POC System

4,7 (14)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met POC System?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met POC System als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor POC System om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor POC System?


Top 20 alternatieven

Planon

Software voor vastgoed- en facilitair beheer

Overzicht

Planon Universe biedt een geïntegreerd systeem voor werkplekbeheer voor bedrijfsvastgoed, faciliteitsmanagers, dienstverleners en financiële professionals. Het helpt hen bedrijfsprocessen te stroomlijnen voor activa, werkplekken, onroerend goed en werknemers. Meer informatie over Planon

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,9 0.9

OfficeSpace

Software voor facilitair beheer

Overzicht

OfficeSpace Software is een cloudgebaseerde oplossing voor facilitair beheer die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het maken en toewijzen van werkruimten voor kritieke administratieve taken met behulp van een reeks functies, waaronder het boeken van bureaus, het volgen van middelen, plus verplaatsings-, ruimte- en verzoekbeheer en meer. Meer informatie over OfficeSpace

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.4

Spacewell

IoT-geconnecteerd FMIS en slimme werkplekoplossing

Overzicht

Gebruiksvriendelijke en zeer configureerbare CMMS-software om facilitair onderhoud en de prestaties van bedrijfsmiddelen te verbeteren. Volledige levenscyclus, mobiele tools, bruikbare inzichten, BIM-gestuurde activa-inventaris, vastgoedinspecties en statusbeoordeling, corrigerend/preventief/voorspellend onderhoud en planning van middelen. Voor... Meer informatie over Spacewell

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 840,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

Zapfloor

Cloudgebaseerde software voor werkplekbeheer

Overzicht

Zapfloor is een oplossing voor werkruimtebeheer voor kantoormanagers, bedrijfsvastgoedafdelingen en bureaus voor werkruimte-ontwerp. De cloudgebaseerde software automatiseert processen zoals implementatie, leasing en prognoses, terwijl het sluitingen vermindert, nieuwe huurders vindt en leegstandsperioden vermijdt. Meer informatie over Zapfloor

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 99,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 5 0.2

yoffix

Hybride tool voor werkplekbeheer

Overzicht

Yoffix is een cloudgebaseerde tool voor het boeken van bureaus voor hybride teams die helpt bij het optimaliseren van kantoorgebruik, maar ook om teams samen te brengen en de productiviteit te verbeteren. Meer informatie over yoffix

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,80
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8

UMA Vision

Werkruimteboeking, -beheer en bewaking van apparaten.

Overzicht

UMA biedt vergaderruimte, bureauboeking, kluisboeking, ruimtebeheer en hardware bewaking, allemaal vanuit het UMA Vision SaaS-platform. Het platform integreert met hardware voor vergaderruimten en maakt gebruik van gegevens van deze apparaten. De nieuwste toevoegingen en integraties zijn met Cisco en Jabra Camera's, waardoor mensen geteld kunnen... Meer informatie over UMA Vision

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8

HubStar Connect

Werkplekplanning voor moeiteloos hybride werken.

Overzicht

Smartway2 is een intelligente tool voor werkplekplanning die hybride werken moeiteloos maakt. Boek bureaus, vergaderruimtes, parkeerplaatsen en meer met 3 klikken of minder. Meer informatie over HubStar Connect

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 300,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.4

Tribeloo

Cloud-gebaseerde software voor het beheer van bureaus en vergaderruimtes

Overzicht

Tribeloo is een oplossing voor bureaus en vergaderruimtes waarmee je vastgoedkosten bespaart en tegelijkertijd teams samenbrengt op kantoor. Geïntegreerd met zowel Outlook- als Google-agenda's. Probeer de gratis proefversie op de website van het bedrijf om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere... Meer informatie over Tribeloo

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 3,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8

TableAir

Alles-in-één oplossing voor het beheer van werkplekbronnen.

Overzicht

TableAir is een gebruiksvriendelijk en veilig werkplekbeheerplatform dat bureaus, vergaderruimtes, parkeerreserveringen en bezoekersbeheer stroomlijnt. Het maakt resourcebeheer, tracking en dagelijkse analyse van kantoorruimtegebruik mogelijk, terwijl het naadloos integreert met Microsoft en Google. Meer informatie over TableAir

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 3,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1

anny

Intuïtief & individueel boekingsen middelenbeheer

Overzicht

De complete web-based oplossing voor elke vorm van online boeken en al het beheer erachter. Maak vandaag nog uw eigen boekingspagina en ervaar het intuïtieve beheer van uw middelen. Elimineer no-shows, dubbele boekingen en e-mail ping-pong, en bespaar zo kostbare tijd en personeel. Gebruik uw middelen efficiënt. Meer informatie over anny

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8

Skedda

Online boeken en plannen van locaties

Overzicht

Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren. Meer informatie over Skedda

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 99,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8

Clearooms

Software voor het boeken van bureaus en vergaderruimtes

Overzicht

Clearooms is cloudgebaseerde software die gebruikers de controle geeft over zowel hot desking als kamerboekingen, allemaal binnen één systeem. Gebruikers kunnen direct de beschikbaarheid op verschillende plattegronden zien en meer informatie krijgen over bureauvoorzieningen, vergaderdetails, deelnemers en meer. Meer informatie over Clearooms

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 12,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1

YAROOMS

Reserveringen en planning van vergaderruimtes

Overzicht

YArooms is een cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van kamers voor bedrijven van elke omvang en alle sectoren. Het platform kan worden gebruikt om het gebruik van vergaderruimtes te beheren, online boekingen te ondersteunen, realtime beschikbaarheidsgegevens te bieden, aankomende vergaderingen te monitoren en inzicht te verkrijgen in het... Meer informatie over YAROOMS

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 200,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

UnSpot

Alles-in-één hybride kantoorplatform.

Overzicht

Alles-in-één hybride kantoorplatform. Inclusief reserveringssysteem voor werkplekken en vergaderruimten, werkplanning, kantooranalyse, navigatie en interactieve kaarten. Meer informatie over UnSpot

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 2,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8

Ronspot

Platform voor kantoorboeking en parkeerbeheer

Overzicht

Ontdek het ultieme kantoorboekingssysteem met realtime beschikbaarheid, interactieve kaart, eenmalige aanmelding, regels voor sociale afstand, dagelijkse boekingslimiet, vraagbeheer, onmiddellijke bevestiging en nog veel meer. Laat je personeel de beschikbaarheid bekijken en rechtstreeks vanaf hun telefoon boekingen maken. Meer informatie over Ronspot

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 2,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

Robin

Planning van vergaderruimten, boeken van bureaus, plattegronden en analyse

Overzicht

Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te boeken, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met tools zoals agenda-integraties, een webdashboard voor planning, een browser en Outlook-plug-ins, analyse, iPad en Android-apps en meer. Meer informatie over Robin

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.5

Snel overzicht van POC System

4,7 (14)

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 1,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,8