Hoe komen deze alternatieven overeen met monday.com?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met monday.com als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor monday.com om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor monday.com?


Top 20 alternatieven

LiquidPlanner

Dynamische projectbeheersoftware voor moderne bedrijven.

Overzicht

Ontdek de beste tool voor projectbeheer voor technologieteams. LiquidPlanner geeft je planningen waarop je kunt vertrouwen en helpt je het juiste werk op het juiste moment te doen. Meer informatie over LiquidPlanner
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.3

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

JIRA Service Management

Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira

Overzicht

Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 60,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 Prijsmodellen bekijken

Basecamp

Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie

Overzicht

Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Slack

Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen

Overzicht

Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,67
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

HubSpot Marketing Hub

Alles-in-één inbound marketingplatform.

Overzicht

De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt van contentmarketing, marketing automation, sociale media, analyses en meer, waarmee marketingteams van elke omvang in staat zijn het verkeer te laten groeien, leads te converteren en klanten te volgen, en dit alles op één plek. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 50,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Miro

Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.

Overzicht

Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee verspreide teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Meer informatie over Miro
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1 Prijsmodellen bekijken

HubSpot CRM

Alles wat je nodig hebt om te verkopen in één geïntegreerd pakket.

Overzicht

Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens. Meer informatie over HubSpot CRM
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 61,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Pipedrive

CRM ontworpen door verkopers, voor verkopers

Overzicht

Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen. Meer informatie over Pipedrive
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Zoho Projects

Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing

Overzicht

Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard en meer om je werk te transformeren. Meer informatie over Zoho Projects
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Salesforce Sales Cloud

Cloudgebaseerde CRM en verkoopautomatisering

Overzicht

Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies SalesforceIQ... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.3

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,80
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Google Sheets

Cloudgebaseerd spreadsheet- en samenwerkingsplatform

Overzicht

Google Spreadsheets is een cloudgebaseerd spreadsheetplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen samen te werken met klanten en partners om gegevens op spreadsheets te maken en te bewerken. Meer informatie over Google Sheets
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.5

Microsoft Project

Projectmanagement en samenwerkingssoftware

Overzicht

Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers. Meer informatie over Microsoft Project
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2

Confluence

Maak, organiseer en bespreek het werk met je team

Overzicht

Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Todoist

Takenlijst en taakbeheer voor meerdere platforms

Overzicht

Todoist is een webgebaseerde productiviteitstoepassing waarmee bedrijven al hun belangrijke taken en projecten bijhouden op meer dan 15 platforms en in 20 verschillende talen. Met Todoist kunnen mensen en teams taken beheren en samenwerken aan gedeelde projecten op elk apparaat. Meer informatie over Todoist
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Microsoft Teams

Op chat gebaseerde werkruimte in Office 365

Overzicht

Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4,20
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

MeisterTask

Tool voor samenwerkings- en taakbeheer

Overzicht

MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Meer informatie over MeisterTask
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4,19
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2
Snel overzicht van monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 8,00

Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
Bezoek website Prijsmodellen