Hoe komen deze alternatieven overeen met Evernote Teams?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Evernote Teams als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Evernote Teams om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Evernote Teams?


Top 20 alternatieven

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 Prijsmodellen bekijken

OneDrive

Veilige toegang, delen en opslag van bestanden

Overzicht

OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's, documenten en meer altijd kunnen opslaan en delen via elk apparaat. Meer informatie over OneDrive
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 1,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Sublime Text

Application development software

Overzicht

Sublime Text is an application development software that helps businesses manage code refactoring, debugging, multi-monitor editing, syntax highlighting, and more from within a unified platform. It allows staff members to utilize the auto-completion functionality to generate code suggestions and automatically provide links to definitions. Meer informatie over Sublime Text
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 80,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Agenda

Reservation and tour operator software

Overzicht

Agenda is a reservation software for tour and activity businesses to manage clients, assign staff to tours or activities, and track sales. The cloud-based software integrates with Google Calendar, allowing customers to book and track a reservation from their computer, phone, or tablet. It automates data collection for users to view historical... Meer informatie over Agenda
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2

Dropbox Paper

Realtime collaboratieve documentwerkruimte

Overzicht

Dropbox Paper is een cloudgebaseerde werkruimte voor samenwerking waarmee teams documenten kunnen organiseren, taken kunnen toewijzen, takenlijsten kunnen maken en in realtime kunnen samenwerken. Het platform is volledig geïntegreerd met Dropbox, zodat gebruikers voorbeelden van hun opgeslagen bestanden kunnen opnemen in de documenten die ze maken. Meer informatie over Dropbox Paper
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Google Docs

Online creëren en bewerken van documenten

Overzicht

Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen. Meer informatie over Google Docs
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.5

Microsoft OneNote

Samenwerking en bestandsbeheer

Overzicht

Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

TopNotepad

Alles-in-één software voor het beheer van kleine bedrijven

Overzicht

TopNotepad is een cloudgebaseerde bedrijfsbeheeroplossing voor freelancers en kleine bedrijven, die facturering, boekhouding, CRM, leadbeheer en meer biedt. Meer informatie over TopNotepad
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Notepad++

Open-source and multilingual source code editing software

Overzicht

Notepad++ is a Windows-based software that helps businesses create and edit source codes using multiple programming languages, such as C++, Java, R, SQL, XML, and more. Staff members can find and replace text in files using dialog-based, incremental, and dialog-free search methodologies. Meer informatie over Notepad++
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.5

Overzicht

Met Wunderlist kun je je dagelijkse takenlijsten beheren en delen, subtaken creëren, taken toewijzen aan andere gebruikers voor een betere samenwerking en meer. Meer informatie over Microsoft To Do
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.4

Nimbus Note

Information repository and note-taking solution

Overzicht

Nimbus Note is a cross-platform information repository & note-taking solution that allows users to create and edit notes, customize screenshots, save web pages, and instantly share files with their colleagues. The software offers a web interface plus native apps for Android, iPhone, Windows and Mac. Meer informatie over Nimbus Note
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.4

Notion

Tool voor project- en taakbeheer

Overzicht

Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Zoho Notebook

Create • Aggregate • Collaborate

Overzicht

Zoho Notebook is an online note taking applications which helps you to organize everything that matters to you. It lets you create, aggregate, save and share your important notes online. Move objects between pages and notebooks or export an entire book as an HTML page. Meer informatie over Zoho Notebook
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.4

Meta for Business

Online dienst voor sociale media en sociale netwerken

Overzicht

De missie van Facebook is om mensen de mogelijkheid te geven om te delen en de wereld meer open en verbonden te maken. Meer informatie over Meta for Business
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Todoist

Takenlijst en taakbeheer voor meerdere platforms

Overzicht

Todoist is een webgebaseerde productiviteitstoepassing waarmee bedrijven al hun belangrijke taken en projecten bijhouden op meer dan 15 platforms en in 20 verschillende talen. Met Todoist kunnen mensen en teams taken beheren en samenwerken aan gedeelde projecten op elk apparaat. Meer informatie over Todoist
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Visual Studio Code

Source code editing for MacOS, Windows and Linux

Overzicht

Visual Studio Code is a source code editor, which helps businesses build and debug web applications running on Windows, Linux, and macOS. Features include syntax highlighting, code refactoring and navigation, snippets, Emmet abbreviations, command-line interface (CLI), and text wrap. Meer informatie over Visual Studio Code
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.5

Microsoft Project

Projectmanagement en samenwerkingssoftware

Overzicht

Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers. Meer informatie over Microsoft Project
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2

Google Drive

Cloudopslag en back-up voor bestanden, foto's, documenten en meer

Overzicht

Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.4

ownCloud

Open source platform voor het delen van bedrijfsbestanden en samenwerking

Overzicht

ownCloud is een open source platform voor het delen van bedrijfsbestanden dat is ontworpen om gebruikers vanaf elk apparaat veilige toegang te bieden tot bedrijfsbestanden en -documenten. API's en open architectuur maken de toevoeging van huisstijl en uitbreiding van kernfunctionaliteit mogelijk om te voldoen aan veranderende bedrijfsbehoeften. Meer informatie over ownCloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3
Snel overzicht van Evernote Teams
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 7,99

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
Meer info