Hoe komen deze alternatieven overeen met Airtable?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Airtable als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Airtable om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Airtable?


Top 20 alternatieven

Microsoft Excel

Spreadsheetsoftware

Overzicht

Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor meer inzicht en meer manieren om je gegevens te delen. Meer informatie over Microsoft Excel
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Zoho Creator

Platform met weinig codering om aangepaste bedrijfstoepassingen te bouwen

Overzicht

Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis. Meer informatie over Zoho Creator
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 25,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2 Prijsmodellen bekijken

Google Workspace

Samenwerkingsappsuite voor teams

Overzicht

G Suite is een suite met apps van Google die een aantal tools biedt om te communiceren en samen te werken met collega's, bestanden op te slaan en gegevens te beheren. Meer informatie over Google Workspace
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Bynder

Creëer, vind en gebruik je content wanneer je het nodig hebt.

Overzicht

Bynder is een intuïtieve cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen voor marketingprofessionals die digitale inhoud eenvoudig vanuit één centrale ruimte willen opslaan, organiseren, creëren, beheren en distribueren. Meer informatie over Bynder
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1 Prijsmodellen bekijken

Google Sheets

Cloudgebaseerd spreadsheet- en samenwerkingsplatform

Overzicht

Google Spreadsheets is een cloudgebaseerd spreadsheetplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen samen te werken met klanten en partners om gegevens op spreadsheets te maken en te bewerken. Meer informatie over Google Sheets
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.3

Notion

Tool voor project- en taakbeheer

Overzicht

Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 10,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1 Prijsmodellen bekijken

Hootsuite

Management en planning binnen social media

Overzicht

Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle sociale mediaprofielen kunnen beheren en plannen, en bijhouden. Meer informatie over Hootsuite
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 49,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

ProofHub

Projectmanagement, samenwerking en communicatie voor teams

Overzicht

ProofHub is cloudgebaseerde software voor projectmanagement en samenwerking die is gebouwd om de communicatie tussen teams en projecten te vereenvoudigen. Je kunt de werktevredenheid verbeteren en de levertijd van het project verkorten. Meer informatie over ProofHub
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 99,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 8,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2 Prijsmodellen bekijken

Teamwork

Projectmanagement voor teams

Overzicht

Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Meer informatie over Teamwork
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,50
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1 Prijsmodellen bekijken

Asana

Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.

Overzicht

Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 13,49
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1 Prijsmodellen bekijken

Later

Marketing- en planningstool voor Instagram

Overzicht

Later is een webgebaseerd marketingplatform dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het plannen van berichten op social mediaplatforms, waaronder Instagram, Facebook, Twitter en Pinterest. Met de agendatool op basis van slepen en neerzetten kunnen gebruikers sociale mediaberichten plannen voor de komende week en de betrokkenheid in realtime... Meer informatie over Later
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

MindManager

Tool voor het in kaart brengen van informatie en visualiseren van ideeën

Overzicht

Mindjet is visualisatiesoftware die de belangrijkste pijnpunten van de zakelijke productiviteit aanpakt door ideeën, informatie en mensen visueel met elkaar te verbinden om tijd te besparen, bedrijfsprocessen te verbeteren en innovatie te bevorderen. De software van Mindjet voor het in kaart brengen van informatie, MindManager, is beschikbaar... Meer informatie over MindManager
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 99,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.5

Planning Center

Church management software with Mailchimp integration

Overzicht

Planning Center is a church management tool that helps churches of all sizes manage memberships, process online donations, and conduct background checks on volunteers. It lets administrators create digital sign-up forms, set event reminders, and monitor participation for various activities. Meer informatie over Planning Center
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,50
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2 Prijsmodellen bekijken

Stackby

Spreadsheets, Databases and No code APIs - one platform.

Overzicht

Stackby is a collaborative workspace that brings ease of use of spreadsheets, functionality of databases and access to popular services via no-code API connectors - to create, organize and automate anything. Meer informatie over Stackby
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.3

HubSpot CRM

Alles wat je nodig hebt om te verkopen in één geïntegreerd pakket.

Overzicht

Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens. Meer informatie over HubSpot CRM
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Google Forms

Creëer aangepaste formulieren voor enquêtes en vragenlijsten

Overzicht

Google Formulieren is een gratis tool voor het ontwerpen van formulieren waarmee gebruikers online enquêtes en vragenlijsten kunnen creëren om informatie te verzamelen en te organiseren. Meer informatie over Google Forms
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.3
Snel overzicht van Airtable
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 12,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Meer info