Hoe komen deze alternatieven overeen met LiveAgent?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met LiveAgent als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor LiveAgent om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor LiveAgent?


Top 20 alternatieven

Conversational Cloud

Leverancier van oplossingen voor livechat, messaging en bots

Overzicht

LivePerson is een marktleider in conversationele AI en chatbots op ondernemingsniveau die de verkoop verhogen en de klantenservice op grote schaal verbeteren op alle favoriete berichtenkanalen. Meer informatie over Conversational Cloud

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.5

RingEX

RingCentral Office - compleet zakelijk telefoonsysteem

Overzicht

Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingEX

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 30,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.6

Help Scout

Webgebaseerde helpdesk ontworpen voor een betere klantervaring

Overzicht

Help Scout automatiseert de helpdeskactiviteit met workflows, een onbeperkt aantal e-mailinboxen, botsingsdetectie, het maken van een kennisbank, klantprofielen en meer. Meer informatie over Help Scout

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.3

Crisp

Alles-in-één multi-channel oplossing voor klantberichten

Overzicht

Crisp is een alles-in-één multi-channel klantenplatform voor interactie met klanten via Live Chat, e-mail, messenger, Twitter, SMS en andere tools zoals drip-campagnes, kennisbank of zelfs chatbots. Meer informatie over Crisp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.3

Teachable

Creëer, publiceer, beheer en verdien geld met online opleidingscursussen

Overzicht

Teachable is een online tool voor het maken van opleidingscursussen die functies voor ontwerp, publicatie, hosting, e-commerce en analyse omvat voor klanten met een gratis abonnement tot en met het enterprise-abonnement. Meer informatie over Teachable

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,8 0.9

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,53
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.4

Microsoft Teams

Op chat gebaseerde werkruimte in Office 365

Overzicht

Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 4,20
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.3

Spiceworks Cloud Help Desk

Software voor servermonitoring

Overzicht

Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

JIRA Service Management

Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira

Overzicht

Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 19,04
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.4 Prijsmodellen bekijken

Freshservice

Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven

Overzicht

Freshservice is online ITIL-afgestemde (Information Technology Infrastructure Library) service desk- en ITSM-software die eenvoudig in te stellen en te gebruiken is om de werknemerservaring in de hele organisatie te transformeren. Meer informatie over Freshservice

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.3 Prijsmodellen bekijken

Gorgias

Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice

Overzicht

Een helpdesk- en ticketing-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig te integreren met Magento en BigCommerce). Centraliseer je helpdesk door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer. Verlaag de ondersteuningstijden met 43% met de uitstekend beoordeelde helpdesk op Shopify. Meer informatie over Gorgias

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 60,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

tawk.to

Oplossing voor livechatondersteuning en berichten

Overzicht

tawk.to is een cloudgebaseerde livechat- en berichtenoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen contact te leggen met klanten via een mobiele toepassing of website. Het platform stelt gebruikers in staat om de chatgeschiedenis en prestatieanalyses te bekijken en klantcommunicatie te volgen via aanpasbare pagina's. Meer informatie over tawk.to

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Help je ondersteuningsmedewerkers om problemen van klanten sneller op te lossen doordat ze de juiste tools binnen handbereik hebben met Salesforce Service Cloud. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.5

ServiceNow

IT-service cloud-oplossingen voor ondernemingen

Overzicht

ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 100,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.5

Front

Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams

Overzicht

Verander je e-mail in een helpdesk om meer persoonlijker klantenondersteuning te bieden. Front brengt e-mails en berichten vanuit elk kanaal (e-mail, chat, sociale media, sms) naar de gezamenlijke inbox van een team. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.5

Drift

Livechat en berichten in de app voor verkoop en marketing

Overzicht

Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer. Meer informatie over Drift

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.6

Intercom

Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.

Overzicht

Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.7

LiveChat

Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk

Overzicht

Volledig functioneel klantenserviceplatform met helpdesk, ticketingsysteem en livechat-software. Ontworpen om online bezoekers aan te spreken en te ondersteunen. Meer informatie over LiveChat

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 24,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

HubSpot CRM

Alles wat je nodig hebt om te verkopen in één geïntegreerd pakket.

Overzicht

Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens. Meer informatie over HubSpot CRM

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.4

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Gebruik Zoho Desk om ticketbeheer te automatiseren door serviceniveaus in te stellen, escalatieregels en workflows te creëren, meldingen in te stellen en meer. Dit brengt e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren samen. Dit gratis abonnement geeft je 3 gratis gebruikers om je activiteiten te kunnen starten. Meer informatie over Zoho Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2 Prijsmodellen bekijken

Snel overzicht van LiveAgent

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 19,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,7