Hoe komen deze alternatieven overeen met FMS:Employee?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met FMS:Employee als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor FMS:Employee om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor FMS:Employee?


Top 20 alternatieven

CaterTrax

Software voor cateringbeheer voor foodservicebedrijven

Overzicht

CaterTrax is een oplossing voor bedrijfsvoering voor cateraars en foodserviceleveranciers in verschillende sectoren. Het is ontworpen om de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen, de voorraad te beheren en de kosten te verlagen. Met de tools van CaterTrax kunnen gebruikers hun catering, afhaalmaaltijden, winkelvoorraad en hun aanwezigheid op het web... Meer informatie over CaterTrax

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 150,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.3

HubStar Connect

Werkplekplanning voor moeiteloos hybride werken.

Overzicht

Smartway2 is een intelligent boekingssysteem voor vergaderruimtes dat hybride werken moeiteloos maakt. Boek bureaus, vergaderruimtes, parkeerplaatsen en meer met 3 klikken of minder. Meer informatie over HubStar Connect

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 300,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.6

Skedda

Online boeken en plannen van locaties

Overzicht

Geef je mensen een eenvoudig hulpmiddel om hun bureaus en kamers te boeken, naast de collega's die ze het meest missen. Verhoog betrokkenheid en productiviteit. Meer informatie over Skedda

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 99,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2

anny

Intuïtief & individueel boekingsen middelenbeheer

Overzicht

De complete web-based oplossing voor elke vorm van online boeken en al het beheer erachter. Maak vandaag nog uw eigen boekingspagina en ervaar het intuïtieve beheer van uw middelen. Elimineer no-shows, dubbele boekingen en e-mail ping-pong, en bespaar zo kostbare tijd en personeel. Gebruik uw middelen efficiënt. Meer informatie over anny

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2

YAROOMS

Reserveringen en planning van vergaderruimtes

Overzicht

Een hybride softwarepakket voor de werkplek dat bestaat uit een boekingssysteem voor bureaus en vergaderruimten en oplossingen voor werkplanning, digitale displays en bezoekersbeheer. Efficiënt, gebruiksvriendelijk, afgestemd op alle bedrijfsgroottes en behoeften. Van eenvoudige kamerreservering tot hybride werk: het is een kwestie van plug-and-pla... Meer informatie over YAROOMS

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 200,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.5 Prijsmodellen bekijken

yoffix

Hybride tool voor werkplekbeheer

Overzicht

Yoffix is de toonaangevende tool voor werkplekreservering in MS Teams. Yoffix is een intuïtieve oplossing voor het plannen en delen van bedrijfsmiddelen om hybride teams te ondersteunen, werknemers samen te brengen en kantoorgebruik te stroomlijnen. Stel reserveringsregels in, voeg apparatuur of catering toe aan je ruimte. Het platform biedt... Meer informatie over yoffix

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,80
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2

UMA Vision

Werkruimteboeking, -beheer en bewaking van apparaten.

Overzicht

UMA biedt vergaderruimte, bureauboeking, kluisboeking, ruimtebeheer en hardware bewaking, allemaal vanuit het UMA Vision SaaS-platform. Het platform integreert met hardware voor vergaderruimten en maakt gebruik van gegevens van deze apparaten. De nieuwste toevoegingen en integraties zijn met Cisco en Jabra Camera's, waardoor mensen geteld kunnen... Meer informatie over UMA Vision

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2

TableAir

Alles-in-één oplossing voor het beheer van werkplekbronnen.

Overzicht

TableAir is een gebruiksvriendelijk en veilig werkplekbeheerplatform dat bureaus, vergaderruimtes, parkeerreserveringen en bezoekersbeheer stroomlijnt. Het maakt resourcebeheer, tracking en dagelijkse analyse van kantoorruimtegebruik mogelijk, terwijl het naadloos integreert met Microsoft en Google. Meer informatie over TableAir

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 3,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.3

Spacewell

IoT-geconnecteerd FMIS en slimme werkplekoplossing

Overzicht

Vergaderzaal- en werkplekreservering. De software bevordert het beheer van flexplekken, hybride werken, office hoteling, flexibele zitplaatsen en een optimale meetingbeleving. Integratie van sensorgegevens. Realtime plattegronden. Mobiele apps, kiosk, room display, Web, Outlook Add-in, NFC. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 840,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.5

Zynq Workspace

Kantoorbeheeroplossing voor flexibele werkomgevingen.

Overzicht

Zynq Workspace is een oplossing voor kantoorbeheer voor flexibele werkomgevingen. Kenmerken van de software omvatten het beheer van mensen en ruimte door het boeken van bureaus, gezondheids- en welzijnstools in een suite (doorlopen van eenvoudige snelle gezondheidscontroles, bepalen van afstandsregels, gebruik van contacttracering) en realtime... Meer informatie over Zynq Workspace

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 2,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2

GemEx App

Jouw Workplace Experience-app

Overzicht

Luna is een whitelabel app voor werkplekervaring waarmee FM- en vastgoedteams de gebruikerservaring kunnen verbeteren. Een van de kernmodules is Book, een reserveringssysteem voor vergaderruimtes, bureaus, kluisjes, parkeerplaatsen en meer. Mix- en matchmodules zijn ook Find, Events, Travel en Help & Support. Meer informatie over GemEx App

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.7

Engage

Bezoekers- en ledenbeheer voor coworking-ruimtes

Overzicht

Engage is een cloudgebaseerd bezoekers- en ledenbeheersysteem voor coworking-ruimtes. Het biedt een backend-platform voor het beheren van contracten, boekingen, facturering, ticketsysteem, bezoekers en meer, en whitelabel mobiele apps die kunnen worden aangepast voor elke coworking-ruimte. Meer informatie over Engage

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2

WorkInSync

Eén app voor al je hybride werkplekbehoeften

Overzicht

Een systeem voor het boeken van vergaderruimtes waarmee bedrijven hun vergaderruimtes effectief kunnen gebruiken en hun kantoren kunnen omzetten in hybride werkplekken. Meer informatie over WorkInSync

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 2,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.3

Zapfloor

Cloudgebaseerde software voor werkplekbeheer

Overzicht

Zapfloor is een oplossing voor werkruimtebeheer voor kantoormanagers, bedrijfsvastgoedafdelingen en bureaus voor werkruimte-ontwerp. De cloudgebaseerde software automatiseert processen zoals implementatie, leasing en prognoses, terwijl het sluitingen vermindert, nieuwe huurders vindt en leegstandsperioden vermijdt. Meer informatie over Zapfloor

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 99,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 5

UnSpot

Alles-in-één hybride kantoorplatform.

Overzicht

Alles-in-één hybride kantoorplatform. Inclusief reserveringssysteem voor werkplekken en vergaderruimten, werkplanning, kantooranalyse, navigatie en interactieve kaarten. Meer informatie over UnSpot

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 2,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2 Prijsmodellen bekijken

OfficeSpace

Software voor facilitair beheer

Overzicht

OfficeSpace Software is een cloudgebaseerde oplossing voor facilitair beheer die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het maken en toewijzen van werkruimten voor kritieke administratieve taken met behulp van een reeks functies, waaronder het boeken van bureaus, het volgen van middelen, plus verplaatsings-, ruimte- en verzoekbeheer en meer. Meer informatie over OfficeSpace

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.5

Snel overzicht van FMS:Employee

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

5