POC System alternatieven
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hoe komen deze alternatieven overeen met POC System?
De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met POC System als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor POC System om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.
Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor POC System?
Top 20 alternatieven
Overzicht
Planon Universe biedt een geïntegreerd systeem voor werkplekbeheer voor bedrijfsvastgoed, faciliteitsmanagers, dienstverleners en financiële professionals. Het helpt hen bedrijfsprocessen te stroomlijnen voor activa, werkplekken, onroerend goed en werknemers.
Meer informatie over Planon
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9
0.9
Overzicht
OfficeSpace Software is een cloudgebaseerde oplossing voor facilitair beheer die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het maken en toewijzen van werkruimten voor kritieke administratieve taken met behulp van een reeks functies, waaronder het boeken van bureaus, het volgen van middelen, plus verplaatsings-, ruimte- en verzoekbeheer en meer.
Meer informatie over OfficeSpace
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.4
Overzicht
Gebruiksvriendelijke en zeer configureerbare CMMS-software om facilitair onderhoud en de prestaties van bedrijfsmiddelen te verbeteren. Volledige levenscyclus, mobiele tools, bruikbare inzichten, BIM-gestuurde activa-inventaris, vastgoedinspecties en statusbeoordeling, corrigerend/preventief/voorspellend onderhoud en planning van middelen. Voor...
Meer informatie over Spacewell
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 840,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.3
Overzicht
Zapfloor is een oplossing voor werkruimtebeheer voor kantoormanagers, bedrijfsvastgoedafdelingen en bureaus voor werkruimte-ontwerp. De cloudgebaseerde software automatiseert processen zoals implementatie, leasing en prognoses, terwijl het sluitingen vermindert, nieuwe huurders vindt en leegstandsperioden vermijdt.
Meer informatie over Zapfloor
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 99,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
5
0.2
Overzicht
Yoffix is een cloudgebaseerde tool voor het boeken van bureaus voor hybride teams die helpt bij het optimaliseren van kantoorgebruik, maar ook om teams samen te brengen en de productiviteit te verbeteren.
Meer informatie over yoffix
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 1,80
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
Overzicht
UMA biedt vergaderruimte, bureauboeking, kluisboeking, ruimtebeheer en hardware bewaking, allemaal vanuit het UMA Vision SaaS-platform. Het platform integreert met hardware voor vergaderruimten en maakt gebruik van gegevens van deze apparaten. De nieuwste toevoegingen en integraties zijn met Cisco en Jabra Camera's, waardoor mensen geteld kunnen...
Meer informatie over UMA Vision
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 1,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
Overzicht
Smartway2 is een intelligente tool voor werkplekplanning die hybride werken moeiteloos maakt. Boek bureaus, vergaderruimtes, parkeerplaatsen en meer met 3 klikken of minder.
Meer informatie over HubStar Connect
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 300,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.4
Overzicht
Tribeloo is een oplossing voor bureaus en vergaderruimtes waarmee je vastgoedkosten bespaart en tegelijkertijd teams samenbrengt op kantoor. Geïntegreerd met zowel Outlook- als Google-agenda's. Probeer de gratis proefversie op de website van het bedrijf om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere...
Meer informatie over Tribeloo
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 3,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
Overzicht
TableAir is een gebruiksvriendelijk en veilig werkplekbeheerplatform dat bureaus, vergaderruimtes, parkeerreserveringen en bezoekersbeheer stroomlijnt. Het maakt resourcebeheer, tracking en dagelijkse analyse van kantoorruimtegebruik mogelijk, terwijl het naadloos integreert met Microsoft en Google.
Meer informatie over TableAir
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 3,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
0.1
Overzicht
De complete web-based oplossing voor elke vorm van online boeken en al het beheer erachter. Maak vandaag nog uw eigen boekingspagina en ervaar het intuïtieve beheer van uw middelen. Elimineer no-shows, dubbele boekingen en e-mail ping-pong, en bespaar zo kostbare tijd en personeel. Gebruik uw middelen efficiënt.
Meer informatie over anny
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 5,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
Overzicht
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren, ruimtes voor co-working en buurthuizen zijn slechts enkele van de plaatsen die het gebruik van hun ruimtes op Skedda beheren.
Meer informatie over Skedda
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 99,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
Overzicht
Clearooms is cloudgebaseerde software die gebruikers de controle geeft over zowel hot desking als kamerboekingen, allemaal binnen één systeem.
Gebruikers kunnen direct de beschikbaarheid op verschillende plattegronden zien en meer informatie krijgen over bureauvoorzieningen, vergaderdetails, deelnemers en meer.
Meer informatie over Clearooms
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 12,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
0.1
Overzicht
YArooms is een cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van kamers voor bedrijven van elke omvang en alle sectoren. Het platform kan worden gebruikt om het gebruik van vergaderruimtes te beheren, online boekingen te ondersteunen, realtime beschikbaarheidsgegevens te bieden, aankomende vergaderingen te monitoren en inzicht te verkrijgen in het...
Meer informatie over YAROOMS
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 200,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.3
Overzicht
Alles-in-één hybride kantoorplatform. Inclusief reserveringssysteem voor werkplekken en vergaderruimten, werkplanning, kantooranalyse, navigatie en interactieve kaarten.
Meer informatie over UnSpot
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 2,50
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
Overzicht
Ontdek het ultieme kantoorboekingssysteem met realtime beschikbaarheid, interactieve kaart, eenmalige aanmelding, regels voor sociale afstand, dagelijkse boekingslimiet, vraagbeheer, onmiddellijke bevestiging en nog veel meer. Laat je personeel de beschikbaarheid bekijken en rechtstreeks vanaf hun telefoon boekingen maken.
Meer informatie over Ronspot
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 2,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.3
Overzicht
Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te boeken, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met tools zoals agenda-integraties, een webdashboard voor planning, een browser en Outlook-plug-ins, analyse, iPad en Android-apps en meer.
Meer informatie over Robin
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.5