Hoe komen deze alternatieven overeen met Zadarma?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Zadarma als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Zadarma om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Zadarma?


Top 20 alternatieven

Channels

# 1 Alternatief

Overzicht

De enige app die je nodig hebt om je klantenservice te versterken. Ontworpen om je bedrijf te helpen groeien en je klanten tevreden te houden. Meer informatie over Channels
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 1.0

CloudTalk

Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams

Overzicht

CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 25,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.4 Prijsmodellen bekijken

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 61,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3 Prijsmodellen bekijken

3CX

Gehoste telefooncentrale met CRM-integratie en mobiele apps

Overzicht

3CX is een volledig uitgerust telefoonsysteem: wachtrijen voor oproepen, ingebouwde videogesprekken, webconferenties. Integreer livechat op de website, Facebook- en sms-berichten allemaal in één systeem. Op afstand - gebruik het vanaf elke locatie via mobiele en browser-apps. Open platform - volledig compatibel met populaire IP-telefoons en... Meer informatie over 3CX
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.4 Prijsmodellen bekijken

8x8 X Series

Integrated contact center, voice, chat, video, and APIs

Overzicht

8x8 X Series, the 8x8 eXperience Communications Platform, is an integrated contact center, chat, voice, video, and APIs solution designed to enable agile company-wide collaboration across enterprises. Meer informatie over 8x8 X Series
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,8 0.1

Natterbox

The Voice Experts for Salesforce

Overzicht

Natterbox is an expert voice solution for Salesforce with native telephony integration that helps organizations personalize customer experience at scale, boost sales and service efficiency, and gain complete visibility into their operations. Meer informatie over Natterbox
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 52,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2

Talkdesk

Toonaangevende cloudgebaseerde software voor contactcenters.

Overzicht

Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit. Meer informatie over Talkdesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.6

GoTo Connect

De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.

Overzicht

GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoTo Connect
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 27,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.6

Ameyo

Alles-in-één software voor contactcenters

Overzicht

Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt Meer informatie over Ameyo
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,8 0.1

Dialing Innovations Call Center Application Suite

Voorspellende belfunctie en gespreksautomatisering voor callcenters

Overzicht

De callcentertoepassing van Dialing Innovations is een voorspellende belfunctie en geautomatiseerde tool voor uitgaande gesprekken voor callcenters, ontworpen om bij callcenteractiviteiten te helpen door het automatiseren van taken zoals leadprioritering, gespreksverdeling, gespreksopname, antwoordapparaatdetectie, kostenbewaking en meer. Meer informatie over Dialing Innovations Call Center Application Suite
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 1.0

RingCentral MVP

RingCentral Office - compleet zakelijk telefoonsysteem

Overzicht

Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral MVP
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.1

Ringover

100% cloud phone for startups and SMEs

Overzicht

Ringover is a 100% Cloud voice - video - chat - text and call center solution focused on team productivity and directly configurable by managers. The key: end-to-end technological control, a user-friendly interface, and support at each step. Meer informatie over Ringover
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.5

Genesys Cloud CX

Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering

Overzicht

Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 75,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.1

InfoFlo

Alles-in-één CRM-softwareoplossing

Overzicht

InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.7

55PBX

Virtual PBX solution to boost your team's productivity

Overzicht

55PBX is a Brazilian based Business Communications Platforms with Voip, Whatsapp, SMS and integrations with Support, Sales, Ecommerce that facilitates your team's communication with their customers. Meer informatie over 55PBX
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 1.0

Aircall

Telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams

Overzicht

Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee je teams zinvolle gesprekken kunnen voeren. Stel je telefoonsysteem binnen enkele minuten in, integreer het op een slimme manier in je workflows en verrijk je gesprekken met inzichtelijke gegevens. Aircall is je telefoonsysteem opnieuw uitgevonden. Meer informatie over Aircall
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 40,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2 Prijsmodellen bekijken

wolkvox

Communication management system for contact centers

Overzicht

wolkvox helps contact centers manage communication via mobile devices, landlines, video calls, email, SMS, and more on a unified portal. Users can handle interactions across various social media channels and web chat applications like Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp, Line, and Telegram. Meer informatie over wolkvox
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.7

Call Center Studio

Cloudgebaseerde software voor het beheer van callcenters

Overzicht

Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.8

NUACOM

All-in-one Cloud Phone System for SMBs

Overzicht

NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.7

PhoneIQ

Cloud Phone System and Call Center Software via Salesforce

Overzicht

PhoneIQ is a communications platform for Salesforce users. It features a phone system that works with CRMs from any device across the globe, a contact center that enables customer dialogue and CSAT monitoring, and a sales dialer with features like power dialing, click to dial, and local presence. Meer informatie over PhoneIQ
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 1.0
Snel overzicht van Zadarma
3,8 (43)
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9
Bezoek website Prijsmodellen