Hoe komen deze alternatieven overeen met Widen Collective?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Widen Collective als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Widen Collective om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Widen Collective?


Top 20 alternatieven

Box

Veilige content en bestandsdeling. Gratis cloudopslag.

Overzicht

Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee gebruikers op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunnen beheren. Meer informatie over Box
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Microsoft SharePoint

Platform voor samenwerking en contentbeheer

Overzicht

SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over Microsoft SharePoint
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

Google Docs

Online creëren en bewerken van documenten

Overzicht

Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen. Meer informatie over Google Docs
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.3

Connecteam

Breng gratis nauwkeurigheid naar je urenstaten en facturen

Overzicht

Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Connecteam
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.3

Dropbox Business

Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden

Overzicht

Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Adobe Creative Cloud

Software voor grafische vormgeving en videobewerking

Overzicht

Adobe Creative Cloud is een pakket voor grafische vormgeving en videobewerking waarmee bedrijven printlay-outs kunnen publiceren, afbeeldingen kunnen bewerken, PDF-documenten kunnen beheren en met teamleden kunnen samenwerken met verschillende mobiele en desktoptoepassingen. Meer informatie over Adobe Creative Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 52,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

Canto

Een slimmere manier om je merkmiddelen te beheren

Overzicht

Met de Canto-oplossing voor beheer van digitale bedrijfsmiddelen kunnen bedrijven merkmiddelen op meerdere kanalen en platforms organiseren, opslaan en delen. Meer informatie over Canto
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1 Prijsmodellen bekijken

Centralpoint

Platform voor het beheer van digitale ervaringen en inhoud

Overzicht

Centralpoint van Oxcyon is een digitaal ervaringsplatform en oplossing voor inhoudbeheer voor ondernemingen. Met de cloudgebaseerde tool kunnen gebruikers kennis, gegevens, documenten, formulieren, e-mails, leren, naleving en meer beheren, terwijl ze ook functies bieden voor het beheren van werknemers, klanten en partners. Meer informatie over Centralpoint
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 25.000,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2 Prijsmodellen bekijken

Screendragon

Werkmanagementsoftware voor middelgrote organisaties

Overzicht

Screendragon is werkmanagementsoftware voor teams in marketing, bureaus en professionele dienstverlening. Gebruikt door Kellogg's, The IOC, BP, Virgin Atlantic, McCann, TBWA en meer. De softwareoplossing voor workflowbeheer werd in 2019 op Capterra door klanten verkozen tot 'Best Value'. Meer informatie over Screendragon
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.3

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,80
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.4

Bloomreach

Een populaire Commerce Experience Cloud

Overzicht

Krachtige content, klantenbinding en productontdekking om echte personalisatie te bereiken en ongeëvenaarde bedrijfsgroei te stimuleren. Meer informatie over Bloomreach
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

OnBase

Oplossing voor enterprise content management

Overzicht

Automatiseer en integreer het beheer en de controle van documenten, bedrijfsprocessen en -dossiers met behulp van één toepassing. Meer informatie over OnBase
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.5

HighQ

Juridische processen bevorderen.

Overzicht

Van documentbeheer tot workflowautomatisering: HighQ heeft de tools die je nodig hebt om de manier waarop je werkt te versterken en te stroomlijnen. Meer informatie over HighQ
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

4ALLPORTAL

DAM-beheer voor bedrijven

Overzicht

4ALLPORTAL DAM is een platform voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen waarmee kleine tot grote organisaties in verschillende sectoren een aangepaste media- en afbeeldingsdatabase kunnen aanmaken, zodat gebruikers in een centraal systeem allerlei soorten bestanden kunnen beheren, waaronder foto's, video's, InDesign-bestanden, pdf's en... Meer informatie over 4ALLPORTAL
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Quixy

Werk slim. Bereik meer.

Overzicht

Quixy is een cloudgebaseerde platform zonder code waarmee zakelijke gebruikers zonder coderingsvaardigheden workflows tien keer sneller kunnen automatiseren en een onbeperkt aantal zakelijke toepassingen kunnen bouwen met behulp van een eenvoudig ontwerp op basis van slepen en neerzetten, en daardoor de efficiëntie, transparantie en productiviteit... Meer informatie over Quixy
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2

Asana

Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.

Overzicht

Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 13,49
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1 Prijsmodellen bekijken

Filestage

Voor teams om hun contentreviewproces te beheren

Overzicht

Filestage is het review- en proofingplatform voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun content te beheren. Meer informatie over Filestage
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Airtable

Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken

Overzicht

Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5
Snel overzicht van Widen Collective
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Meer info