Hoe komen deze alternatieven overeen met Stack Overflow for Teams?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Stack Overflow for Teams als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Stack Overflow for Teams om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Stack Overflow for Teams?


Top 20 alternatieven

GitLab

# 1 Alternatief

Overzicht

GitLab is een geïntegreerd, open source platform voor DevOps levenscyclusbeheer voor software-ontwikkelingsteams om productveranderingen te plannen, coderen, testen, implementeren en bewaken. Meer informatie over GitLab
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Interacta

Business platform for natural interaction

Overzicht

Interacta is a cloud-based platform, which helps business manage operations, share knowledge, engage employees, and facilitate team collaboration. Features include real-time notifications, rewards, task management, full-text search, data feed, document storage, multi-device support and more. Meer informatie over Interacta
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3 Prijsmodellen bekijken

Connecteam

Breng gratis nauwkeurigheid naar je urenstaten en facturen

Overzicht

Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Connecteam
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2

Helpjuice

Cloudgebaseerd platform voor kennisbeheer

Overzicht

Helpjuice is webgebaseerde kennisbanksoftware die kleine, middelgrote en grote bedrijven helpt alle relevante content te centraliseren om werknemers en klanten te helpen. Meer informatie over Helpjuice
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 120,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1

Guru

Webgebaseerde oplossing voor wagenparkbeheer

Overzicht

Guru is een webgebaseerde oplossing voor kennisbeheer waarmee bedrijven relevante informatie uit een database kunnen vastleggen, ordenen en ophalen met behulp van technologie voor kunstmatige intelligentie, om de samenwerking te vergemakkelijken en workflows tussen teams te ondersteunen. Meer informatie over Guru
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

UseResponse

Alles-in-één pakket voor klantenondersteuning en feedback

Overzicht

Organiseer online documentatie en klanten-self-service en bied klantenondersteuning met de klantfeedbacksoftware en het helpdesksysteem van UseResponse. Meer informatie over UseResponse
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 149,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2

DeskPRO

Customer service software you can depend on

Overzicht

Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Meer informatie over DeskPRO
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Elium

Kennisbasis voor het ontwikkelen van teams en organisaties

Overzicht

Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google G-Suite. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2 Prijsmodellen bekijken

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 14,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1 Prijsmodellen bekijken

Shelf

Kennisautomatisering voor je externe medewerkers

Overzicht

Shelf is een bekroond, innovatief platform voor kennisautomatisering voor externe werknemers, dat erop is gericht bedrijven te helpen automatisch de meest relevante inhoud te vinden. Meer informatie over Shelf
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2

Higher Logic Vanilla

Wes betrokken in de community

Overzicht

Vanilla biedt een one-stop-shop oplossing die de kracht van klantgemeenschappen, Q&A, kennisbasis en ideeën combineert om merken te helpen hun klantervaring te verbeteren en klantenloyaliteit te verhogen terwijl de kosten worden verlaagd. Meer informatie over Higher Logic Vanilla
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Axero

Intranet software and collaboration solutions.

Overzicht

Axero provides easy-to-use intranet software that boosts productivity, unifies your people, and helps your company thrive. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. Meer informatie over Axero
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 2.000,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Freshdesk

Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing

Overzicht

Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2 Prijsmodellen bekijken

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.6 Prijsmodellen bekijken

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.5

Bloomfire

Platform voor het delen van kennis en inzichten

Overzicht

Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.5

livepro

Kennisbeheersysteem

Overzicht

livepro is een cloudgebaseerde oplossing voor kennisbeheer die is ontworpen om de klantervaring en medewerkersbetrokkenheid te verbeteren. De kennisbank kan door elke bedrijfsafdeling worden gebruikt, inclusief HR, contactcentermedewerkers en trainingsafdelingen, en kan worden ingesteld voor self-service voor klanten om het aantal ondersteuningstic... Meer informatie over livepro
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2

MangoApps

Digitale werkplekoplossingen op maat gemaakt voor jouw bedrijf

Overzicht

Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Docsie

Documentbeheer voor technisch schrijvers en contentteams

Overzicht

Docsie is een cloudgebaseerd platform voor documentbeheer dat contentteams helpt bij het maken, bijwerken, vertalen, publiceren en onderhouden van productdocumentatie. Belangrijkste functies omvatten meertalige ondersteuning, documentworkflows, samenwerking, contentbeheer, tekstbewerking en op rollen gebaseerde machtigingen. Meer informatie over Docsie
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.2
Snel overzicht van Stack Overflow for Teams
4,7 (61)
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 6,00

Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
Bezoek website Prijsmodellen