiken samenwerkings- en webgebaseerde projectmanagementsoftware voor flexibele ontwikkelingsteams. Het houdt iedereen, zelfs verdeelde teams gefocust en op dezelfde golflengte, met een geïntegreerd, altijd up-to-date storyboard. Meer informatie over Pivotal Tracker

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Plan, volg en rapporteer over OKR's met de krachtige beheersoftware van Wrike. Gebruik speciale sjablonen om administratieve taken te verminderen, doelen te creëren en bij te houden, project- en teamresultaten te presenteren met rapporten en teams volledig af te stemmen op bredere bedrijfsdoelen. Meer informatie over Wrike

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

ServiceNow

IT-service cloud-oplossingen voor ondernemingen

Overzicht

ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 100,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Notion

Tool voor project- en taakbeheer

Overzicht

Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 12,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Basecamp

Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie

Overzicht

Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

Beheer en volg de OKR's van je bedrijf met monday.com. Optimaliseer processen door middel van integraties, automatisering zonder code, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, aangepaste dashboards, realtime gegevens en rapportage. Gebruik de volledige zichtbaarheid en samenwerking om je OKR's continu te controleren voor optimaal succes. Meer informatie over monday.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 8,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

GitLab

Volledig DevOps levenscyclusbeheer

Overzicht

GitLab is een geïntegreerd, open source platform voor DevOps levenscyclusbeheer voor software-ontwikkelingsteams om productveranderingen te plannen, coderen, testen, implementeren en bewaken. Meer informatie over GitLab

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Teamwork.com

Projectmanagement voor teams

Overzicht

Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Meer informatie over Teamwork.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 14,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Confluence

Maak, organiseer en bespreek het werk met je team

Overzicht

Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,16
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 Prijsmodellen bekijken

YouTrack

Projectmanagement en foutopsporing voor agile teams

Overzicht

YouTrack is een tool voor het volgen van problemen en projectmanagement voor Agile softwareteams. YouTrack is ontworpen voor ontwikkelaars, marketingteams, projectmanagers, ontwerpers en QA-teams, en helpt gebruikers samen te werken aan meerdere projecten en de voortgang in realtime bij te houden. Meer informatie over YouTrack

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 3,67
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Redmine

Redmine is een webtoepassing voor projectmanagement.

Overzicht

Redmine is online projectmanagementsoftware die is ontworpen op het Ruby on Rails-framework, specifiek voor kleine groepen Meer informatie over Redmine

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Snel overzicht van Jira

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 7,53

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,3