Hoe komen deze alternatieven overeen met Teamwork?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Teamwork als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Teamwork om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Teamwork?


Top 20 alternatieven

ActiveCollab

Krijg het echte werk gedaan!

Overzicht

ActiveCollab is uitgerust met precies de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk: werklastbeheer, urenregistratie, taakafhankelijkheden, facturering, samenwerkingsopties, integraties met derden. Meer informatie over ActiveCollab
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 11,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1 Prijsmodellen bekijken

Redbooth

Platform voor taak- en projectbeheer

Overzicht

Redbooth is een taak- en projectbeheerplatform dat één plek biedt voor teamsamenwerking: taken, discussies en het delen van bestanden. Redbooth is eenvoudig en flexibel in het gebruik, waardoor projectteams en afdelingen bij duizenden bedrijven hun werk kunnen doen. Meer informatie over Redbooth
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1 Prijsmodellen bekijken

Asana

Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.

Overzicht

Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 13,49
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 Prijsmodellen bekijken

Notion

Tool voor project- en taakbeheer

Overzicht

Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

Smartsheet

Online projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Zoho Projects

Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing

Overzicht

Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard en meer om je werk te transformeren. Meer informatie over Zoho Projects
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 18,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

GitLab

Volledig DevOps levenscyclusbeheer

Overzicht

GitLab is een geïntegreerd, open source platform voor DevOps levenscyclusbeheer voor software-ontwikkelingsteams om productveranderingen te plannen, coderen, testen, implementeren en bewaken. Meer informatie over GitLab
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Microsoft Teams

Op chat gebaseerde werkruimte in Office 365

Overzicht

Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4,20
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4

awork

Cloudgebaseerde oplossing voor projectmanagement

Overzicht

awork is een cloudgebaseerde projectmanagementoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren en stroomlijnen van taaksamenwerking tussen teamleden. Hiermee kunnen gebruikers Kanbanborden gebruiken om taken voor nieuwe projecten te maken, te organiseren en weer te geven, en statuswijzigingen in realtime te volgen. Meer informatie over awork
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.4

Slack

Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen

Overzicht

Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,67
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

Airtable

Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken

Overzicht

Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 14,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Insightly

CRM voor levenslange klantrelaties.

Overzicht

Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en projecten te leveren met behulp van Insightly. Meer informatie over Insightly
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.4

Box

Veilige content en bestandsdeling. Gratis cloudopslag.

Overzicht

Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Confluence

Maak, organiseer en bespreek het werk met je team

Overzicht

Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Float

De resourceplanning-app voor bureaus, studio's en bedrijven.

Overzicht

De toonaangevende resource planning software voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit de hele wereld bij het plannen van hun projecten en het plannen van de uren van hun teams. Met een eenvoudige interface op basis van slepen en neerzetten en krachtige bewerkingstools bespaart Float je tijd en houdt het projecten op... Meer informatie over Float
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4

Basecamp

Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie

Overzicht

Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,50
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1 Prijsmodellen bekijken
Snel overzicht van Teamwork
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 12,50

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
Meer info