LinkFacts alternatieven

Hoe komen deze alternatieven overeen met LinkFacts?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met LinkFacts als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor LinkFacts om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor LinkFacts?


Top 20 alternatieven

Miro

Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.

Overzicht

Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee verspreide teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Meer informatie over Miro

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.6

Stormboard

Samenwerkingssoftware voor het beheren van ideeën, teams en projecten

Overzicht

Stormboard helpt ideeën vast te leggen en te organiseren, taken te prioriteren, projecten te plannen en vergaderingen te beheren met behulp van een digitale werkruimte. Gebruikers kunnen ideeën, plaknotities en realtime whiteboards delen met teams, vergelijkbare ideeën groeperen en patronen vaststellen om de workflows tussen projecten te stroomlijn... Meer informatie over Stormboard

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 8,33
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.8

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.5

Lucidspark

Virtuele whiteboardoplossing voor teamsamenwerking

Overzicht

Lucidspark is een webgebaseerde whiteboardtool waarmee teams kunnen samenwerken aan projecten en ideeën kunnen uitwisselen. Het samenwerkingsplatform biedt gebruikers een aanpasbare ruimte om ideeën te delen, plannen te maken, samen te werken aan projecten, taken te organiseren en ideeën te evalueren. Meer informatie over Lucidspark

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.6

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.7

LiquidText

Multi-touchsysteem voor documentmanipulatie

Overzicht

LiquidText brengt alle documenten met je markeringen, annotaties, observaties en notities samen in één werkruimte, zodat je live verbanden kunt leggen onder, tussen en binnen alle gegevens in het project door alleen maar lijnen te trekken. Meer informatie over LiquidText

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.6

Higher Logic Vanilla

Wes betrokken in de community

Overzicht

Vanilla biedt een one-stop-shop oplossing die de kracht van klantgemeenschappen, Q&A, kennisbasis en ideeën combineert om merken te helpen hun klantervaring te verbeteren en klantenloyaliteit te verhogen terwijl de kosten worden verlaagd. Meer informatie over Higher Logic Vanilla

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.5

Centralpoint

Platform voor het beheer van digitale ervaringen en inhoud

Overzicht

Centralpoint van Oxcyon is een digitaal ervaringsplatform en oplossing voor inhoudbeheer voor ondernemingen. Met de cloudgebaseerde tool kunnen gebruikers kennis, gegevens, documenten, formulieren, e-mails, leren, naleving en meer beheren, terwijl ze ook functies bieden voor het beheren van werknemers, klanten en partners. Meer informatie over Centralpoint

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25.000,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.5

Asana

Het werkbeheerplatform om het werk over teams heen te organiseren.

Overzicht

Asana is het toonaangevende werkbeheerplatform voor teamoverschrijdend werk dat werknemers afstemt op bedrijfsdoelen en een registratiesysteem creëert om teams te helpen deze doelen te bereiken. Schep duidelijkheid over prioriteiten en verantwoordelijkheden binnen teams, en monitor de voortgang in realtime om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.6

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,80
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.9

Aha!

's Werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning.

Overzicht

Meer dan 5000 bedrijven en 400.000 gebruikers vertrouwen op deze cloudgebaseerde software om geliefde producten te bouwen en dit met plezier te doen. Meer informatie over Aha!

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 59,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.4

Connecteam

Breng gratis nauwkeurigheid naar je urenstaten en facturen

Overzicht

Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Connecteam

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2

Guru

Webgebaseerde oplossing voor wagenparkbeheer

Overzicht

Guru is een webgebaseerde oplossing voor kennisbeheer waarmee bedrijven relevante informatie uit een database kunnen vastleggen, ordenen en ophalen met behulp van technologie voor kunstmatige intelligentie, om de samenwerking te vergemakkelijken en workflows tussen teams te ondersteunen. Meer informatie over Guru

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.3

Document360

Kennisbanksoftware

Overzicht

Document360 is een kennisbankplatform waarmee gebruikers self-service kennisbanken of helpcentra kunnen creëren en publiceren met behulp van tools voor documentatie, categorisatie, bewerking en branding zoals ondersteuning voor markering, versiebeheer en rollback, voorvertoningen en meer. Meer informatie over Document360

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 149,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.5

Vivantio

Flexibele software. Gerichte dienstverlening.

Overzicht

Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 59,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.7

Productboard

Alles-in-één platform voor productbeheer en tool voor productstrategieën

Overzicht

Productboard is een klantgestuurd productbeheersysteem waarmee teams sneller de juiste producten op de markt kunnen brengen. Meer informatie over Productboard

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.7

Shelf

Kennisautomatisering voor je externe medewerkers

Overzicht

Shelf is een bekroond, innovatief platform voor kennisautomatisering voor externe werknemers, dat erop is gericht bedrijven te helpen automatisch de meest relevante inhoud te vinden. Meer informatie over Shelf

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2

Helpjuice

Cloudgebaseerd platform voor kennisbeheer

Overzicht

Helpjuice is webgebaseerde kennisbanksoftware die kleine, middelgrote en grote bedrijven helpt alle relevante content te centraliseren om werknemers en klanten te helpen. Meer informatie over Helpjuice

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 120,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.3

SwipeGuide

Versterk de uitmuntendheid van het personeel met digitaal standaardwerk.

Overzicht

Schaal kritieke kennis in je productieactiviteiten en verbeter de first-time-right. Meer informatie over SwipeGuide

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 649,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.8

Speakap

Merkeigen communicatieplatform en taakbeheertool

Overzicht

Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.7

Snel overzicht van LinkFacts

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 6,67

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

5