Evernote Teams alternatieven
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hoe komen deze alternatieven overeen met Evernote Teams?
De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Evernote Teams als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Evernote Teams om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.
Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Evernote Teams?
Top 20 alternatieven
Overzicht
ownCloud is een open source platform voor het delen van bedrijfsbestanden dat is ontworpen om gebruikers vanaf elk apparaat veilige toegang te bieden tot bedrijfsbestanden en -documenten. API's en open architectuur maken de toevoeging van huisstijl en uitbreiding van kernfunctionaliteit mogelijk om te voldoen aan veranderende bedrijfsbehoeften.
Meer informatie over ownCloud
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 5,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.1
Overzicht
Nuclino is een platform voor kennisbeheer en teamsamenwerking waarmee gebruikers in realtime documenten kunnen creëren en ze als een wiki direct met elkaar kunnen verbinden. De oplossing helpt teamleden bij elkaar te brengen door samenwerking mogelijk te creëren via werkruimten, visuele borden en het delen van documenten.
Meer informatie over Nuclino
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 6,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.2
Overzicht
Met Wunderlist kun je je dagelijkse takenlijsten beheren en delen, subtaken creëren, taken toewijzen aan andere gebruikers voor een betere samenwerking en meer.
Meer informatie over Microsoft To Do
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
0.4
Overzicht
Dropbox Paper is een cloudgebaseerde werkruimte voor samenwerking waarmee teams documenten kunnen organiseren, taken kunnen toewijzen, takenlijsten kunnen maken en in realtime kunnen samenwerken. Het platform is volledig geïntegreerd met Dropbox, zodat gebruikers voorbeelden van hun opgeslagen bestanden kunnen opnemen in de documenten die ze maken.
Meer informatie over Dropbox Paper
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
Overzicht
TopNotepad is een cloudgebaseerde bedrijfsbeheeroplossing voor freelancers en kleine bedrijven, die facturering, boekhouding, CRM, leadbeheer en meer biedt.
Meer informatie over TopNotepad
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 12,50
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.2
Overzicht
Todoist is een eenvoudige maar krachtige app voor takenlijsten die uitstekend is beoordeeld door Apple, Google, The Verge, Forbes en meer. Sinds 2007 hebben meer dan 25 miljoen mensen Todoist gebruikt om hun werk en leven te organiseren, waarbij ze meer dan twee miljard taken hebben uitgevoerd.
Meer informatie over Todoist
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 5,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.2
Overzicht
Check eenvoudig Google Agenda en voeg nieuwe evenementen toe van websites die je bezoekt.
Je kunt een knop toevoegen aan je browserwerkbalk waarop je simpelweg kunt klikken om aankomende evenementen uit Google Agenda te bekijken, zonder ooit je pagina te verlaten. En als je op sites bent waarvoor speciale evenementen zijn gecodeerd, kun je op de...
Meer informatie over Google Calendar
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
0.5
Overzicht
Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen.
Meer informatie over Google Docs
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 6,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
0.5
Overzicht
Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen.
Meer informatie over Google Drive
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 6,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
0.4
Overzicht
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer.
Meer informatie over Microsoft Teams
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 4,20
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.1
Overzicht
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen.
Meer informatie over Slack
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 8,75
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.2
Overzicht
Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers.
Meer informatie over Microsoft Project
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 10,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
0.2
Overzicht
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat.
Meer informatie over OneDrive
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 1,99
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.1
Overzicht
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor meer inzicht en meer manieren om je gegevens te delen.
Meer informatie over Microsoft Excel
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 6,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.3
Overzicht
Een alles-in-één, AI-aangedreven tool die is ontworpen om de samenwerking met klanten te stroomlijnen met geavanceerde maar intuïtieve functies voor realtime samenwerking en projectmanagement. Optimaliseer de dagelijkse activiteiten met de geavanceerde FuseBase AI-assistent.
Meer informatie over Fusebase (Formerly Nimbus)
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 0,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
0.4
Overzicht
Notejoy is een samenwerkingstool die organisaties helpt bij het vastleggen, delen en ontdekken van ideeën met behulp van notities om roadmaps, blogposts, oproepscripts, onboarding-materiaal, OKR's en meer te genereren. Gebruikers kunnen afbeeldingen uploaden, checklists maken, codes delen en markdown-syntaxis en sneltoetsen definiëren.
Meer informatie over Notejoy
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 4,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.1
Overzicht
Asana is een productiviteitstool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen.
Meer informatie over Asana
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 10,99
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.1
Overzicht
Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt.
En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook.
Meer informatie over Microsoft OneNote
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 6,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.2
Overzicht
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,...
Meer informatie over Notion
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 10,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.3
Overzicht
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams.
Meer informatie over Trello
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 6,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.2
Populaire vergelijkingen
- Evernote Teams vs. ownCloud
- Evernote Teams vs. Nuclino
- Evernote Teams vs. Microsoft To Do
- Evernote Teams vs. Dropbox Paper
- Evernote Teams vs. TopNotepad
- Evernote Teams vs. Todoist
- Evernote Teams vs. Google Calendar
- Evernote Teams vs. Google Docs
- Evernote Teams vs. Google Drive
- Evernote Teams vs. Microsoft Teams
- Evernote Teams vs. Slack
- Evernote Teams vs. Microsoft Project