Spiceworks Cloud Help Desk alternatieven
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hoe komen deze alternatieven overeen met Spiceworks Cloud Help Desk?
De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Spiceworks Cloud Help Desk als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Spiceworks Cloud Help Desk om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.
Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Spiceworks Cloud Help Desk?
Top 20 alternatieven
Overzicht
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te...
Meer informatie over ServiceNow
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 100,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.4
Overzicht
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren.
Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 39,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.1
Overzicht
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor meer inzicht en meer manieren om je gegevens te delen.
Meer informatie over Microsoft Excel
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 6,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6

ManageEngine Endpoint Central
Software voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten en patches
Overzicht
Een geïntegreerde toepassing voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten die het gecentraliseerde beheer van desktops, servers, laptops, tablets en smartphones mogelijk maakt.
Meer informatie over ManageEngine Endpoint Central
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 795,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.1
Overzicht
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren.
Meer informatie over Freshdesk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 18,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.2
Overzicht
Network Detective is een niet-storende IT-beoordelingstool. Er is geen software om te installeren, dus de tool kan overal worden gebruikt zonder een voetafdruk achter te laten. Met de goedkope en onbeperkte licentiemodellen kunnen MSP's workflows beheren, nieuwe klanten onboarden en de dienstverlening verbeteren.
Meer informatie over Network Detective Pro
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
Overzicht
Het cloudgebaseerde Asset Panda-platform voor het beheer en volgen van goederen ondersteunt werkorderbeheer, inkooporderbeheer, compliance management, inchecken en uitchecken, afschrijvingen, servicebeheer, bedrijfsbrede servicedeskoplossingen en meer, plus mobiele apps voor iOS en Android.
Meer informatie over Asset Panda
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
Overzicht
ManageEngine AssetExplorer is een webgebaseerde tool voor ITAM waarmee activa in je netwerk vanaf de planningsfase tot de verwijderingsfase kunnen worden bewaakt en beheerd. Het biedt verschillende oplossingen om ervoor te zorgen dat alle activa in jouw netwerk worden ontdekt.
Meer informatie over ManageEngine AssetExplorer
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 795,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4
0.6
Overzicht
PRTG houdt 24/7 toezicht op je netwerk om je tijdig op de hoogte te stellen van problemen voordat ze een noodgeval worden.
Meer informatie over PRTG
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 2.149,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.2
Overzicht
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen.
Meer informatie over Confluence
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 5,16
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.3
Overzicht
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten.
Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 20,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.1
Overzicht
OTRS is helpdesksoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van resources, workflows, interne communicatieprocessen, klanten, serviceverzoeken en meer op een gecentraliseerd platform. Beheerders kunnen toegangsrechten configureren, waardoor medewerkers klantgegevens kunnen bekijken.
Meer informatie over OTRS
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.1
Overzicht
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten...
Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 55,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.4
Overzicht
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 7,53
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.3
Overzicht
Splunk Enterprise is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen met big data-beheer en analyse van machinegegevens. Belangrijke functies zijn onder meer datavisualisatie, prestatiestatistieken, gegevensverzameling, realtime zoeken, indexering, KPI-tracking, rapportage en monitoring.
Meer informatie over Splunk Enterprise
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.3
Overzicht
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer.
Meer informatie over Freshservice
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 15,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.2
Overzicht
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen.
Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 16,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.3
Overzicht
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren.
Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 8,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.3
Overzicht
Web Help Desk van SolarWinds is een aanpasbare oplossing voor de helpdesk en het beheer van IT-middelen voor bedrijven in sectoren zoals onderwijs, gezondheidszorg, overheid en meer. Het biedt functionaliteiten voor het beheer van IT-middelen, IT-diensten, kennis, ondersteuning op afstand, SLA (Service Level Agreement), urenregistratie en...
Meer informatie over Web Help Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 753,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
0.5
Overzicht
De helpdesk van ProProfs is een alles-in-één helpdeskoplossing die het volledige klantondersteuningsproces stroomlijnt. Bedrijven kunnen alle klantgerichte inboxen op één platform beheren, tickets van begin tot eind volgen, samenwerken met medewerkers aan tickets en klachten en problemen oplossen.
Meer informatie over ProProfs Help Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 15,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9
0.3
Populaire vergelijkingen
- Spiceworks Cloud Help Desk vs. ServiceNow
- Spiceworks Cloud Help Desk vs. SolarWinds Service Desk
- Spiceworks Cloud Help Desk vs. Microsoft Excel
- Spiceworks Cloud Help Desk vs. ManageEngine Endpoint Central
- Spiceworks Cloud Help Desk vs. Freshdesk
- Spiceworks Cloud Help Desk vs. Network Detective Pro
- Spiceworks Cloud Help Desk vs. Asset Panda
- Spiceworks Cloud Help Desk vs. ManageEngine AssetExplorer
- Spiceworks Cloud Help Desk vs. PRTG
- Spiceworks Cloud Help Desk vs. Confluence
- Spiceworks Cloud Help Desk vs. Zoho Desk
- Spiceworks Cloud Help Desk vs. OTRS