Hoe komen deze alternatieven overeen met Notion?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Notion als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Notion om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Notion?


Top 20 alternatieven

Things

Software voor taakbeheer voor iOS-, Mac- en Apple Watch-gebruikers

Overzicht

Things by Cultured Code is software voor taakbeheer waarmee iOS-, Mac- en Apple Watch-gebruikers kunnen omgaan met gestructureerde inhoud, checklists en agenda's. De toepassing stelt organisaties in staat om herinneringen in te stellen, projecten te beheren, takenlijsten te creëren en bij te houden en notities toe te voegen op een uniform platform. Meer informatie over Things

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 49,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

GoodNotes

Toepassing voor het beheren van handgeschreven notities en documenten

Overzicht

GoodNotes is software voor het maken van digitale notities die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het maken, bewerken, opslaan en beheren van handgeschreven notities via mobiele en webtoepassingen. Het platform bevat technologie voor herkenning van handschriften en OCR waarmee gebruikers digitale notities kunnen doorzoeken met behulp van... Meer informatie over GoodNotes

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Slack

Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen

Overzicht

Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Slite

Documentatietool voor het organiseren van kennisbanken

Overzicht

Slite is een collaboratief documentatieplatform dat is ontworpen om kleine en middelgrote bedrijven te helpen bij het creëren, delen en bijwerken van kennisbanken om teamvergaderingen en onboarding van medewerkers te vergemakkelijken. Hiermee kunnen gebruikers projectplannen beheren, versiegeschiedenis van documenten bekijken en updates over... Meer informatie over Slite

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,67
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Dropbox Business

Platform voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden

Overzicht

Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsformaat overal en altijd op elk apparaat kunnen opslaan en delen Meer informatie over Dropbox Business

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,80
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.5

Miro

Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.

Overzicht

Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee verspreide teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Meer informatie over Miro

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Todoist

Takenlijst en taakbeheer voor meerdere platforms

Overzicht

Todoist is een webgebaseerde productiviteitstoepassing waarmee bedrijven al hun belangrijke taken en projecten bijhouden op meer dan 15 platforms en in 20 verschillende talen. Met Todoist kunnen mensen en teams taken beheren en samenwerken aan gedeelde projecten op elk apparaat. Meer informatie over Todoist

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Evernote Teams

Aanmaken, vastleggen en toegang tot alledaagse notities op mobiele apparaten

Overzicht

Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Teams

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Microsoft OneNote

Samenwerking en bestandsbeheer

Overzicht

Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Confluence

Maak, organiseer en bespreek het werk met je team

Overzicht

Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Basecamp

Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie

Overzicht

Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4

Airtable

Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken

Overzicht

Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Google Drive

Cloudopslag en back-up voor bestanden, foto's, documenten en meer

Overzicht

Google Drive is een cloudopslag- en back-upplatform voor toegang tot bestanden, documenten, foto's en meer, bewaring op een veilige plek en samenwerking met anderen. Meer informatie over Google Drive

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,75
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Nuclino

Webgebaseerde kennisbank voor teams

Overzicht

Nuclino is een platform voor kennisbeheer en teamsamenwerking waarmee gebruikers in realtime documenten kunnen creëren en ze als een wiki direct met elkaar kunnen verbinden. De oplossing helpt teamleden bij elkaar te brengen door samenwerking mogelijk te creëren via werkruimten, visuele borden en het delen van documenten. Meer informatie over Nuclino

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Asana

Het werkbeheerplatform om het werk over teams heen te organiseren.

Overzicht

Asana is het toonaangevende werkbeheerplatform voor teamoverschrijdend werk dat werknemers afstemt op bedrijfsdoelen en een registratiesysteem creëert om teams te helpen deze doelen te bereiken. Schep duidelijkheid over prioriteiten en verantwoordelijkheden binnen teams, en monitor de voortgang in realtime om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Snel overzicht van Notion

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 10,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,6