LiveAgent alternatieven

GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hoe komen deze alternatieven overeen met LiveAgent?
De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met LiveAgent als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor LiveAgent om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.
Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor LiveAgent?
Top 20 alternatieven
Overzicht
LivePerson is een marktleider in conversationele AI en chatbots op ondernemingsniveau die de verkoop verhogen en de klantenservice op grote schaal verbeteren op alle favoriete berichtenkanalen.
Meer informatie over Conversational Cloud
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 1,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.5
Overzicht
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer.
Meer informatie over RingEX
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 30,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
0.6
Overzicht
Help Scout automatiseert de helpdeskactiviteit met workflows, een onbeperkt aantal e-mailinboxen, botsingsdetectie, het maken van een kennisbank, klantprofielen en meer.
Meer informatie over Help Scout
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 55,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.3
Overzicht
Crisp is een alles-in-één multi-channel klantenplatform voor interactie met klanten via Live Chat, e-mail, messenger, Twitter, SMS en andere tools zoals drip-campagnes, kennisbank of zelfs chatbots.
Meer informatie over Crisp
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.3
Overzicht
Teachable is een online tool voor het maken van opleidingscursussen die functies voor ontwerp, publicatie, hosting, e-commerce en analyse omvat voor klanten met een gratis abonnement tot en met het enterprise-abonnement.
Meer informatie over Teachable
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 39,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8
0.9
Overzicht
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 7,53
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.4
Overzicht
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer.
Meer informatie over Microsoft Teams
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 4,20
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.3
Overzicht
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn.
Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.1
Overzicht
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel...
Meer informatie over JIRA Service Management
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Overzicht
Freshservice is online ITIL-afgestemde (Information Technology Infrastructure Library) service desk- en ITSM-software die eenvoudig in te stellen en te gebruiken is om de werknemerservaring in de hele organisatie te transformeren.
Meer informatie over Freshservice
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Overzicht
Een helpdesk- en ticketing-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig te integreren met Magento en BigCommerce). Centraliseer je helpdesk door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer. Verlaag de ondersteuningstijden met 43% met de uitstekend beoordeelde helpdesk op Shopify.
Meer informatie over Gorgias
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 60,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.2
Overzicht
tawk.to is een cloudgebaseerde livechat- en berichtenoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen contact te leggen met klanten via een mobiele toepassing of website. Het platform stelt gebruikers in staat om de chatgeschiedenis en prestatieanalyses te bekijken en klantcommunicatie te volgen via aanpasbare pagina's.
Meer informatie over tawk.to
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 0,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.1
Overzicht
Help je ondersteuningsmedewerkers om problemen van klanten sneller op te lossen doordat ze de juiste tools binnen handbereik hebben met Salesforce Service Cloud.
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.5
Overzicht
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te...
Meer informatie over ServiceNow
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 100,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.5
Overzicht
Verander je e-mail in een helpdesk om meer persoonlijker klantenondersteuning te bieden. Front brengt e-mails en berichten vanuit elk kanaal (e-mail, chat, sociale media, sms) naar de gezamenlijke inbox van een team. Probeer Front gratis uit.
Meer informatie over Front
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 29,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.5
Overzicht
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer.
Meer informatie over Drift
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
0.6
Overzicht
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams.
Meer informatie over Intercom
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 39,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
0.7
Overzicht
Volledig functioneel klantenserviceplatform met helpdesk, ticketingsysteem en livechat-software. Ontworpen om online bezoekers aan te spreken en te ondersteunen.
Meer informatie over LiveChat
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 24,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.2
Overzicht
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens.
Meer informatie over HubSpot CRM
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 20,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.4
Overzicht
Gebruik Zoho Desk om ticketbeheer te automatiseren door serviceniveaus in te stellen, escalatieregels en workflows te creëren, meldingen in te stellen en meer. Dit brengt e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren samen. Dit gratis abonnement geeft je 3 gratis gebruikers om je activiteiten te kunnen starten.
Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Gerelateerde categorieën
Populaire vergelijkingen
- LiveAgent vs. Conversational Cloud
- LiveAgent vs. RingEX
- LiveAgent vs. Help Scout
- LiveAgent vs. Crisp
- LiveAgent vs. Teachable
- LiveAgent vs. Jira
- LiveAgent vs. Microsoft Teams
- LiveAgent vs. Spiceworks Cloud Help Desk
- LiveAgent vs. JIRA Service Management
- LiveAgent vs. Freshservice
- LiveAgent vs. Gorgias
- LiveAgent vs. tawk.to