Hoe komen deze alternatieven overeen met Tribeloo?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Tribeloo als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Tribeloo om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Tribeloo?


Top 20 alternatieven

Overzicht

Condeco is a leader in innovative workspace management solutions for flexible work. Meer informatie over Condeco Desk Booking Software
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 1 3.8

Room Display 6

Whitelabel software voor het plannen van ruimtes en vergaderingen

Overzicht

Room Display 6 is een tool voor het plannen van vergaderingen waarmee teamleden beschikbare ruimtes op specifieke datums en tijden kunnen boeken en verschillende details kunnen toevoegen, zoals vergadertitel, geschatte vergadertijd en meer. Beheerders kunnen het platform in meerdere talen configureren en bedrijfslogo's en kleuren toevoegen. Meer informatie over Room Display 6
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 115,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

YAROOMS

Reserveringen en planning van vergaderruimtes

Overzicht

YArooms is een cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van kamers voor bedrijven van elke omvang en alle sectoren. Het platform kan worden gebruikt om het gebruik van vergaderruimtes te beheren, online boekingen te ondersteunen, realtime beschikbaarheidsgegevens te bieden, aankomende vergaderingen te monitoren en inzicht te verkrijgen in het... Meer informatie over YAROOMS
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 2.400,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.4

Tango

Software voor het beheer van de levenscyclus van winkels met voorspellende analyse

Overzicht

Tango is software voor het beheer van de levenscyclus van winkels waarmee bedrijven leases, projecten, verkoopprognoses, activa en meer kunnen beheren. Met de module voor faciliteitenonderhoud kunnen medewerkers budgetten beheren, werkorders volgen, leveranciers beheren, terugkerende onderhoudstaken instellen en facturen aanmaken. Meer informatie over Tango
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 0 4.8

Appspace

Create a workplace employees love!

Overzicht

Appspace is a workplace platform designed to help businesses keep employees engaged and connected. Created for the modern workplace, the platform provides features such as digital signage, space reservation, visitor management, and more. Meer informatie over Appspace
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 600,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,9 0.9

Skedda

Online boeken en plannen van locaties

Overzicht

Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren. Meer informatie over Skedda
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 0.1

Robin

Planning van vergaderruimten, boeken van bureaus, plattegronden en analyse

Overzicht

Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te boeken, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met tools zoals agenda-integraties, een webdashboard voor planning, een browser en Outlook-plug-ins, analyse, iPad en Android-apps en meer. Meer informatie over Robin
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.4

MOFFI

Workspace management tool

Overzicht

MOFFI is a workspace management tool, facilitating the implementation of flex offices and the declaration of home offices within companies. Meer informatie over MOFFI
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 0 4.8

OfficeSpace

Software voor facilitair beheer

Overzicht

OfficeSpace Software is een cloudgebaseerde oplossing voor facilitair beheer die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het maken en toewijzen van werkruimten voor kritieke administratieve taken met behulp van een reeks functies, waaronder het boeken van bureaus, het volgen van middelen, plus verplaatsings-, ruimte- en verzoekbeheer en meer. Meer informatie over OfficeSpace
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

Common Areas

Productiviteitssoftware voor vastgoedbedrijven met meerdere locaties

Overzicht

Overal productiviteit - verenig je mensen, gebouwen en processen met software die is afgestemd op jouw unieke bedrijfsactiviteiten op meerdere locaties. Meer informatie over Common Areas
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 0.1

Teem

Cloud-based meeting room booking system

Overzicht

Teem is a cloud-based meeting room booking solution with at-a-glance availability, real-time scheduling, trouble ticketing, utilization reporting, and more Meer informatie over Teem
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 150,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.5

Airdesk

Centralized workspace for all services.

Overzicht

Airdesk is a centralized workspace with a 360º view of all your services. With it, businesses can manage customers and contacts, deals and contracts, project and task management, customer interactions and ticket handling in a single place. Meer informatie over Airdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 5 0.2

Boardplace Asmbly

For digital general assemblies

Overzicht

Plan and hold your next general assembly with Boardplace Asmbly - A platform containing meeting management and safe, anonymous digital votings. Meer informatie over Boardplace Asmbly
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 1.009,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 0 4.8

Deputy

Personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie (tijdklok) en meer

Overzicht

Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie, taaktoewijzing en communicatie, met mobiele apps waarmee gebruikers hun teams waar ze ook zijn kunnen beheren. Meer informatie over Deputy
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

Smarten Spaces Hybrid Workplace Software

Coworking desk and meeting room bookings for hybrid workers

Overzicht

Smarten Spaces is a hybrid workplace solution to connect businesses with workspaces for hybrid or digital employees. Companies can book desks or meeting rooms for employees and teams. It also supports visitor access management, consulting floor plans, dashboards, and space allocation reports. Meer informatie over Smarten Spaces Hybrid Workplace Software
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 499,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 0 4.8

UMA Vision

Workspace Booking, Management & Device Monitoring.

Overzicht

UMA Provides Meeting Room, Desk Booking, Locker Booking, Space Management & Hardware Monitoring all from our UMA Vision SaaS Platform. We integrate with meeting room hardware & leverage data from these devices. Our latest additions Integrations are with Cisco and Jabra Cameras bring people count. Meer informatie over UMA Vision
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8

QReserve

Resource scheduling platform for schools, labs and offices

Overzicht

QReserve is a scheduling application for complex structured resources and workflows. It can manage office demands for meeting rooms, desks, or computers with real-time activity updates. QReserve handles complex booking needs with dependencies or constraints and accounts for workflow conditions Meer informatie over QReserve
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 40,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1

Smartway2

Book meeting rooms, desks & more via mobile/Outlook/desktop

Overzicht

Smartway2 helps you transform workspace utilization, improve collaboration & boost productivity. Quick & easy meeting room booking, desk booking & more from any device, even Outlook! Smartway2 also supports visitor management, digital signage & kiosks. Includes workplace analytics. Meer informatie over Smartway2
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.6

Zynq Workspace

Kantoorbeheeroplossing voor flexibele werkomgevingen.

Overzicht

Zynq Workspace is een oplossing voor kantoorbeheer voor flexibele werkomgevingen. Kenmerken van de software omvatten het beheer van mensen en ruimte door het boeken van bureaus, gezondheids- en welzijnstools in een suite (doorlopen van eenvoudige snelle gezondheidscontroles, bepalen van afstandsregels, gebruik van contacttracering) en realtime... Meer informatie over Zynq Workspace
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 500,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1

Spacewell

IoT-geconnecteerd FMIS en slimme werkplekoplossing

Overzicht

FMIS voor facilitair, vastgoed-, onderhouds- en werkplekbeheer maakt volledige procescontrole mogelijk: integreert relevante activiteiten en touchpoints in één platform. Selfservice en mobiele apps. Snelle activering en schaalbare prijzen. Hybride werkplek. Verbinding met IoT. Geïntegreerde CAD/BIM. Meer informatie over Spacewell
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3
Snel overzicht van Tribeloo
4,8 (36)
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 2,50

Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
Bezoek website Prijsmodellen