Freshservice alternatieven

GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hoe komen deze alternatieven overeen met Freshservice?
De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Freshservice als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Freshservice om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.
Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Freshservice?
Top 20 alternatieven
Overzicht
osTicket is open source ticketbeheer-software voor klantenondersteuning. Met de toepassing kun je alle inkomende vragenstellers uit e-mail, webformulieren en telefoongesprekken in één platform verzamelen. Vervolgens kun je tickets filteren en deze naar de juiste medewerker doorsturen. Je gebruikt de automatische toewijzingsfunctie en automatische...
Meer informatie over osTicket
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 12,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
0.4
Overzicht
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek.
Meer informatie over Kayako
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8
0.6

ManageEngine Endpoint Central
Software voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten en patches
Overzicht
Een geïntegreerde toepassing voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten die het gecentraliseerde beheer van desktops, servers, laptops, tablets en smartphones mogelijk maakt.
Meer informatie over ManageEngine Endpoint Central
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 795,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.1
Overzicht
Autotask is alles-in-één web-based software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun diensten kunnen verkopen, implementeren, leveren en factureren. Het helpt dubbele gegevensinvoer te voorkomen, talrijke functies te automatiseren en volledig inzicht te bieden in gepland of verschuldigd werk.
Meer informatie over Autotask PSA
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4
0.4
Overzicht
JitBit biedt een helpdesk ticketingsysteem voor freelancers, startups en kleine bedrijven, evenals grote ondernemingen. Met de app kun je alle inkomende e-mails voor supportaanvragen en de bijbehorende tickets beheren en volgen, taken automatiseren en tickets organiseren in categorieën. De helpdesk wordt beschermd door SSL en gehost door AWS-server...
Meer informatie over Jitbit Helpdesk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 1.699,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.1
Overzicht
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools.
Meer informatie over Dynamics 365
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 50,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
0.3
Overzicht
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn.
Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.2
Overzicht
Beheer je MSP vanaf één geïntegreerde console met Kaseya VSA. Inclusief website-controle, externe toegang, patchbeheer, systeeminventaris en meer.
Meer informatie over Kaseya VSA
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
3,7
0.7
Overzicht
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten.
Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 20,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.1
Overzicht
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers.
Meer informatie over HappyFox Help Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 24,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.1
Overzicht
TOPdesk is een servicemanagementplatform voor drukke IT-serviceteams die dingen gedaan willen krijgen. Boordevol functies en sjablonen voor processen zoals incidentbeheer, assetbeheer en verandermanagement, is TOPdesk klaar voor gebruik en snel aan te passen. Onze interne experts staan klaar om te helpen.
Meer informatie over TOPdesk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 77,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.1
Overzicht
Cherwell Service Management is een webgebaseerd systeem voor IT-servicebeheer met codevrije architectuur, ITIL-geverifieerde processen, SIAM- en MSI-functionaliteit en meer.
Meer informatie over Cherwell Service Management
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 189,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
Overzicht
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer.
Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming.
Meer informatie over Vivantio
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 59,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.1
Overzicht
Track-It! is software voor de helpdesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen hun activiteiten voor de helpdesk en middelenbeheer te automatiseren en te stroomlijnen. Track-It! integreert met belangrijke onderdelen van je bedrijfsmodel, zodat je meerdere bedrijfsactiviteiten en ondersteunin...
Meer informatie over Track-It!
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 995,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9
0.5
Overzicht
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor MSP's van elke omvang. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: volledige RMM, PSA, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog gratis.
Meer informatie over Atera
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 129,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.2
Overzicht
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te...
Meer informatie over ServiceNow
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 100,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.2
Overzicht
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten...
Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 55,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.2
Overzicht
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 7,53
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.1
Overzicht
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren.
Meer informatie over Freshdesk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 18,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
Overzicht
NinjaOne is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten en...
Meer informatie over NinjaOne
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Gerelateerde categorieën
Populaire vergelijkingen
- Freshservice vs. osTicket
- Freshservice vs. Kayako
- Freshservice vs. ManageEngine Endpoint Central
- Freshservice vs. Autotask PSA
- Freshservice vs. Jitbit Helpdesk
- Freshservice vs. Dynamics 365
- Freshservice vs. Spiceworks Cloud Help Desk
- Freshservice vs. Kaseya VSA
- Freshservice vs. Zoho Desk
- Freshservice vs. HappyFox Help Desk
- Freshservice vs. TOPdesk
- Freshservice vs. Cherwell Service Management