Microsoft SharePoint alternatieven

Hoe komen deze alternatieven overeen met Microsoft SharePoint?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Microsoft SharePoint als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Microsoft SharePoint om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Microsoft SharePoint?


Top 20 alternatieven

HoneyBook

Klantbeheer voor freelancers en het MKB

Overzicht

HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.5

Glasscubes

Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving.

Overzicht

Vereenvoudig de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Glasscubes is een veilig knooppunt van online werkruimtes die jij beheert, waardoor het gemakkelijk is om vanaf elke locatie met iedereen samen te werken. Meer informatie over Glasscubes
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 35,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.4

Salesforce CPQ & Billing

Volgende generatie CPQ-apps

Overzicht

Salesforce CPQ is een CPQ-oplossing die volledig native is voor het Salesforce-platform. Het levert geautomatiseerde verkoopoffertes met out-of-the-box capaciteiten zoals Guided Selling/Pricing en Kortingsregelingen om tijd te besparen bij het produceren van nauwkeurige merkeigen voorstellen, allemaal zonder Salesforce te verlaten. Meer informatie over Salesforce CPQ & Billing
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 75,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.2

BigTime

Software voor het beheer van uren, facturering en projectmanagement voor het MKB

Overzicht

BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform je projectgestuurde onderneming helpt bij het registreren en factureren van het belangrijkste bedrijfsmiddel : tijd. BigTime kan je helpen het giswerk uit de bezetting, de capaciteitsplanning en de opbrengstprognoses te halen. Meer informatie over BigTime
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

DocuSign

Software voor elektronische handtekening en documentgoedkeuring

Overzicht

Vereenvoudig je leven. Versnel je bedrijfsvoering. DocuSign is de pionier van eSignature en creëerde 's werelds eerste overeenkomst-cloud. Meer informatie over DocuSign
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

FileCloud

Oplossing voor het delen, synchroniseren en back-uppen van bedrijfsbestanden.

Overzicht

FileCloud is een oplossing voor het delen, synchroniseren en back-uppen van bedrijfsbestanden waarmee gebruikers bestanden en gegevens veilig kunnen openen, beheren en delen via hun webbrowser, mobiele app, toegewezen virtueel apparaat en meer. FileCloud integreert met Microsoft Office en Outlook, alsook met andere apps zoals Excel en Okta. Meer informatie over FileCloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.4

Microsoft Teams

Op chat gebaseerde werkruimte in Office 365

Overzicht

Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4,20
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Microsoft Project

Projectmanagement en samenwerkingssoftware

Overzicht

Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers. Meer informatie over Microsoft Project
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.1

Ideagen Huddle

Veilige samenwerking aan documenten en projectmanagement

Overzicht

Huddle biedt veilige cloudgebaseerde inhoudsamenwerking voor klanten van ondernemingen en de overheid. Met Huddle kunnen gebruikers bestanden delen en opslaan, samenwerken aan documenten of ideeën en projecten beheren met collega's, klanten, partners en leveranciers. Meer informatie over Ideagen Huddle
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2

Dynamics 365

ERP- en CRM-toepassingen van Microsoft

Overzicht

Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools. Meer informatie over Dynamics 365
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 50,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.1

Microsoft OneNote

Samenwerking en bestandsbeheer

Overzicht

Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,75
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Google Workspace

Samenwerkingsappsuite voor teams

Overzicht

G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.4

Box

Veilige content en bestandsdeling. Gratis cloudopslag.

Overzicht

Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Confluence

Maak, organiseer en bespreek het werk met je team

Overzicht

Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Google Docs

Online creëren en bewerken van documenten

Overzicht

Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen. Meer informatie over Google Docs
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.6

Microsoft 365

Pakket voor cloudgebaseerde samenwerking en het delen van bestanden

Overzicht

Microsoft Office 365 biedt web-, desktop- en mobiele apps voor Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Skype, OneDrive, Exchange Online en meer. Meer informatie over Microsoft 365
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Google Cloud

Modulair platform voor computers, hosting, opslag en meer.

Overzicht

Google Cloud Platform is een modulair platform dat meerdere bouw- en schaalservices biedt aan bedrijven van elke omvang binnen elke sector. Het biedt tools voor documentopslag, datawarehousing, afdwingen van beveiligingssleutels, app-creatie, API-beheer, AI en machine learning, live chat en meer. Meer informatie over Google Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Dropbox Business

Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden

Overzicht

Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

OneDrive

Veilige toegang, delen en opslag van bestanden

Overzicht

OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 1,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2
Snel overzicht van Microsoft SharePoint
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2