Hoe komen deze alternatieven overeen met Freshservice?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Freshservice als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Freshservice om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Freshservice?


Top 20 alternatieven

osTicket

Ticketsysteem voor klantenondersteuning

Overzicht

osTicket is open source ticketbeheer-software voor klantenondersteuning. Met de toepassing kun je alle inkomende vragenstellers uit e-mail, webformulieren en telefoongesprekken in één platform verzamelen. Vervolgens kun je tickets filteren en deze naar de juiste medewerker doorsturen. Je gebruikt de automatische toewijzingsfunctie en automatische... Meer informatie over osTicket

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 12,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.4

Kayako

Uniform klantenservice-platform

Overzicht

Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,8 0.6

ManageEngine Endpoint Central

Software voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten en patches

Overzicht

Een geïntegreerde toepassing voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten die het gecentraliseerde beheer van desktops, servers, laptops, tablets en smartphones mogelijk maakt. Meer informatie over ManageEngine Endpoint Central

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 795,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Autotask PSA

IT-platform voor Business management software

Overzicht

Autotask is alles-in-één web-based software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun diensten kunnen verkopen, implementeren, leveren en factureren. Het helpt dubbele gegevensinvoer te voorkomen, talrijke functies te automatiseren en volledig inzicht te bieden in gepland of verschuldigd werk. Meer informatie over Autotask PSA

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4 0.4

Jitbit Helpdesk

Software voor helpdesk ticketingsysteem

Overzicht

JitBit biedt een helpdesk ticketingsysteem voor freelancers, startups en kleine bedrijven, evenals grote ondernemingen. Met de app kun je alle inkomende e-mails voor supportaanvragen en de bijbehorende tickets beheren en volgen, taken automatiseren en tickets organiseren in categorieën. De helpdesk wordt beschermd door SSL en gehost door AWS-server... Meer informatie over Jitbit Helpdesk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1.699,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Dynamics 365

ERP- en CRM-toepassingen van Microsoft

Overzicht

Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools. Meer informatie over Dynamics 365

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 50,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.3

Spiceworks Cloud Help Desk

Software voor servermonitoring

Overzicht

Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

Kaseya VSA

Beheersoftware voor IT-systemen

Overzicht

Beheer je MSP vanaf één geïntegreerde console met Kaseya VSA. Inclusief website-controle, externe toegang, patchbeheer, systeeminventaris en meer. Meer informatie over Kaseya VSA

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,7 0.7

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

HappyFox Help Desk

Software voor helpdesk en klantenondersteuning

Overzicht

HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Meer informatie over HappyFox Help Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 24,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

TOPdesk

Het servicemanagementplatform dat service mogelijk maakt

Overzicht

TOPdesk is een servicemanagementplatform voor drukke IT-serviceteams die dingen gedaan willen krijgen. Boordevol functies en sjablonen voor processen zoals incidentbeheer, assetbeheer en verandermanagement, is TOPdesk klaar voor gebruik en snel aan te passen. Onze interne experts staan klaar om te helpen. Meer informatie over TOPdesk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 77,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Cherwell Service Management

Aanpasbare oplossing voor IT-servicebeheer

Overzicht

Cherwell Service Management is een webgebaseerd systeem voor IT-servicebeheer met codevrije architectuur, ITIL-geverifieerde processen, SIAM- en MSI-functionaliteit en meer. Meer informatie over Cherwell Service Management

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 189,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4

Vivantio

Flexibele software. Gerichte dienstverlening.

Overzicht

Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 59,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Track-It!

Helpdesk en beheer van bedrijfsmiddelen

Overzicht

Track-It! is software voor de helpdesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen hun activiteiten voor de helpdesk en middelenbeheer te automatiseren en te stroomlijnen. Track-It! integreert met belangrijke onderdelen van je bedrijfsmodel, zodat je meerdere bedrijfsactiviteiten en ondersteunin... Meer informatie over Track-It!

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 995,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,9 0.5

Atera

Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven

Overzicht

Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor MSP's van elke omvang. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: volledige RMM, PSA, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog gratis. Meer informatie over Atera

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 129,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

ServiceNow

IT-service cloud-oplossingen voor ondernemingen

Overzicht

ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 100,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,53
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Freshdesk

Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing

Overzicht

Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 18,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4

NinjaOne

De Gebruiksvriendelijkste Oplossing voor Unified IT-Operations

Overzicht

NinjaOne is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten en... Meer informatie over NinjaOne

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2 Prijsmodellen bekijken

Snel overzicht van Freshservice

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 15,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4