Spiceworks Cloud Help Desk

4,4 (567)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met Spiceworks Cloud Help Desk?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Spiceworks Cloud Help Desk als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Spiceworks Cloud Help Desk om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Spiceworks Cloud Help Desk?


Top 20 alternatieven

ServiceNow

IT-service cloud-oplossingen voor ondernemingen

Overzicht

ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 100,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4

SolarWinds Service Desk

Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer

Overzicht

SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Microsoft Excel

Spreadsheetsoftware

Overzicht

Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor meer inzicht en meer manieren om je gegevens te delen. Meer informatie over Microsoft Excel

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

ManageEngine Endpoint Central

Software voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten en patches

Overzicht

Een geïntegreerde toepassing voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten die het gecentraliseerde beheer van desktops, servers, laptops, tablets en smartphones mogelijk maakt. Meer informatie over ManageEngine Endpoint Central

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 795,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Freshdesk

Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing

Overzicht

Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 18,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Network Detective Pro

Niet-storende IT-beoordelingsoplossing

Overzicht

Network Detective is een niet-storende IT-beoordelingstool. Er is geen software om te installeren, dus de tool kan overal worden gebruikt zonder een voetafdruk achter te laten. Met de goedkope en onbeperkte licentiemodellen kunnen MSP's workflows beheren, nieuwe klanten onboarden en de dienstverlening verbeteren. Meer informatie over Network Detective Pro

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Asset Panda

Configureerbare software en apps voor het volgen van vaste activa

Overzicht

Het cloudgebaseerde Asset Panda-platform voor het beheer en volgen van goederen ondersteunt werkorderbeheer, inkooporderbeheer, compliance management, inchecken en uitchecken, afschrijvingen, servicebeheer, bedrijfsbrede servicedeskoplossingen en meer, plus mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Asset Panda

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

ManageEngine AssetExplorer

ITAM (IT Asset Management, beheer van IT-middelen)

Overzicht

ManageEngine AssetExplorer is een webgebaseerde tool voor ITAM waarmee activa in je netwerk vanaf de planningsfase tot de verwijderingsfase kunnen worden bewaakt en beheerd. Het biedt verschillende oplossingen om ervoor te zorgen dat alle activa in jouw netwerk worden ontdekt. Meer informatie over ManageEngine AssetExplorer

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 795,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4 0.6

PRTG

Netwerkcontrole voor serieuze professionals

Overzicht

PRTG houdt 24/7 toezicht op je netwerk om je tijdig op de hoogte te stellen van problemen voordat ze een noodgeval worden. Meer informatie over PRTG

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 2.149,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Confluence

Maak, organiseer en bespreek het werk met je team

Overzicht

Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,16
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

OTRS

Helpdesksoftware voor klantenservice- en managementteams

Overzicht

OTRS is helpdesksoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van resources, workflows, interne communicatieprocessen, klanten, serviceverzoeken en meer op een gecentraliseerd platform. Beheerders kunnen toegangsrechten configureren, waardoor medewerkers klantgegevens kunnen bekijken. Meer informatie over OTRS

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,53
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Splunk Enterprise

Beheer en analyse van machinegegevens

Overzicht

Splunk Enterprise is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen met big data-beheer en analyse van machinegegevens. Belangrijke functies zijn onder meer datavisualisatie, prestatiestatistieken, gegevensverzameling, realtime zoeken, indexering, KPI-tracking, rapportage en monitoring. Meer informatie over Splunk Enterprise

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Freshservice

Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven

Overzicht

Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

ManageEngine ServiceDesk Plus

Cloudgebaseerde software voor de IT Helpdesk

Overzicht

ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 16,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 8,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Web Help Desk

Beheer van IT-middelen en kennisbeheer

Overzicht

Web Help Desk van SolarWinds is een aanpasbare oplossing voor de helpdesk en het beheer van IT-middelen voor bedrijven in sectoren zoals onderwijs, gezondheidszorg, overheid en meer. Het biedt functionaliteiten voor het beheer van IT-middelen, IT-diensten, kennis, ondersteuning op afstand, SLA (Service Level Agreement), urenregistratie en... Meer informatie over Web Help Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 753,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.5

ProProfs Help Desk

Helpdesk- en ticketingoplossing voor klantenservice

Overzicht

De helpdesk van ProProfs is een alles-in-één helpdeskoplossing die het volledige klantondersteuningsproces stroomlijnt. Bedrijven kunnen alle klantgerichte inboxen op één platform beheren, tickets van begin tot eind volgen, samenwerken met medewerkers aan tickets en klachten en problemen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 0.3

Snel overzicht van Spiceworks Cloud Help Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,6