UJET

4,6 (140)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met UJET?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met UJET als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor UJET om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor UJET?


Top 20 alternatieven

Zoiper

Platformoverschrijdende VoIP-softphone-kiesfunctie voor SIP- en IAX-systemen

Overzicht

Zoiper is een platformoverschrijdende VoIP-softphone-kiesfunctie waarmee spraak- en video-oproepen plus instant message-berichten kunnen worden uitgevoerd via meerdere PBX-netwerken of favoriete SIP-providers, met smartphone-apps beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten. Meer informatie over Zoiper

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 49,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

Five9

Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters

Overzicht

Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 119,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.8

Zendesk Suite

Klantenservicesoftware in de cloud

Overzicht

De volledig aanpasbare serviceoplossing van Zendesk schaalt mee met je bedrijf en stelt organisaties in staat om tickets moeiteloos op te lossen. Bereik klanten op elk kanaal en rust je agenten uit met een volledige geschiedenis van alle interacties, inclusief de interacties uit meer dan 700 app-integraties. Meer informatie over Zendesk Suite

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 55,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.6

RingEX

RingCentral Office - compleet zakelijk telefoonsysteem

Overzicht

Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingEX

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.7

Cisco Jabber

Webconferenties, unified communications, spraak- en video-oproep

Overzicht

Cisco Jabber is een tool voor unified communications waarmee bedrijven instant messaging, spraak- en video-oproepen, voice messaging en webconferenties kunnen bieden. Functies omvatten het delen van bestanden, het doorschakelen van gesprekken, het delen van desktops, permanente chat, actieve controles tijdens het bellen, smartwatch-compatibiliteit... Meer informatie over Cisco Jabber

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.7

Talkdesk

Toonaangevende cloudgebaseerde software voor contactcenters.

Overzicht

Maak je klanten blij met uitstekende klantenservice en spraakondersteuning. Talkdesk is browsergebaseerde callcentersoftware die eenvoudig in te stellen en te gebruiken is. Meer informatie over Talkdesk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 85,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

CXone Mpower

Cloudgebaseerde software voor contactcenters

Overzicht

De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over CXone Mpower

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 71,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.8

SysAid

Krachtige servicedesk en eenvoudig te gebruiken, modulaire ITSM-tool

Overzicht

Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie. Meer informatie over SysAid

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 79,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

Geweldige klantenservice begint met betere klantenservice software. Meer informatie over LiveAgent

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 19,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1 Prijsmodellen bekijken

Genesys Cloud CX

Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering

Overzicht

Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 75,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.7

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is de toonaangevende gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice met ondersteuning van e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en... Meer informatie over Bitrix24

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 61,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.6

Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Overzicht

Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 14,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.3 Prijsmodellen bekijken

Thrio

Technologie voor contactcenters. Goed uitgevoerd.

Overzicht

Het CCaaS-platform van Thrio biedt robotische procesautomatisering, inkomende/uitgaande spraak, volledige omnichannel en ingebouwde AI-tools. Meer informatie over Thrio

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 89,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 5 0.2

LeadDesk

Contactcenter voor grote verkoopvolumes en klantenservice

Overzicht

LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 99,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform casemanagement, kennisbank, ondersteuning voor sociale media, livechat en self-service. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.6

3CX

Gehoste telefooncentrale met CRM-integratie en mobiele apps

Overzicht

3CX is een volledig uitgerust telefoonsysteem: wachtrijen voor oproepen, ingebouwde videogesprekken, webconferenties. Integreer livechat op de website, Facebook- en sms-berichten allemaal in één systeem. Op afstand - gebruik het vanaf elke locatie via mobiele en browser-apps. Open platform - volledig compatibel met populaire IP-telefoons en... Meer informatie over 3CX

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.5

Call Center Studio

Cloudgebaseerde software voor het beheer van callcenters

Overzicht

Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1

Bright Pattern

Omnichannel cloudgebaseerde callcentersoftware

Overzicht

Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters. Meer informatie over Bright Pattern

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8

Akio.CX

Multi-channel platform voor klantrelatiebeheer

Overzicht

Akio.CX is een omnichannel tool voor klantrelaties, ontworpen om online gesprekken, telefoongesprekken, en gesprekken via e-mail en sociale media te vereenvoudigen tussen klanten en klantenserviceteams. Meer informatie over Akio.CX

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 40,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 0 4.8

Gladly

Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform.

Overzicht

Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat medewerkers helpt om via één interface klantcommunicatie te volgen die via meerdere kanalen plaatsvindt. Meer informatie over Gladly

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8

Snel overzicht van UJET

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 80,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,8