Ayoa

4,5 (210)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met Ayoa?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Ayoa als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Ayoa om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Ayoa?


Top 20 alternatieven

Projectlibre

Projectmanagementoplossing

Overzicht

ProjectLibre is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen om non-profitorganisaties te helpen de volledige levenscyclus van het project te stroomlijnen, van het creëren van taken tot het ontvangen van meldingen bij voltooiing. Projectmanagers kunnen het platform gebruiken om budgetten af te handelen, werklasten te analyseren en de voortgang van... Meer informatie over Projectlibre

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

Met Jira is taakbeheer eenvoudig. Plan, volg en rapporteer elk bedrijfsproject met Jira en houd je team georganiseerd - elk team, van elke omvang. Ga vandaag nog aan de slag. Meer informatie over Jira

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,53
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 Prijsmodellen bekijken

TeamGantt

Online Gantt-chart software voor teams

Overzicht

TeamGantt combineert Gantt-charts met urenregistratie, taakniveaucommunicatie en het delen van bestanden voor projectmanagement en projectplanning voor teams. Meer informatie over TeamGantt

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 24,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Overzicht

Met Wunderlist kun je je dagelijkse takenlijsten beheren en delen, subtaken creëren, taken toewijzen aan andere gebruikers voor een betere samenwerking en meer. Meer informatie over Microsoft To Do

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Lucidchart

Diagrammen op de juiste manier.

Overzicht

Lucidchart is een webgebaseerde diagram tool voor het tekenen van diagrammen, inclusief stroomdiagrammen, organigrammen, wireframes, UML, mindmaps en meer. Meer informatie over Lucidchart

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

MindManager

Tool voor het in kaart brengen van informatie en visualiseren van ideeën

Overzicht

Mindjet is visualisatiesoftware die de belangrijkste pijnpunten van de zakelijke productiviteit aanpakt door ideeën, informatie en mensen visueel met elkaar te verbinden om tijd te besparen, bedrijfsprocessen te verbeteren en innovatie te bevorderen. De software van Mindjet voor het in kaart brengen van informatie, MindManager, is beschikbaar... Meer informatie over MindManager

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 99,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2

MindMeister

Cloudgebaseerde tool voor mindmapping voor organisaties van elke omvang

Overzicht

MindMeister is een cloudgebaseerde oplossing voor mindmapping die is ontworpen om organisaties van elke omvang te helpen bij het beheren van brainstorming, samenwerking, notities en projectplanning. Met MindMeister kunnen gebruikers grafisch informatie weergeven met behulp van video's, opmerkingen en pdf's of spreadsheets. Meer informatie over MindMeister

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2

Miro

Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.

Overzicht

Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Met Miro kun je verschillende tools en sjablonen gebruiken om het werk visueel gedaan te krijgen en samen te werken met je team, zelfs als je team verspreid is. Meer informatie over Miro

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van elke omvang gebruiken Trello om hun taken te organiseren en te beheren. Trello kan worden gebruikt om informatie transparant op te slaan en te volgen, betere vergaderingen te organiseren en repetitieve taken te automatiseren met een intuïtieve interface die het voor iedereen gemakkelijk maakt om te onboarden, allemaal vanaf hetzelfde... Meer informatie over Trello

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Things

Software voor taakbeheer voor iOS-, Mac- en Apple Watch-gebruikers

Overzicht

Things by Cultured Code is software voor taakbeheer waarmee iOS-, Mac- en Apple Watch-gebruikers kunnen omgaan met gestructureerde inhoud, checklists en agenda's. De toepassing stelt organisaties in staat om herinneringen in te stellen, projecten te beheren, takenlijsten te creëren en bij te houden en notities toe te voegen op een uniform platform. Meer informatie over Things

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 49,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Metatask

Organisatie en beheer van workflows en bedrijfsprocessen

Overzicht

Metatask is een organisatie-oplossing voor zakelijke workflows en processen die ideaal is voor teams die terugkerende interne processen uitvoeren, zoals goedkeuringen, onboarding en beoordelingen. Meer informatie over Metatask

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.5

Asana

Het werkbeheerplatform om het werk over teams heen te organiseren.

Overzicht

Asana is een taakbeheertool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 13,49
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

Bouw de perfecte taakbeheerder van je team op monday.com om al je werk te plannen, te beheren en bij te houden. Voeg vervolgens automatisering zonder code toe om belangrijke processen te stroomlijnen. Hierdoor besteed je minder tijd aan het beantwoorden van e-mails of het bijwerken van spreadsheets en meer tijd aan het helpen van je team. Meer informatie over monday.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 8,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 Prijsmodellen bekijken

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Creëer en wijs taken toe met vertrouwd workflowbeheer van Wrike. Volg de voortgang met Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapportagetools en meer. Deel de nieuwste bestanden, communiceer in realtime en krijg een duidelijk overzicht voor eenvoudige prioritering. Meer informatie over Wrike

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

Het beheren van je taken is nog nooit zo eenvoudig geweest. Selecteer met één klik veel taken tegelijk en voer elke actie op deze taken uit met de ClickUp Multitask-werkbalk. Organiseer taken en breng snel wijzigingen aan. Verdeel taken als het team zich aan moet passen aan nieuwe vereisten en sorteer al je taken tegelijk, niet per project. Meer informatie over ClickUp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Aha!

's Werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning.

Overzicht

Meer dan 5000 bedrijven en 400.000 gebruikers vertrouwen op deze cloudgebaseerde software om geliefde producten te bouwen en dit met plezier te doen. Meer informatie over Aha!

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 59,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Adobe Workfront

Software voor bedrijfsbeheer

Overzicht

Gebruik Workfront om taken te beheren en te consolideren in een enkele, op sociale media gebaseerde weergave en gebruik inline bewerking om taken, vervaldatums, toegewezen personen en meer bij te werken. Meer informatie over Adobe Workfront

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Meest vooraanstaande gratis software voor taakbeheer voor kleine bedrijven. Registreer je vandaag nog en laat een onbeperkt aantal gebruikers gratis gebruikmaken van de software. Bitrix24 biedt Agile en Scrum benaderingsfaciliteiten. Dat wil zeggen, Gantt, Kanban, Scrum-teams/-cycli. En dan hebben we het nog niet eens over basisinstrumenten als... Meer informatie over Bitrix24

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 61,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

ProjectManager.com

Bekroonde software voor projectmanagement

Overzicht

Met gebruiksvriendelijke takenlijsten verlies je nooit meer een project uit het oog. Je kunt taken toewijzen, delen en er opmerkingen aan toevoegen met ProjectManager.com. Meer informatie over ProjectManager.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 16,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,7 0.6

Hive

Krachtig platform voor projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Beheer je dagelijkse taken vanuit Hive. Meer informatie over Hive

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Snel overzicht van Ayoa

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 5,75

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,3