LiquidText alternatieven

Hoe komen deze alternatieven overeen met LiquidText?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met LiquidText als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor LiquidText om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor LiquidText?


Top 20 alternatieven

PDFelement

PDF- en documentbeheeroplossing met OCR-functionaliteit

Overzicht

PDFelement is een documentbeheeroplossing voor bedrijven van elke omvang dat meerdere Microsoft Office-bestandsindelingen in PDF converteert, inclusief .docx, .doc, .xlsx, .pptx, .ppt en afbeeldingsbestanden zoals .jpeg, .jpg, .png, .tiff, .gif en .bmp. De tool werkt op elk Mac- of Windows-besturingssysteem. Meer informatie over PDFelement
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 79,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Notion

Tool voor project- en taakbeheer

Overzicht

Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

GoodNotes

Toepassing voor het beheren van handgeschreven notities en documenten

Overzicht

GoodNotes is software voor het maken van digitale notities die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het maken, bewerken, opslaan en beheren van handgeschreven notities via mobiele en webtoepassingen. Het platform bevat technologie voor herkenning van handschriften en OCR waarmee gebruikers digitale notities kunnen doorzoeken met behulp van... Meer informatie over GoodNotes
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

Adobe Acrobat Reader

Cloudgebaseerde PDF-lezer voor het bekijken en bewerken van PDF-documenten

Overzicht

Adobe Acrobat Reader DC is cloudgebaseerde software die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het bekijken, ondertekenen en annoteren van PDF-documenten vanaf desktops, browsers of mobiele apparaten. Gebruikers kunnen aanpasbare formulieren maken door verschillende tools toe te voegen, zoals vervolgkeuzelijsten, streepjescodes, handtekeningvelden... Meer informatie over Adobe Acrobat Reader
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 1,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4

Notability

Toepassing voor het maken van notities en pdf-annotaties

Overzicht

Notability is een mobiele toepassing voor het maken van notities die mensen helpt om samen te werken en projecten te beheren met behulp van schets- en pdf-annotatietools. Gebruikers kunnen handgemaakte notities maken met gifs, webpagina's of afbeeldingen, de ideeën roteren of inkleuren en ze ordenen volgens de vereisten. Meer informatie over Notability
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,82
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Microsoft OneNote

Samenwerking en bestandsbeheer

Overzicht

Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Miro

Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.

Overzicht

Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee verspreide teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Meer informatie over Miro
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4

Google Drive

Cloudopslag en back-up voor bestanden, foto's, documenten en meer

Overzicht

Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.3

Evernote Teams

Aanmaken, vastleggen en toegang tot alledaagse notities op mobiele apparaten

Overzicht

Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Teams
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Dropbox Paper

Realtime collaboratieve documentwerkruimte

Overzicht

Dropbox Paper is een cloudgebaseerde werkruimte voor samenwerking waarmee teams documenten kunnen organiseren, taken kunnen toewijzen, takenlijsten kunnen maken en in realtime kunnen samenwerken. Het platform is volledig geïntegreerd met Dropbox, zodat gebruikers voorbeelden van hun opgeslagen bestanden kunnen opnemen in de documenten die ze maken. Meer informatie over Dropbox Paper
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4

Centralpoint

Platform voor het beheer van digitale ervaringen en inhoud

Overzicht

Centralpoint van Oxcyon is een digitaal ervaringsplatform en oplossing voor inhoudbeheer voor ondernemingen. Met de cloudgebaseerde tool kunnen gebruikers kennis, gegevens, documenten, formulieren, e-mails, leren, naleving en meer beheren, terwijl ze ook functies bieden voor het beheren van werknemers, klanten en partners. Meer informatie over Centralpoint
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 25.000,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Jotform

Robuuste formulieren die overal werken

Overzicht

De formulierontwerpfunctie van Jotform wordt vertrouwd door meer dan 10 miljoen gebruikers en is een eenvoudige manier om online formulieren te creëren en te publiceren vanaf elk apparaat. Meer informatie over Jotform
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,80
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.3

Asana

Het werkbeheerplatform om het werk over teams heen te organiseren.

Overzicht

Asana is het toonaangevende werkbeheerplatform voor teamoverschrijdend werk dat werknemers afstemt op bedrijfsdoelen en een registratiesysteem creëert om teams te helpen deze doelen te bereiken. Schep duidelijkheid over prioriteiten en verantwoordelijkheden binnen teams, en monitor de voortgang in realtime om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 13,49
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4

HighQ

Juridische processen bevorderen.

Overzicht

Van documentbeheer tot workflowautomatisering: HighQ heeft de tools die je nodig hebt om de manier waarop je werkt te versterken en te stroomlijnen. Meer informatie over HighQ
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Box

Veilige content en bestandsdeling. Gratis cloudopslag.

Overzicht

Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Acquia DAM (Widen)

Geef kracht aan de content waarmee je merk wordt opgebouwd.

Overzicht

The Widen Collective brengt je digitale middelen samen in één schaalbare oplossing. Krijg inzicht in, toegang tot en controle over je marketing- en creatieve content. Meer informatie over Acquia DAM (Widen)
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

Google Workspace

Samenwerkingsappsuite voor teams

Overzicht

G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2
Snel overzicht van LiquidText
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 7,99

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4