Vision Helpdesk alternatieven
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hoe komen deze alternatieven overeen met Vision Helpdesk?
De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Vision Helpdesk als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Vision Helpdesk om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.
Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Vision Helpdesk?
Top 20 alternatieven
Overzicht
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer.
Meer informatie over Freshservice
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 15,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.1
Overzicht
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek.
Meer informatie over Kayako
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8
0.7
Overzicht
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers.
Meer informatie over HappyFox Help Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 24,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Overzicht
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen.
Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 16,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.2
Overzicht
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn.
Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.1
Overzicht
Bied klantenservice op topniveau met behulp van Deskero, een eenvoudige maar krachtige app om je klanten van dienst te zijn met multichannel en sociale ondersteuning.
Meer informatie over Deskero
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 9,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.1
Overzicht
Web Help Desk van SolarWinds is een aanpasbare oplossing voor de helpdesk en het beheer van IT-middelen voor bedrijven in sectoren zoals onderwijs, gezondheidszorg, overheid en meer. Het biedt functionaliteiten voor het beheer van IT-middelen, IT-diensten, kennis, ondersteuning op afstand, SLA (Service Level Agreement), urenregistratie en...
Meer informatie over Web Help Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 753,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
0.4
Overzicht
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer.
Meer informatie over InvGate Service Management
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 17,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Overzicht
Met Help Scout kun je alle e-mails voor klantenondersteuning op één plek beheren met functies zoals geautomatiseerde workflows, kennisbank, botsingsdetectie en rapporten.
Meer informatie over Help Scout
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 55,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.1

ConnectWise PSA
Een tool voor PSA (professional services automation) die is ontworpen om jouw bedrijf-als-een-dienst te runnen
Overzicht
ConnectWise Manage is een platform voor bedrijfsvoering dat is ontworpen om je bedrijf voor technologieoplossingen te runnen en alles met elkaar te verbinden. Hierdoor kun je een superieure dienstlevering bieden, je bedrijf beter kennen, volledig inzicht in facturering krijgen en projectoverdrachten zonder enige moeite afhandelen.
Meer informatie over ConnectWise PSA
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8
0.7
Overzicht
Agiloft is vijfvoudig winnaar van de "Editors' Choice Award" van PC Magazine en "Value Award" van Spend Matters. Het wordt geprezen als "het meest aanpasbare contractbeheersysteem op de markt". Dankzij de agile technologie is het platform eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Het is volledig audit-compatibel met ondersteuning voor HIPAA, SOX en...
Meer informatie over Agiloft
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
0.3
Overzicht
De volledig aanpasbare serviceoplossing van Zendesk schaalt mee met je bedrijf en stelt organisaties in staat om tickets moeiteloos op te lossen. Bereik klanten op elk kanaal en rust je agenten uit met een volledige geschiedenis van alle interacties, inclusief de interacties uit meer dan 700 app-integraties.
Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 55,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.3
Overzicht
Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform casemanagement, kennisbank, ondersteuning voor sociale media, livechat en self-service.
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.3
Overzicht
Vivantio biedt klantenserviceteams een flexibele oplossing voor service-optimalisatie om aan de verwachtingen van klanten te voldoen en deze te overtreffen. Het platform combineert CRM-capaciteiten met de kracht van functies op ondernemingsniveau, zodat B2B-serviceteams de service kunnen verbeteren en tegelijkertijd de kosten kunnen verlagen en...
Meer informatie over Vivantio
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 59,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.2
Overzicht
Dankzij flexibiliteit, eenvoud, betrouwbaarheid en uitstekende ondersteuning is IssueTrak een uitstekende oplossing voor klantenservice. Levert al 20 jaar prestaties.
Meer informatie over Issuetrak
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Overzicht
Geweldige klantenservice begint met betere klantenservice software.
Meer informatie over LiveAgent
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Overzicht
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie.
Meer informatie over SysAid
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Overzicht
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice.
Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Overzicht
TOPdesk is een servicemanagementplatform voor drukke IT-serviceteams die dingen gedaan willen krijgen. Boordevol functies en sjablonen voor processen zoals incidentbeheer, assetbeheer en verandermanagement, is TOPdesk klaar voor gebruik en snel aan te passen. Onze interne experts staan klaar om te helpen.
Meer informatie over TOPdesk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 77,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.2
Overzicht
Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar ondersteuning@- of info@-adressen in gedeelde postvakken kunnen teams samenwerken om een betere ervaring te bieden. Probeer Front gratis uit.
Meer informatie over Front
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 29,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.3
Gerelateerde categorieën
Populaire vergelijkingen
- Vision Helpdesk vs. Freshservice
- Vision Helpdesk vs. Kayako
- Vision Helpdesk vs. HappyFox Help Desk
- Vision Helpdesk vs. ManageEngine ServiceDesk Plus
- Vision Helpdesk vs. Spiceworks Cloud Help Desk
- Vision Helpdesk vs. Deskero
- Vision Helpdesk vs. Web Help Desk
- Vision Helpdesk vs. InvGate Service Management
- Vision Helpdesk vs. Help Scout
- Vision Helpdesk vs. ConnectWise PSA
- Vision Helpdesk vs. Agiloft
- Vision Helpdesk vs. Zendesk Suite