Hoe komen deze alternatieven overeen met ClickUp?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met ClickUp als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor ClickUp om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor ClickUp?


Top 20 alternatieven

Quire

Een visueel samenwerkingsplatform voor je geweldige projecten

Overzicht

Quire is een moderne collaboratieve tool voor projectmanagement die speciaal is ontworpen voor teams om hen te helpen hun ideeën te verwezenlijken met meerdere veelzijdige taakweergaven. Meer informatie over Quire
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,9 0.3

Overzicht

Met Wunderlist kun je je dagelijkse takenlijsten beheren en delen, subtaken creëren, taken toewijzen aan andere gebruikers voor een betere samenwerking en meer. Meer informatie over Microsoft To Do
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 61,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4 Prijsmodellen bekijken

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Asana

Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.

Overzicht

Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 13,49
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2 Prijsmodellen bekijken

Notion

Tool voor project- en taakbeheer

Overzicht

Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 Prijsmodellen bekijken

Smartsheet

Online projectmanagement en samenwerking

Overzicht

Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Microsoft Excel

Spreadsheetsoftware

Overzicht

Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor meer inzicht en meer manieren om je gegevens te delen. Meer informatie over Microsoft Excel
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Basecamp

Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie

Overzicht

Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4

Teamwork

Projectmanagement voor teams

Overzicht

Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Meer informatie over Teamwork
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,50
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2 Prijsmodellen bekijken

Microsoft Project

Projectmanagement en samenwerkingssoftware

Overzicht

Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers. Meer informatie over Microsoft Project
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.5

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3 Prijsmodellen bekijken

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,50
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3 Prijsmodellen bekijken

Airtable

Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken

Overzicht

Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,80
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.5

Todoist

Takenlijst en taakbeheer voor meerdere platforms

Overzicht

Todoist is een webgebaseerde productiviteitstoepassing waarmee bedrijven al hun belangrijke taken en projecten bijhouden op meer dan 15 platforms en in 20 verschillende talen. Met Todoist kunnen mensen en teams taken beheren en samenwerken aan gedeelde projecten op elk apparaat. Meer informatie over Todoist
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Evernote Teams

Aanmaken, vastleggen en toegang tot alledaagse notities op mobiele apparaten

Overzicht

Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Teams
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

HubSpot CRM

Alles wat je nodig hebt om te verkopen in één geïntegreerd pakket.

Overzicht

Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens. Meer informatie over HubSpot CRM
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Microsoft Teams

Op chat gebaseerde werkruimte in Office 365

Overzicht

Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4,20
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Zoho Projects

Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing

Overzicht

Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard en meer om je werk te transformeren. Meer informatie over Zoho Projects
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4 Prijsmodellen bekijken
Snel overzicht van ClickUp
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 9,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
Meer info