UJET alternatieven
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hoe komen deze alternatieven overeen met UJET?
De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met UJET als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor UJET om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.
Top 20 alternatieven
Overzicht
Zoiper is een platformoverschrijdende VoIP-softphone-kiesfunctie waarmee spraak- en video-oproepen plus instant message-berichten kunnen worden uitgevoerd via meerdere PBX-netwerken of favoriete SIP-providers, met smartphone-apps beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten.
Meer informatie over Zoiper
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 49,95
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.3
Overzicht
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)...
Meer informatie over Five9
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 119,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
0.8
Overzicht
De volledig aanpasbare serviceoplossing van Zendesk schaalt mee met je bedrijf en stelt organisaties in staat om tickets moeiteloos op te lossen. Bereik klanten op elk kanaal en rust je agenten uit met een volledige geschiedenis van alle interacties, inclusief de interacties uit meer dan 700 app-integraties.
Meer informatie over Zendesk Suite
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 55,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.6
Overzicht
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer.
Meer informatie over RingEX
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
0.7
Overzicht
Cisco Jabber is een tool voor unified communications waarmee bedrijven instant messaging, spraak- en video-oproepen, voice messaging en webconferenties kunnen bieden. Functies omvatten het delen van bestanden, het doorschakelen van gesprekken, het delen van desktops, permanente chat, actieve controles tijdens het bellen, smartwatch-compatibiliteit...
Meer informatie over Cisco Jabber
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
0.7
Overzicht
Maak je klanten blij met uitstekende klantenservice en spraakondersteuning. Talkdesk is browsergebaseerde callcentersoftware die eenvoudig in te stellen en te gebruiken is.
Meer informatie over Talkdesk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 85,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.3
Overzicht
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument.
Meer informatie over CXone Mpower
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 71,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0
0.8
Overzicht
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie.
Meer informatie over SysAid
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 79,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.3
Overzicht
Geweldige klantenservice begint met betere klantenservice software.
Meer informatie over LiveAgent
Bedrijfsgrootte
K
M
G

Genesys Cloud CX
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Overzicht
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie.
Meer informatie over Genesys Cloud CX
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 75,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
0.7
Overzicht
Bitrix24 is de toonaangevende gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice met ondersteuning van e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en...
Meer informatie over Bitrix24
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 61,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.6
Overzicht
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice.
Meer informatie over Zoho Desk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Overzicht
Het CCaaS-platform van Thrio biedt robotische procesautomatisering, inkomende/uitgaande spraak, volledige omnichannel en ingebouwde AI-tools.
Meer informatie over Thrio
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 89,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
5
0.2
Overzicht
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie.
Meer informatie over LeadDesk
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 99,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
0.1
Overzicht
Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform casemanagement, kennisbank, ondersteuning voor sociale media, livechat en self-service.
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.6
Overzicht
3CX is een volledig uitgerust telefoonsysteem: wachtrijen voor oproepen, ingebouwde videogesprekken, webconferenties. Integreer livechat op de website, Facebook- en sms-berichten allemaal in één systeem. Op afstand - gebruik het vanaf elke locatie via mobiele en browser-apps. Open platform - volledig compatibel met populaire IP-telefoons en...
Meer informatie over 3CX
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.5
Overzicht
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer.
Meer informatie over Call Center Studio
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
0.1
Overzicht
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters.
Meer informatie over Bright Pattern
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 0,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
Overzicht
Akio.CX is een omnichannel tool voor klantrelaties, ontworpen om online gesprekken, telefoongesprekken, en gesprekken via e-mail en sociale media te vereenvoudigen tussen klanten en klantenserviceteams.
Meer informatie over Akio.CX
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 40,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
0
4.8
Overzicht
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat medewerkers helpt om via één interface klantcommunicatie te volgen die via meerdere kanalen plaatsvindt.
Meer informatie over Gladly
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
Gerelateerde categorieën
- Klantenservice software
- Callcenter software
- Live chat software
- Contactcenter software
- Customer experience software
- Customer engagement software
- Call recording software
- IVR-software
- Customer communication management software
- Helpdesk software
- Telefonie software
- Online afsprakensystemen
- Customer support software
- Telemarketing software
- VoIP-software
- Auto-dialer software